Tärkeetä elämässä on olla kiva toisille. Kaikille ei voi olla kiva. Mutta se vittuilun ja kaiken paskan syöttäminen muille täytyy olla Suomalainen ilmiö ja yhteydessä maamme korkeisiin itsemurhalukuihin. Ois kiva kuulla maahanmuuttajien kommenttia tähän?Englannissa tuntuu olevan ainakin käytöstapoja.
Katkeruus ja itsemurhat suomessa?
6
375
Vastaukset
- Äitisivälittää
Hakeudu vanhempiesi tykö,jos ero tuli ja itsetuho mielessä. Älä anna kenenkään painaa sinua maahan!!
- pahoinvoi
Sisäisesti pahoinvoivat ihmiset tietoisesti purkavat pahaa mieltään muihin. Se on hyvin ikävää kuultavaa ja katsottavaa ja sitä on vaikea karistaa kun se läiskätään vasten kasvoja.
Jos vain suinkin voit, kierrä nuo ihmiset kaukaa.
Ala harrastamaan mikä sinua kiinnostaa tai jotain mistä et tiedä mitään. Noissa piireissä yleensä tutustuu ihmisiin joilla on yhteinen mielenkiinto ja joista ihmisistä voi valita sellaiset joiden seurassa viihtyy. - amanda1111
Miksi katkerat purkavat olonsa syyttömiin ihmisiin? Menisivät ammattiavun piiriin tai työstäisivät itse nuppinsa sisällön. Voisiko antaa vääryydet anteeksi, sillä kaikilla meillä on ikäviä kokemuksia elämässä.
On omaa valintaa katkeroitua tai alkaa elää eri tavalla. Loputtomiin ei auta muita syytellä pahasta olostaan ja voipi tulla yksinäinen elämä, kun kukaan ei viihdy kielteisen ihmisen seurassa. - Egoliiansuuri
Suomalaiset on sairaan ylpeitä. Ei myönnetä erehdyksiään tms. Helpoin tapa on lähteä oman käden kautta.
- ihmettelentässä
Miksi tässä liitetään pelkästään katkeruus itsemurhiin? Onko se niin ettei itsemurhille ole mitään muita syitä kuin katkeruus?
- tjytjyjyt
On menty ottaa pikavippii, loput voi arvata miten käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993