Aborttipropagandan olemus

OikeudenIrvikuvat

Stalinistisessa uskonnossa ja sen propagandassa pyritään tekemään tyhjäksi inhimilliset reaktiot uhreja kohtaan sekä viemään uhrien kunnioitus. Sama pätee (myös stalinistisessa) aborttiuskonnossa:

Stalin: Nythän on täysin naurettavaa ja typerää keskustella pidempään kulakkien tuhoamisesta. Kun pää on irti, ei kukaan sure kaljuaan".

Tieteilijä kesäkuu 2018; "Mitä merkitystä kuolleen sikiön kannalta on sillä, minkä takia se on kuollut? ...sikiön mielipidettä ei kysytä".

Yhteistä molemmille väkivaltauskonnoille on uhrien pilkkaaminen ja vertaaminen heitä eläimiin. Stalinin näytösoikeudenkäynneissä uhrit olivat "koiria, loiseläimiä, syöpäläisiä" jne. Aborttiasiamiehelle lapset ovat "loisia, rottia tai solumöykkyjä". Äidit ovat aborttiväelle "synnytyslehmiä".

10

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan_vastaan

      Samankaltaisuutta oli myös Natsi-Saksassa. Juutalaiset ja mustalaiset yms Valtakunnan agitaatioonsopimattomat jaoteltiin alempaan ihmisluokkaan ja katsottiin oikeudeksi ryöstää omaisuus, sulkea keskitys- ja tuhoamisleireihin. Ihmisillä tehtiin karmeita kokeita, esim kaksostutkimuksia ja leikeltiin ilman nukutusta tms. Aborttikiihkoilijat eivät välitä yhtään enempää abortoidun lapsen kohtalosta. Kuin karjaa, vailla arvoa.

      Kuten olen aiemmin kirjannut ja kerrattakoon vielä, ettei heti tulisi huutoa: tämä ei tietenkään koske lääketietelliisesti perusteltuihin abortteihin, joilla on selvä tarkoitus pelastaa äidin henki tai terveys tai sikiö on niin vammainen, ettei eläisi kuitenkaan tms selkeä perusteltu lääketietellinen syy. Ns. rajatapausten kohdalla lausunnon antavalla lääkärillä on suuri eettinen pohdintavastuu, jonka eduskunta luovutti lääkäreille ja siten luistaen kiihkoilijoiden painostuksen alla.

      • SamaaTavaraa

        Aborttitraditio perustuu samaan sosiaalidarwinistiseen ja eugenistiseen "sosiaalipolitiikkaan" ja nietzcheläiseen filosofiaan kuin mainitsemasi kansallissosialismi sovelluksineen. Hallinnollisilla ohjeilla myös lääkereiltä on pian lain voimaan astumisen jälkeen viety kaikki harkintavalta aborttien osalta. Abortti on täysin vapaata ja pidäkkeetöntä sekä veronmaksajien kustantamaa hupia.


      • kunhan_vastaan

        "Kansssasi keskustelu on ohi nyt. " Eihän se "keskustelu" ollut vielä alkanutkaan, vaan pottuilusi oli ainutta viestiä, mitä minulle päin tuli.

        Mutta mitäpä agitaattoreilta muuta voi odottaakaan, sillä oli aihe mikä tahansa, agitaattorit tunnistaa heti ensimmäisessä tai viimeistään toisessa lauseessaan. Toivottavasti opit tutkimaan edes vähäsen faktoja, ennenkuin pilaat osaltasi agitaattoreiden mainetta entistä enemmän.

        Mutta kaiken kaikkiaan, nyt moni lukeva ymmärtää elämän alkuhetken ja kehityksen prosessian aivan eri tavalla ja toivottavasti oppii miettimään elämän arvoa myös niin omalla kuin jälkeläistenkin kohdalla.

        "Kansssasi keskustelu on ohi nyt." Kunnes taas innostut seuraavassa ketjussa kääntämään kelkkasi. Soon moro, sano tamperlainen.


      • jokohanvihdoin

        Taas trollitrollitrolli -jankkaajalta samat jorinat ja turhat lupaukset ties monettako kertaa ;-D

        "AsiatAsianavain
        2.8.2018 10:56
        Tämä saa minun puolestani nyt olla. Jos ihminen on tuolla tasolla, hän ei ansaitse minkäänlaista huomiota.
        Minun puolestani tämä paskanjauhanta saa nyt olla. Ehkä tässä jonakin päivänä taas palaan kommentoimaan, mutta sen näkee sitten."

        "AsiatAsianavain
        31.7.2018 12:29
        Kanssasi jankuttaminen on toistaiseksi minun kohdaltani ohi. "

        "AsiatAsianavain
        26.7.2018 9:21
        Jankutus kanssasi lopuui tähän."

        "AsiatAsianaVaan
        24.5.2018 20:57
        Minun puolestani tämä saa nyt olla. Ajattele: olit niiiiiiiiiiiiiiin hyvä, että minulle riitti! "

        "suomenkielenYO
        12.10.2017 6:53
        Minulle riitti. Jatka sinä jankutustasi."

        "Nopeasti.asialle
        1.10.2017 21:55
        Tämä tekstini saa nyt olla toistaiseksi testamenttini tänne. Olen tarpeeksi kirjoittanut useammallakin nikillä tänne ja nyt tämä saa olla. Tämä alkaa jo käydä työstä. Kiitokset juttuseurasta."

        "Asiat.asiana
        7.9.2017 19:07
        Minun energiani käytettäväksi täällä keskusteluun on nyt juuri vähissä. Palailen aikanaan, kun taas motivaatiota riittää."

        "Asiat.asiana
        26.7.2017 23:04
        Jatkossa taidankin kommentoida typeryyksiäsi enää vain lyhellä kuitilla tyyliiin "Höpön höpön!" tai "Älä höpötä!" Enempää et ansaitse."

        "AsiatAsiana
        19.2.2018 6:30
        Satua. Enemmän en viitsi itseäni vaivata, sillä se ei ole tuon tasoisten juttujen suhteen tarpeen."

        "AsiatAsiana
        19.2.2018 6:23
        - - -
        En viitsi enempää nyt."

        "Asiat.asiana
        22.3.2018 15:52
        - - -
        Juttusi eivät enää ansaitse kommentteja. Kiitos kaikesta."


      • SynkkäTausta

        Aborttiväki yrittää kammeta asiat epäolennaisuuksiin, kun kärähti mustimmasta stalinismista.


      • Mävaan12345
        jokohanvihdoin kirjoitti:

        Taas trollitrollitrolli -jankkaajalta samat jorinat ja turhat lupaukset ties monettako kertaa ;-D

        "AsiatAsianavain
        2.8.2018 10:56
        Tämä saa minun puolestani nyt olla. Jos ihminen on tuolla tasolla, hän ei ansaitse minkäänlaista huomiota.
        Minun puolestani tämä paskanjauhanta saa nyt olla. Ehkä tässä jonakin päivänä taas palaan kommentoimaan, mutta sen näkee sitten."

        "AsiatAsianavain
        31.7.2018 12:29
        Kanssasi jankuttaminen on toistaiseksi minun kohdaltani ohi. "

        "AsiatAsianavain
        26.7.2018 9:21
        Jankutus kanssasi lopuui tähän."

        "AsiatAsianaVaan
        24.5.2018 20:57
        Minun puolestani tämä saa nyt olla. Ajattele: olit niiiiiiiiiiiiiiin hyvä, että minulle riitti! "

        "suomenkielenYO
        12.10.2017 6:53
        Minulle riitti. Jatka sinä jankutustasi."

        "Nopeasti.asialle
        1.10.2017 21:55
        Tämä tekstini saa nyt olla toistaiseksi testamenttini tänne. Olen tarpeeksi kirjoittanut useammallakin nikillä tänne ja nyt tämä saa olla. Tämä alkaa jo käydä työstä. Kiitokset juttuseurasta."

        "Asiat.asiana
        7.9.2017 19:07
        Minun energiani käytettäväksi täällä keskusteluun on nyt juuri vähissä. Palailen aikanaan, kun taas motivaatiota riittää."

        "Asiat.asiana
        26.7.2017 23:04
        Jatkossa taidankin kommentoida typeryyksiäsi enää vain lyhellä kuitilla tyyliiin "Höpön höpön!" tai "Älä höpötä!" Enempää et ansaitse."

        "AsiatAsiana
        19.2.2018 6:30
        Satua. Enemmän en viitsi itseäni vaivata, sillä se ei ole tuon tasoisten juttujen suhteen tarpeen."

        "AsiatAsiana
        19.2.2018 6:23
        - - -
        En viitsi enempää nyt."

        "Asiat.asiana
        22.3.2018 15:52
        - - -
        Juttusi eivät enää ansaitse kommentteja. Kiitos kaikesta."

        Ja kunnaripallo lensi kauas taivaanrantaan. Hieno kokoelma. 😁


    • KnockOut

      Aloituksessa johtavan aborttiasiamiehen lausunnot asetettiin niin perusteellisiin yhteyksiinsä, että seurauksena oli hiljaisuus...

      • AsiatAsianaVaan

        Kerrotko nyt viimein missä maassa on sinusta hyvät aborttilait ja ovatko asiat siellä muutenkin hyvin naisten kannalta?


      • StalininPikkuApurit
        AsiatAsianaVaan kirjoitti:

        Kerrotko nyt viimein missä maassa on sinusta hyvät aborttilait ja ovatko asiat siellä muutenkin hyvin naisten kannalta?

        Ei ainakaan neuvosto- venäjällä, josta abortti-ideologia on tänne kiikutettu.


    • AborttienAsiamiehet

      Stalinistiset aborttiasiamiehet ajavat muuta kuin kansallista etua. Myös ulkoiset tahot ylläpitävät ja ruokkivat tuhoisaa aborttipropagandaa. Osa aborttiasiamiehistä on eri tavoin kiinnittynyt ulkomaisiin intresseihin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe