ALIPAINO!!

Luuranko

Olen 15vuotias 164cm ja painan vain 38kg haluan painaa enemmän enkä ole koskaan yrittänyt laihduttaa olen tehnyt kaikkeni että lihoisin mutta paino ei nouse. Mua ei haittais kuinka epäterveellisesti lihoisin kunhan lihoisin mutta oon yrittänyt syödä tosi rasvaista ruokaa paljon jonkinaikaa ei muutosta ja syön muutenkin aika paljon kotiruokaa ja syön oikeastaan kokoajan MIKSI EN LIHO tissit olis kans kiva saada ku oon nyt vaa kukkakeppi lankku laiha paska onks teil kokemuksii miten vois lihoo paljon nopee

11

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syökuintukkimies

      syömällä' kuin hevonen. Jos vedät 6000 kcal tukkimihen räringin joka päivä , niin taatusti lihot.

    • Jokupoikaaaa

      Nimenomaan syömällä vain enemmän. Jotenkin kun saisit laskettua paljon kulutat kaloreita päivässä, niin sitten söisit niin paljon että se kuluttamasi määrä ylittyy. Itse kyllä pidän laihoista tytöistä enemmän, ja nuo mitat ei kuulosta yhtään huonoilta, mutta jokainenhan elää vain itseään varten :)

      • äläyllytä

        Eli ihannoit anorektikkoja!


      • Anonyymi

        Must tuntuu et toi asia ei paranna ton ihmisen mieltä si yhtää


    • Nipsutus

      Huomioi ikäsi. Olet kasvavassa iässä joten suurin osa ravinnostasi menee sisäelimien kasvuun, että kehitykseen. Syö vain monipuolisesti ja terveellisesti (proteiineja, hivenaineita, vitamineja, hiilihydraattia ja rasvoja)
      Suosittelen vaikka Alpro GoOn rahkaa trailmixilla/hedelmää. Myös Kaurapuurot kookos/pähkinävoilla on hyviä vaihtoehtoja.
      Hedelmien hyvää sokeria ihan ettei hampaat mene vaikka karkkeihin, mutta saa sitä herkutellakkin kunhan pesee ne hampaat :D ! <3
      Oletko kysynyt neuvoja terveydenhoitajalta koulussasi?

    • Varmaan kannattaa alkaa laihduttaa. Nehän sanovat, että laihduttamisen jälkeen aina lihoo.

    • Anonyymi

      Sama tilanne oli itselläni alle 20v, ei auttanut vaikka söin monta kertaa päivässä, piti vaan käydä vessassa useammin.Myöhempinä vuosina tilanne korjaantui normaalisti syömällä ja liikkumalla, paino pysynyt sopivana vuosikausia

    • Anonyymi

      Mene lääkärille/koulun terveydenhoitajalle että tehdään tutkimuksia. Olet todella laiha. Itse painoin samanikäisenä ja pituisena 46 kg ja kärsin myös laihuudestani mutta sinun painosi on todella alakantissa. Syö monta kertaa päivässä ja runsaskalorista mutta terveellistä ruokaa.
      Lisäkiloja toivotellen!

      • Anonyymi

        Aloittaja on jo aikuinen eikä käy enää yläastetta.


    • Anonyymi

      Minä olen 14 ja painan 43kg ja oon 173cm oonko ok? Vai liian painava

    • Anonyymi

      Ite oon 15v 170 ja 48kg ja tosi moni on huolissaan mun painosta. Kannattaa kysyä joltain ammattilaiselta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe