Mua hipelöi tänään yks nuorimies kaupassa takapuolesta.. siis sillein ohimennessä sivalsi, muka vahingossa, mutta kyllä näki että tahalteen teki.
Se tuli perässä ja katteli muka hyllyjä ja kun menin yhteen kapeeseen hyllyväliin niin tuli perässä ja ohitti siinä ja samalla hipas kädellä pepustani. Annoin tyypin mennä, huono siitä on meteliäkään nostaa.
Ei minua sattunut fyysisesti, mutta kyllä se silti loukkas yksityisyyttäni. Eikä ollut edes eka kerta ku minun peppuani kosketaan. Ihmettelen vaan että mitähän tyydytystä se siitäkin sai?
Ootteko muut naiset kokeneet samanlaista, kertokaa toki?
Ja jos paikalle sattuu joku mies joka tätä harrastaa, niin kerro ihmeessä miksi? Anna hyvä syy, niin ehkä ensi kerralla en ole niin tuomitseva :D
Ja ps. Otsikostakin ilmenee, tämä on tarkoitettu ÄÄLIÖmiehille, kaikki miehet ei todellakaan ole ääliöitä :)
Ääliömiehet
39
1004
Vastaukset
- Nainenjovuodesta82
On muakin ohimennen kämmensyrjällä hipastu, mutta paha niistä on sanoo onko vahinko vai ei.. ja onko se nyt niin vakavaa, eri asia jos aletaan läpsiin tai kouriin :D
- Yäkkkkkk_yök
On se ällöttävää että miehet muka saa koskea ilman lupaa! Jokaisella on oikeus päättää omasta kehosta. Mikä niitä vanhoja äijiä vaivaa ku luulevat että puolet nuorempi heitä muka tykkää ku kopeloidaan.
- Anonyymi
Yäkkkkkk_yök kirjoitti:
On se ällöttävää että miehet muka saa koskea ilman lupaa! Jokaisella on oikeus päättää omasta kehosta. Mikä niitä vanhoja äijiä vaivaa ku luulevat että puolet nuorempi heitä muka tykkää ku kopeloidaan.
On se ällöä että naiset saa esim. vahingossa sipaista esim baariss ollessaan humalassa. Tätähän ei katsota mieheen kohdistuvaksi lääppimiseksi... tosin se taitaa olla sallittua varsinkin jos on nainen. Ei mene tasan nämä säännöt
- Anonyymi
Yäkkkkkk_yök kirjoitti:
Voi olla juuri iästä johtuvaa. Siis vanhat suomifilmitkin, ne mustavalkoiset. Niissä elokuvissa näytetään kohtauksia, jossa nainen kaapataan syliin ja kun nainen vastustelee, niin suudellaan väkisin. Mies saa toki läimäytyksen naiselta, mutta elokuvassa hän on "tosi mies" ja lopulta saa naisen omakseen. Vanhalla miehellä on erilainen näkemys miehuudesta ja toisaalta myös entisajan naiset eivät ehkä olleet yhtä tuomitsevia. Siis toki sellaista miestä saatettiin läimäyttää, mutta samaan aikaan nainen myös ihaili.
- Niimpä
Tänään just kirpputorilla joku koski, en tiiä oliko vahinko, tuntu tahalliselta kun olis mahtunu kiertään osumattakin. Eihän se oo mikään iso juttu, ymmärrän sen, mutta kyllä se silti loukkaa yksityisyyttä ja on hetken semmonen vähän likainen olo
- Kirbutsian
Se oli kirppu, mitäs menit torille. Likanen olohan siitä aina tulee, jos ei muuten, niin ainakin mielikuvituksessa.
- Ääliönaiset
Ääliönaisista ei tietenkään saa puhua. Toki heitäkin on (ja paljon), mutta emme valittele heistä palstoilla. Kiitos aloituksesta, tulipahan sitten tämä toinenkin puoli esille!
- Kesälläfestareilla
Mua kourastiin festareilla (siis ihan otti kiinni ja puristi) ja jäi vielä siihen muina miehinä, niinku ei mitään ois käyny. Menin sitte tanssiin vähän lähemmäs ja kun tämä mies käänty mua vasten, niin kourasin oikein voimalla sitä haaroista :) mies vähän äänähti ja kumartu ja veti itteensä vähän kauemmas, eikä enään hiplannu ainakaa mua sinä iltana :D
Oishan siitä voinu järkkäri ilmottaa, mutta en minä raaskinut. Se oli varmaan vaan jonkun humalaisen päähänpisto, tuskin olis selvänä kourinu. Enkä mää siihen kuollu ja mieskin sai opetuksen, niin se riittää :)- Ei-uskottavaa
Syyllistyit samaan kuin hänkin ja vielä pahemmin. Oletko siis ääliönainen?
- Yäkkkkkk_yök
Oli sitten nainen tai mies kyseessä ni ketään ei saa kopeloida ilman lupaa
- Anonyymi
Ei toimi käytännössä näin. Naisilla on täysi oikeus kopeloida, tulla esim jurrissa väliin jos kiinnostava mies tekeekin jo tuttavuutta jonkun toisen kanssa, pelata tunteilla, penkittää, heittää juomat ja safkat naamalle ja noikin tulkitaan miehen syyksi. Nainen saa myös ihan julkisestikin hakata miestä täysin kuten haluaa ja jos mies menettää hermonsa ja töinäisee naisen pois, tulee lähin ohikulkija huutamaan miehelle että anna sen naisen hakata rauhassa ja vähennä itse voimankäyttöä.... asioita joista ei ääneen puhuta mutta jotka tapahtuu jatkuvasti.
- realityInThisW
Miksi ne "miehet" tekevät noin? Siksi koska kuten ap, nainen "suostuu" siihen. Piste. Possu possuilee ja- miljoona selitystä......- naiset hyväksyy sen tilana joka on.
Kaikki keskustelut, ohjelmat, somekamppanjat, kaikki ne kuristaa kaikkia miehiä kurkusta paitsi niitä ketkä teki tuota ja jatkaa sen tekemistä ilolla, heitä naiset eivät laita vastuuseen mutta laittavat miehet jotka jo muutenkin välittävät naisista. Kunnolliset miehet näkevät koko kuvion ja ovat wtf.- Asian-toinen-puoli
Miksi ne "naiset" tekevät mitä tekevät? Eivät naisetkaan mitään enkeleitä ole. Kokemusta on.
- Anonyymi
Asian-toinen-puoli kirjoitti:
Miksi ne "naiset" tekevät mitä tekevät? Eivät naisetkaan mitään enkeleitä ole. Kokemusta on.
Muista hyvä ihminen että kyseinen asia toimii vaan toisinpäin eli naisilla on oikeus rikkoa miesten rajoja, olla väkivaltaisia miestä kohtaan, loukata, pompottaa ym. Tää yhteiskunta ja asenteet toimii niin. Jos nostat tätä asiaa kohtaan mitään vastarintaa, oot samantien täysi psykopaatti ja natsisika....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista hyvä ihminen että kyseinen asia toimii vaan toisinpäin eli naisilla on oikeus rikkoa miesten rajoja, olla väkivaltaisia miestä kohtaan, loukata, pompottaa ym. Tää yhteiskunta ja asenteet toimii niin. Jos nostat tätä asiaa kohtaan mitään vastarintaa, oot samantien täysi psykopaatti ja natsisika....
Odota tähän yhdeltäkään naiselta mitään selkeää vastausta
- miesvmviiskuus
Ketjun aloittajalle .
Olet todella joutunut törkeän rikoksen uhriksi,kuinka olet selvinnyt ?
Oletko hakenut ammattiapua ?
Toivon että tapauksesta ei jäänyt pahoja traumoja .
Ihan säälittää,kuinka teitä naisia kohdellaan . . .:)
Tapauksesi vetää vertojaan jopa Tellervo Koiviston kokemuksille 77 vuotta sitten.
Kun opettaja oli kysynyt 13 vuotiaalta lapselta , " joko sinulla on kuukautiset" . - miesvmviiskuus
Asijoidessani paikallisessa K-marketissa.
Kaupan henkilökuntaan kuuluva Rva laitteli tavaroita hyllyyn,pylly pystyssä ja hymyili .
Koin tilanteen ahdistavaksi,kiusalliseksi . .
Syyllistyikö hän mun seksuaaliseen ahdisteluun ?
Pittääkö minun ilimotto siitä polliisille ?
Kuinka mä selviin tollasesta ?- miesvmviiskuus
Fiksummat varmaan ymmärsivät , että edellä mainittu kommentti oli kirjoitettu " pilike silimässä ".
Olisin otettu,jos K-marketin Rouvat hymyilisi edes säälistä .
- ääliöitäonliikaa
Nää ääliömiehet on yleensäkin suomalaisia..
- ääliöinti-pursuaa
Minkähän maalaisia nuo ääliöiltä näyttävät naiset oikein ovat!
- opetteleuusijuttu
Mun eukko on vähän erilainen.
Kun joku lääppäsee sitä, se kääntyy heti ja potkasee niin lujaa kun jaksaa. Yleensä yrittää jalkojen väliin. Sitten se huutaa kun hyeena, että "tää äijä yrittää lääppiä ja raiskata , poliisiiiii"
Kyllä siinä lähtee kuule niin lujaa sekopäät kun vaa pääsevät.
Kannustan eukkoani, että "hyvin toimit".
Kenenkään ei pidä sopimattomasti naisia lähestyä tai vielä vähemmän kosketella.- Justnoinn
Eukkosi on oikein malli esimerkki, näin pitääkin toimia.
Ja mitä sitten vaikka hipasu ois ollu vahinko, oppiipa katsomaan missä kädet kulkee! - mallina-kuleksimassa
Eukkosi on malli esimerkki siitä,kuinka itse joutuu syytteeseen .
Toivon että eukkoasi ei lääppäse esim . KRAW MAGAA harrastanut mies .
Saattaisi eukolta läski ruveta tummumaan . - fcu
Te uhoojat saisitte painua v*uun täältä.
- mallina-kuleksimassa
Siitäs sait , nikki : opetteleuusijuttu .
- mallina-kuleksimassa
Ainut sekopää taitaa olla eukkosi ?
- BBWmature
Mun mies on vähän erilainen.
Kun joku lääppäsee sitä,se käänty heti ja potkaisee niin lujaa kuin jaksaa.Yleensä yrittää jalkojen väliin.Sitten se huutaa kuin hyeena,"että täällä ämmä yrittää lääppiä ja raiskata,poliiiisssiiiii ".
Kyllä siinä lähtee kuule niin lujaa sekopäät kun vaan pääsevät.
Kannustan miestäni,"hyvin toimit".
Kenenkään ei pidä sopimattomasti miestä lähestyä tai vielä vähemmän kosketella . - Niintai
mallina-kuleksimassa kirjoitti:
Eukkosi on malli esimerkki siitä,kuinka itse joutuu syytteeseen .
Toivon että eukkoasi ei lääppäse esim . KRAW MAGAA harrastanut mies .
Saattaisi eukolta läski ruveta tummumaan .Mutta jos eukkokin on harrastanu KRAV MAGAA ja vähän enempi, niin voi mies kokee yllätyksen ja löytää itsensä lattialta kulkuset muussina.
- mallina-kuleksimassa
Niitä on harvassa .
- Anonyymi
Justnoinn kirjoitti:
Eukkosi on oikein malli esimerkki, näin pitääkin toimia.
Ja mitä sitten vaikka hipasu ois ollu vahinko, oppiipa katsomaan missä kädet kulkee!Pitää jatkossa muistaa että jos esim baarissa joku naikkonen sipaisee ja iskee silmää niin potkin tainnoksiin.... eiku niin joo sori, unohdin että naisilla on yksinoikeus sikailuun ja väkivaltaan miehiä kohtaan, ei toimi toisinpäin
- 12345654321
Muuten olen sitä mieltä että nykyinen avioliittolaki pitäisi kumota. Vuosisataisiin perinteisiin nojautuva avioliittolaki tuntuu oikeimmalta.
- Vihdoinkin
Itse yritin 30 aviovuoden jälkeen illalla koskea eukkoani. En saanut vastakaikua.
Siispä käännynin tyytyväisenä toiselle syrjälle. Sainpahan kerrankin nukkua rauhassa! - Tasa-arvoista-jälleen
Parempi aloitus olisi voinut olla ääliöihmiset, koska kummassakin sukupuolessa on ääliöitä. Naisissa ehkä enemmän, kuin miehissä. Tämä on minun mielipiteeni.
- Ärsyttää
Määkin törmäsin eilen kaupassa tällaiseen ääliöihmiseen, miespuoliseen sellaiseen. Kämmenellä hipelöi ”vahingossa” peppuani kun työnsin ostoskärryjä ja satuttiin samaan ahtaaseen hyllyväliin. Teki mieli läppästä poskelle.
- Anonyymi
Pitää jatkossa siis muistaa sama toisinpäin eli
iskeä turpaan jos baarissa nainen vahingossa hipaisee ja lisäksi iskee silmää.... eiku niin joo sori, hehheh, unohdin että teillä naisilla on noita omia oikeuksia esim miesten retuuttaminen ja toisaalta saatte ahdistella miehiä, mikä ei toimi näin toisinpäin.... pahoittelut tosiaan, unohtui toi seikka nyt ihan kokonaan
- Anonyymi
Olen hipaissut joskus "vahingossa" kun on ollut hyvännäköinen nainen.. eipä oo kovin moni nainen suuttunut, yleensä vaihdetaan hymyt sen jälkeen :) En mää kyllä mistään pepusta aina hipase, joskus kädestä, joskus kyljestä ym. Tosin nykyään ei kehtaa kun on rajoitukset :D
Yks mamu muija suuttu, mutta sitä kyllä kourasin ihan kunnolla perseestä :D yritti vetää avarilla naaman, onnistuin väistää niin potkas polvella alakertaan.. sitä en onnistunut väistää, vaan putosin polvilteen maahan. Sattu aivan järkyttävästi, teki mieli lyödä sitä, mutta kun ei päässy ylös ennenkuin vasta kun se oli häipynyt paikalta. - Anonyymi
Muakin baarissa moni "ääliönainen" kouraissut ohimennen, menee kai jurrin piikkiin ja toki naisilla on näissä asioissa muutenkin eri säännöt, saavat luonnollisesti flirttailla, kouria tulla sen verran henk koht alueelle ettei voi tulkita muuten kun.... Mutta toki siis naisilla on näissä asioissa ihan eri oikeudet kun miehellä, sehän on ihan moraalisestikin ymmärrettävää. Jos esim. kadulla nainen kynsii lyö ja tönii miestä, on se täysin ok ja oletetaan että mies on tehnyt jotain sikamaista. Annasolla jos mies vahingossa hipaisee tai koittaa esim saada, vastakkainen esimerkki, päihtynyttä naista kauemmaksi tönäisemällä kun puhe ei enää auta, on mies poikkeuksetta sovinistisika. Mutta niinhän se taitaa ollakin, tää on naisten aikakausi ja heillä on täysi oikeus kostaa tämän sukupolven miehille jotain keskiajan sortoa joka tapahtunut satoja vuosia sitten....
- Anonyymi
Itekkin tuli tätä hipelöintiä harrastettua, kunnes yksi selkeesti urheilua harrastava nainen suuttui ja alkoi tönimään ja huutamaan. Tää eteni sitten tappeluun, jonka lopputulos oli että otin ihan kunnolla pataan siltä. Lopuksi vielä, kun makasin jo maassa, vetäisi oikein kunnon jalkapallo potkun suoraa kiveksille.
En enää hipelöi ketään, enkä suosittele sitä muillekkaan.- Anonyymi
Aika säälittävää ottaa naiselta pataan 😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983