Mites autiotuvissa nukutaan? Siis tarviiko jotain lakanoita vai onko makuupussi ok? Mulla ei oo retkikeitintä, pärjäänkö avotulella ja pannulla? :'D onko hirveen paha koittaa päästä koko setti (80km) kolmeen päivään? Voiko auton jättää Hautajärven lähtöpisteeseen? Onkohan tämmösen tampion edes järkee lähteä sinne ramboileen... :D kiitos kiitos jos jaksatte vastailla!
Karhunkierroksesta pari tarkentavaa kysymystä
2
287
Vastaukset
- Vanha_Jeti
1) silleen pötköllään.
2) lakanaankin voi kietoutua, mutta voi tulla vilu, riippuen lämpötiloista. Makupussi erittäin ok.
3) pärjäät, paitsi jos on metsäpalovaroitus. tupien tulisijolla ja kaasukeittimillä (jos on) voi kanssa keitellä.
4) ei mahdotonta, jos pystyt vetämään reilut 30 km päivässä, kyllä hyväkuntoinen se tekee helposti.
5) ei minulla tietoa
6) olen palstakommentaattori, en orakkeli.
7) eipä kestä - Gumpe
Kevyt makuupussi riittää kesäkelillä, talvella paksumpi. Makuualusta on hyvä olla, patjoja ei kk:n tuvissa ole. Pikku keitin ja neljänneskilon kaasupullo kannattaa ottaa, vaikka tulilla keittelisikin. Voi turauttaa kahvit vaikka muuallakin mukavassa paikassa. Miksi pitäisi vetää kolmessa päivässä koko matka, näkee ja kokee enemmän kun kulkee hieman hitaammin. Ainakin voit varata sapuskaa neljälle.
Auton voi tietysti jättää Hautajärvelle. On kuitenkin mukavampi, jos oma auto on päätepisteessä, silloin on vaihtokamat ja ym tavarat heti käytössä, ja myös aikataulua on helppo muuttaa, kun ei ole kyytien kanssa sitten sinksaamista. Mieluummin mennä siis jollain kyydillä sinne lähtöpäähän. Aina kannattaa lähteä reissuun, siellä se tampious ja ramboilu ohenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924