Ei helvetti oikeeasti näitä heinolan mopolla tms kaahailijoita. Kaahaillaan siis etenkin iltaisin kymmenen jälkeen keskustan lähellä ja muuallakin. Jos he luulevat että heidän kulkuvälineensä pitävät coolia ääntä niin ovat väärässä. Mitä enemmän ja kovempaa mopo tai joku rätisee tai pörisee niin se kuulostaa vaan siltä että kulkuvälineesi olisi jotenkin epäkunnossa tai vetelee viimeisiään. Myös huomionhakuisuus on aika lapsellista. Ei sitä yöllistä pörinöintiä voi muulla selittää kuin lapsellisella huomionhakuisuudella. Kasvakaa aikuisiksi. Olette ihan helvetin noloja.. anteeksi jos kuulostan ilkeältä mutta en jaksa teeskennellä ystävällistä jos joku asia tai ihminen vituttaa suunnattomasti
Nolot mopoilijat
9
671
Vastaukset
- Chillaa
Kesä on kerran vuodessa vaan.
- ItsekinVieläNuori
Marjatiellä meinas alkaa sama ralli, mutta kun nostin perseeni sängystä ja kävin jututtamassa kyseistä "häirikköä", niin loppui. Paljastui fiksuksi nuoreksi mieheksi joka ei tajunnut aiheuttavansa häiriötä.
- Iuttfcjkl
Tähän joukkoon kuuluu myös käsittämättömän kovaääniset autonrämät joilla jolpit jaksaa ajella ..huom.myös vanhemmat jolpit..Järkyt äänet. Missähän viiraa kun luulevat olevansa autoineen cooleja tyyppejä. .Mistä kaikille riittää rahaa tuollaiseen edestakaiseen ralliin. Autoista päätellen ei suuria rahoja niihin uhrattu. Joukossa toki jokunen ..mageekin.kaara. Silti ihmettelen tätä touhua. Sitä riittää kesät talvet.
- Vaikeeksmenee
Eikö edes mopolla saa rauhassa enään ajaa
- Kauko_Valo
Ongelma on mopojen äänenvaimentimet, joita on muutettu . Tämän takia mopoista aiheutuu karmeaa melusaastetta, josta päästään eroon vain jos Poliisi viitsisi ottaa kilvet pois kun äänet ovat liian voimakkaat. Kilven saisi takaisin katsastuskonttorilla, kun mopo on taas laillinen. Vanhempia ei juurikaan kiinnosta mitä teinit väsää mopoilleen. Vakuutukset korvaa kyllä onnettomuustilanteissa. Jos mopo on viritetty vakuutusyhtiö karhuaa maksetut korvaukset moponvirittäjältä takaisin.
- Läheltäpiti
Ei vain noloja vaan todella vaarallisia on nämä varsinkin tytöt jotka ajaa kevyenliikenteen siltaa kaasupohjassa. Nyt sillalla kulkee vielä paljon enemmän lapsia kun kesällä. Jos taidot ei riitä liikenteen seassa ajamiseen on parempi ajaa polkupyörällä, sillä saa mennä pikkusillalla.
- normikäytöstälapsille
Melkoisen erikoista olisikin mikäli lapset eivät käyttäytyisi lapsellisesti. Kuuluu ikään.
Tuskinpa moporallia aikuiset ihmiset harrastavat. Musta tuntuu että ei kukaan mopoilija hae huomiota ajellessaan. Mutta kyllähän se huvittaa kun joku tulee suomi24:n itkemään. :D
- Mauno_Ahonen
Jos 50 cc moottorista lähtee yli 100db melua, se häiritsee muita ihmisiä. Eikö huvittunut mopoilija tätä ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673