Nyt alkoi jo hirvittää kun maailmalta kantautuu tietoja miten 520 D bemarit ovat syttyneet palamaan. Omallani olen ajanut nyt 18000 km, ei ole vielä kärähtänyt.
BMW 520 D uusi ongelma
8
268
Vastaukset
- HahHahHah
Ensin kaasutetaan(VW), ja sitten poltetaan(BMW). Turvallista matkaa vaan niillä hienoilla saksalaisilla.....
- kipeää
kylläpä kävi kipeää bmw - mulkerolle, voi,voi.
- Bemaristi
Kuulemma Toyota ilmoittanut että miljoonassa autossa palovaara. Kipeää Hah Hah
- SaksalainenParasKaikessa
Bemaristi kirjoitti:
Kuulemma Toyota ilmoittanut että miljoonassa autossa palovaara. Kipeää Hah Hah
Ei niitä sentään ajokieltoon ole asetettu, kuten venyttimet....
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kymmenia-bemareita-syttyi-tuleen-etela-koreassa-ajokielto/rSAVkS4J
Ps. En omista, enkä aja Toyotalla.
- Greisii
Ruotsissa ovat aiheuttaneet, vakavat metsäpalot koska maisteri oli ollut mustikassa.
- OVH-XXY
EGR-venttilijuttuhan tämä on. Näitä venttiilejä on globaalisti jälkitoimituksessa 98000 kpl!! Näyttää, että voin saada oman autoni takaisin korjattuna ja uudella EGR -venttiilillä juuri ennen Joulua 8siis tänä vuonna kuitenkin -ei ensi vuonna)
- HeppuKerrosVähä
Miksei vaan poisteta sitä venttiiliä ja ohjelmalla pois?
Onko tuo nyt temppu vaihdattaa se venttiili, itse en kokenut niin, huollossa käyttö ja asia selvä. Eikä syttynyt sitä ennen palamaan. Ajettu nyt 40 th.
Irvailijat, eikö muitakin autoja ole joskus syttynyt kuin Bemuja ?
On se vaan niin hulppeaa ajella 5 sarjan tuplaturbo nelivedolla ....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492268- 261933
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271475Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161354- 1201336
- 181045
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846