Valehtelija Seiska

pepusta

Ajattelin peruuttaa seiskan tilauksen jo sen typerän Sirkesalo jutun jälkeen. Silloin se jäi vielä tekemättä, mut nyt ko. lehti menee jutuissaan kokoajan huonompaan ja huonompaan suuntaan.

Nää typerät koulukiusausjutut on jo naurettavuuden huippu. Sääliksi käy niitä tyttöjä, jotka toivat pärstänsä esiin lehdessä kiusatun roolissa. Julkisuushakuisia hullujahan he ovat - molemmat!! Voi onnenpäivää, kun pääsivät vielä uudestaan seiskaan. Tällä tavalla näitä turhia "julkkiksia" ilmaantuu pikkuhiljaa lisää ja lisää.

Jos mua olisi oikeesti kiusattu niin, että pelkäisin KUOLLAKSENI jotain ihmistä, niin viimeinen asia kai olisi, mitä tekisin, olisi tulla JULKISUUTEEN asian kanssa. Ehkä asioista kannattaisi puhua jollekin muulle kuin medialle.

SEISKA ON NYT PERUTTU!!!

15

2180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trinu

Olen ihan samaa mieltä. Jos niitä tyttöjä olisi oikeasti kiusattu niin, että niiden elämä on mennyt piloille kiusauksen takia, niin eiväthän he hyvänen aika olisi suostuneet seiskan houkuttelemana mihinkään sovinnontekotilaisuuteen. Sehän on ideanakin aivan pähkähullu. On se kumma mitä ihmiset julkiisuuden eteen ovat valmiita tekemään. Itse en tosin ole kyseisä juttuja lukenut, minä kun peruin oman tilaukseni juurikin sen edellä mainitun Sirkesalojutun jälkeen.

• rimaa

että olisin koskaa ostanut ensimmäistäkään lehteä jo ulkoasun perusteella. Kaupassa joksus selannu niitä, aika hirveetä roskaa mut sitä kansa näköjään haluu.

• Oikea asenne

Seiskan jutu todella menevät huonompaan ja huonompaan suuntaan. Itsekin muuten peruutin seiskan tilaamisen, koska se kansan ykjkösjuorulehti on vajonnut jo niin alas, että päästävät siihen niitä "JULKISUUSHAKUISIA" hulluja mustamaalaamaan toisia. Tämä on missien ja "kiusattujen" välinen asia, eikä koko kansan. Tämä Sannan "koulukiusattu" tyttö oli myöntänyt kuullensa kerran ruokalan edessä sanottavan "Ompas piukat housut" eikä edes ollut varma, oliko se Sanna vai joku toinen. "Kiusatut" nolasivat itsensä, sekä missit täysin. TOIVOISIN TODELLA, että Sanna ja Elina haastaisivat nämä oikeuteen kunnianloukkauksesta.

• pellet!!

On se hienoo kun kaikki aina peruuttaa seiskan,,, saatanan pellet kumma että se on silti tilatuin viikkolehti.

• että näin

itseasiassa seiskan tilaukset olleet hurjassa laskussa. Osittain johtunee ehkä siitä, että juorulehtien kiinnostus kokonaisuudessaan on OUT. Osittain siitä, että näillä tämän tason lehdillä on nyt valtavaa kilpailua (mm. OHO, Katso). Trendi, terveys, liikunta ym. hieman asiapitoisempien lehtien tilausmäärä on puolestaan kasvussa.

Sit semmonen juttu, että esim. seiskan kestotilaajaksi ei kannata missään nimessä jäädä. Kestotilaus maksaa yhtä paljon/vieläpä enemmän kuin irtonumeroiden osto. Itse joskus tilailin seiskaa pitkään siten, että kun sain erittäin edullisen tarjouksen, niin hyväksyin sen, kun tarjous loppui, peruin lehden! Jo parin viikon kuluttua edellisen tarjouksen päättymisestä sain uuden tarjouksen ja näin tilailin seiskaa edullisesti pitkään. Kunnes kyllästyin totaalisesti seiskan tarjoamiin juttuihin.. ja nyt olen ollut "kuivilla" jo kohta vuoden. :)

• Marooon

Heh, tosta sun otsikosta saa vähän väärän mielleyhtymän. Seiska oli Elina Nurmen kilpailunumero missikisoissa, eli kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että juttusi koskeen Elina Nurmen valheita. Tästä syystä en aluksi edes kiinnostunut lukemaan viestiä, kiinnostus heräsi vasta kun siihen tuli useampia vastauksia. Kannattaa harkita aina tarkkaan minkä otsikon jutulleen laittaa, sillä on tosi paljon merkitystä jaksaako ihmiset lukee sitä vai ei. Hyväkin juttu saattaa jäädä huomaamatta, jos otsikko ei kiinnosta.

• olisi syytä hallita..

..ennenkuin tulee tänne arvostelemaan toisten otsikoita. Ei tuosta "Seiska" sanasta voi saada sellaista käsitystä, että sillä tarkoitettaisiin Elina Nurmen kilpailunumeroa, sillä Seitsemän päivää lyhennettynä Seiska kirjoitetaan isolla S:llä, koska se on lehden nimi. Numero seitsemän sen sijaan kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Katsoisit tarkemmin, ennenkuin huomautat asiasta.

• Et hallitse
        olisi syytä hallita.. kirjoitti:

..ennenkuin tulee tänne arvostelemaan toisten otsikoita. Ei tuosta "Seiska" sanasta voi saada sellaista käsitystä, että sillä tarkoitettaisiin Elina Nurmen kilpailunumeroa, sillä Seitsemän päivää lyhennettynä Seiska kirjoitetaan isolla S:llä, koska se on lehden nimi. Numero seitsemän sen sijaan kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Katsoisit tarkemmin, ennenkuin huomautat asiasta.

Seiska kilpailunumerona voitaisiin kirjoittaa isolla kuten otsikossa, jos halutaan puhua kilpailija seitsemästä olettaen, että kaikki yhdistävät seitsemän Elinaan.

Esim. Saku Koivun urotekomaaleista voisi kirjoittaa: "... ja siellä oli Yksitoista..."

Ennenkuin kirjoitetaan muuten erikseen. Kannattaa hallita, ennen kuin aloittaa kirjoittelun tänne. Häiritsee meitä älykkäämpiä.

• näsäviisas 7< /-\ 7...
        Et hallitse kirjoitti:

Seiska kilpailunumerona voitaisiin kirjoittaa isolla kuten otsikossa, jos halutaan puhua kilpailija seitsemästä olettaen, että kaikki yhdistävät seitsemän Elinaan.

Esim. Saku Koivun urotekomaaleista voisi kirjoittaa: "... ja siellä oli Yksitoista..."

Ennenkuin kirjoitetaan muuten erikseen. Kannattaa hallita, ennen kuin aloittaa kirjoittelun tänne. Häiritsee meitä älykkäämpiä.

Haistakaa kaikki kun ette muuta osaa kun tapella!!1 Ei täällä ole tarkotus keskustella jostain Seiskasta vaan misseista........

• sinäkin

Oma Seiska, nyt se kannattaa, tilaa heti tänään...

• Tähtireportteri

Ottaisitko yhteyttä seiskan toimitukseen niin tehdään juttu sinusta kuvien kera?!
      T. Tä[email protected]

• -julkisuuden hakuisia

Naiiveja kakaroita ne on. Kun ensiksi luin jutun Sannasta ja katsoin sitä "kiusattua" tyttöä, päähäni tuli heti ajatus: "Hei, onkohan tol kaikki kotona? Oisko toi karannut joltain psykiatriselta osastolta, tai jotain?!" Sitten kun luin tämän Elinan jutun, tuli heti mieleeni: "Vai, että, on kakara tullut JULKISUUTEEN kantelemaan vuosien takaisista jutuista, tuskinpa se Elina syyttäsuotta on kiusannut, jättänyt vain omat kolttosensa kertomatta kuitenkin." Eilenpä luin jostain aiheesta jonkun samaa koulua käyneen henkilön tekstiä: "ei se "kiusattukaan" ihan terve ole. Yläasteella väitti juoneensa rikkihappoa ja väitti olevansa raskaana ja menee tekemään abortin ja vaikka mitä!"

• PERTSA

SEISKA ON IHAN HYVÄ LEHTI. LUEN SITÄ JOKA TIISTAI PIZZERIASSA. TAI VASTAAVAA OHO TAI KATSO-LEHTEÄ. MIEHELLE NIISSÄ ON MUKAVASTI SÄÄRTÄ JA RINTOJEN KAARTA. SE RIITTÄÄ MINULLE. ITSEKIN OLIN KOULUKIUSATTU AIKOINAAN. KIUSAAMISEEN KUULUI TURPIINLYÖNTI. JA TIETENKIN MUITA JUTTUJA JOTKA EI MIELLYTTÄNEET NÄITÄ HERROJA. MINUN VIKANI OLI COMPUTER MEMORY JA KIELIMUISTI. EI TUOTA KÄSITETTÄ TUOHON AIKAAN TIETENKÄÄN KÄYTETTY, MINULLA OLI VAIN USKOMATON MUISTI. ARVATKAA ÄRSYTTIKÖ SE MUITA? KOSKAAN EN OLE LUKENUT YHTEENKÄÄN ENGLANNIN KOKEESEEN ENKÄ MATIKANKAAN. ENKÄ TOSIAAN VIITSYNYT KANTAA KIRJOJA KOTIIN. SIINÄ OLI VÄLILLÄ SELITTÄMISTÄ MIKSI REPPU OLI TYHJÄ KOTIIN MENNESSÄ. NO, SITÄ KESTI AIKANSA JA SITTEN LÄHDETTIIN OPISKELEMAAN ELÄMÄÄ. VOIN REHELLISESTI SANOA ETTÄ NÄISTÄ KIUSAAJISTA ON NOIN 70% TÄYSIÄ LOOSEREITA. SIIS ALKOHOLISTEJA, JA JOKUNEN KÄYTTÄJÄ. 15% ON KUOLLUT. LOPUISTA NÄEN OSAA JOSKUS SILLOIN TÄLLÖIN. JUTUT MENEE SUUNNILLEEN SITEN, ETTÄ MUISTATKOS SILLOIN KUN ME OLTIIN SIELLÄ JNE.. OLEN MUUTEN -56 SYNTYNYT. ITSE ELÄN HYVÄÄ ELÄMÄÄ OMASSA, TOSIN SAMPO-PANKIN OSITTAIN OMISTAMASSA TALOSSA, TÄÄLLÄ LAPIN PÄÄKAUPUNGISSA. OLEN LIIKENNEYRITTÄJÄ ENKÄ TOSIAAN USKO ETTÄ KUKAAN NÄISTÄ KIUSAAJA KINGEISTÄ OLISI KOSKAAN VOINUT OTTAA PAIKKAANI.

• lehti,mutta tyhmät juoruilut sais jättää vähemmälle.
        Sen lehden palstoille pääsee kuka tahansa suomalainen tekemättä yhtään mitään.

• *juorulehti*
        j.jussiW-T kirjoitti:

lehti,mutta tyhmät juoruilut sais jättää vähemmälle.
        Sen lehden palstoille pääsee kuka tahansa suomalainen tekemättä yhtään mitään.

Seiskaan (ym.) pääsee kuka tahansa, joka kilauttaa lehden toimitukseen valmiina "paljastamaan" jotakin jostakin julkkiksesta. Kun vain suostuu siihen, että oma lärvi ja nimi laitetaan lehteen (ja monihan tätä juuri HALUAA) niin Seiskaan pääsee mollaamaan ketä tahansa. Siitähän nuo lehdet elävät, hyvänen aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      64
      3950
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2301
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2174
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1731
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1572
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1502
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1467
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1206
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1153
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1125
    Aihe