70-luvulla suomalainen "Leni" -niminen neitonen levytti useita käännösiskelmiä suomeksi, esim. Baccaran The devil sent you to Lorado, ja "Ei aikaa tangoon". Taitaa olla ns huoltoasemaäänitteitä. Mikä mahtaa olla hänen oikea nimi, ja kuka hän on?
Leni, laulaja
12
3727
Vastaukset
- oldhippie
Levytti sitä sun tätä, mutta ei juuri tuota Baccara kappaletta.
Yksi single ja yksi albumi, eikä kukaan tunne;) Kenen kuva levykannessa....
https://www.discogs.com/artist/1158512-Leni-2
Kaikenlaisilta kokoelma levyiltäkin löytyy....
http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/nimi.php?Id=Leni
Ostin kirppikseltä kympillä nämä, seassa muutama Lenin tsibale: http://www.rocket-records.com/1970-luvun-jaljitelmahitit-soivat-jalleen-27022015
Sopivassa humalatilassa (n.2‰) silkkaa rautaa, ei näitä selvin päin voi kuunnella:)))- Anonyymi
Anteeksi, että hieman eksyn aloituksesta, mutta olen itse kuunnellut Leniä jonkin verran ja voin sanoa, että hänen äänensä on todella loistava, kirkas ja soiva. Laulaa sekä coverkappaleet että muut kappaleet todella loistavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, että hieman eksyn aloituksesta, mutta olen itse kuunnellut Leniä jonkin verran ja voin sanoa, että hänen äänensä on todella loistava, kirkas ja soiva. Laulaa sekä coverkappaleet että muut kappaleet todella loistavasti.
Todella loistava laulaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti. Poikkeuksellisen avoin ja kaunis sointi äänessä. Harmi että joutui laulamaan kuraa.
- oldhippie
Löytyihän se kun tarpeeksi kaivoi... Leena Hiltunen alias Leni
- Anonyymi
Kuulin radiosta dr kiss kiss, todella hyvä ääni ja tulkinta tällä laulajalla. Mikähän tuli kun ei ura auennut.
- Anonyymi
Lapsi tuli. Tytär v. 1981. Tuolloin oli sopimus CBS: n kanssa, jonka irtisanoi koska halusi olla läsnäoleva äiti.
- Anonyymi
Lenin koko nimi oli Leni Katajakoski, tunnettu myös näyttelijänä ja missinä. RIP Leni.
- Anonyymi
Eikä kyllä ollut laulaja, vanhempaa ikäluokkaa. Edellä oikea vastaus Leena Hiltunen.
- Anonyymi
Leena Hiltunen, asuu Mikkelissä
- Anonyymi
Nykyinen Leena Pirhonen, asuu Somerkujalla, Mikkelissä. Pitkäjärven rannan tuntumassa.
- Anonyymi
Oikea nimi on Leena Hiltunen ja asuu nykyään Mikkelissä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029