..........

11vpoika_

Ite oon 11vuotias ja poltan minttu sigareita on ihan perkeleen hyvää tavaraa oon joensuussa yhen kerran mä poltin kessut kaverin kaa juniksella ja monet katto mut ei tullu kun yks mummo valittaamaan

2

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niih

      Typerän näköistä kun pikkuskidit röökaa, mut omapa on asiasi.

    • Siouxiemiuxie

      Tosi kiva. Itte kuljen joka päivä melkeinnkavereitten kans iltaisin myöhään, ku ollaa tehty läksyt ja siisteydytty ensin. Ei me mitää röökätä, ja vastaavaa. Me vaan hengaillaa, käydää ostoksilla, jutellaa, ait kävellää ja ihan perus asioita. Ja muuten, oot aika nuori vielä. Itse oon 13v tytö, enkä vois edes sietää ja ajtella et polttaisin. Tai et joku siis näkis, ja haittais musta siis et poltan. Edes salaa, et en haluu kärytä siitä. Turha vaiva vaa siinä sitte, et yrittää peitellä sitä. Sillä tavalla myös pilaa hampaansa, ja näyttävät siis keltaisilta eivät valkoisilta jos harrastaa sitä joka päivä tai edes harvoin. Et tosi kivaa vaa sulle, koska sä saat helpommin keuhkosyöpää ja muit vastaavii helpommin. Et suosittelen ehdottomadti lopettamaan, ja odottaa ditä 18 vuod2n ikää. Silloin olet valmis ottamaan vastuuta tekemistäsi, et lopeta se. Silloin varmadti älytä ja tajuat, kuinka typerä ja tyhmä olet ollut koska teet tota noin nuorena.

      Eikä kannata sitä tehdä vaa sen takii, et yritätte olla cooleja ja koviksia. Todellisuudessa sä pistätä ja se sun bestis toisenne siis hankalaan tilanteeseen, et odota vaa ku joku kerta poliisit sut saa kii. Poliisit ovat varmadti todella iloisia, kun näkevät että 11 vuotiaat pikku-skidit siel polttelee. Vievät teidät vanhempienne luokse ja pitävät puhuttelun, tai sitten vievät poliisi-laitokselle ja soittavat vanhemmille. Vanhempanne eivät tastusti ole ylpeitä teistä, ja häpeävät teitä kun saavat tietää touhuistanne. Ja muuten, pahimmassa tapauksessa jos useammin jäätte kii siitä, jopa ekasta kerrasta menee ilmoitus lastensuojeluun. Ja lastensuojelu saa taas 2 turhaa asiakasta, ja vain sen takia että jäivät kiinni että polttivat.

      Itse jäin tästä kiinni jo ekalla keralla parisen kuukautta sitten, ja siis naapurilleni. Sanoi ja kertoi, että jos näkee mut viel polttamassa kerrankin sanoo ja kertoo siitä lastikseen. Ja en lastikseen halua, enkä ikinä halua ja sit se oli loppu.

      Eli jollet halua oikeasti viel sinne, nii kannattaa lopettaa. Ei tarvitse harrastaa samaa kuin aikuiset. Se on aikuisten juttu ei siis sun, eikä varsinkaan siis kuulu millekkää 11v pikku-dkidille, ei kun ikäselle 13v, eikä sen paremmin muillekkaan edes aikuisena. Aikuisena siitä saa vadta päättää saa, mut parempi ettei ala ikinä.

      Tässä on sulle apua, ja neuvoa et nyt sitte lopettamaan vaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe