Mites autiotuvissa nukutaan? Siis tarviiko jotain lakanoita vai onko makuupussi ok? Mulla ei oo retkikeitintä, pärjäänkö avotulella ja pannulla? :'D onko hirveen paha koittaa päästä koko setti (80km) kolmeen päivään? Voiko auton jättää Hautajärven lähtöpisteeseen? Onkohan tämmösen tampion edes järkee lähteä sinne ramboileen... :D kiitos kiitos jos jaksatte vastailla!
Karhunkierroksesta pari tarkentavaa kysymystä
2
302
Vastaukset
- Vanha_Jeti
1) silleen pötköllään.
2) lakanaankin voi kietoutua, mutta voi tulla vilu, riippuen lämpötiloista. Makupussi erittäin ok.
3) pärjäät, paitsi jos on metsäpalovaroitus. tupien tulisijolla ja kaasukeittimillä (jos on) voi kanssa keitellä.
4) ei mahdotonta, jos pystyt vetämään reilut 30 km päivässä, kyllä hyväkuntoinen se tekee helposti.
5) ei minulla tietoa
6) olen palstakommentaattori, en orakkeli.
7) eipä kestä - Gumpe
Kevyt makuupussi riittää kesäkelillä, talvella paksumpi. Makuualusta on hyvä olla, patjoja ei kk:n tuvissa ole. Pikku keitin ja neljänneskilon kaasupullo kannattaa ottaa, vaikka tulilla keittelisikin. Voi turauttaa kahvit vaikka muuallakin mukavassa paikassa. Miksi pitäisi vetää kolmessa päivässä koko matka, näkee ja kokee enemmän kun kulkee hieman hitaammin. Ainakin voit varata sapuskaa neljälle.
Auton voi tietysti jättää Hautajärvelle. On kuitenkin mukavampi, jos oma auto on päätepisteessä, silloin on vaihtokamat ja ym tavarat heti käytössä, ja myös aikataulua on helppo muuttaa, kun ei ole kyytien kanssa sitten sinksaamista. Mieluummin mennä siis jollain kyydillä sinne lähtöpäähän. Aina kannattaa lähteä reissuun, siellä se tampious ja ramboilu ohenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725