Makeita unia A:lle

reilustipäiväkahviseuraa

En usko että käyt täällä, mutta silti kirjoitan, ehkä vain harjoituksen vuoksi. Tämä asia ei varmaan tästä kiertelemällä kauniimmaksi muutu, joten kysyn suoraan: olisitko mitenkään kiinnostunut asetelmasta, jossa voisimme tavata aina silloin tällöin, kahdestaan, mutta puolisoni tietäen ja luvalla?

(Tiedän ottavani tässä paljon vapauksia ja olettavani luvattoman paljon, mutta se, että olen tässä tilanteessa, ei ole pelkästään minusta lähtöisin. Pahoittelen jos koet tämän loukkaavaksi, mutta en halua sokeroida tätä.)

65

2440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskustarviiitsekin

      voisin tavata erästä miestä,en koe loukkaavana...en tiedä,tarvitsisinko itsekään enempää....

    • HyvääYötä

      Haluan sinua/ häntä todella paljon, olen aina halunnut. Pitäisi puhua asiasta,

      • joskustarviiitsekin

        haluan myös.....


      • Kaikkea_kanssa
        joskustarviiitsekin kirjoitti:

        haluan myös.....

        Ei vastaus sulle ollut..
        Ja itsekin vastasit aloittajalle..
        Kaikkiako haluat?


      • No mutta onhan se kai kiva että noin moni tykkää... :/


      • alkup

        Jospa siis puhutaan joskus kupposen äärellä?


      • HyvääHuomenta
        alkup kirjoitti:

        Jospa siis puhutaan joskus kupposen äärellä?

        Sopii minulle. Missähän me törmättäisiin, että päästäisiin juttelemaan? : )


      • törmäilyautotreffitkö

        Tuskin törmätään missään vahingossa, vaatii järjestelyjä, luulisin.


    • Sopiihantuo

      M mm... Kyllä. Mitä pahaa kahvittelussa jos ei sokeriakaan..?

      • pressopannutmielessä

        Hyvä homma. Onko sulla nyt millainen keittoympäristö, vai pitäisikö meidän harkita kaupallisia toimijoita?


    • AAAAAAAAAAAAaa

      Millä kirjaimella aloittajan nimi alkaa?

      • alkup

        Mitäs niistä kirjaimista, mutta minkä niminen toivoisit minun olevan? Käypä tuolla https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
        Jos tiedät syntymävuoteni, suunnilleen, niin voisit kertoa, montako suunnilleen saman ikäistä kaimaa minulla on, ja mä kerron jos meni oikein. ;)

        Esim. vuosina 1980-99 on annettu Enni-nimi 1166 kertaa naisille ja Esko-nimi 1684 kertaa miehille.


      • toivomussivusta
        alkup kirjoitti:

        Mitäs niistä kirjaimista, mutta minkä niminen toivoisit minun olevan? Käypä tuolla https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
        Jos tiedät syntymävuoteni, suunnilleen, niin voisit kertoa, montako suunnilleen saman ikäistä kaimaa minulla on, ja mä kerron jos meni oikein. ;)

        Esim. vuosina 1980-99 on annettu Enni-nimi 1166 kertaa naisille ja Esko-nimi 1684 kertaa miehille.

        Minä toivoisin tuolle samalle ajanjaksolle 12 samannimistä sinun lisäksesi.


      • alkup

        Auts, onpas harvinainen nimi. Kiitos osallistumisesta, mutta sorry, ei natsaa. Ja tällä kohdehenkilöllä pitäis olla ikäryhmässään ainakin 15389 kaimaa...


      • sivusta
        alkup kirjoitti:

        Auts, onpas harvinainen nimi. Kiitos osallistumisesta, mutta sorry, ei natsaa. Ja tällä kohdehenkilöllä pitäis olla ikäryhmässään ainakin 15389 kaimaa...

        Toivotko kaikkien noiden 15390 tuon nimisten yhteydenottoa vai voitko yhtään täsmentää?


      • tittelintuureko

        No ei nyt sentään kaikkien. :) Luulen, että se yks hyvä mallikappale riittäis aika pitkälle. Mutta se on kyllä edellytyksenä, että tietää minun nimeni.


      • AAAAAAAAAAAAAa
        alkup kirjoitti:

        Mitäs niistä kirjaimista, mutta minkä niminen toivoisit minun olevan? Käypä tuolla https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
        Jos tiedät syntymävuoteni, suunnilleen, niin voisit kertoa, montako suunnilleen saman ikäistä kaimaa minulla on, ja mä kerron jos meni oikein. ;)

        Esim. vuosina 1980-99 on annettu Enni-nimi 1166 kertaa naisille ja Esko-nimi 1684 kertaa miehille.

        2113


      • AAAAAAAAAAAAAAa

        Hups, siis 2131!


      • alkup

        OK, kiitokset osallistumisesta, mutta ei tärppää, eikä ole edes muutamasta numerosta kiinni. :/ Mutta, jos ei veikkaa, ei voi voittaa, niin se on...


      • AAAAAAAAAAAAAAAAa

        Onnea etsintään! :) En toki pk-seuraksi olisi lähtenyt.


      • EräsAaaaaa

        17807
        Menikö oikein


      • alkup

        Ääh, vieläkin kauemmaksi meni. Voi kehveli ja kihveli... Mutta onnea etsintään sinullekin. :)


      • alkup kirjoitti:

        Mitäs niistä kirjaimista, mutta minkä niminen toivoisit minun olevan? Käypä tuolla https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
        Jos tiedät syntymävuoteni, suunnilleen, niin voisit kertoa, montako suunnilleen saman ikäistä kaimaa minulla on, ja mä kerron jos meni oikein. ;)

        Esim. vuosina 1980-99 on annettu Enni-nimi 1166 kertaa naisille ja Esko-nimi 1684 kertaa miehille.

        Hei! Miten olisi 129?


      • alkup

        Se on epäilemättä hieno nimi, mutta tää olis nyt jotain 3:lla alkavaa. Kiitos kuitenkin. :)


      • alkup kirjoitti:

        Se on epäilemättä hieno nimi, mutta tää olis nyt jotain 3:lla alkavaa. Kiitos kuitenkin. :)

        Onnea matkaan!


    • Nytseontodistettu

      Vastaus on tasan sama kuin viimeksikin: en voisi koskaan tietoisesti tehdä toiselle naiselle noin katalaa temppua. Miehet usein suorastaan valehtelevet statuksensa, silloin en ole vastuussa mahdollisille vaimoille, tyttöystäville. Eli ei kiitos, ei nyt eikä koskaan. Olen erittäin lojaali toisille naisille , ja myös sen ansaitseville miehille.

      • Nytseontodistettu

        Ja sitäpaitsi, haluan ihan oikean, oman ihmissuhteen. Se painaa vielä enemmän kuin edellinen vastaus. Niih...


    • kyyyyyllä

      Joo eiköhän sillä lailla reilusti päiväkahviseurapohjalta voida edetä maaliin.

    • Anainenvastasi

      Ei, en ole valmis vaikka olisit elämäni rakkaus. Olen arvokkaampi kuin tuo mistä puhut. Mutta muita tarjokkaita varmasti löytää. Jos sinun täytyy edes kysyä niin et tunne mua tarpeeksi hyvin. Minä olen myös kaikki tai ei mitään.

    • Hyppääjärveen

      "Vaimon luvalla".
      T:A

      • A_Vastaa

        Elämää, ei sen kummempaa. Meillä kenelläkään ei ole vara arvostella kenenkään elämäntilanteita. Sinäkään et tiedä mitä aloittajan elämäntilanteen takana on. Että hyppää vaan itse järveen.


      • Amyös

        No tälläiset varmaan sovitaan puhelimitse tai jopa miehen kotona kun tuo vaimokin kahvitteluun suostuu.
        Kaikkea sitä pitää lukea.........


      • tiedoksivain

        Tää ei ollut "vaimon luvalla" vaan miehen luvalla. Tilanne on minustakin vähän kummallinen, mutta...


    • JokuMvaan

      Tämä ei sitten ollut minulta. Ihan vain siksi, että en ole tuollainen. Jos nyt jostain ihmeellisestä syystä näitä lueskelet, niin parempi todeta se tänne. Meidän asiat on taputeltu. Pelkään vain sitä, että tapaisimme vielä.

      • A-nainen

        En mä ajatellut et se olis sulta. Jos jo mun pelkkä kirjoittaminen kun en tiennyt sun olevan varattu oli susta epäsoveliasta niin en nyt oleta et heittäsit kaiken pakoilun jälkeen tollasen mietinnän. Miksi pelkäät? Ja joo eksyin tänne palstalle ja jäin koukkuun. Yritän irti. Vieroitusoireet on kamalat.


      • JokuMvaan

        Älä huoli. Kirjoituksesi perusteella et ole sinä kyseessä. Seurailen nyt vain, että ei tule mitään tuttua tunnistetta. Outoa on, myönnän.


      • alkup

        Noh, onneksi tämä ei liity M-naisiin/miehiin mitenkään. Voitte olla ihan rauhallisin mielin.


      • Vaikearastisilti

        Olet yksinäsi taputellu tän jutun jota ei ollutkaan. Vai oliko meillä? Samaa pelkään minäkin että tavatessa näkyy kilometrien päähän että tunteet tallella. Kiitos kun kerroit oman kantasi edes täällä. Koetan unohtaa...


      • IkäväsinuA
        Vaikearastisilti kirjoitti:

        Olet yksinäsi taputellu tän jutun jota ei ollutkaan. Vai oliko meillä? Samaa pelkään minäkin että tavatessa näkyy kilometrien päähän että tunteet tallella. Kiitos kun kerroit oman kantasi edes täällä. Koetan unohtaa...

        Ei ollut minulta M-naiselta , en ole yksinäni mitään taputellut..
        En ole noin tyly.
        Älä unohda minua.


      • JokuMvaan
        IkäväsinuA kirjoitti:

        Ei ollut minulta M-naiselta , en ole yksinäni mitään taputellut..
        En ole noin tyly.
        Älä unohda minua.

        Olen mies. Jos sillä mitåån väliä. Ja samaa pelkään minäkin ja enemmän.


      • Aminäkin
        JokuMvaan kirjoitti:

        Älä huoli. Kirjoituksesi perusteella et ole sinä kyseessä. Seurailen nyt vain, että ei tule mitään tuttua tunnistetta. Outoa on, myönnän.

        Miksi sinua ylipäätään kiinnostaa seurailla, jos kaikki on ohi? Välitätkö silti vieläkin? Minä välitän ja niin se saa ollakin.


      • JokuMvaan

        Sinäpä sen sanoit. On luultavasti vain niin vaikeaa unohtaa, vaikka on kaikki ohi. Jos mitään nyt koskaan ollutkaan. Huomasin vain tuon aloituksen. En ikinä voisi tehdä tuollaista aloitetta. Ja jos tapaisim vielä voisivat nämä turhat tunteeni nousta pintaan. Tyhmäähän tämä on, mutta ”sain tyhjää vain ja nyt se on kaikki, mitä minulla on” yhden laulun säettä mukaillen. Tosin itsekin oli aikoinaan pakko vetäytyä kuoreensa. Ehkä siksi, mene ja tiedä.


      • Aminäkin

        Pakko on suojella itseään. Silti haluaisi kertoa tunteensa sille toiselle.


      • JokuMvaan

        Tullut tuokin kyllä selväksi. Pinnan alla kuitenkin myllertää ja pahasti.


      • Vaikearastisilti
        JokuMvaan kirjoitti:

        Tullut tuokin kyllä selväksi. Pinnan alla kuitenkin myllertää ja pahasti.

        Jos olet hän niin tietäisitpä miten vaikeaa tämä aika on ollut. Kuin harmaa huppu olisi vedetty pään yli sen jälkeen kun tiemme erosivat... En ota kantaa aloitukseen muuten kuin että tiedän että ei olisi sinulta tuollaiset.


      • JokuMvaan

        No, en usko, että minä kuitenkaan olen. Hänellä, jolle näitä sanoja osoitin, on uskoakseni riittävästi muitakin asioita ajateltavana. Ei varmasti täällä vietä aikaansa. Kaikkea hyvää silti sinulle ja kaikille muillekin.


      • Vaikearastisilti
        JokuMvaan kirjoitti:

        No, en usko, että minä kuitenkaan olen. Hänellä, jolle näitä sanoja osoitin, on uskoakseni riittävästi muitakin asioita ajateltavana. Ei varmasti täällä vietä aikaansa. Kaikkea hyvää silti sinulle ja kaikille muillekin.

        Niinhän sitä voisi luulla että on paljon muutakin tekemistä ettei tänne kerkeä. Johonkin on kuitenkin purettava tätä... Muuten olisi luultavasti pää hajonnut.


    • Vegevege

      Älä ny kuvittele että seksiä sulta sit kerjäisin. Kasvimaan voisit tulla kääntään, ota eukkos hevoseks, se kun on hyvässä kunnossa.
      Kahveet tarjoon työstä.

    • Voikunolisithän

      No minulle tuollainen järjestely sopisi erittäin hyvin, enkä tässä tilanteessa kokisi sitä ollenkaan loukkaavaksi. Olen kyllä A, mutta tuskin kuitenkaan se, jolle tämä on osoitettu.

      • hyviäöitäanyways

        Eihän sitä voi tietää, mutta jotain tunnuslukuja haluaisin kuulla; tuolla yläpuolella ketjussa on ohjeita. Ei sitten tarvitse leikkiä alkukirjainten tms. pölhöjen vinkkien kanssa.. :)


    • OtaYhteyttä

      Kyllä J, kyllä haluan sinun kanssa ihan milloin vain tavata, ja sopia tarkemmin. Riskinsä olemassa, mutta olen valmis.

      • Öitäsinnekin

        Okei, samat ohjeet kuin edelliselle. I ain't (just) playing games... ;)


    • Uanaenennnn

      Sokeroisit nyt vaan, kulta. Tai loraus siirappia, mites olisi.

      • uskotaiäläihanykshailee

        Iltaa. Kukas sinä olet, ja erityisesti, kuka luulet minun olevan? Mä en kaipaa ketään Unaista, jos nimimerkkisi on vihje. Enkä mä yritä pettää tai narauttaa ketään.


      • Uanaenennn
        uskotaiäläihanykshailee kirjoitti:

        Iltaa. Kukas sinä olet, ja erityisesti, kuka luulet minun olevan? Mä en kaipaa ketään Unaista, jos nimimerkkisi on vihje. Enkä mä yritä pettää tai narauttaa ketään.

        Nyt on jo yötä.
        Sinä olet se aivopähkinä jota ei aina nukuta.
        Minä olen se uanaenenn, jota kyllä nukuttaa väleensä.
        Minä olen tänään tullut 760km. Päätä särkee, ihan niinkuin vaimollasikin. Kun kerta pitäisi alkaa sulle päiväkahveeta tarjoomaan?


      • Menisitnukkumaan

        Joojoo, mun vaimolla on ihan yhtä paha päänsärky kuin sillä kengurulla joka asuu mun sukkalaatikossa.


      • Pitäämennäjoo
        Menisitnukkumaan kirjoitti:

        Joojoo, mun vaimolla on ihan yhtä paha päänsärky kuin sillä kengurulla joka asuu mun sukkalaatikossa.

        Joo joo, puutteessa huutelee, kyllä minä kengurut jo tiedän.
        Ei vaiskaan, ei sotketa tähän muita?
        Ei Anaa, ei vaimoa, ei edes sukkia.
        Sinulla on jännä pää, ja omituinen huumorintaju. Taidat olla käärmeenkantaja? Öitä.


      • alkup

        Olen samaa mieltä siitä että kannattaa jättää smurffit, hattivatit, vaimot ja muut fiktiiviset otukset pois tästä yhtälöstä.


      • Onjokellopaljon
        alkup kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä että kannattaa jättää smurffit, hattivatit, vaimot ja muut fiktiiviset otukset pois tästä yhtälöstä.

        Se on vaan silleen että ihminen voi rakastaa kahta täysin erilaista ihmistä samanaikaisesti, yhtälö toimii niin kauan hyvin kun ei tarvitse valita joko tai.


      • werepumpkin

        Jep. Tosin se on jo yli puolenyön, ja mä muutuin jo kurpitsaksi. Menen kääriytymään lehtiini.


    • eikiinnosta

      Sä oot Jii säälittävä, ja sääliksi käy eukkoasi :(

      • alkup

        Tsiisus näitä... En ole mikään "J". Eikä ole vaimoa jota sääliä.


    • monetnappulat

      ir.. äj pålippoio.

      eli: itku pitkästä ilosta, sitten tulee suru pitkåstä ilosta.

    • kivaolisiollailoinen

      Minä en ole kokenut oikeasti iloa ollenkaan, milloinkahan sellainen sitten tulee, valta tai rahahan sitäå ei voi tuoda.. iloa.

      Typerä tämä pelinäppäimistö....

    • tusinatavaraa

      Oliko tämä naiselle vai miehelle? Ja naiselta vai mieheltä? Vois pikkasen laittaa enemmän noita tuntomerkkejä... :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe