Kyllä toi Tuija Pehkonen on sitt ärsyttävä

ainaainaaina

ei jaksa katsoa sen touhuja tv ssä.

74

5503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka on Tuija Pehkonen, koskaan kuullutkaan ....

      • puoli-yhdeksän-uutiset

        Uppo-outo on minullekin. Haiskahtaa tosi savolaiselta nimeltä. Muistelen, että Pehkosia on kalakukoissa?
        Mutta todella vähän katson telkkaria, säästyn paljolta ylimääräiseltä media saasteelta.


      • uqwvarttiplus

        Eero Ettalan rakas, filosofian maisteri.


      • uqwvarttiplus kirjoitti:

        Eero Ettalan rakas, filosofian maisteri.

        uusi kysymys, kuka sitten on tuo Eero E? kun en lue juorulehtiä tai muutenkaan seuraa muiden ihmisten sekoilua ei tuollaset tule edes nimeltä tutuiksi, eri asia on sitten ne henkilöt jotka tosiaan tekevät jotai merkittävää, mutta heitä on vähän.


      • eeroeilehti
        tammikuu-51 kirjoitti:

        uusi kysymys, kuka sitten on tuo Eero E? kun en lue juorulehtiä tai muutenkaan seuraa muiden ihmisten sekoilua ei tuollaset tule edes nimeltä tutuiksi, eri asia on sitten ne henkilöt jotka tosiaan tekevät jotai merkittävää, mutta heitä on vähän.

        Kuka on Jari S ?


      • TuleksanderAp
        eeroeilehti kirjoitti:

        Kuka on Jari S ?

        Laulaja.


      • Mies184

        Kuka on E.Lehti.


      • Anonyymi

        Pitänee googlata, kun ei harmaintakaan aavistusta.


      • Anonyymi

        Onko kysymyksessä ylisiirappinen tuija pöhkönen? Lääkityspirteä?


      • Anonyymi
        tammikuu-51 kirjoitti:

        uusi kysymys, kuka sitten on tuo Eero E? kun en lue juorulehtiä tai muutenkaan seuraa muiden ihmisten sekoilua ei tuollaset tule edes nimeltä tutuiksi, eri asia on sitten ne henkilöt jotka tosiaan tekevät jotai merkittävää, mutta heitä on vähän.

        Eero E:n näet Kotoisa-ohjelmassa, jonka voit katsoa smart-tv.stä uusintana.
        Niin kaunis mökkipiha, että........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kysymyksessä ylisiirappinen tuija pöhkönen? Lääkityspirteä?

        Luultavasti.


    • Ihan-O.K-minusta

      katson usein 'kesäterassilla'-ohjelmaa, siinä on hyväntahtoista haastattelua eikä rumia sanoja käytetä.

      Mutta eilen avasin tietämättäni TV-1:n ja 'samaan syssyyn' kuulin sietä v-sanoja, paskaa ja
      s--tanaa ennen kuin sain sen suljettua.

      Tuollaista täytyy pakkomaksaa YLE-verona!!!

      • luulempa-kyllä

        psyyke-eläkkeesi on niin pieni, et joudu maksaa yle veroa


      • Bengalitikku

        Minä olen katsonut Tarinanmetsästäjiä. Sama havainto. Puolet ohjelmasta on kiroilua.
        Miksi?
        Pikkurohkeaa!
        Tämänikäiset osaavat kaikki kirosanat.
        Kun ohjelma päättyy, niin saatana kun vituttaa niin perkeleellisen helvetisti.


      • toimitttaja
        Bengalitikku kirjoitti:

        Minä olen katsonut Tarinanmetsästäjiä. Sama havainto. Puolet ohjelmasta on kiroilua.
        Miksi?
        Pikkurohkeaa!
        Tämänikäiset osaavat kaikki kirosanat.
        Kun ohjelma päättyy, niin saatana kun vituttaa niin perkeleellisen helvetisti.

        siis kuka ohjelmassa kiroilee?


      • Bengalitikku

        Melkein kaikki näyttelijät. Minusta käsikirjoitusryhmä vetää hyvän idean viemäriin.


      • toimitttajat
        Bengalitikku kirjoitti:

        Melkein kaikki näyttelijät. Minusta käsikirjoitusryhmä vetää hyvän idean viemäriin.

        kesäterassia minä olen katsonut, Pehkonen siinä ärsyttävä, tuota tarinanmetsästäjästä en tiedä.


      • Bengalitikku

        Kesäterassia olen katsonut muutaman kerran. Ei siitä ole jäänyt oikein mitään kummoista fiilistä - huonoa tai hyvää.
        Tavallaanhan on kivaa, että haastatellaan ihmisiä Suomen suves.


      • Vähän-jotain-rajaa

        Äkkilähtö-elokuvan ajattelin katsoa, mutta kun alkoi tulla taas v---- ja s---naa, pistin toosan äkkilähdöllä kiinni.
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        En katso enkä kuuntele sellaista.


    • viitseliäskö

      Jaksoit kuitenkin tehdä hänestä aloituksen. Että sillä lailla sitten.

    • pikkasenrasittavaa

      Mulla vähän samat vibat. Ylipirteä töksäyttelijä, ei anna Lorenzon tuoda mielipiteitään esille ilman hänen omaa analyysia asiasta.

    • pääriteerit

      ei pysty nauttiin ohjelmasat kun se räpättää

    • muijatuija

      Pitäisikö minun hankkia telkkari että näkisin Tuija Pehkosen?

      • kesäterassi-siis

        "Pitäisikö minun hankkia telkkari että näkisin Tuija Pehkosen?"

        Minä olin vuoden ilman telkkaria ja ihmettelin, kun kaikkia ohjelmia tulee nyt uusintana, että onko minulta muisti mennyt, kun ne on aivan uusia minulle?

        Tietenkin on, koska eihän minulla ollut silloin telkkaria ja harvoja ohjelmia nytkään katson, koska kirjat ovat parempia. Harvoin katson edes uutisia, koska luen netistä lehdet ja onhan se ärsyttävää, koska uutisissakin on usein huomautus, että katso lisää netistä!

        Ajattelen vain niitä vanhuksia, jotka ei edes tiedä, mikä on netti, niin uutisitken jää puolitiehen.


    • kiitos-tiedosta-

      Kuka on Tuija Pehkonen ??????

      Missä ohjelmassa ??????????????????????

    • sulkeutuja

      Kyllä se Tuija Pehkosen taputtelu vähättelevästi Lorenzon olkapäälle ja samoin vähättelevä kantaaottava puhe Lorenzon sanomisiin on ärsyttänyt. Nyt on vähän petrannut, onkohan saanut palautetta.

      Ärsytyksistä puheenollen minua ärsyttää julkkisten avautuminen. Viimeisin ärsytys tapahtui, kun silmiini osui Hanna Sumarin kirjoitus vaihdevuosien vaginaa kuivattavista oireista. Selitti miten joku lievittävä juttu emättimeen asennetaan. Kas kun ei videoklippiä tehnyt.
      Samoin ärsyttää Riitta Väisäsen virtsankarkailut.

    • aikaankeeta

      Rasittava tyyppi, pois tv:stä!
      Aamulla hänen vieraanaan yhtä rasittavaääninen lettipää, joka kertoi pehkosen kysymykseen kun on nii paljon oheita ruuista ja kuntoilusta ja mistäkaikesta, että ihan likkaa, oli niin ärsyttävä kimittäjä-ääni sillä naisella.

    • kennen

      Onko eila pehkosen tytär

      • LääkärinLapsi

        19.30 TV 3 Maisteri ja Tanssijamies


    • ainaainaaina

      pehkonen on sivsitymätön julkkis

      • q377777777

        Maisteri. Tosi ärsyttävä.


    • Mikä_milloinkin

      Minä en tiedä, kuka on Tuija Pehkonen eikä kiinnosta googlata.

      Mutta ihmettelen, miksi tulla tänne valittamaan, että joku joka esiintyy televisiossa, on ärsyttävä. Teeveessä on kai off-painike kaukosäätimessä?

      Mikä pakko ihmisen on katsella televisiota/ käyttää sosiaalista mediaa/ juoda maitoa/ harrastaa shakinpeluuta, jos kyseiset asiat ärsyttävät tai eivät kiinnosta?

      Ja mitä nimenomaan televisioon tulee, niin se on kokolailla tarpeeton. Ollut aina. Kun olin kakara, kaikki kiinnostavat leikit keskeytyivät, kun kaverit lähtivät katsomaan televisionpyhimystä. Siitä saakka olen vihannut sitä laitetta. Se oli aikansa älypuhelin. Nykyään kukaan ei tee mitään toisten kanssa, koska kaikki tuijottavat puhelintaan mieluummin.

    • karvat.kunniaan

      Hiuksista päätellen Pehkosella on aivan kunnon pehko muuallakin.

    • jhnbhgvgfnjbh

      Kummallisia olalle lyöntejä toista juontajaa kohtaan, keskeyttää ja alkaa itse ylivireänä huutamaan.

      • ainaainaaina

        itsen nostatusta! Pehkosen itsensä nostatusta.


    • kjhgfds678

      PS:n Susanna Laineessa ja tässä Pehkosessa näkee pohjalaisen ja savolaisen naisen eron, pohjalaisen eduksi.

      • Anonyymi

        Kummatkin lankkuja ei varustusta


    • 6523

      Älkää narisko ennen kuin olette katsoneet aamu tv:n lähetyksiä ja ihan sama ylen tai maikkarin niin kyllä löytyy ärsytyksen aihetta jää Pehkonen kakkoseksi.

    • Jos.ärsyttää

      Kuunnelkaa radiota

    • sinikkkae

      samaten Meri-Tuuli Lindström alaknut ärsyttää olemuksellaan liikaa.

    • Luontoihminen

      Eipä ole tullut katsotuksi kolmosen aamuohjelmia. Miksi ihmeessä ykköselle palasi Metsien kätkemä ? Ensimmäinen tuotantokausi sai jo huonoa arvostelua kun pääosassa on aina kulkevat ihmiset ja koira. Esiteltävät paikat ovat sivuroolissa.

    • Julkinennäyttelijä

      Onkstää Tuija Pehkonen sukua iki-ihanalle Eila Pehkoselle?

    • Tiiinamari

      ketkä aamu tv ssä ärsyttää? Minua yksi naisjuontaja joku Sierilä tmv. muuta hyviä, paitsi se kolmosen aamu tv n hoikka tyttö.

      • hempppavvn

    • Luontoihminen

      Ei mene nyt kommentit läpi taas. Olisin vain kehunut Anttia ja Nicholasta, Seijaa sään kertomisessa.
      Auringon perään haikailevat naiset ärsyttävät kun täällä kärsitään hirveästä kuivuudesta. Tiet pölisevät kuin Saharan aavikot ja ihmisten elinkeinot kärsivät.

    • Anonyymi

      Nyt tämä Pehkonen on haalittu YLE:llekin. Vetää jotain saunaohjelmaa toisen savolaisen, Kekäläisen kanssa. Eikö riittänyt, että hän on maikkarilla. Johtuuko se siitä, että savolainen nainen tuli Ylen pomoksi. Savon mafia hallitsee Suomea.

    • Anonyymi

      Minua ärsyttänyt juhannuksena, kun soittavat radiossa paljon kivaa Juhannustanssit kipaletta, vaan sitä laulaa milloin Remu A tai joku muu keskinkertaisuus.
      Mutta ei Juha Watt Vainio, tuo aito alkuperäinen. Miksi? Onko Teosto riita, kenties? PS. Kuunnelkaa radiota etenkin Järviseudun R

    • maissii

      Pistä töllö kiinni tai vaihda kanavaa.
      Niin teen jos joku naama alkaa nyppiä liikaa, ei siitä kannat kärsiä.
      Lähtee vaikka lenkille niin nypitykset unohtuu.

      Itselleni pääministerin naama on liikaa ja jos suusta vielä tulee jotain , niin suljen koko toosan ja menen areenaan, sinne on tullut ilmeisesti kesän kunniaksi kivoja uusia ohjelmia ja elokuvia, olenkin rakastunut ruotsalaisiin elokuviin...
      Miksi turhaan kärsiä, elämä on keposempaa, tyhmää ehdoin tahdoin roikkua negatiivijutuissa.

      Aloituksen mainitsemaa naishenkilöä olen tavannut vain Kenen kotona ohjelmassa, ei ole pahemmin siinä häirinnyt.

      • Anonyymi

        Lisäksi se kesäohjelma L. Backmannin kanssa sieltä kauppatorin kupeesta.
        Ja jotain uutta mainostetaan , ohjelma alkaa pian YLELLÄ

        ELI KOLMESSA AINAKIN.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi se kesäohjelma L. Backmannin kanssa sieltä kauppatorin kupeesta.
        Ja jotain uutta mainostetaan , ohjelma alkaa pian YLELLÄ

        ELI KOLMESSA AINAKIN.

        Voi harmi,
        meneeks sulla nyt kesä vallan pilalle,,

        kesäohjelmat ovat kepeitä katseltavia ja jos naama tökkii...
        mitä jos keskittyisit niissä ohjelmissa ohjelman vieraisiin,
        etkä juontajiin,
        koska vieraathan sen ohjelman tekevät.
        joko mielenkiintoiseksi tai vähemmän kiinnostavaksi.


      • Anonyymi

        Älä puhu pastaa. VARMASTI OLET katsonut sitä Katajanokalla nauhoitettua.


    • Missäs semmonen Katajanokka oikein on,
      no, nyt puhun potaskaa, totta kai tiedän Katajanokan
      mikäs se semmonen ohjelma on, sitä en sitten tiedäkään,
      kauhea aukko sivistyksessä
      ei varmaan sisustus tai puutarhaohjelma.
      ne on lemppareitani
      varsinkin jos tuo ohjelma alkuillasta tulee ulos,
      niin ohi menee vilahtaen.

      Pitääkin ensi viikolla tällätä ittesä ruudun ääreen...
      jos sattuisi osuman saamaan.

      • Minua on ärsyttänyt PUHE-radiossa Olga koo::n haastattelut ja etenkin se, kun hän haastatteli Pirkka-Pekka Peteliusta, niin mitenkään hänen sanomista ei koskaan onnistunut tuon nimen lausunta. Onneksi hänet hyllytettiin pian.

        Ja nyt näitä tulee uusintana tuolta PUHE-radiosta iltaisin? Voi Herra mua varjele, että löydän heti unissani tämän paussin radiostani.


      • Anonyymi

        Pelle. 15.07.2019 MTV 3>>>>>>KLO 19.30.

        ALLAS SEA Poolin terassilta. SIITÄ LÄHELTÄ ne punavalkoiset ruotsin laivat lähtevät.


      • Anonyymi

        Katajanokka: Punaisten ruotsinlaivojen satama, Helsinki-pyörä se iso hyrrä, jonne voi mennä katselemaan maisemia korkealta.

        Uima-allas, johon alus törmäsi.
        Kauppatorikin aika lähelle.

        Siellä Pehkonen juontaa ohjelmaa miestanssijan kanssa.


    • Anonyymi

      En tiedä ketään Tuija Pehkosta. Yksi ylitse muiden Vappu Pimiä hän joka juontaa maajussi-ohjelmaa.

    • Anonyymi

      Kesäterassi
      Kenen kotona
      Uusi saunaohjelma Ylellä

      Nauttikaa suosikistanne, ei Pimiä ja Hirviniemi/Kataja joka paikkaan ehdi.

    • Anonyymi

      "Noita-Akka", Lore sen paljasti vahingossa ohjelmassa. Joku esiintymiskoulutus olisi näin kesän jälkeen paikallaan jospa tuo kiekuminenkin lauseen alussa jäisi pois. Lore on niin ihana söpöläinen!!!

      • Anonyymi

        Kyllä, Lore on ihana!

        Pidän myös Heikki Paasosesta todella paljon.

        Nuo Ettalat voisivat kadota tv: stä kokonaan.


    • Anonyymi

      Minua ärsyttää suomi24 palsta, koska mainokset työntyvät sormeni alle juuri kun valitsen ketjua luettavakseni. Yhä kiihtyvämmin. Ruutu poukkoilee.
      Pakottaa jonkin mainoksen auki.
      Agressiivista! En tykkää!
      Arrrrghhh

      Beng

    • Anonyymi

      Mikko Leppilampi on kaikista ärsyttävin. Miksei se jää tauolle ?

    • Anonyymi

      Pimiä ja Pehkonen, töitä riittää vuoden jokaiselle päivälle.

      • Anonyymi

        Kotoisa-ohjelma Pehkosen kesämökin piha.

        Parempaa lopputulosta en ole koskaan nähnyt. Lähelle pääse Mikko Leppilammen piha joka tehtiin muutama vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotoisa-ohjelma Pehkosen kesämökin piha.

        Parempaa lopputulosta en ole koskaan nähnyt. Lähelle pääse Mikko Leppilammen piha joka tehtiin muutama vuosi sitten.

        Isompaa suuaukkoa en ole ko. ohjelmassa nähnyt. Jokainen loksauttaa leukansa alas. Pehkosen alaleuka rinnuksilla. Ällöttävää. Yllättynyttä voi näytellä hillitymminkin, vaikka käsi suun eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isompaa suuaukkoa en ole ko. ohjelmassa nähnyt. Jokainen loksauttaa leukansa alas. Pehkosen alaleuka rinnuksilla. Ällöttävää. Yllättynyttä voi näytellä hillitymminkin, vaikka käsi suun eteen.

        Mutta piha on 10 , kaikkien aikojen paras esitys kotoisa- tiimiltä. Helka on huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta piha on 10 , kaikkien aikojen paras esitys kotoisa- tiimiltä. Helka on huippu.

        Tuijan ja lumilautailijan mökkille tehtiin piha , joka on mielestäni osoitus työporukan ja suunnittelijan ammattitaidosta, huippusellaisesta.

        Olen seurannut näitä ohjelmia vuosikaudet, nyt tuli täysosuma.


    • Anonyymi

      Ettala on "suomen surkein kuski"-ohjelman juontaja.
      Pehkonen juontaa mies balettitanssijan kanssa kesäohjelmaa lähellä ruotsinlaivojen lähtöpaikkaa. Katajanokalla.

    • Anonyymi

      Kesäterassin haastatteluaika yhtä vierasta kohden noin 9minuuttia. Kaksi juontajaa, joilla molemmilla nippu "kysymyskortteja" kädessä. Tekemällä pohjatyöt hyvin, niin ne muutamat kysymykset voi tehdä "ulkomuistista" kun etukäteen selvittää hieman taustoja. Katson Antsaa, kun hän haastatteli x- jääkiekkoilijaa, kaksi jaksoa peräkkäin eli noin 18min, yksin ilman lunttilappuja.

      • Anonyymi

        Tänään taas kiva katsoa, onko joka kysymystä varten oma kortti.
        Tunnettuja ihmisiä haastateltavina, mutta ei tiedetä heistä yhtikäs mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään taas kiva katsoa, onko joka kysymystä varten oma kortti.
        Tunnettuja ihmisiä haastateltavina, mutta ei tiedetä heistä yhtikäs mitään.

        Siinä pitää tehdä valmistelutyötä, siihen on varmasti aikaa nyt kun Antsa on mukana.


    • Anonyymi

      En minäkään, ylipirteä teeskentelijä mutta miljoonasti kiitoksia.

    • Anonyymi

      Terassi loppuu. Toivon ensikesäksi juontajien vaihtumista.

    • Anonyymi

      Susannalta puuttuu lämpö, jotain koleaa tulee mieleen, kun tää toinen juontaja on iloinen aidosti!

    • Anonyymi

      Tuija on turha juontaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe