Oon sairastanut vuodesta 1997. Nyt kahden vuoden ajan sairastanut pääasiassa masennusta, hetkellinen remissio jossain välissä. Viimeiset hypomaniat 2014 ja 2016.
Nyt mulla on ollut viidettä viikkoa euforinen hypomania. Rahaa palanut niin että Visa tapissa ja 2 muuta korttia korkattu. Tolla alkoi. Sitten otin alkoa 5 kertaa kahteen viikkoon (tätä ennen ottanut viimeisen 2 vuoden aikana 4-5 kertaa) unet meni niinä iltoina sekaisin. Muuten unentarve väheni jo toukokuussa 7 tuntiin. Seksiä on koko ajan yksin ja puolison kanssa. Flirttiä kaikkien kanssa jatkuvasti. Jotain ylityksiä. Lapset oudoksuu kun juttelen tuntemattomille kaupassa ja kaduilla. Nyt viime viikon unet 2-5 tuntia per yö. Kaikki on kaunista, yksityiskohtaista, värikästä ja kirkasta, mutta nyt onkin niin upea kesä että onhan se!
Perjantaina oli läheisten painostuksesta lääkärin kanssa juttua, väitti että mulla ois väärä diagnoosi. Muutti sen Kaksisuuntainen mielialahäiriö 1, maniajakso ilman psykoottisia oireita. En nieli tätä, hypomania joo, mutta ei tää mikään mania oo mihin psykoosilääkkeitä tarvis, riittää varmaan jos lopettaa ton Cymbaltan vaan.
Vai miten tavallista on että tyyppi 2 muuttuu tyyppi 1ksi noin vaan?
Tyypistä 2 tyypiksi 1?
erimieltälääkärinkanssa
1
190
Vastaukset
- Kakkostaminulla
Sinulla on selvä tyyppi 1. On varmaan ollut aina, mutta oikean diagnoosin antaminen joskus viivästyy,kun oireet vaihtelevat. Ja maniaa tuo on, sanot mitä tahansa. Ei hypomania ole noin voimakkaasti oireilevaa. Kyllä lääkärin määräämä lääkityksen tarkistaminen on nyt paikallaan. Perheesi kärsii, ellet hoida itseäsi, vaikka sinusta kaikki on nyt niin ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157