Onko Karviassa sinkkumiehiä?

Halojata

Ikä 40 Kiinnostaa

10

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kinkkumies

      Ononon, kyllä karvialta sinkkumiehiä löytyy.
      Mutta kuka noita kaljanlipittäjiä huolii.

    • Sahtia

      Ei oo... kaikki on varattuja tai ainakin vähä seurustelee

    • isopora

      Moi!Mä murskeella töis, envielä 4kyt mutta kypsä ja kokenut, naiset otan ja huomioin myös.

      • otan_jos_et_anna

        lisätietoa minusta voi käydä lukemassa murha.infon sivuilta. Profiilit löytyvät myös Facebookista ja instagramista. Tykkää laittaa naisille viestiä molempien sovellusten kautta. Minulle kelpaa kaikki. Olkaa rohkeasti yhteydessä. Toiveessa joka viikonlopulle eri narttu. Plussaa remontti-ja ruoanlaittotaidoista.


      • Kuolennauruu

        Joutuu hakemaan deittiseuraa jo täältä. Haaaaaahhhhaahhhahhaaaa


    • Namm

      Jos sina olla nainen mina rakasta sinua ja tehta sinulle hyyvä pitsa ja rakastela pitka .ota yhteyta

    • Takuutyydytysminulle

      Olen sinku ja etsin hyvätuloista hyvännäkistä naista . Tykkään Harrikoista ja takapäin asenosta. Naisen paika on keitiössä ja kaljaa juon. Olen siis aivan tavalinen karvialaine mes ja ällykäs sekä hyvänäköseksi haukutu. Yhteistiedot saa ST1 tiskiltä kun kysyt isomuna. Puksutelemisiin

    • Herkkäsormia

      Hei .!olen Tuomo 55v iso pitkä tumma komistus tosi fiksu en käytä alkohoolia en tupakoi ei ylipainoa.ainoa mikä ottaa pannuun ,penis on erektiossa 9cm.jos kelpaa niin paikalliiseen kauppaan yhteys tiedot .nim.Tuomo p.

    • eikelpaakel

      Sinkkuja on ja sinkkuina pysyy

    • Kyllä.seisoo

      Mä oo varattu mutta jos oot hyvä nainen niin olen valmis eroomaan ja tulemaan sun kainaloos, kukkaro on kunnos ja on vielä eron jälkeenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe