ALIPAINO!!

Luuranko

Olen 15vuotias 164cm ja painan vain 38kg haluan painaa enemmän enkä ole koskaan yrittänyt laihduttaa olen tehnyt kaikkeni että lihoisin mutta paino ei nouse. Mua ei haittais kuinka epäterveellisesti lihoisin kunhan lihoisin mutta oon yrittänyt syödä tosi rasvaista ruokaa paljon jonkinaikaa ei muutosta ja syön muutenkin aika paljon kotiruokaa ja syön oikeastaan kokoajan MIKSI EN LIHO tissit olis kans kiva saada ku oon nyt vaa kukkakeppi lankku laiha paska onks teil kokemuksii miten vois lihoo paljon nopee

11

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syökuintukkimies

      syömällä' kuin hevonen. Jos vedät 6000 kcal tukkimihen räringin joka päivä , niin taatusti lihot.

    • Jokupoikaaaa

      Nimenomaan syömällä vain enemmän. Jotenkin kun saisit laskettua paljon kulutat kaloreita päivässä, niin sitten söisit niin paljon että se kuluttamasi määrä ylittyy. Itse kyllä pidän laihoista tytöistä enemmän, ja nuo mitat ei kuulosta yhtään huonoilta, mutta jokainenhan elää vain itseään varten :)

      • äläyllytä

        Eli ihannoit anorektikkoja!


      • Anonyymi

        Must tuntuu et toi asia ei paranna ton ihmisen mieltä si yhtää


    • Nipsutus

      Huomioi ikäsi. Olet kasvavassa iässä joten suurin osa ravinnostasi menee sisäelimien kasvuun, että kehitykseen. Syö vain monipuolisesti ja terveellisesti (proteiineja, hivenaineita, vitamineja, hiilihydraattia ja rasvoja)
      Suosittelen vaikka Alpro GoOn rahkaa trailmixilla/hedelmää. Myös Kaurapuurot kookos/pähkinävoilla on hyviä vaihtoehtoja.
      Hedelmien hyvää sokeria ihan ettei hampaat mene vaikka karkkeihin, mutta saa sitä herkutellakkin kunhan pesee ne hampaat :D ! <3
      Oletko kysynyt neuvoja terveydenhoitajalta koulussasi?

    • Varmaan kannattaa alkaa laihduttaa. Nehän sanovat, että laihduttamisen jälkeen aina lihoo.

    • Anonyymi

      Sama tilanne oli itselläni alle 20v, ei auttanut vaikka söin monta kertaa päivässä, piti vaan käydä vessassa useammin.Myöhempinä vuosina tilanne korjaantui normaalisti syömällä ja liikkumalla, paino pysynyt sopivana vuosikausia

    • Anonyymi

      Mene lääkärille/koulun terveydenhoitajalle että tehdään tutkimuksia. Olet todella laiha. Itse painoin samanikäisenä ja pituisena 46 kg ja kärsin myös laihuudestani mutta sinun painosi on todella alakantissa. Syö monta kertaa päivässä ja runsaskalorista mutta terveellistä ruokaa.
      Lisäkiloja toivotellen!

      • Anonyymi

        Aloittaja on jo aikuinen eikä käy enää yläastetta.


    • Anonyymi

      Minä olen 14 ja painan 43kg ja oon 173cm oonko ok? Vai liian painava

    • Anonyymi

      Ite oon 15v 170 ja 48kg ja tosi moni on huolissaan mun painosta. Kannattaa kysyä joltain ammattilaiselta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe