Leni, laulaja

Iskelmärules

70-luvulla suomalainen "Leni" -niminen neitonen levytti useita käännösiskelmiä suomeksi, esim. Baccaran The devil sent you to Lorado, ja "Ei aikaa tangoon". Taitaa olla ns huoltoasemaäänitteitä. Mikä mahtaa olla hänen oikea nimi, ja kuka hän on?

13

3962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oldhippie

Levytti sitä sun tätä, mutta ei juuri tuota Baccara kappaletta.
      Yksi single ja yksi albumi, eikä kukaan tunne;) Kenen kuva levykannessa....
      https://www.discogs.com/artist/1158512-Leni-2
      Kaikenlaisilta kokoelma levyiltäkin löytyy....
      http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/nimi.php?Id=Leni

Ostin kirppikseltä kympillä nämä, seassa muutama Lenin tsibale: http://www.rocket-records.com/1970-luvun-jaljitelmahitit-soivat-jalleen-27022015
      Sopivassa humalatilassa (n.2‰) silkkaa rautaa, ei näitä selvin päin voi kuunnella:)))

• Anonyymi

Anteeksi, että hieman eksyn aloituksesta, mutta olen itse kuunnellut Leniä jonkin verran ja voin sanoa, että hänen äänensä on todella loistava, kirkas ja soiva. Laulaa sekä coverkappaleet että muut kappaleet todella loistavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, että hieman eksyn aloituksesta, mutta olen itse kuunnellut Leniä jonkin verran ja voin sanoa, että hänen äänensä on todella loistava, kirkas ja soiva. Laulaa sekä coverkappaleet että muut kappaleet todella loistavasti.

Todella loistava laulaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti. Poikkeuksellisen avoin ja kaunis sointi äänessä. Harmi että joutui laulamaan kuraa.

• oldhippie

Löytyihän se kun tarpeeksi kaivoi... Leena Hiltunen alias Leni

• Anonyymi

Kuulin radiosta dr kiss kiss, todella hyvä ääni ja tulkinta tällä laulajalla. Mikähän tuli kun ei ura auennut.

• Anonyymi

Lapsi tuli. Tytär v. 1981. Tuolloin oli sopimus CBS: n kanssa, jonka irtisanoi koska halusi olla läsnäoleva äiti.

• Anonyymi

Lenin koko nimi oli Leni Katajakoski, tunnettu myös näyttelijänä ja missinä. RIP Leni.

• Anonyymi

Eikä kyllä ollut laulaja, vanhempaa ikäluokkaa. Edellä oikea vastaus Leena Hiltunen.

• Anonyymi

Leena Hiltunen, asuu Mikkelissä

• Anonyymi

Nykyinen Leena Pirhonen, asuu Somerkujalla, Mikkelissä. Pitkäjärven rannan tuntumassa.

• Anonyymi

Oikea nimi on Leena Hiltunen ja asuu nykyään Mikkelissä

• Anonyymi

MUISTELEN ET OLI LENI LEENA HILTUNEN
      MUTTA KUKA ON MIRA HURME TMS STINA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe