Taidan tästä löhtien kun on aikaa, nii maatta vaa sängyn pohjalla ja tehdä vain pakolliset asiat. Ens vuon löhden vittuun, johonkin metsään näönnytän itteni nälkäö ja kuolen. Sillä kesä on parasta aikaa tehdä se. Aiks meen mettää koska meil ln mettii tosi paljon löhellä, ja jos joku havaittee mut jossai soittaa mustamaijat meen vauhdilla pois vittuun. On vitun turhaa nyt sanoo ja selittää että ottatavat koiran tia koiria mukaan, koska eivät taatusti ota sellaista ja anna 14veetä retuttaa ja purra jalasta tai kyljestä siis.
Vastaukset 3
Luuletko, että kaikkia poliisikoiran avulla löydettyjä eksyneitä mummoja on siinä samalla koira purrut?
Ei etsintäkoira pure, koska se etsii kytkettynä tai sitten se on joku kiltti purematon malli, niin kuin vaikkapa labradorinnoutaja.- Siouxiemiuxie
Nii varmaa. Yleensä koirat.. no, en ruve ny..
- Siouxiemiuxie
Sitä paitsi oon ens vuon jo 14v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483