Ihastunut paljon vanhempaan mieheen

Fhfhfvfchtc

Hei olen 20-vuotias tyttö ja ihastunut 35-vuotiaaseen mieheen. Välillä flirttailen hänelle ja niin myös hän takaisin. Miten mun pitäisi toimia? Tätä on jatkunut jo 4kk ja haluaisin tehdä asialle jotakin...

10

1044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistathantämän

      Et voi tehdä mitään. Mies tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Etenkin jos on paljon vanhempi. Voi olla vaikka varattu.

    • Toivoa

      Ehkä vaan harmitonta pientä flirttiä, jolla mies ei tarkoita mitään? Mitä itse olet hakemassa,? 4kk kulunut, jos miestä tosissaan kiinnostaisi niin olisi jo tehnyt aloitteen ja luultavasti tämä herra on varattu.

    • vihreätsilmät

      Ei sillä ole mitään väliä, että mikä on teidän ikäeronne. Ihmiset ajattelevat heti, että jotain pahaa on miehellä mielessä, vaikka ajattelisi kuinka kauniisti tytöstä. Kannattaa vain rupatella ja tutustua ilman mitään paineita. Minäkin tiedän, että moni tyttö oli aikoinaan ihastunut minuun ja tunnusti sen jutellessamme, usean kanssa saatoimme suukotella ja monet tytöt sanoivat ihastuneensa minun silmiin. Minä yleensä kiinnitän ensiksi huomiota tytön hymyyn ja silmiin ja kehon kieleen. Jatka vain hyvällä omallatunnolla, muuten saattaa harmittaa myöhemmin, mukava kun kirjoitit tänne.

    • Pitkiäkatseita

      Mitkä nimikirjaimet miehellä? Utelen vain ku sama tilanne.

      • mkdifhfbrbnrn

        OL.


    • muut_asiat_merkitsee

      Unohda ikä, sillä ei ole mitään merkitystä. Aikuisia olette molemmat. :)

    • seurataanmitenmaksaa

      Joku tyttö tuli kaupassa vastaan, seurasi minua tämä tyttö, sitten katsoin mitä osti: jotain pikaruokia ja sellaisia _:D

      Pitää seurata seuraajaa.

    • Uudeltamaaltayksihenkilö

      Tänne mahtuu tuhansia ja tuhansia ihmisiä, jotka lukevat ja etsivät jotain vinkkiä, edes pientä, ajatuksiensa kohteesta. Joten ehdotankin, että yhdellä pienellä keinolla supistetaan tätä Suomea ja se on se, että laitetaan etsimämme tai ajattelemamme henkilön paikkakunta tänne. Se kutkuttaa sielua ja mielikuvitusta paljon paremmin.

    • viisikym

      Itse ole viisissäkymmenissä oleva mies ja silloin tällöin nuoremmat naiset näkevät minussa jotain ja aloittavat silmäpelin. No, usein se ei johda mihinkään, mutta joskus tyttö saattaa olla oikein mukava ja sen kanssa on oikein mukava jutella ja pitää yhteyttä. Mihinkään vakavampaan en ole halunnut lähteä, ainakaan vielä. Olenkin joskus miettinyt, että puuttuuko näiltä nuorilta naisilta se isähahmo vai onko se vain hormonien hyrräämistä. Vastatkaapa tytöt ja nuoret naiset, jos olette tai olette olleet tämmöisessä tilanteessa.

      • Mimosa29v

        Voin nuorenpana naisena sanoa, että kyllä munua kiinnostaa oman ikäiset viriilit nuoremmat miehet, ehkä se on joillakin kokeilunhalua saada vanhempaa. Omassa kaveripiirissä seurustellaan omanikäisten kanssa. Olis jotenkin koomista, jos setä tulis nuorten bileisiin, enkä näe mitään yhteistä, jos toinen 20v vanhempi. Heikkotasoinen nuori nainen, joka ei ikäisilleen komeille nuorille miehille kelpaa saattaa turvautua vanhempaan setään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe