Tässä vähän omaa tarinaa ahdistuksesta. Noin vuosi sitte kesäkuu 2017 tunsin viikon verran rintakipua( vasen puoli) ja olin varma että saan sydänkohtauksen tai jotain ja sitte kun vielä asun yksin niin sehän oli yhtä pelkoa ja paniikkia..En oikein uskaltanu edes nukahtaa kun iltasin just alkoi se kipu. No viikon kestin ja sitte paniikki päällä lääkäriin missä otettiin sydänfilmi yms ja yllättäen se kipu hävisi siellä lääkärissä..:)
No sitte siitä muutama päivä sain kamalan paniikkikohtauksen ja sen mukana todella kova ahdistus mikä tosiaan on vajaan vuoden seurannu hyvinkin aktiivisesti mua! En syö mitään lääkkeitä tms. Muisti huonontunut aika paljon ja tulee tiettyjä pelkotiloja(kontrrollin menettämisestä yms)
Vuoden ahdistus huh!
Issey-
2
222
Vastaukset
- kannattaisijutella
Paniikkikohtaukseen ei onneksi kuole, vaikka se tuntuu siltä. Pelkäätköhän nyt kokemusta paniikista? Oletko jutellut kenenkään kanssa mitä olet vuoden aikana kokenut?
- Issey-
Eihän siihen paniikkiin kuole ei. lähinnä mulla pelot kotrollin mentettämisestä ja niistä missä olen joskus kohtauksen saanut:autoilu,korkeat paikat(sillat) yms Kyl mä olen psykiatrin juttusilla käynyt ja hetken terapiaa mut nyt en ole puoleen vuoteen missään käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232608- 1351984
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151311Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio281151- 961133
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068