Otsikko kertoo kaiken ja kyllä tiiä asia ei mulle kuulu.
Utelenpa vain :) Mikä hänessä yleensäkkin viehättää?
Minkä nimiseen naiseen/mieheen olet ihastunut?
525
17150
Vastaukset
- Aponhyväja
Aloittaa
- SalainenIhastuja
Monika
- vieläkinihastunut
Lauraan
- Ihqu
Ihqu
- muteipätaideta
Nähtäispä vielä jossain.
- taiei
sitä toivon
- hyvääyötä
taiei kirjoitti:
sitä toivon
Olit jotain niin ihanaa että vaikea unohtaa.
- Laurakyselee
Jee! Missä tämä Laura asuu?
- entarkkaantiedä
Laurakyselee kirjoitti:
Jossain pks varmaankin.
- bokott
Laurakyselee kirjoitti:
EHKÄ Riihimäellä
- Muutaenkerro
Tiina
- Kerrokerro
Miks et kerro muuta? Tietääkö hän tunteistasi?
- Muutaenkerro
Kerrokerro kirjoitti:
Miks et kerro muuta? Tietääkö hän tunteistasi?
Ei hän tiedä tunteistani. Ihailen salaa... suht lähietäisyydeltä.
- Ihaalija
Tiinalle ääni:)
- keksijokuseksiääni
Niin jos jos "Tiina" on joku kuvitteellinen hahmo, sille tietysti pitäisi teksiä joku ääni?
- fantsuilen
Nicosta. Samankaltaisuus, lempeys, salaperäisyys.
- maanantaita
Laitappa aloittaja sinäkin sen keneen olet ihastunut kun muiltakin kyselet😕
- salaahaikaileva
Miraan.
- ujo
Sinisilmäiseen Miraan <3
- Mirri
ujo kirjoitti:
Sinisilmäiseen Miraan <3
<3
- Nam
<3
- salaahaikaileva
Miraan siksi koska hoikka, sporttinen, kaunis ja kun olen kanssaan jutellut niin on tuntunut niin mukavalta, jotain salaperäistä taikaa se on vaikka en häntä paremmin tunne ja toivottavasti ei ole ikävä ja ilkeä ihminen mutta olen kuitenkin hänestä kivan ja kauniin kuvan luonut ja uskon että näin se on.
- eisaisi
Sariin. Vaikk ei saisi. On vaan niin upea.
- Oletkovarattu
Miksei saisi..)
- eisaisi
Oletkovarattu kirjoitti:
Miksei saisi..)
Olen varattu.
- Oletkovarattu
😢😢😢😢no sitten
- Eräs_Sari
eisaisi kirjoitti:
Olen varattu.
Missäpäin Suomea Sarisi asuu?
- Eräsari
Yksi asuu turussa
- eisaisi
Eräs_Sari kirjoitti:
Missäpäin Suomea Sarisi asuu?
Oulussa.
- 2hardtohandle
Lisää tunnisteita 😉
- Toktor
Naaras, elävä, omaa tissit ja perseen
- Luontoa
Viehkeä luonne myöskin
- yksityisasia
Ei sitä kaikille kerrota.
- Merkki_ja_Merkki
No. Mietitääs.
- yhteen Joonakseen ainakin
- sit Upiin tietty
- Harri on aika ihqu
- ja sit on viel yks Antti
Mut nää kaikki on vähän silleen et emmä tiiä. Menneen talven lumia. Jos unohtas nää hemmot ja alkais kattoo jotain sopivampaa.- Jonsuosittu
Ai näinkö:
J (oonas)
U (pi)
H (arri)
A (ntti)
Mikäs se täältä jälleen kerran paljastuu? ;)
Käsi ylös kaikki naiset jotka tykkää yllä olevasta! o/ - juhaonkyllä
Jonsuosittu kirjoitti:
Ai näinkö:
J (oonas)
U (pi)
H (arri)
A (ntti)
Mikäs se täältä jälleen kerran paljastuu? ;)
Käsi ylös kaikki naiset jotka tykkää yllä olevasta! o/Suosittu nimi. Niitä taitaa olla aika monta.
- juhaonkyllä
Enpäs itse tajunnut tuota aikaisemmin ennenku nyt vasta vaikka olen lukenut aikaisemmin :s
- Jokukomistus_on_hän
Akistopoulous.., rakkauden jumalhahmo
- Pulululuu
Pasi
- PuPuLuLu
Missäpäin tämä Pulu-Pasi asustaa?
- Broken
Kaikesta huolimatta vieläkin Janiin...
- nnnnn---
Sama.... Aina ja edelleen... ☹️
- elämän-tie
Mira, kaunis, hoikka, punaiset hiukset, punainen pusero, jokin hänessä kiehtoo minua, mukavan oloinen nainen.
- sydänjasydän
Missäpäin tämä Mira on?
Nimeä en kerro. Viehättää kokonaisuus. Luonne, ulkonäkö, ääni. Se tietty ujous ja se että on niin samanlainen kuin silloin joskus. Isku sydämeen, sinne jäi ja siellä pysyy.
- kuhankysynvaiktuskin
Mistä päin tämä henkilö on ja onko mies ja millä kirjaimella alkaa etunimet teillä?
kuhankysynvaiktuskin kirjoitti:
Mistä päin tämä henkilö on ja onko mies ja millä kirjaimella alkaa etunimet teillä?
Mies.
- Dille
Pekka
👀
- TaitaaOllaYksipuolista
Anniin
- AnniinallaEräsMielessä
Riippuu kuka kysyy!
- sivusta
AnniinallaEräsMielessä kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy!
Eräs pitkätukka.
- Ninniina
sivusta kirjoitti:
Eräs pitkätukka.
Aivan niin. Tämäpä meni jännäksi. ;D
- sivusta
Ninniina kirjoitti:
Aivan niin. Tämäpä meni jännäksi. ;D
Tai sitten ei mennyt, kun todellisuus tulee kylään ;)
- Ninniina
Tervetuloa
- sivusta
Ninniina kirjoitti:
Tervetuloa
Kiitos, kiitos :)
- sellainennainenhänon
En minä sitä tänne voi laittaa. Mutta aina kun kohdataan jättää jäljen.
- sellainenolet
Jos olisit hän, sanoisin "kiitos, samoin".
- MitäTämäMerkitsee
Meidän molempien nimet on mainittu täällä ;)
- Ärräpää
Anniina <3
- Ihankototta
<3
- reunalla
Ihankototta kirjoitti:
<3
Ihan totta.
- Lkhioptuj
Missä päin tämä Anniina asuu?
- sydäämmäessä
Lkhioptuj kirjoitti:
Missä päin tämä Anniina asuu?
Minun sydämessä ;)
- Ettäasuusiellä
Tietääkö hän sen? 😍
- sydäämmäessä
Ettäasuusiellä kirjoitti:
Tietääkö hän sen? 😍
En ole kertonut, tuskinpa.
- Ettäasuusiellä
No jos et ole koskaan kertonut, niin ei kai voi tietää?
- sydäämmäessä
Ettäasuusiellä kirjoitti:
No jos et ole koskaan kertonut, niin ei kai voi tietää?
Eipä niin, eipä niin.
- Kuitenkinkertoa
Kannattaisiko?
- sydäämmäessä
Kuitenkinkertoa kirjoitti:
Kannattaisiko?
Ei. Saisin vain väärän vastauksen, liian monta jo.
- Ärräpää
Asuu Tampereella :) t: alkuperänen
- Ärräpää
Ja mun sydämessä tietenkin myös, tosiaan :D <3
- rakkainterveisinA
Ristoon...
Nyt ette saa nauraa eikä pilkata...
Hän on aito, huumorintajuinen, musikaalinen ja ihana ihminen. Hän vaistoaa minusta paljon. Kuin tuntisi entuudestaan.
Kummallinen yhteys ja yhteenkuuluvaisuus...- nytkaljaa
Anne.............<3
- rakkainterveisinA
Lopeta se kaljan lipitys kultaseni...
<3
Nyt kahvia... - Anonyymi
Nyt on kyllä "risto" sekoitettu väärään henkilöön.. hyi helvata tuon juopon takia toisten elämiä on sotkettu. "Risto" on sairas skitsofreenikko alkoholisoitunut palstan vatipää joka elää toisten kautta kuin iilimato. Tilinpäätös kyllä tulee hänellekin vielä!
- OhutYläPilvi
Kirsi
- näinsevainon
La**i
- OmPelijamies
Salla
- Shadman
Corpsegrinder
- Chewbacca
Anria :)
- Mursku
Marjut
- suutuuli
Erkkimerkki
- emmekaikkiolesamanlaisia
En ole enää ihastunut keneenkään. Tunteita tulee ja menee. Onnellisuuteni ei ole riippuvainen ihmissuhteista tai parisuhteesta. Olen iloinen oma itseni, kun saan olla ja elää omassa rauhassani.
- jäiasumaan
Eräs Niina
- milloinnäitviimes
Missäs päin tämä kyseinen Niina asustaa?
- jäiasumaan
milloinnäitviimes kirjoitti:
Missäs päin tämä kyseinen Niina asustaa?
En tiiä tarkkaan, asuu mun päässä ainakin. Nähdään aina kun meen häntä katsomaan
- Näin.se.menee
Mielettömän komea
Ajatuksissa tänäänkin
Rakastelen häntä unissani
Kauniit silmät
Uskomattoman mukava
Seksikäs - siinäpänimikirjaimet
JM.
- Tällähetkellä
erääseen Hennaan joka työskentelee samalla työpaikalla. Hän on niin nätti ja söpösti ujo mutta selvästi sen ujouden takana on sitä jotain ja paljon. Harmi että ikäeroa on se 15 vuotta niin en kehtaa häntä sen kummemmin lähestyä. toivottavasti löytää itselleen hyvän miehen.
- Ihailija
Kati
- LeapOfFaith
Täällä minä olen.
- kateellinen
Framin likistelijään.
- pmn
Mira tietenkin yhä mielessäni vaikka ei saisi olla.
- nameless_
Miran äiti mielessä.
- Vanhassavaraparempi
Miran isoäiti
- siinäsitäjotakin
Vanhassavaraparempi kirjoitti:
Miran isoäiti
isoäidin mummu
- Isoäidinmummonpolvesta
siinäsitäjotakin kirjoitti:
isoäidin mummu
Aika kysytty suku :D
- hänonmies
JV hän on
- EräsJkysyy
Tämä osuu. Oletko nainen ja neljäkirjainta etunimessä?😍
- kukaonkehdannut
Laittaa nimikirjaimeni tänne! Vielä kun laittaisi K kirjaimen tuohon väliin niin olisi toisenkin nimen ensimmäinen kirjain siinä.
- hänonmies
kukaonkehdannut kirjoitti:
Laittaa nimikirjaimeni tänne! Vielä kun laittaisi K kirjaimen tuohon väliin niin olisi toisenkin nimen ensimmäinen kirjain siinä.
Hän on JKV, jota kaipaan.
- Jahänonnainen
S hän on
- Snaine
Monta kirjainta ja mihin kirjaimeen loppuu tähän s nainen
- oonkomä
Onko S**i?
- Jahänonnainen
oonkomä kirjoitti:
Onko S**i?
On hän
- S_nainen
Jahänonnainen kirjoitti:
On hän
Suvi? Sari?
- Sxxi
Kirjoita kirje tai kortti mulle😊
- Luulinjopäässeeniyli
Janneen. Ei voi mitään.
- olen.otettu
😊 kiva
- Luulinjopäässeeniyli
olen.otettu kirjoitti:
😊 kiva
Mulle ei kiva ollenkaan. Mieluiten en tuntisi mitään häntä kohtaan. Ainakaan mitään positiivista.
- sydämenimenetin
Matildalle
- etäihastus
Yksi Matilda on kyllä kiehtova tapaus <3
- Nanakin
Tuomas 😍
- vitsinmurjas
Heh heh, olipa hauska juttu
- asdsdasdsd
vitsinmurjas kirjoitti:
Heh heh, olipa hauska juttu
Kuka Tuomas, mistä päin on tämä mies ja mikä on naisen nimi tai etunimen eka kirjain
- Nanananaaaaaa
Turussa asuu tämä kyseinen Tuomas
- Anonyymi
Nanananaaaaaa kirjoitti:
Turussa asuu tämä kyseinen Tuomas
miltäs tämä Turun Tuomas mahtaakaan näyttää?
oletko työkaveri vai muuten tuttu?
T: Utelias Tuomas turkkusest :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miltäs tämä Turun Tuomas mahtaakaan näyttää?
oletko työkaveri vai muuten tuttu?
T: Utelias Tuomas turkkusest :DPitkä, tumma, komea 😘
- äölkjh
Nina.
- minäidiootti
Justiina.
- Anonyymi
Minäkin 8)
- katsellut
Miraan, hoikkaan mukavaan miraan jota en juurikaan tunne joten arvoistus on, silti ihastunut, hullua!
- katsellut
Mira, Mira, näin ja heitin pari sanaa, siinä kaikki.
Löytyipäs tällainen säiekin, niin pakko kait tuntojani tilittää. Mielessäni neito yks pyörii kovin, vaik järki sanoo et erillään pitäs olla ikuisuuden tahi pitkän pitkän tovin.
Vaan eipä järkeä ilman tuntomerkkejä ois kirjoittaa vain, niinpä eräältä toiselta foorumilta syämmestäin vuodattamani sanat hain:
Hiton hankala äkäpussi, söpöhkö punastuja, sulonen känkkäränkkämuru, söpö sukankutoja, viilee viilipytty, mystinen murmeli, ei ole muru vaan koko pulla, tuima tuittuilija, kiihtyvä gerbiili, arvaamaton amatsoni, herttainen hempeilijä, sulo supisija, aamujeni ankeuttaja, söpö säätäjä, oikukas otus, muhkea muffinsi, hamppini hammaskipu, ihanuuksieni impi, katkarapuni pesä, muistojeni muumio, namuisa nainen, pikkuinen pyllistäjä sekä kassieni kutkuttaja,- Päätelmä
:D Teistä täytyy toisen tai molempien olla skitsofreenikko
- PaikkansaPitää
Päätelmä kirjoitti:
:D Teistä täytyy toisen tai molempien olla skitsofreenikko
Hyvin osaat päätellä.
- psykoositapaus
PaikkansaPitää kirjoitti:
Hyvin osaat päätellä.
oletko itse palstaharhainen
Niinpä niin, ehkäpä tuo kirjallinen luonnehdinta tuosta kummasta kummittelijasta antaa viitteitä ettei täänkään päässä kaikki ihan hyvin ole vaan on siihen ihan looginen selitys. Lapsena Tinttiä luin ja siinä kapteeni Haddock aika sielukkaasti käytti verbaalista ilmaisuaan, kun sisimpään sattui.
Ehkäpä sieltä olen ammentanut esikuvani ja kun jokin, jokin otus omituinen aiheuttaa minussa tunteen että halata haluaisin, nuukutella hiuksia, käteni uuman ympärille kiertää, niin se kait saa näppini näppäimistöllä näpyttämään, kun niin mieluusti näillä samaisilla näpeilläni ennemmin oikeassa elämässä hunajapupuani hellisin :)
- playitagainSir
play it again S
;-)- täälläolisinPks
Sirpallekko tämä menee??
- Arvaan
No Sarille
- Näintuumaan
Vaikeneminen on myöntymisen merkki
- playitagainSir
S on mies.
- mitäs_olisit_mieltä
playitagainSir kirjoitti:
S on mies.
Sanoisin näin että erästä naista voisinkin play again...
- sunkinmittapuullapaha
Kipa,mehän sovittiin että lopetat nämä monologit ja itsellesivastailut,muistatko. Häpäiset itsesi ja vähän meitä muitakin siinä sivussa.
- yhä_mietin
Mira olet niin kaunis ja herttainen ja söpö ja jotenkin vain vetoat minuun, älä ajattele pahalla en halua sinulle mitään muuta kuin hyvää, kaikkea hyvää, nähdään joskus ja hymyillään kun tavataan muuta en voi.
- mitä.pelkäät
Miksi et kerro minnepäin menee. Monta Miraa suomenmaassa.
- yhä_mietin
Tämä salainen ihastukseni Mira on pirkanmaalta.
- nohänon
Hanna.
- Hannakin
No voisitkohan ihan reippaasti sen kertoa minulle
- kunjälleenkohdataan
Hannakin kirjoitti:
No voisitkohan ihan reippaasti sen kertoa minulle
Heti kun saavutan ja saan kiinni.
- Hannakin
kunjälleenkohdataan kirjoitti:
Heti kun saavutan ja saan kiinni.
No ehkä me voitaisiin nähdä
- ehkäjoskustaas
Hannakin kirjoitti:
No ehkä me voitaisiin nähdä
Voisimme nähdä jos katseemme kohtaisivat.
- Hannakin
ehkäjoskustaas kirjoitti:
Voisimme nähdä jos katseemme kohtaisivat.
Odotan oikeasti jotain viestiä...
- That.s_it
Joo, ei kuulu sinulle * 🤣
- eitainnuauttaaeriväri
Enpä laita kun se nainen vääntäis ties mitä paskaa siitäkin kun ei kestä sitä että hyvä mies rakastui, onhan hän jo musta tehnyt mielessään jonkun naristin ja ongelmaisen vaikka olen normaali työssäkäyvä mies, se siinä vaan on yks moka että kannattaa selvittää ennenku menee leimaileen sen asianomasen kanssa kun on paljon katkeria paskanpuhujia, todella pettynyt että ihanasta ihmisestä paljastu tollanen piirre, ei voi olla vihanen jos ei kerro syytä ja muilta vaaditaan käytöstapoja ja itse käyttäydytään miten sattuu ja sitten lopuksi luullaan että esittämällä mukavaa asiat unohtuu ja lakastaan maton alle, mutta joo kylä ne tunteet tosiaan karisi lopulta pois, omapa on menetyksensä, onneksi itellä on puhas omatunto ja ei tule enää mahollisuutta puhua jos toisen omatunto soimaa. Onneksi huomaan yleensä koko tilanteen mutta osaan olla hiljaa enkä paljasta kuinka paljon huomaan asioista ja ihmisestä.
Kaikista pahin virhe mitä mun kans on tehdä on aliarvioida ja olettaa sekä vähätellä, se loukkaa ja varmasti saa aikaseksi sen että ei uskalla enää luottaa vaikka ois aiemmin luottanut, harvoihin alan edes luottamaan. - Uulalllaaallaaa
ARI
- Ikävävaanaina
Minä myös, Ari H
- Yksnainen
Jyri
- EräsIhmettelijä
Missäpäin Suomea ihmettelet maailmaa?
- Yksnainen
Pirkanmaa
- EräsIhmettelijä
Ei osunut valitettavasti tällä kertaa.
EräsIhmettelijä kirjoitti:
Missäpäin Suomea ihmettelet maailmaa?
jyrit on kyllä aika söpöläisiä!! <3
- pk-seudulta
K
Ä
D
I - Turkuseutu
Ronja
- isä-Ryöväri
Ryövärintytär !
- huvikseetännekirjotan
yks sellane tummahiuksine mutta ääh en uskalla nimeä laittaa ku oon niin nössö mies, senki mielestä vaikka en oo mutta se vaan saa mut lukkoo ja nössöilee
- Imtheone
Tiia.
- joululähestyytieteroaaeh
Tai...kaa syksyn väri loistojen, ihanan ruska väri sävyjen sävyttämää luonto maisemaa.
Tai...vaalla siintävät valkoiset pilvet, joissa hehkuu sävyt, värikylläisyydet punaiset ja keltaiset sekä oranssin kauniin kultaiset, sekoitettuna harmaisiin pilviin auringon laskun alkaessa,
tiedän tuon tuntevana, näkemänä eläväni.
Tai...taa liikaa tää mies herkistyä kun alkaa syys lehtien havina, puista tippuen kellertävät, vihreän punaiset ja ruskeat lehdet samalla vesilätäkköön heijastuen, tuntuu että kaivattuni kokoajan on vain kauempana ja sydäntäni edelleen viiltää tieto siitä, että tämä nainen toisen puolikkaani varasti ja sieluni omakseen vangitsi, suloisen katkerasti, kyynel edelleen poskellani muistuttamassa,
naisesta ihanasta kaikkein kauneimmasta.
Tai...taa syksyn ruskan kauneus herättää taas näitä tunteita joiden kans on vaan oltava sinut, koska sinä et tule koskaan olemana minun enkä minä sinun vaikka kuinka aluaisin, anteeksi etten ollut tarpeeksi sellainen mies jonka kans olisit halunnut tutkia henkisiä puoliamme, toisiimme kietoutuneina, ei mihinkään kiirettä, tunnelmaa viritellen, kosketellen, hiuksiasi silitellen, huuliasi näykkien, korvaasi kuiskaten kuinka sua haluan mutta samalla edetä hitaasti, selkääsi hivellä sormellani hitaasti alaspäin, kuulal pieni hiljainen voihkaisu näin tietäen että sytytän sut pikkuhiljaa, koko kehosi olisin suudelmista täyttää, ja sulle myös oman kehoni herkät puolet näyttää, jotka suudelmillasi olisit saanut täyttää.- Jouluko
Ihana 😍
- KatsoinSinua
MH nainen samalta salilta, aivan ihana ilmestys ;)
- Enpystyunohtaan
Taru 💚
- SaispaOmaksi
Husun Ninaan, aivan ihana nainen
- elämä_on
Miraan, tänään näin ohimennen, meinasin jo missata mutta näin kuitenkin, kiva niin.
- kaukainenk
Harvoin tätä Miraa näen viimeksi maanantaina näin pienen kauniin ohikiitävän hetken eli vilaukselta.
- tyhymäkuoon
...ja
en uskalla kun nössöilen enkä tiiä ees miksi
nainen, aikuinen, itsevarma, vahva, älykäs, seksiäkäs, kiltti, empaattinen, järkevä, nähnyt sellasenkin että pohjimmiltaan herkkä ja tunteellinen, kunpa pääsis koittaan että millasesta romantiikasta hän pitää, moni nainen voisi ottaa hänestä mallia hän hymyilee ja tuo iloa muillekkin, moni suru väistynyt kun hänet nähnyt ja se hänen hymynsä niiden kauniiden silmien kera on jotain mitä en ole koskaan kokenut, niin kaunista- Minua_kosketti
Kauniisti kirjoitettu. Jos et uskalla kertoa hänelle tunteistasi, voisitko kirjoittaa hänelle tämäntyyppisen viestin?
- Turhaapurkuajaparkua
No jos tietäisin että olet hän niin sanoisin suoraan kasvotusten seuraavan kerran kun nähdään mutta en usko että olet hän.
- kerropaslisää
SIlmien ja hiusten väri tällä naisella?
- kuhankirjottelen
Niin tyhmältä ku kuulostaakin niin siitä huolimatta vaikka olen häntä usein silmiin kattonu niin en ole vieläkään ihan varma että onko hänen silmiensä väri vihreät vai harmaat mutta omasta mielestä harmaat, enpä oo kehannu kysyä kun pitäis varmaan idioottina.
Tummat hiukset. - Ihastunut
Pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät joihin voisi hukkua. Sen kauniimpaa naista en ole tavannutkaan.
- VaaleaN
Missäs tätä vaaleaa olet tavannut
- asddasasddads
Ihastunut kirjoitti:
Pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät joihin voisi hukkua. Sen kauniimpaa naista en ole tavannutkaan.
Älä omi toisten tekstejä kiitos
- SaisinpaSutOmaksein
Hanna P aivan ihana nainen
- hänvaannuortuu
Hanna kans, mut ei P ...
- Kerro
No mikäs sitten jos ei P
- HäjyHärmääst
Sara. Kun hänet kohtaa niin aikakin seisahtuu. Maailman upein naisolento.
- kaipauksella
Kaunis kurvikas. Katri ?!?
- ukkelijostain
Katri oi Katri. Oot unelmani sun hymysi valaisee huoneen
- Ei_ristiriidatonta
Juha. Jotain selittämätöntä.
- valmiinarakkauteen
Juha.
- itkijänainen
"Turhaapurkuajaparkua"
Missä näet häntä kasvotusten? Näetko useinkin? Mikä estää kertomasta?- näinkinkaunistunne
Nyt vasta huomasin kommenttisi, näen häntä eräässä paikassa missä aina nähään, pari kertaa viikossa.
Se mikä estää vielä kertomatta on epävarmuus miten hän reagoisi kun en halua häntä turhaan vaivata mutta toisaalta tä tunne sen verran pitkään ollu että välillä meinasin oikeasti vaipua niin pahaan epätoivoon että huh huh mutta nousin sieltä ja nyt olen vahvempi taas.
Harkitsen ja mietin kuitenkin pääni puhki miten saisin sanottua hänelle tunteeni ja sillain että ei ahistais häntä ja että sillain että hän tietää että vaikkei hän mitään haluaisikaan/haluakkaan niin ei tuu mitään ongelmia musta että jos esimerkiksi sanoo että haluaa ettei ikinä enää nähdä niin kunnioitan tätä pyyntöä.
On se kyllä hirveä tunne jos ei saa rakastaa sitä ihmistä jota kaikista eniten haluais rakastaa ja vielä hirveämpää eten ole saanut sanottua.
Ja tämä on nyt spekulointia ja tuskin mitään haluaa mutta jos hän haluaisi suhdetta tai jotain niin jotenkin kun sais edes selvän vihjeen mutta toisaalta onhan se jo selvä vihje että ei ole vaikuttanut niin kiinnostuneelta, toki voin olla väärässäkin mutta hänen aiempaan käytökseen verrattuna on tunne että hän taisi olla kiinnostunut aikaisemmin aj minä idiootti en sitä huomannut enkä tehnyt asialle mitään, siitä olen itselleni ollut vihainen vaikka voin olla väärässäkin. - taaskalasteluja
Oliko sitten siinä viestissä jotain mikä tuntui tutulta? Olisi ihan mukava jos voisit vastata?
- Eikuulumuille
Olen sen hänelle suoraan viestillä kertonut. ❤️
- satk
Mira!!!!!!!!
- oulukovakoulu
En sitä nimeä laita tänen kun se nainen varmasti jo näkee sen että olen rakastunut ja ollut jo kauan aikaa, tilanteesta johtuen en sitten ole voinut tehä rohkeaa alotetta mutta samakait tuo on alkaa flirttaileen vähäsen lopuviikosta, ei kait tuo asia voi enää pahemmin päin vittua mennä että en siinä menetä mitään.
Ihmettelen vaan että mikä estää antamasta mulle mahollisuutta, tai kertois ees että on jo varattu jos näin on. Kun ei hän ainakaan mitään menettäis jos mun kans suhetta koittais, näkisi ainakin että kuinka ihana mies osaan olla ja kuinka hyvä mies suhteessa olisin, hänen eteensä tekisin mitä vaan.
Muutenkin todella tyhmää että päädyin alunperinkään tänne kirjotteleen, en ois ikinä itestäni uskonu ja siinä vaan kauniit sanat haaskaantunut kun oisin voinut ne hänelle sanoa suoraan enkä kirjoitellen vaikka onhan tämä helpottanut oloa kun on saanut jotenkin purkaa. - Koooooooo
Juhaan
- hiysdi
Naisen nimi alkaa T-kirjaimelle.
- konokik
Mira on yhä mielessäni, jokin hänessä on joka kiehtoo ja mieltäni vaivaa, elämä on..
- kultakutrit
Missäpäin tämä Mira?
- konokihk
kultakutrit kirjoitti:
Missäpäin tämä Mira?
Tampereen lähistoltä hän......
- ainavaann
💘💘💘 Sami 💘💘💘
- Ässään
Kuinka kauan olet ollut ihastunut häneen?
- samiinpihkassa
Ässään kirjoitti:
Kuinka kauan olet ollut ihastunut häneen?
Muistaakseni nähtiin ekan kerran vuonna 2003, mutta ihastus heräsi vasta myöhemmin.
- Ässään
samiinpihkassa kirjoitti:
Muistaakseni nähtiin ekan kerran vuonna 2003, mutta ihastus heräsi vasta myöhemmin.
Mikä sun nimi on? Tai jos et halua paljastaa niin millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Juujuuuts
Ässään kirjoitti:
Mikä sun nimi on? Tai jos et halua paljastaa niin millä kirjaimella nimesi alkaa?
Elina
- SalaaHaluanSinut
MH aivan ihana ilmestys täydellisellä vartalolla samalla salilla.
Silmät pakostakin kääntyy katsomaan tätä ihanaa.
Ihanalla eilen pinkkiä ja mustaa.- Salinekakirjain
Missä?
- NäkispäSinutTaasPian
Helpommalla pääsee alkuun kun kerrot mikä pitäisi olla ja missä?
- MolemmatVarattui
MIIA joka käy samassa paikassa lounaalla.
Katseet kohtaa usein ;)
Salaisesti voitais käydä vaikka lounaspaikan toiletissa joskus ottamassa päivälle ilo ;) - silloinjatällöin
Mira, kiehtoo , kaunis on katsella tuo hoikka nainen, kiva Mira jota en edes tunne kuin muutaman jutustelun verran, harvoin näen häntä ja sekin hetki lyhyt hetki, no tänään kuitenkin näin ja miettimään jäin.
- kertonetnyt
Missä Mira?
- silloinjatällöin
Varmaankin tampereella töissä ollut tuohon aikaan päivästä..
- ihastuksissatäälläkin
😍💓💓Miraan, täydelliseen kauneuskuningattareen💓💓😍
Pusipusi! - silloinjatällöin
Mira, ihana ja ihastuttava Mira pirkanmaalta,ajatuksissa on vaikka juurikaan en puheisiin nykyään pääse kanssaan, moikata voin
- hjjjjuuu
Miksi, miksi et puhu...
- silloinjatällöin
Puhuisin kyllä mutta kun en puheisiin pääse pelkkä moikkaus sekin antaa paljon.
Tällä viikolla en ole nähnytkään, parempihan se tietysti on näin järkevästi ajatellen, silti tämä Mira on mielessäni. - letsjustgetstupid
T kirjaimellahan tuo alkaa nainen, sellanen kissa että huh huh, miten sitä pystyykään hillitteen ittensä edelleen ettei ala vikitteleen ja flirttaileen kunnolla, haluaa toista fyysiesti ja henkisesti ja päälle vielä tämä suunnaton välittäminen niin ihmekkään jos järki lähtee. toinen kirjain on a ja sitten tulee vielä kolme kirjainta mitä en laita tähän mutta enempää en laittele vaikka tämäki on ihan turha viesti mutta mitä sitten.
Harmi että tuntuu sillon menevän asiat päin persettä kun sen kerran rakastuu aidosti, toki kyllähän sitä ois eri tavalla lähestynyt jos ei olisi niin ristiriitasta, ei nuo aivot tajua että miten voi ykspuolisesti rakastua näin.
Se on vaan kestettävä mutta voi kyllä olla että kohta se mun luonne pakottaa mut möläyttään tunteeni eikä siinä mitään pahaa toki ole mutta veikkailen että ei oo kovin tervetullutta mutta mitä muutakaan tässä enää voi, turhaan tänne jauhaa vaikka onhan nämä muutamat purut auttanut hahmottaan asioita.
Yleensä kun oma vaisto sanoo että jossain mättää niin sitä tyhmänä tökkii kepillä jäätä kunnes ei enää vaivaa vaisto.
Onhan tämä tyhmää että tänne purkaa mutta ehkä tilanne ja kaikki muu mitä tässä on ollut ajo purkamaan tälläin asian, uskon kuitenkin että saan vielä sanottua hänelle asioita, tänään ei ollut mun mielestä oikea hetki sanoa mitään, sitä en tiedä että tunnustanko rakastumisen mutta kyllä sitä pitää jotain alkaa pikkuhiljaa sanomaan.
Joskus vie aikaa saada sanotuksi ja oli lopputulos mikä tahansa vaikka veikkaan että ei se kovin valoisa ole niin ainakin on sanonut, joskus elämässä tapahtuu kaikennäköstä ja ennenku vio toiselle ilmasta asioita pitää saada täysin omat ajatuket järjestykseen- Ta123
Sanoitko ikinä tunteitas kyseiselle naiselle?
- häneenihastunut
Hänen nimikirjaimensa on MG
- Miesmakuuni
Tomi
- yksiNvaan
<3 Sanna <3
- mitätääon
En ymmärrä mitä tää on? Hanna-Maria
- YstäväsiM
31 vuotiaaseen varattuun Miian.
- SaisinpaOmaksi
Husun Ninaan, aivan ihana nainen ja muodot tänäänkin niin hyvin esillä.
Haluaisin helliä, suukotella, rakastella, yms... tuntitolkulla - täydellisyyden7luku
Juhaan, Juhaan, Juhaan, Juhaan, Juhaan, Juhaan ja Juhaan.
Enhän mä muuta enää vois.- sanosano
Kuka minusta tykkää?
- silloinjatällöin
Mira, Mira, en olekaan häntä nähnyt pitkään aikaan ja silloin harvoin kun näen niin juttuun en pääse, joskus juteltiin, olin ehkä tyhmä kun olin ihastunut.
Kaunis ajatus kuitenkin. - silloinjatällöin
Mira, joskus hän hymyili minulle, kaunis hymy, jotenkin ihastuin, sitä hymyäkään en enään tavoita, eiilispäivän ajattelija,
- utelias----
Onko jou liikunta tai kuntosali/jumppa kyseessä vai missä näet hänet?
- ionlywish
Joona on hänen nimensä. Hänellä on hurjan hieno luonne. Hän on energinen, mukava, sitkeä, seikkailunhaluinen, tyypillinen optimisti, pilkettä silmäkulmassa ja aito. Hänen kanssaan on helppo olla, kuin olisin tuntenut hänet jo kauan...
- YxMies
Inka
- Joulu18
♡Markus♡
- kukapaarvaisi
Jani tykkää P-miehestä
- sillonjatällöin
Miran näin tänään hetken pienen, ohikiitävän hetken tavoitin hänen katseensa sen lumoavan katseen joka on mieleni syöveriin jäänyt.
Ikävää tämä kaiho ja todellisuus..... - nainen_yksin_kaipaa
En löytänyt omaa nimeäni..
- gibrait
lumikukka
- nimeään_nähnyt
Ei myöskään tämä mies
- Nimmf
Jutta
- kaukainenk
Mira!! Tänään näin hänet ja kovin ristiriitaisia ovat tunteeni, menin hieman sekaisin tunteistani kun yllättäen näin hänet, tuntuu kovin kaihoisalta, järki ja tunteet, hullua ja siksi että hän on niin suloinen ja mukavan oloinen nainen.Hyvää joulua MIRA, nähdään joskus, ehkä!
- Tässäpäkanssayksi
Antti <3
- Nimmf
Mikä paikkakunta?
- Eräs
Tommi.
- PihkassaOon
Ma***e*a on ihana nainen täydellisellä hymyllä ja vartalolla ;)
Saispa sun kanssa yhden yön.- EräsMa...e.a
No nyt osuu nimi kyl niin lähelle että.. Jotain vinkkiä?
- PihkassaOon
Länsi
- kaukainenk
Mira!!! Tänään näin vilaukselta kun halusin nähdä hänet, kiva niin eli kiva tunne joka sisälläni ja sydäntäni kaivaa, kiva mutta haikea.
MIraan olen ihastunut. - Ehkäjopa
Raimo
- Minulleko
Hyvä valinta, ehkä.
- kaukainenk
Mira, kiitos joulun toivotuksesta se lämmitti sydäntäni, olen kyllä siellä paikassa muinakin päivinä ja aion käydä vielä jouluaatonaamunakin, olisi kiva nähdä vielä!
- kaukainenk
Mira vieläkin mielessä sain yhtenä päivänä jutella kanssaan, sydämen ääni on salaperäinen ja vastustamaton ääni.
- oijoijojoijoij
aija ijaijaija
Tais noitua tai käyttää jotain magiaa tuo nainen muhun kun ei lähde tunne pois ja edelleen mielessä että mitä kaikkea ihanaa vois hänelle tehdä ja miten ois ihana olla hänen arjessaan mukana.
Kait tää on sitä kuuluisaa rakkautta, aika outoa että voi tulla ykspuolisesti mutta onneksi en mitään yritä kun välitän niin sillon hyväksyn tän tilanteen.
Kysymys.
Voiko yksipuolisesti rakastua vai onko silloin edes jonkunlaista henkilökemiaa ja muuta kemiaa kahden ihmisen välillä varsinkin kun en edes ihastu helposti ja pakkomielteinen en ole koskaan naisten suhteen ollut enkä ole.
Itseni tunnen niin hyvin ja tunteileni olen aina ollut rehellinen että aito tunne tää on.- OnneaToivoen
Kyllä yksipuolisesti voi ihastua. Jos kovin haluaa, voi toisen tulkita helposti väärin. Joskus myös voi käydä, että toinen kokee sinut viehättävänä/komeana, vaikka ei suhteeseen halua tai toinen haluaa kovasti jotain muuta kuin parisuhdetta (seksi, ystävyys, läheisyys, yksinäisyyden poistajana yms.) tai vaikka tunteet on ei halua edetä.
Jos toinen katsoo syvälle silmiin, hakeutuu seuraan huomattavan pienestä ”syystä”,, vaivihkaa koskettaa, hymyilee paljon, peilaa ruumiisi kieltä, on ennusmerkit aika otolliset sille, että tunteet on molemman puoliset. Sitten ei muuta kuin tunnusteleva aloitetta kehiin. - ettäihmekääjossuru
OnneaToivoen kirjoitti:
Kyllä yksipuolisesti voi ihastua. Jos kovin haluaa, voi toisen tulkita helposti väärin. Joskus myös voi käydä, että toinen kokee sinut viehättävänä/komeana, vaikka ei suhteeseen halua tai toinen haluaa kovasti jotain muuta kuin parisuhdetta (seksi, ystävyys, läheisyys, yksinäisyyden poistajana yms.) tai vaikka tunteet on ei halua edetä.
Jos toinen katsoo syvälle silmiin, hakeutuu seuraan huomattavan pienestä ”syystä”,, vaivihkaa koskettaa, hymyilee paljon, peilaa ruumiisi kieltä, on ennusmerkit aika otolliset sille, että tunteet on molemman puoliset. Sitten ei muuta kuin tunnusteleva aloitetta kehiin.Ei tunnu omalla kohdalla tollasetkaan merkit aina tarkottavan kiinnostusta vaikka aika hyvin on kokemusta naisista, ehkä tämä oli sellanen homma että oli kiinnostusta mutta joku asia tuli väliin jota toinen ei kehdannu sanoa toki toivon ettei näin ole koska sillon sillä toisellakin on paska olo kun on ristiriitasta.
Se nyt olisi hyvä sanoa suoraan jos haluaa seksiä, ystävyyttä tai jotain muuta.
Miettiny sellastakin että kun jotkut naiset antaa pakit niin miksi pitää päälle alkaa sitten jauhamaan että pitäs olla sellanen ja tollanen enemmän ja muutenkni luonteenpiirteitä väänteleen sellaseksi mitä ei ole vaikka ei vapaa ajalla tunnekkaan esimerkiksi.
Ja sitten ei enää yhtäkkiä ollakkaan niin kärkkäästi enää sanomassa kun huomataan että ehkä oli väärässä, onko se väärässä olo joillekkin niin hirveää vai tarkottasko sitä että sittenhän oiskin saanu hyvän miehen mutta oli ihan väärässä minkalainen toinen on.
Myös huomannut että jotkut jotka eivät halunneet mitään niin vaikuttavat mustasukkasilta kun puhuu omista nais asioista, ei mitenkään kerskuen, enemmän ehkä sillain että jos vois neuvoja saada, osan kohalla jopa suuttunut ja tiuskinut.
Kuitenkin olen sellanen henkilö joka vaistoaa herkästi, on myös paljon kokemusta elämästä vaikka en 40 vielä ole sekä hyvää ihmistuntemusta osin myös sen takia että ollut aikoinaan erittäin kierojen ihmisten kanssa tekemisissä, lukemalla en ketään lue ja väärässäkin välillä olen mutta joskus vaisto on sellanen etä se sanoo näin aj huomaa sitten jälkeen päin että oli vaistot täysin oikeassa, välillä on perseestä kun huomaa helposti huomaavansa ihmisestä asioita jotka paljastuu sitten todeksi toki se on myös lahja mutta sekin että tunneälyä myös löytyy on välillä helvetin kuluttavaa.
Kuitenkin olen enemmän järki ihminen enkä mitenkään ketään yritä tai halua satuttaam joskus vaan vituttaa huomata että toinen ois halunnu sanoa jotain muttei sitä voinut sanoa.
Enkä tuomitse ja leimaile ihmisiä herkästi, pyrin mysö olemaan mahd. avoin ja rehellinen varsinkin ihmisille joista välitän. Hyväksyn ihmisen omana ittenään ja yleensä sillon saa mut työnnettyä kauemmaksi jos huomaan että yritetään manipuloida, piilovittuillaan, vihjaillen syyllistetääbn vaikkei olisi toiselle pahaa tehnyt ja kaiken näkönen tunteilla pelailu ja kikkailu sekä se ettei suoraan sanota niin sellaset asiat huomaan erittäin helposti.
Mitä alotteisiin tulee niin itse teen helpommin alotteen naiselle jos nainen edes vihjaa selvästi ei ristiriitasesti jos kerta vihjailu kiihottaa. Että ei naisen kannata kuitenkaan olettaa että mies lukee ajatukset. Varsinkin jos on kiinnostusta niin kyllä naisen pitää se selvästi näyttää, itse ainakin teen niin.
Tässä ei ole kyse mistään haluamisesta, koska alusta asti yritin vastustella tunteiden syntymistä se mikä yllätti että rakastuin ja näin vahvasti että tämä ei ole ihastusta enää.
Enkä ole käsittänyt enkä käsitä naisen ystävällisyyttä tai mitään muutakaan sellasta väärin että ois heti kiinnostunut niinku kirjotin en edes ihastu helposti, enkä luota helposti ihmisiin, tämä ihminen tuntui tutulta alusta asti ja on koskettanut sisintäni enemmän kuin kukaan nainen aiemmin. - Naisenunelma
ettäihmekääjossuru kirjoitti:
Ei tunnu omalla kohdalla tollasetkaan merkit aina tarkottavan kiinnostusta vaikka aika hyvin on kokemusta naisista, ehkä tämä oli sellanen homma että oli kiinnostusta mutta joku asia tuli väliin jota toinen ei kehdannu sanoa toki toivon ettei näin ole koska sillon sillä toisellakin on paska olo kun on ristiriitasta.
Se nyt olisi hyvä sanoa suoraan jos haluaa seksiä, ystävyyttä tai jotain muuta.
Miettiny sellastakin että kun jotkut naiset antaa pakit niin miksi pitää päälle alkaa sitten jauhamaan että pitäs olla sellanen ja tollanen enemmän ja muutenkni luonteenpiirteitä väänteleen sellaseksi mitä ei ole vaikka ei vapaa ajalla tunnekkaan esimerkiksi.
Ja sitten ei enää yhtäkkiä ollakkaan niin kärkkäästi enää sanomassa kun huomataan että ehkä oli väärässä, onko se väärässä olo joillekkin niin hirveää vai tarkottasko sitä että sittenhän oiskin saanu hyvän miehen mutta oli ihan väärässä minkalainen toinen on.
Myös huomannut että jotkut jotka eivät halunneet mitään niin vaikuttavat mustasukkasilta kun puhuu omista nais asioista, ei mitenkään kerskuen, enemmän ehkä sillain että jos vois neuvoja saada, osan kohalla jopa suuttunut ja tiuskinut.
Kuitenkin olen sellanen henkilö joka vaistoaa herkästi, on myös paljon kokemusta elämästä vaikka en 40 vielä ole sekä hyvää ihmistuntemusta osin myös sen takia että ollut aikoinaan erittäin kierojen ihmisten kanssa tekemisissä, lukemalla en ketään lue ja väärässäkin välillä olen mutta joskus vaisto on sellanen etä se sanoo näin aj huomaa sitten jälkeen päin että oli vaistot täysin oikeassa, välillä on perseestä kun huomaa helposti huomaavansa ihmisestä asioita jotka paljastuu sitten todeksi toki se on myös lahja mutta sekin että tunneälyä myös löytyy on välillä helvetin kuluttavaa.
Kuitenkin olen enemmän järki ihminen enkä mitenkään ketään yritä tai halua satuttaam joskus vaan vituttaa huomata että toinen ois halunnu sanoa jotain muttei sitä voinut sanoa.
Enkä tuomitse ja leimaile ihmisiä herkästi, pyrin mysö olemaan mahd. avoin ja rehellinen varsinkin ihmisille joista välitän. Hyväksyn ihmisen omana ittenään ja yleensä sillon saa mut työnnettyä kauemmaksi jos huomaan että yritetään manipuloida, piilovittuillaan, vihjaillen syyllistetääbn vaikkei olisi toiselle pahaa tehnyt ja kaiken näkönen tunteilla pelailu ja kikkailu sekä se ettei suoraan sanota niin sellaset asiat huomaan erittäin helposti.
Mitä alotteisiin tulee niin itse teen helpommin alotteen naiselle jos nainen edes vihjaa selvästi ei ristiriitasesti jos kerta vihjailu kiihottaa. Että ei naisen kannata kuitenkaan olettaa että mies lukee ajatukset. Varsinkin jos on kiinnostusta niin kyllä naisen pitää se selvästi näyttää, itse ainakin teen niin.
Tässä ei ole kyse mistään haluamisesta, koska alusta asti yritin vastustella tunteiden syntymistä se mikä yllätti että rakastuin ja näin vahvasti että tämä ei ole ihastusta enää.
Enkä ole käsittänyt enkä käsitä naisen ystävällisyyttä tai mitään muutakaan sellasta väärin että ois heti kiinnostunut niinku kirjotin en edes ihastu helposti, enkä luota helposti ihmisiin, tämä ihminen tuntui tutulta alusta asti ja on koskettanut sisintäni enemmän kuin kukaan nainen aiemmin.Kehen olet rakastunut?
- etsaaväännettyäpsykopaat
Naisenunelma kirjoitti:
Kehen olet rakastunut?
Sillä ei ole enää mitään merkitystä kun ne tiet eroaa kuitenkin ja en varmasti pidä yhteyttä sen jälkeen ettei taas tule juoruja jotka ei pidä paikkaansa, toki osa teistä naisista vois joskus miettiä että paljnko ihminen huomaa joka vaistoaa herkästi, mutta sen verran aikuinen olen että pidän suuni kiinni koska testailu on lapsellista varsinkin kun pyytää omat lähimmäiset arvioimaan ihmistä jota he eivät tunne, no asianomanen tietää mistä on kyse.
- Joojoojoojoo
Voi
- lätkässäkuopiossa
Kyllä se on Esa johon olen ihan lätkässä.
- NimetönNainen
Toni, hänessä viehättää monikin asia. En taida häntä kuitenkaan saada joten mielenkiinto on käännettävä muualle. Hänelle toivon kuitenkin kaikkea hyvää, tärkeä hän on silti. 💕
- Mielssänion
Mikko vois poistua ajatuksistani ja siirtyä lähelleni
- Anonyymi
Tule sinä tänne minun viereeni!
- kuikuilua
No Niinaan.
- ninanina
Kirjoitetaan yhdellä iillä. ;)
- eräsNiina
Kukas "kuikuilija" itse on? ;)
- kuikuilua
eräsNiina kirjoitti:
Kukas "kuikuilija" itse on? ;)
Eräs Jii vaan
- Shyboy
Kinkku on loppu, arki alkaa, vapaat loppu, huomenna pääsee töihin, anyway ihan sillä vaan, et Jonna on ihanan pirtsakka neiti 🤗☺️😳
- PPPPPPP
Mirva
- Sunjaaina
Mies nimeltään ***a**
- SalaaHaluan
MH nimikirjaimet omaavaan ihanaan naiseen
- kuikulua
Yhteen Niinaan, no sori ...
- yhteinen.polku
Kylli. Olen salaa haaveillut hänestä
- miksedeskirjotantänne
ER on mies, joka on raivannut tilaa itselleen päässäni
- Minä11
Jorma...
- Haaveissavainootmun
Sami
- ÄssäS
Kenen haaveissa?
- ässäsäs
Toisen ässän
- S_a_m_i0
ässäsäs kirjoitti:
Toisen ässän
Minunkin haaveissa on eräs S nainen.
- ÄssäS
ässäsäs kirjoitti:
Toisen ässän
Montas kirjainta sun nimessä sitten on?
- Haaveissavainootmun
ÄssäS kirjoitti:
Kenen haaveissa?
Yhen Ämmän 😅
- Ässäs
Sami. Olet yhden S naisen mielessä. Nimessämme on yhtä monta kirjainta.
- S_a_m_i0
Ässäs kirjoitti:
Sami. Olet yhden S naisen mielessä. Nimessämme on yhtä monta kirjainta.
Niinhän meidän nimissä on yhtä monta kirjainta. Oletko milloin nähnyt hänet viimeksi?
- ÄSSÄS
S_a_m_i0 kirjoitti:
Niinhän meidän nimissä on yhtä monta kirjainta. Oletko milloin nähnyt hänet viimeksi?
Lokakuussa
- Pwkkwkskjiskqkqk
Haaveissavainootmun kirjoitti:
Yhen Ämmän 😅
Yksi ämmä on mun ajatuksissa myös ;)
- ämmäämmä
Pwkkwkskjiskqkqk kirjoitti:
Sami?
- Syjbgfyhhh
ämmäämmä kirjoitti:
Sami?
Olen.
- Haaveissavainootmun
Pwkkwkskjiskqkqk kirjoitti:
Vielä kun kertoisi sen sille oikeelle ettei tarvitsis salaa katsella
- Muttaeiniinei
Haaveissavainootmun kirjoitti:
Vielä kun kertoisi sen sille oikeelle ettei tarvitsis salaa katsella
Kertoisin jos joskus edes näkisin!
- ämmäämmä
Syjbgfyhhh kirjoitti:
Olen.
Laita viestiä sit, numeron tiedät!?
- enkerromuuta
Syjbgfyhhh kirjoitti:
Olen.
Yksi Sami on aika namu... asuu pks, mutta ei tavattu siellä. Eikä enempää vihjeitä tietystikään tipu. ;)
- viinatonmies
useampaankin ihastunut ja siihen se ihastumiseen jääkin suurimman osan kanssa,niitä tulee ja menee eikä ole tarkoituskaan muuksi kehittyä
itselleni ihastuminen on sitä, että pitää ihmisestä enkä koe sitä mitenkään seksuaalisena asiana. voin sanoa ihastuvani myös miehiin.
mutta silloin kun ihastun ja siihen liittyy seksuaalisuutta niin pitäisi varmaan käyttää muuta termiä, tämmöistä tulee vain naisten kanssa. kerran oli yksi mies,mutta paljastuikin naiseksi joka haluaa olla mies :D niin, että kyllä ne hormoonit siellä erottuu kuka on on mies ja kuka nainen
tällä hetkellä oon ihastunu palavasti yhteen pirkkoon,en tiä sen nimeä. - Ilkkanimi
Nimi on kuulemma Ilkka
- Larunlörö
😗usanna!
- tusanna
täällä <3
- hyvällä.muistelen
Yhteen ruskeasilmäiseen Sannaan olin pitkään ihastunut, mutta ei siitä sitten mitään kuitenkaan tullut. Kaunis on ja mukavakin kyllä :)
- Whiskey
6 kirjainta, alkaa Teellä.
- enolluttarpeeksirenttu
Mikähän vedätys yritys tääkin on, edelleen ottakaa yhteyttä siihen kaivattuun, lopettakaa se testailu, toisen tunteilla pelailu, ristiriitasuus, vielä ristiriitasemmat vihjailut ja se pelköstään huonojen puolien etsiminen toisesta kun ei sattunu oleen täydellinen prinssi uljas valkealla ratsullaan, hyväksykää toinen omana ittenään, ja oikeesti kuunnelkaa sydäntänne ja vaistojanne kun joskus se aito kemia on kyllä ilmassa vaan kun ajatellaan mustavalkosesti ja ootetaan jotain hollywood paratiisi paskaa niin ei huomata edes.
Harmi että joillakin on se tunneäly sellanen että vaikka toinen kuinka peittelee niin toinen vaistoaa ja näkee kuinka toista sattuu, ajatuksia ei kukaan osaa lukea.
- Karhunvatukka
Alkaa t.llä
- Haaveissavielävain
Alkaa isolla T:llä mun mielitietty.
- oiseessenhalauksensaanu
Haaveissavielävain kirjoitti:
Alkaa isolla T:llä mun mielitietty.
En usko että mulle, miksi et ota yhteyttä siihen kaivattuusi ehkä hän teki kaikkensa peitelläkseen oman rakastumisensa kun käsitti että toinen suurinpiirtein vihaa eikä välitä paskan vertaa.
- Haaveissavielävain
oiseessenhalauksensaanu kirjoitti:
En usko että mulle, miksi et ota yhteyttä siihen kaivattuusi ehkä hän teki kaikkensa peitelläkseen oman rakastumisensa kun käsitti että toinen suurinpiirtein vihaa eikä välitä paskan vertaa.
Meni itselläkin oma käytös aika peittelyksi, siksi täällä huutelen, ku en muutakaan voi. En ihan toimeton ole ollut häntä kohtaan kuitenkaan, aluksi ollut aloitteellinenkin, mut ...?
- enenäähaluaseurustella
Meni itselläkin oma käytös aika peittelyksi, siksi täällä huutelen, ku en muutakaan voi. En ihan toimeton ole ollut häntä kohtaan kuitenkaan, aluksi ollut aloitteellinenkin, mut ...?
Ihan kokemuksesta sanon että esimerkiksi eräs oli niin ristiriitanen että ei siinä alotetta miehen tee mieli tehä, sen kyllä ihan varmasti vaistosin oikein että se nainen ihastu muhun aika nopiaa ja oli kiinnostunut, loukkaava se kyllä on että sitten loppuaikoina halus mitätöidä kaiken, ristiriitasia selityksiä ja selvästi otti liian henk.kohtasesti jotkut mun sanomiset kun naisista ja miehistä puhuttiin mutta en minä häntä ole tarkottanut jos olen sanonut vaikka että moni mies ja nainen vois kattoa peiliin, jos ois alunperin puhunut asiansa ja sanonut mikä vaivas niin ei ois itelläkään näin helvetin vaikea unohtaa toista kun liian ihana oli kuitenkin. Toki pakithan tuo anto mutta huomasin kyllä senkin jälkeen että kiinnostusta on mutta peitteli selvästi tunteensa vaikka ois hyvän miehen saanut, teki oikeestaan juuri niin käytöksellään että sai työnnettyä mut vaan kauemmas. Mun kans pitää naisen puhua suoraan muuten ei tule mitään, vaistoan herkästi varsinkin sillon jos jossain mättää, muitakin asioita tajusin jälkeenpäin ja mietin että onpa kyllä aika kylmä nainen kun toimi miten toimi, mm selvästi laitto ystävänsä ja lähimmäisensä yhdestikin analysoimaan mua vaikka en ol emikään sekopää, muutenkin aika tyhmää laittaa muut arvioimaan jotka ei edes tunne mua, senllasenkin huomaan ja se loukkaa ihan helvetisti.
Onneksi tiet eros koska en olis enää kestäny sydänsurua, toki ikävä on mutta en usko että pystysin luottamaan tuohon ihmiseen enää, se toki on hyvä puoli että yleensä vaikka ois kuinka rakastunut niin tunteeh hävenee nopeaa kun huomaa että meni luottamaan väärään ihmiseen.
Itse kyllä yritin kysellä jos oon jotain tehny väärin tai häntä loukannut, tiedän kyllä itekkin etten koskaan edes pahaa sanaa sanonut hänelle, en ole liian kiltti mutta ei mun kusipääkään tarvi olla, ihan normi huomaavainen ja ystävällinen
Ihan sama kuinka sekavaa tää teksti jollekki tyhmemmälle on mutta yks hailee.
Yleensäkin naiset voisitte lähestyä selvemmin tai edes vihjailut tehdä selvällä tavalla ei ristiritasesti tai niin että arvostelett emiehen piirteitä kokoajan, etitään vaan huonoja puolia ja siinä monesti käsittää sitten väärin toisen kun noin toimii, eniten vituttaa kun tuokin ihminen sano että pitäs jkoittaa hyviä puolia ihmisistä kattoa, mun kohalla ei näin toiminut.
En ois uskonu ikinä että tuo aluksi niin ihana nainen muuttu tollaseksi oudoksi ja selvästi alko vihaamaan mua että ois voinut jotain edes suoraan sanoa mulle ennenku tiet eros,ja tiedän myös sen että on täällä käynyt tunnisteleen ihan vääriä tekstejä mun kirjottamaksi, itse hyvni harvoin jotain tänne laittanut en mitään haukkuja ole hänelle tätää lukuunottamatta laittanut, tai no ottaa haukuksi kuka ottaa ihan sama.
Niin joo taidan unohtaa naiset kokonaan ja olla loppuelämän yksin, menihän tuossa reilu vuosikin ihan helposti, sen jälkeen seksiä hain mutta ei se tätä sydänsurua pois vieny - Haaveissavielävain
enenäähaluaseurustella kirjoitti:
Ihan kokemuksesta sanon että esimerkiksi eräs oli niin ristiriitanen että ei siinä alotetta miehen tee mieli tehä, sen kyllä ihan varmasti vaistosin oikein että se nainen ihastu muhun aika nopiaa ja oli kiinnostunut, loukkaava se kyllä on että sitten loppuaikoina halus mitätöidä kaiken, ristiriitasia selityksiä ja selvästi otti liian henk.kohtasesti jotkut mun sanomiset kun naisista ja miehistä puhuttiin mutta en minä häntä ole tarkottanut jos olen sanonut vaikka että moni mies ja nainen vois kattoa peiliin, jos ois alunperin puhunut asiansa ja sanonut mikä vaivas niin ei ois itelläkään näin helvetin vaikea unohtaa toista kun liian ihana oli kuitenkin. Toki pakithan tuo anto mutta huomasin kyllä senkin jälkeen että kiinnostusta on mutta peitteli selvästi tunteensa vaikka ois hyvän miehen saanut, teki oikeestaan juuri niin käytöksellään että sai työnnettyä mut vaan kauemmas. Mun kans pitää naisen puhua suoraan muuten ei tule mitään, vaistoan herkästi varsinkin sillon jos jossain mättää, muitakin asioita tajusin jälkeenpäin ja mietin että onpa kyllä aika kylmä nainen kun toimi miten toimi, mm selvästi laitto ystävänsä ja lähimmäisensä yhdestikin analysoimaan mua vaikka en ol emikään sekopää, muutenkin aika tyhmää laittaa muut arvioimaan jotka ei edes tunne mua, senllasenkin huomaan ja se loukkaa ihan helvetisti.
Onneksi tiet eros koska en olis enää kestäny sydänsurua, toki ikävä on mutta en usko että pystysin luottamaan tuohon ihmiseen enää, se toki on hyvä puoli että yleensä vaikka ois kuinka rakastunut niin tunteeh hävenee nopeaa kun huomaa että meni luottamaan väärään ihmiseen.
Itse kyllä yritin kysellä jos oon jotain tehny väärin tai häntä loukannut, tiedän kyllä itekkin etten koskaan edes pahaa sanaa sanonut hänelle, en ole liian kiltti mutta ei mun kusipääkään tarvi olla, ihan normi huomaavainen ja ystävällinen
Ihan sama kuinka sekavaa tää teksti jollekki tyhmemmälle on mutta yks hailee.
Yleensäkin naiset voisitte lähestyä selvemmin tai edes vihjailut tehdä selvällä tavalla ei ristiritasesti tai niin että arvostelett emiehen piirteitä kokoajan, etitään vaan huonoja puolia ja siinä monesti käsittää sitten väärin toisen kun noin toimii, eniten vituttaa kun tuokin ihminen sano että pitäs jkoittaa hyviä puolia ihmisistä kattoa, mun kohalla ei näin toiminut.
En ois uskonu ikinä että tuo aluksi niin ihana nainen muuttu tollaseksi oudoksi ja selvästi alko vihaamaan mua että ois voinut jotain edes suoraan sanoa mulle ennenku tiet eros,ja tiedän myös sen että on täällä käynyt tunnisteleen ihan vääriä tekstejä mun kirjottamaksi, itse hyvni harvoin jotain tänne laittanut en mitään haukkuja ole hänelle tätää lukuunottamatta laittanut, tai no ottaa haukuksi kuka ottaa ihan sama.
Niin joo taidan unohtaa naiset kokonaan ja olla loppuelämän yksin, menihän tuossa reilu vuosikin ihan helposti, sen jälkeen seksiä hain mutta ei se tätä sydänsurua pois vienyRistiriitaisuuksia tuntuu olevan, tekee aika epävarmaksi lähestyä toista, jos on aiemmin jo torpattu. Enempikin ajatellut, et mielialan vaihtelut voivat kääntää asiat päälaelleen? Siksikin turvallisempaa odotella sopivampaa hetkeä? Aina itsekin rummuttanut sitä, et hyvä ruokkii hyvää ja päinvastoin. Tilanteet voivat olla mutkikkaita ja ei kovin yksinkertaisia niin kuin annat edellä julkikin omia koettelemuksiasi. Tsemppiä vaan, et ole yksin ajatustesi kanssa.
- Voihan-nyt
Eikö toinen antanut vastakaikua lähentelylle? Sinänsä kuulosti tutulle...
- eikäoleedeshän
Voihan-nyt kirjoitti:
Eikö toinen antanut vastakaikua lähentelylle? Sinänsä kuulosti tutulle...
Tämä mies ei kyllä mitään ole lähennellyt vaan käyttäytyi kuin aikuinen, ei pttanut henk.kohtasesti vaikka toinen niin väitti ja luulee, vaikka tietä miksi toinen vielä leimas, omituista että toisen antaa olla rauhassa niin silti toinen vetää jotain ristiriitasta showta, kait ois sitten pitänyt roikkua ja käyttäytyä kuin stereotyyppinen mies tai jotain.
- kaukainenk
Tänään näin salaisen ihastukseni Miran, voi kun hän oli sievä, ihan sydämestä tuli tämä ja kaihon tunne jäi.
- tälläistätänään
Heidi
- KeneltäTämä
Ja huomenna muunlaista vai?😂
- tälläistätänään
KeneltäTämä kirjoitti:
Ja huomenna muunlaista vai?😂
Joo, ja tänään on lepopäivä :)
- mitenonnon
Heidistä muuta tuntomerkkiä?
- Myönnän
Satu nimiseen naiseen.
- kaukainenk
Mira yhä mielessäni en voi sille mitään, jotain lumoavaa hänessä on, näin viimeksi perjantaina hänet se oli kiva juttu kun hetken edes ja muutama sana.
Voi tätä ja näitä outoja tunteita ja hänhän on kovin sieväkin nainen. - mielstänitosikaunis
Marjut.Kaunis,kaunis ja kaunis.
- Enkerro
Sami
- Ihastunutmyös
Niina
- eräsNiinakyseleepi
koska näit hänet viimeksi? :)
- Ihastunutmyös
Viimeviikolla tarkkaa päivää en muista. Mites sinä milloin näit viimeksi?
- eräsniinakyseleepi
Saattaa olla että näin myös viime viikolla, mutta en ole täysin varma siitä.
- Ihastunutmyös
eräsniinakyseleepi kirjoitti:
Saattaa olla että näin myös viime viikolla, mutta en ole täysin varma siitä.
Minkä nimistä Niina kyselee/etsiskelee?
- eräsniinakyseleepi
Hän on eräs T-alkuinen ja olen kirjoittanut hänen nimensä tähän ketjuun ;) :)
- HaluanSinutSalaa
Ihana M nainen joka oli hiihtämässä viikonloppuna ;)
- HaluanSinutSalaa
Ihanalla M naisella myös insta tili, harmi vaan kun privaatti ja itsellä ei instaa.
Instan proffakuvassa aivan ihanan näköinen, haluaisin suukotella, halia, rakastella yms...- naisesion
Minkä näköinen?
- HaluanSinutSalaa
Ihanalla M naisella instakuvassa jonka pääsen katsomaan ompi punainen paita ;)
- ddddddd
HaluanSinutSalaa kirjoitti:
Ihanalla M naisella instakuvassa jonka pääsen katsomaan ompi punainen paita ;)
Kerro lisää naisesta.
- HaluanSinutSalaa
ddddddd kirjoitti:
Kerro lisää naisesta.
Kuvassa myös koru kaulassa ;) Vieläkö osuu?
Kerroppa itse tunniste kenen kuvittelet kirjoittavan? - ymmärränköoikein
Kerroppa itse tunniste kenen kuvittelet kirjoittavan?Kirjoittelet ja oot nainenko siis vai?
- ddddddd
Kerroppa itse tunniste kenen kuvittelet kirjoittavan?Pitäisikö minun laittaa tunniste naiselle? Ootko nainen joka etsii miestä jonka haluaisi olevan ihastunut sinuun?
- ddddddd
Kerroppa itse tunniste kenen kuvittelet kirjoittavan?Montako seuraajaa sivuilla mistä puhut?
Ja sano tunniste sinusta ja minusta. - HaluanSinutSalaa
Siis nainen on ihana, eli sieltä päin miehestä tunnistetta jonka toivoisit minun olevan ;) ?
Puolisen sataa.
Työpaikka ;) - ddddddd
Siis nainen on ihana, eli sieltä päin miehestä tunnistetta jonka toivoisit minun olevan ;) ?
Puolisen sataa.
Työpaikka ;)Itse naisesta puhuin;)
- ddddddd
ddddddd kirjoitti:
Itse naisesta puhuin;)
Oletko nainen? Jos oot mies sitten yök yök.
- HaluanSinutSalaa
ddddddd kirjoitti:
Oletko nainen? Jos oot mies sitten yök yök.
Olen mies.
Luulen myös, että ihastukseni ei ole lesbo. - ddddddd
Olen mies.
Luulen myös, että ihastukseni ei ole lesbo.Yöäk oot mies. Ite mies🤣🤣
- HaluanSinutSalaa
ddddddd kirjoitti:
Kerro lisää naisesta.
Tällä ihanalla M naisella taitaapi olla tänään töissä sama paita päällä kuin insta kuvassa.
Haluaisin sinua todella, mutta ensin ainakin salaa ;) - ddddddd
Tällä ihanalla M naisella taitaapi olla tänään töissä sama paita päällä kuin insta kuvassa.
Haluaisin sinua todella, mutta ensin ainakin salaa ;)Ei sama työpaikka
- kaukainenk
Mira yhä mielessäni, ohimennen näin ja kaunis hän on ja symppis.
Kaikkea hyvää!!! - kaukainenk
Särkyneet sydämeni, jotenkin tuntuu siltä, elämä on, silti jotenkin Miraa ajattelen lämmöllä ja haluaisin joskus nähdä hänet .
- jokuasiakas
Tiina, vaaleatukkainen...mua nuorempi.Ihana hymy.
- siinävastanainen
Satu
- 000000000000000
Totta tiedän sen........................jäin toiseksi.
- siinävastanainen
000000000000000 kirjoitti:
Mitä tarkoitat??
- Eiedespuhettakaan
000000000000000 kirjoitti:
Kyllä Satu jää kakkoseksi.
- siinävastanainen
Eiedespuhettakaan kirjoitti:
Kyllä Satu jää kakkoseksi.
Kakkoseksi kenelle?
- vaihtuikokohde
siinävastanainen kirjoitti:
Kakkoseksi kenelle?
Etkös sä ollutkaan Satusta kiinnostunut?
- siinävastanainen
vaihtuikokohde kirjoitti:
Etkös sä ollutkaan Satusta kiinnostunut?
Et tainnut lukea yhtään. Ja yleensäkin miksi vastasit?
- Eräästätoisesta
Et tainnut lukea yhtään. Ja yleensäkin miksi vastasit?
En ole Satusta kiinnostunut.
- siinävastanainen
Eräästätoisesta kirjoitti:
En ole Satusta kiinnostunut.
Järjetöntä vastata sitä toisen sanoman nimen kohdalle, ei tuo kuulu vittuakaan minulle kenestä olet kiinnostunut joten kommenttisi voit työntää helvettiin
- sanonpahanvaan-
Järjetöntä vastata sitä toisen sanoman nimen kohdalle, ei tuo kuulu vittuakaan minulle kenestä olet kiinnostunut joten kommenttisi voit työntää helvettiin
Aika turhia tuollaiset tunteenpurkaukset tällä palstalla.
- kunnonpakkaus
Susanna
- niinkaunisonkatsehänen
Hanna on miun salainen ihastus. Niin salainen, ettei hänkään sitä tiedä.
- Hanna09
Kerro mulle
- mielessävaan
Hanna09 kirjoitti:
Kerro mulle
Ei me enää tavata...edes vahingossa.
- Hanna09
Niin. En enää viitsi tulla sinne kun menee aina vaan pelkäksi etäältä katseluksi. Yksi viesti sinulta muuttaisi kaiken
- pakkotunnustaa
Johanna
- Ajatuksin
Mistä Johanna voisi tunnistaa?
- Anonyymi
Lämpimästä kädestä ja kuumista huulista?
- enkerrokuka
Tiina
- Southpaw
Nina
- Hänon
Mika
- onkohän
Taitaa olla hyvä ja rauhallinen kaveri. Mikä niissä Mikoissa on?
- kylläsäarvaatkuka
Irina
- ensemut
voisinko olla?
- kylläsäarvaatkuka
Tietenkin voit !
Ootko sä ihastunut?
- Viitsisitsä_Antaisitsä
Annaan. Anna on niin mukava nimi - Anna Anna Anna - se on mukava sanua.
- Nojospa
sanoisit sen Annalle.
- karmankäsisaaläimiä
Paska akaksi paljastu, epäluulonen, ei löytyny naista puhumaan suoraan, kiittämätön, kiero, paskapuheisiin uskova lapsellinen narttu.
Onneksi näytti oikean luonteensa ja kaikki ne paskanjauhajat tiedossa, tulee saamaan rankan kohtelun, näkee sen pimeämmän puolen minusta.
Voi mennä pari vuotta tai pari viikkoa mutta joku kaunis päivä kolahtaa niin että hampaansa saavat sylkeä asfalttiin.- katsokaamikäjuntti
Taisipa osua sen kohteen epäluulot oikeaan sitten. :D
- ottikoliikaaitsetunnolle
katsokaamikäjuntti kirjoitti:
Taisipa osua sen kohteen epäluulot oikeaan sitten. :D
Tais jollakin kolahtaa ihan omaan nilkkaan kun täällä tunnistelee kaikki itselleen kirjotettuna, kuitenkaan tietämättä koko asiasta mitään, se todistaa jo sen että taidat olla niitä jotka toimii paskamaisesti muita kohtaan, onneksi löytyy tuhat kertaa parempia naisia eikä ole edes vaikeuksia löytää naista, säälistä haaskasin kärsivällisyyttäni ihmiseen koska halusin uskoa hyvää hänestä, onneksi kuitenkin paljasti itsensä.
Että harmiksesi ei liikuta kommenttis millään tavalla saatika saa mitenkään maahan, katsos kun vahvat ihmiset kestää asioita toisin kuin huono itsetuntoset jotka kostaa oman pahan olonsa niihin jotka eivät ole pahaa tehneet, joutuneet joskus kiusatuksi tai haaskanneet paskoihin miehiin aikaansa, luulevat että kaikki samanlaisia kun ei kestetä myöntää omia virheitään ja sitä että on helposti manipuloitavissa näille paskoille tyypeille, kun eihän sitä nyt väärässä voi myöntää olevansa, sehän olis hirveä kriisi identiteetille kun on tottunut että muut väsyy ja ottaa syyt niskoilleen vaikka ei mitään pahaa tehnyt.
Kannattaa tosiaan ottaa sinunkin asioista selvää ennenku vedät johtopäätöksiä, minä nimittäin teen ja tein niin lisäksi en ole mikään tyhmä ja huomaan asiat helposti, enkä välillä sano mitään kun kierot ihmiset paljastuu kun tarkkailet tilannetta ja olet itse aikuinen mitä muuten suurimmalta osalta ei nykyaikana tunnu löytyvän. - huhhuhhuh
ottikoliikaaitsetunnolle kirjoitti:
Tais jollakin kolahtaa ihan omaan nilkkaan kun täällä tunnistelee kaikki itselleen kirjotettuna, kuitenkaan tietämättä koko asiasta mitään, se todistaa jo sen että taidat olla niitä jotka toimii paskamaisesti muita kohtaan, onneksi löytyy tuhat kertaa parempia naisia eikä ole edes vaikeuksia löytää naista, säälistä haaskasin kärsivällisyyttäni ihmiseen koska halusin uskoa hyvää hänestä, onneksi kuitenkin paljasti itsensä.
Että harmiksesi ei liikuta kommenttis millään tavalla saatika saa mitenkään maahan, katsos kun vahvat ihmiset kestää asioita toisin kuin huono itsetuntoset jotka kostaa oman pahan olonsa niihin jotka eivät ole pahaa tehneet, joutuneet joskus kiusatuksi tai haaskanneet paskoihin miehiin aikaansa, luulevat että kaikki samanlaisia kun ei kestetä myöntää omia virheitään ja sitä että on helposti manipuloitavissa näille paskoille tyypeille, kun eihän sitä nyt väärässä voi myöntää olevansa, sehän olis hirveä kriisi identiteetille kun on tottunut että muut väsyy ja ottaa syyt niskoilleen vaikka ei mitään pahaa tehnyt.
Kannattaa tosiaan ottaa sinunkin asioista selvää ennenku vedät johtopäätöksiä, minä nimittäin teen ja tein niin lisäksi en ole mikään tyhmä ja huomaan asiat helposti, enkä välillä sano mitään kun kierot ihmiset paljastuu kun tarkkailet tilannetta ja olet itse aikuinen mitä muuten suurimmalta osalta ei nykyaikana tunnu löytyvän.Minäkään en tunne sinua, kuten ei varmaan tuo edellinenkään. Mutta itse kirjoittelet väkivaltaisia viestejä jonkun lyömisestä!!! Tiedä, että juuri tuon kaltaiset väkivallasta fantasioivat ovat joidenkin mielestä se pahin mahdollinen "PASKA TYYPPI"!!!
- N.76
Tapio mun kalja kamu.
- N.76
En löytänyt mun nimeäni nyyh 😞
- T_78J
Susanna
Luonne ja syntisen seksikäs. - japulleatpurjeet
Satu
- plärää
en kerro täällä, harvinainen nimi-ehkäpä ainut suomessa.., tää nainen tietää sen jo kun kerroin kesän alussa.
- Anonyymi
Millä kirjaimella alkaa?
- SalaaSinutHaluan
Ihanaan M naiseen joka some päivityksessä kylmissään.
Voisinpa riisua sinut ja viedä kanssani peiton alle lämmittelemään ;)- miteson
Kerro lisää päivityksestä??
- sitäsitäkösitäkö
Tassko nainen täällä itsestään kertomassa..
- SalaaSinutHaluan
miteson kirjoitti:
Kerro lisää päivityksestä??
Kerroppa sinä ihana M nainen kenen toivoisit sinua lämmittelevän peiton alla salaisesti ;) ?
Niin ja pipo sekä huppu kuvassa ;) - etttetitsestäsi_vaaan
SalaaSinutHaluan kirjoitti:
Kerroppa sinä ihana M nainen kenen toivoisit sinua lämmittelevän peiton alla salaisesti ;) ?
Niin ja pipo sekä huppu kuvassa ;)Sanopas nainen miehestäkin jotakin.
- lisääsisää
etttetitsestäsi_vaaan kirjoitti:
Sanopas nainen miehestäkin jotakin.
Kerro vaan. Itsestäsi. Ikäsi, millainen nainen oot. Pukeutumistyyli..
- jotainkivaa__
etttetitsestäsi_vaaan kirjoitti:
Sanopas nainen miehestäkin jotakin.
Kerro jotain mitä tiedän ;)
- vaikkafacesivuistasi
Niin ja pipo sekä huppu kuvassa ;)Sano nainen lisää itsestäsi
Kerro - SalaaSinutHaluan
Ihana M nainen ja täydellinen farkkupeppu ;)
En tiedä huomasitko kun sen chekkasin kun ohi kävelit ;) - iiiiiäääää
En tiedä huomasitko kun sen chekkasin kun ohi kävelit ;)Sinulla siis farkkupeppu kuva facebookissasi nainen?.
- SalaaSinutHaluan
Ihan livenä näin tuon ihanan M naisen farkkupepun ;)
- joontäällätouhut
Naisena itse kehut persettäsi täällä..
- iiiiiäääää
Milloin näit miehen livenä?
Ja kerro tapauksesta - kerrotuosta
Kerro milloin, missä, miten mies näki peppusi
- ddddddd
En tiedä huomasitko kun sen chekkasin kun ohi kävelit ;)Sano paikasta missä näit farkkupeppua?
- ddddddd
ddddddd kirjoitti:
Sano paikasta missä näit farkkupeppua?
Mikäli miehellä farkut oli. Oliko sinulla nainen farkut?
- kerrokerrokerro
Tuosta jotain minkä sut nainen nähnyt mies tietää. Ja kerro lisää susta nainen. Ootko millainen
- SalaaSinutHaluan
Olen mies ja minulla oli farkut ;)
- kerrokerrokerro
Naista katsellut ;) En siis sinua onnekseni.
- Kerropois
Oliko nainen tiukatkin farkut sinulla
mitä muuta sulla oli?
Olenko miten muuten sua nähnyt? - juoksetkopeppusipyöreäks
Milloin näit nainen tuon miehen? Onko kauankin aikaa tuosta?
- Treenaamaanleggaripeppua
En tiedä huomasitko kun sen chekkasin kun ohi kävelit ;)Minne nainen menit
ko
- Helge
Yhteisiä lemmenhetkiä jo 25 vuotta eikä olla keskenämme naimisissa.
- Peenismies2019
Cytherea
- Videopeli.Virtanen
Onko kyse jostain pelin hahmosta? Noita pelin hahmo ihastumisia tuntuu olevan teillä miehillä.
- PeenisMies69
Videopeli.Virtanen kirjoitti:
Onko kyse jostain pelin hahmosta? Noita pelin hahmo ihastumisia tuntuu olevan teillä miehillä.
Kyllä on oikeastaan, kiihottaa sen polygooni-tissit
- Aitopeenismies2019
Videopeli.Virtanen kirjoitti:
Ei ole
- Ruiskisruiskismällimälli
Pornomalli.
- treeelta
Heikki. mutta hänellä varmasti riittää muitakin. nyyh
- Tampereelta
Heikkiä mäkin...on niin mielenkiintoinen tyyppi, mut tilanne ja tunteet muutenki on niin sekavat ettei voi ny mitään tehdä.
Jos Heikki ny ilmottais jotain itsestään niin olisin hänen 😍 - tarkentavakysymys
Tampereelta kirjoitti:
Heikkiä mäkin...on niin mielenkiintoinen tyyppi, mut tilanne ja tunteet muutenki on niin sekavat ettei voi ny mitään tehdä.
Jos Heikki ny ilmottais jotain itsestään niin olisin hänen 😍Onko tämä Heikkin tampereelta?
- tampereelta
tarkentavakysymys kirjoitti:
Onko tämä Heikkin tampereelta?
Ei.
- harminpaikka
tampereelta kirjoitti:
Ei.
Ok, sitten ei osunut.
- ikäväkseeN
on itseasiassa, tuon 1. kaipaajaeukon Heikki on tampereelta :)
- onhänkeneenolenihastunut
Susanna
- einäyomaanimeä
Tämäkin ketju on jo pitkä kuin *********
- Donitseja.ilmassa
Jonkun pitäisi perustaa ketju, jossa kysytään keihin kaikkiin olet ihastunut. Ehkä se oma nimi löytyisi sieltä listalta😉
- done
Donitseja.ilmassa kirjoitti:
Jonkun pitäisi perustaa ketju, jossa kysytään keihin kaikkiin olet ihastunut. Ehkä se oma nimi löytyisi sieltä listalta😉
Tai ketju, jossa kysytään keihin kaikkiin et ole ihastunut.
Sitten löytyisi oma nimi. 😞
- katseentakaa
Mira en ole viikkoon nähnyt, tänään oli lähellä mutta läksin aiemmin koska en viitsinyt häiritä, silti mielessä.
- kiinnostaa_
Missä on MIRa? Mistä lähdit aikaisemmin?
- Sinusta_haaveilen
Aki on hän..
Tämä on jo paljon enemmän kuin ihastumista. - ootakoota
Missä tämä AKi? Kerro jotakin......
- Sinusta_haaveilen
Menee Länsi-suomeen.
- Idliketoconfess
Jussi.
- Jussiko
Misäs päin Jussi asustaa ja minkä ikäinen ?
- Idliketoconfess
En usko että ko. Jussi täällä on. Mutta hän on keski-ikää lähestyvä
- Jussiko
no sitten, itsellä lähenee 30-kriisi tuossa ensi vuonna jo, ei muuta kun onnea etsimiseen :)
- katseentakaa
MIRA, tänään näin pienen ohikiitävän hetken, taas jätti vaikutuksen, ei voi mitään
- katseentakaa
Mira, pieni oli taas näkeminen, sydämeen jätti jotakin, ihme juttu, elämä on...
- katseentakaa
Mira, ymmärrän että kaikkosit, kiva nähdä edes se pieni hetki, oikeassa sinä olet, hölmöjä tunteita minulla, olet hieno ja ihana nainen.
- SalaisestiIhastunut
<3 Tiia <3 On ihastukseni. Et saa tätä ikinä tietää, koska en halua rikkoa mitään. Sinua on kiva katsella ja nautin seurastasi aina, kun nähdään.;)
- Jokujostain
Olen ihastunut Sannaan mutta hän on jonkun muun kanssa :/
- IhastunutmiesJ
Susanna
- SeSyväÄäni
Martti
- kkkkkkkk
Mira, ihanainen Mira en ole nähnyt vähään aikaan ja mielessä on...
- asiakasmiekkonen
Tanja on ihana.
- Taurus
Tony, ihana ja empaattinen ihminen. Älykäs ja ymmärtäväinen. Kaikin tavoin mahtava ihminen jolla on hyvä sydän. Hän on minulle se ainut ja oikea. Kaipaan häntä syvästi.
- edesystävänä
Joku jostain kaukaa... Vieläkin
✨🧡 Nimen tiedän tietty mutta kun siitä on 47 vuotta ei sillä ole merkitystä teille.
- kaunismieli
Sanna ihana <3 Sanna <3
- Juhan_
Juha. Luonne
- Kukakerro
Kukas itse oot?
- salainenk
Miraan olen ihastunut, hoikka, kaunis,pp tunnen sympatiaa ja muutakin, silti joudun vain salaisesti ihailemaan häntä.
- vanha-äijä
Kyll maar se o tuo meirä Alma.
Onha se jo mummotautine mut kyll se vaa hyvä akka o. - p----a
Alkaa P loppuu A.
- Arvaus
A**u
- Anonyymi
Annu on täälläkin mielessä
- onhot
Kerttu.
- valloittava
Susanna. Ensihoitaja Susanna <3
- Haihailen
Eero
- Anonyymi
Minne päin ja kuka haihattelee
- Anonyymi
Pirkanmaa
- Emies
Milla ❤
- Upeakroppainen
Susanna
- jokujostakin
Petra.
- Sydänmutrulla
Satu.. Punainen tukka ja vihreät silmät..
- Anonyymi
SINI
ihana
herkkä
kultainen
kohtalo hetki ja sinun
et sinä tiedä vaikka arvelet
kuitenkin miettelet- Anonyymi
Halpa-Hallin kassalla myyjänä kaunis Sini.
- Anonyymi
Mukava, kaunis hoikka Mira on salainen ihastukseni.
- Anonyymi
Savonialta eräs SH opiskelija mies <3
- Anonyymi
Ihanaan M naiseen jolla kuvassa kivasti tuulesta sekaisin olevat hiukset ;)
- Anonyymi
Random ja epätoivoinen kommentti tähän väliin. Mistä tiedät, että ne olivat tuulesta sekaisin, vai oliko kuva otettu ulkona?
- Anonyymi
Luulisin, että kuva otettu yöaikaan ulkosalla tai sitten lavastettu todella hyvin ;)
- Anonyymi
Jenni
- Anonyymi
Missä päin Jenniä näet?
- Anonyymi
Näin viikonloppuna, edellisestä kerrasta olikin jokunen vuosi. Upea nainen.
- Anonyymi
Kaunis, hoikka(pp) Mira on ihastus, tuntematon ihastus.
- Anonyymi
Pasi
- Anonyymi
Samassa lounaspaikassa käy eräs ihana Miia
Aivan ihanalta näytit tänäänkin farkkushortseissa joissa myös jokin perhoskuvio ;) Arvaappa vaan katselinko sinun täydellisiä muotojasi salaa ;) - Anonyymi
Eva, ei nyt niinkään aivan ihastusta mutta voimakasta kiinnostusta, fiksut ihmiset kiinnostavat aina :)
- Anonyymi
Tuntomerkkejä :)?
- Anonyymi
silmälasit, 150-155cm pitkä, ruskeat hiukset taisi olla. Minun piti opettaa hänelle jotain, mutta ei ikinä päästy sinne asti kun ei nähty enää samassa paikassa.
- Anonyymi
Nainen nimeltä M..., tervehdin ja ohimennen kosketin häntä tänään, harvoin häntä näen.
- Anonyymi
Missä tämä tapahtui?
- Anonyymi
A*i, varsin kuunneltava ja katseltava mies.
- Anonyymi
Aki K?
- Anonyymi
En muista sukunimeä.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin inhotuksen lisäksi minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin kun näyttää, että äiti on nyt siinä lapsensa kanssa todella läheisissä tunnelmissa ja mieleen tulee jo soittaa lastensuojeluviranomaisille.
- Anonyymi
Mikä siinä Mirassa oikein viehättää? Ovat aika tuimia mimmejä.
- Anonyymi
Martti :3
- Anonyymi
Tuskin nimi naista pahentaa, Mira on kaunis nimi, varmaankin symppis muutenkin tämä Mira vaikka eihän sitä koskaan tiedä..
- Anonyymi
Salla
- Anonyymi
Upi pulkkinen
- Anonyymi
Piia ;)
- Anonyymi
En ole kyseinen henkilö, mutta jos olet J, miksi ette ole yhdessä?
- Anonyymi
Hyvä valinta. Mutta kuka sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä valinta. Mutta kuka sinä olet?
Arvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa
Se joka katsoo lämpimästi silmiin ja hymyilee niin, että naisen sydän sulaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka katsoo lämpimästi silmiin ja hymyilee niin, että naisen sydän sulaa?
Kuulostaa tutulta, mikä on nimeni alkukirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta, mikä on nimeni alkukirjain?
Siinähän se sinun kirjaimesi on lähellä omaani. Saat sinä sanoa kuinka lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jäänköön se salaisuudeksi sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon sen suoraan: Mikko
- Anonyymi
Johanna, elämäni valo ja toivon majakka.
- Anonyymi
<3
- Anonyymi
Mäkin kaipaan Johannaa. Hän on elämäni nainen. Kumpa hänet omaksi saisin ❤
- Anonyymi
Minä olen ihastunut Tommiin. Johanna
- Anonyymi
Villeen ihastunut myös!
- Anonyymi
Kyll maar se o tuo ALMA.
Se on vaa jo mummotautine. - Anonyymi
Santeri <3
- Anonyymi
Marjut =1
- Anonyymi
Topi!!!!!!!!
- Anonyymi
Esa❤
- Anonyymi
T-mannin tyttö.
- Anonyymi
Semmoiseen, jonka etunimessä on viisi kirjainta ja sukunimessä 9. Toinen nimi on kolmitavuinen , alkaa kirjaimella M ja siinä on 6 kirjainta. Asuinpaikka nelikirjaiminen kaupunki.
- Anonyymi
Katri. Kultainen, kaunis ja aina niin hymyilevä ❤️
- Anonyymi
Täällä kans Katri. Ihana nainen
- Anonyymi
Manu. Se vaa pilkkaa itseään ja muut nauraa sille mut ei ite huomaa kuin kiva se on
- Anonyymi
Ehunaan pienikokoiseen siivoojatypyyn silmälaseissa ;)
Oli tänään tummaa päällä ja mustat rintsikat huomasin myös ;)
Ois tehnyt mieli viedä siivoomaan saniteettitilaa kanssani ;) - Anonyymi
Timo
- Anonyymi
Timo
- Anonyymi
Timo
- Anonyymi
Siiri ompi melkoisen ihana ;)
Mustaa shortsia, pikkaria ja paitaa oli päällä viimeks kun ihanan tapasin ;) - Anonyymi
Mira, hoikka, kaunis, kauniit hiukset, urheilullinen, salainen ihastus.
- Anonyymi
Hot lipsin dildo tussukkaan olet ihastunut.
- Anonyymi
Täydellisen ihanaan M naiseen...
Kivan raitaista tänään päällä ;) - Anonyymi
https://youtu.be/Hio2hhdjleA Että silleen :)
- Anonyymi
irmeli ihana nainen
- Anonyymi
sinäkö siellä entiseltä kujalta
- Anonyymi
Riikka. Ihana hymy.
- Anonyymi
Katariina
- Anonyymi
kyä se on ihana erkki...
J. - Anonyymi
Harvinainen etunimenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinainen etunimenä.
eikä ole, yksi yleisimmistä
- Anonyymi
Riikka pks
- Anonyymi
SJS :)
- Anonyymi
🤔 joka nimestä eka kirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤔 joka nimestä eka kirjain?
Miksipä ei😉
- Anonyymi
Etunimi toinenimi Sukunimi
- Anonyymi
Jostain syystä mielessäni pyörinyt nyt ihana Hanna P
pitäs varmaan tulla asiakkaaksesi taas ;) - Anonyymi
Jonina <3
- Anonyymi
Aldulrahman
- Anonyymi
Heidi, melkein törmättiin.Oot sievä.
- Anonyymi
Pirkka-Kerttu mielessäin.
- Anonyymi
Maria.
- Anonyymi
K-Marketin kassalla nuori kaunis nainen.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924567
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723597Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1282953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292514- 422105
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648