Nyt alkoi jo hirvittää kun maailmalta kantautuu tietoja miten 520 D bemarit ovat syttyneet palamaan. Omallani olen ajanut nyt 18000 km, ei ole vielä kärähtänyt.
BMW 520 D uusi ongelma
8
268
Vastaukset
- HahHahHah
Ensin kaasutetaan(VW), ja sitten poltetaan(BMW). Turvallista matkaa vaan niillä hienoilla saksalaisilla.....
- kipeää
kylläpä kävi kipeää bmw - mulkerolle, voi,voi.
- Bemaristi
Kuulemma Toyota ilmoittanut että miljoonassa autossa palovaara. Kipeää Hah Hah
- SaksalainenParasKaikessa
Bemaristi kirjoitti:
Kuulemma Toyota ilmoittanut että miljoonassa autossa palovaara. Kipeää Hah Hah
Ei niitä sentään ajokieltoon ole asetettu, kuten venyttimet....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kymmenia-bemareita-syttyi-tuleen-etela-koreassa-ajokielto/rSAVkS4J
Ps. En omista, enkä aja Toyotalla.
- Greisii
Ruotsissa ovat aiheuttaneet, vakavat metsäpalot koska maisteri oli ollut mustikassa.
- OVH-XXY
EGR-venttilijuttuhan tämä on. Näitä venttiilejä on globaalisti jälkitoimituksessa 98000 kpl!! Näyttää, että voin saada oman autoni takaisin korjattuna ja uudella EGR -venttiilillä juuri ennen Joulua 8siis tänä vuonna kuitenkin -ei ensi vuonna)
- HeppuKerrosVähä
Miksei vaan poisteta sitä venttiiliä ja ohjelmalla pois?
Onko tuo nyt temppu vaihdattaa se venttiili, itse en kokenut niin, huollossa käyttö ja asia selvä. Eikä syttynyt sitä ennen palamaan. Ajettu nyt 40 th.
Irvailijat, eikö muitakin autoja ole joskus syttynyt kuin Bemuja ?
On se vaan niin hulppeaa ajella 5 sarjan tuplaturbo nelivedolla ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316