Leni, laulaja

Iskelmärules

70-luvulla suomalainen "Leni" -niminen neitonen levytti useita käännösiskelmiä suomeksi, esim. Baccaran The devil sent you to Lorado, ja "Ei aikaa tangoon". Taitaa olla ns huoltoasemaäänitteitä. Mikä mahtaa olla hänen oikea nimi, ja kuka hän on?

13

4030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oldhippie

Levytti sitä sun tätä, mutta ei juuri tuota Baccara kappaletta.
      Yksi single ja yksi albumi, eikä kukaan tunne;) Kenen kuva levykannessa....
      https://www.discogs.com/artist/1158512-Leni-2
      Kaikenlaisilta kokoelma levyiltäkin löytyy....
      http://www.aanitearkisto.fi/firs2/fi/nimi.php?Id=Leni

Ostin kirppikseltä kympillä nämä, seassa muutama Lenin tsibale: http://www.rocket-records.com/1970-luvun-jaljitelmahitit-soivat-jalleen-27022015
      Sopivassa humalatilassa (n.2‰) silkkaa rautaa, ei näitä selvin päin voi kuunnella:)))

• Anonyymi

Anteeksi, että hieman eksyn aloituksesta, mutta olen itse kuunnellut Leniä jonkin verran ja voin sanoa, että hänen äänensä on todella loistava, kirkas ja soiva. Laulaa sekä coverkappaleet että muut kappaleet todella loistavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, että hieman eksyn aloituksesta, mutta olen itse kuunnellut Leniä jonkin verran ja voin sanoa, että hänen äänensä on todella loistava, kirkas ja soiva. Laulaa sekä coverkappaleet että muut kappaleet todella loistavasti.

Todella loistava laulaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti. Poikkeuksellisen avoin ja kaunis sointi äänessä. Harmi että joutui laulamaan kuraa.

• oldhippie

Löytyihän se kun tarpeeksi kaivoi... Leena Hiltunen alias Leni

• Anonyymi

Kuulin radiosta dr kiss kiss, todella hyvä ääni ja tulkinta tällä laulajalla. Mikähän tuli kun ei ura auennut.

• Anonyymi

Lapsi tuli. Tytär v. 1981. Tuolloin oli sopimus CBS: n kanssa, jonka irtisanoi koska halusi olla läsnäoleva äiti.

• Anonyymi

Lenin koko nimi oli Leni Katajakoski, tunnettu myös näyttelijänä ja missinä. RIP Leni.

• Anonyymi

Eikä kyllä ollut laulaja, vanhempaa ikäluokkaa. Edellä oikea vastaus Leena Hiltunen.

• Anonyymi

Leena Hiltunen, asuu Mikkelissä

• Anonyymi

Nykyinen Leena Pirhonen, asuu Somerkujalla, Mikkelissä. Pitkäjärven rannan tuntumassa.

• Anonyymi

Oikea nimi on Leena Hiltunen ja asuu nykyään Mikkelissä

• Anonyymi

MUISTELEN ET OLI LENI LEENA HILTUNEN
      MUTTA KUKA ON MIRA HURME TMS STINA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      83
      998
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe