Suunnittelen talvilomaa, sillä suusloma ei sovi!!!

Siouxiemiuxie

Eli siis täyttän, tai täyttäisin 14 helmikuussa mut aijonnkarata. Mun siis tää karkaamis niiku asia lähti pari kuukaut sitte, ku mun masennus paheni siitä ku olin 9. Ja en haluu puhuu kellekkää siis missäö mun yksityiselämästä, ja et miks siis tä lähti käyntii tää karkaamis juttu sillä se johtuu ihan yksityisistä syistä kuten siis masennuskin. Ja siis oon suunnitellu tätä karkaamista pari kuukautta, eli aika uus sellane. Ja rn oo enne ny ajatelly ja ajatellu siis ku nyt vast, ja tosiaan siis oon suunnitellu karkaavani. Turha siis pitää mitäö mitää kiriipuhelimien ynnä muiden sellaisten juttuja, koska en ny avaudu mun elämästä ettekä tiiä et mitä mul kaikkee on tapahtunu ja suåillee eli muutenkaa ny siis teidän ei siis kuulu sellaisista laittaa sillä en sentää viel oo seonnu täysin. Ja tiedän siis niistä, mut sen voin sanoo et ne on tietylssä tavalla saanu vaa pahemmaks mun oloo, mut joo siitä en haluu puhuu myöskää. Ja siks en ny haluu paljastaa mis asun tai sillee kauheasti elämästäni muuta ku een, et oo 14 ja et karkaan siks et on masennus sillä en haluu et mustamaijat aaa sillee käsityksen et nyt heti pitäis tehdä jotain. Ja siis mä en vaa jaksa enää tätä, ja mul on ollu aika paljo ongelmii ja taisteluita näiden mun asioiden kanssa. Ja mä listaan ny ne mitä tunnen.

1. Särkynyt sydän.
2. Petetty.
3. Ihan koko elämä hajotettu.
4. Ei jaksais mitää tehdä. Teen vaa pakolliset, ja sit muuten vaa nukun.
5. Ja siin se.

Siksi miks taas niiku en tee tätä heti nii tässä.

1. Vanhempani eivät käy töissä, mut käy satunnaisesti jossai kaukana.
2. Vanhempani ovat aika suojelevaisia, ja ymmärtävät mua.
3. Mulnon jo tarpeeks kuutaki menoo viel.

Ja siis mul ei oo viel edes kunnollista suunnitelmaa. Mut mä vaa oon suunnitellu et huinin jossai paikas ja sillee, ettei mua löydettäis helposti. Ja et jtätän puhelimen, avaimen, tablettimen kotii. Ja et jättäisin lapun, mis olis vähän tyylii et he oli kivoi mua kohtaan, ja et välitän heist mut valitettavast en palaa enää ikinä, ja sit kerron vähän mun masennuksesta ja sellasta. Mut paikkaa en tietysti kerro, sillä joko mustamaijjat tai se tulee ettii. Et en todellakaa haluu et hän tulee ettii, enkä haluu mustamaijoille siis tosiaankaa jäädä kii siis tästä. Mä otan siis talvella lomalla mukaan jos sit on kylmö päivä, ja hyvä aika tehdä tää nii otan topin, takin, hivin, lapaset mukaa. Mutnjos ei oo kauhee kylmä päivä nii tyydyn pelkkään toppiin, ohkasii leggareihin, säärystimii, huivii, ja tietysti talvi kenkiin. En ota siis takkii mukaa, enkä hanskoi tai pipoo sillä siis mä haluun kuolla kylmyyteen. Tai siis sitten kylmyyteen, tuuleen, jos lunta tulee nii lumisateeseen, nukuttomuuteen, ja siihen et otan kaikki särkylääkkeet, unilääkkeet, ja sit vettä ja sillee.

Ei haittaa vaik olis 20- tai vaik 30- astetta nii ne asteet ei haittaa, eikä vaijuta pelottavalta ja jännittävältä. Sillä meen silti vaan sleggareissa, säärystimissä, lyhkäisissä sukissa, topissa, ja talvikengil sekä huivil pelkästää. Satoi lunta tai paistoi siis, nii ei haittaa eikä vaikuta.

Nyt niiku riittää, ja piisaa. Riiittää ja piisaam ettei enää viitti tai jaksa siisö

11

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mitään väliä jätätkö lapun vai et, poliisi tulee silti perään ja kiinni jäätyäsi tulee sossulle matka. Olisiko kivaa joutua laitokseen? Ei? No sitten ei varmaan kannata karata. Ja jos kerran itsesi haluat tappaa, tee se edes jotenkin fiksusti.

Tämä oli typerin lukemani kirjoitus hetkeen. Hanki apua; kyllä se teiniangsti menee ohi.

• Siouxiemiuxie

No sori vaa, mut lueppa uudestaan. En halua apua, sen takia laitoinkin että on turhaa edes sanoa että habki apua. Sillä sen voin siitä sanoo silti, rttä oon yrittäny mut mua ei kuunella ja se tietyllä tavalla pahentaa mun oloo. Ja sen takii teenkin tän talvella topilla, leggareilla ja talvikengillä et lähden viikoiksi pois enkä ikinä enää palaa että menehtyisin kylmyyteen, nälkään ja kaikenlisäksi siksi et vedän mun särkylääkkeet ja unilääkkeeet. Otan myös veitsen ehkä mukaanm et voin vetäistä sillä jotain musta irti. Ja sitä paitsi, ei mua ehditä ottaa kii eikä viedä jinnekkää ku oon jo tappanu itteni. Eikä sitä paitsi tää oo typerä juttu, koska sä et tiedä miltä tä tuntiu. Ja sä et voi päättää mitä mä teen, enkä oo tyhmä sillä tiedän seuraukset mut tiedän miten tehdä tä asiallisesti ja fiksusti ja tä on mun päätös ja pysyn tässä päätöksessä. Muihin vastauksiin en kommentoi kitenkään, koska täytyy vkel kattoo sopiva päivä ja silleen. Ehkä teenkin jo syyslomalla jos hyvä aika sattuu.

• Siouxiemiuxie kirjoitti:

No sori vaa, mut lueppa uudestaan. En halua apua, sen takia laitoinkin että on turhaa edes sanoa että habki apua. Sillä sen voin siitä sanoo silti, rttä oon yrittäny mut mua ei kuunella ja se tietyllä tavalla pahentaa mun oloo. Ja sen takii teenkin tän talvella topilla, leggareilla ja talvikengillä et lähden viikoiksi pois enkä ikinä enää palaa että menehtyisin kylmyyteen, nälkään ja kaikenlisäksi siksi et vedän mun särkylääkkeet ja unilääkkeeet. Otan myös veitsen ehkä mukaanm et voin vetäistä sillä jotain musta irti. Ja sitä paitsi, ei mua ehditä ottaa kii eikä viedä jinnekkää ku oon jo tappanu itteni. Eikä sitä paitsi tää oo typerä juttu, koska sä et tiedä miltä tä tuntiu. Ja sä et voi päättää mitä mä teen, enkä oo tyhmä sillä tiedän seuraukset mut tiedän miten tehdä tä asiallisesti ja fiksusti ja tä on mun päätös ja pysyn tässä päätöksessä. Muihin vastauksiin en kommentoi kitenkään, koska täytyy vkel kattoo sopiva päivä ja silleen. Ehkä teenkin jo syyslomalla jos hyvä aika sattuu.

ANGST INTENSIFIES.. Et kuitenkaan uskalla tehdä sitä ja tajuat että elämä onkin kivaa. Sinusta tehdään katoamisilmoitus jo ennen seuraavaa päivää ja kävelemällä et kovin pitkälle pääse. Toivottavasti nautit olostasi laitoksessa ja mielentilatutkimuksessa.

• Siouxiemiuxie

Sä et tiiä mitä mä uskallan, ja et mitä mä haluun. Sä et tiedä millaista olla masentunut, sö et tiedä millaista tää on. Sä et tiedä mitä tä yksinkertaisesti on, sä et tiedä että noi ei hyödytä mun tilanteeseen yhtään siis. Toivottavasti vielä tajuat kuinka fiksu muka oikeasti olet mukamas ollut siis.

• Siouxiemiuxie kirjoitti:

Sä et tiiä mitä mä uskallan, ja et mitä mä haluun. Sä et tiedä millaista olla masentunut, sö et tiedä millaista tää on. Sä et tiedä mitä tä yksinkertaisesti on, sä et tiedä että noi ei hyödytä mun tilanteeseen yhtään siis. Toivottavasti vielä tajuat kuinka fiksu muka oikeasti olet mukamas ollut siis.

Se on vain vaihe, jonka useimmat teinit kokevat iässäsi. Toivottavasti myöhemmin tajuat kuinka typerä 13-vuotiaana olit. Tämä keskustelu loppui nyt tähän. ✌️

• Siouxiemiuxie

LOL, mulla on taas siihen hyvä syy eli en ole.

• Siouxiemiuxie

Sain äsken selville et vanhempani menee huomen asioille! Jee! Oon jo ehtiny tärkeämmät jo pakattuu ja pari viimist lisään huomen. Ei muutaku huomen aamul tai sillee päiväst suihkuu ja iltapäiväl vanhempi menee asioille lisään ne pari juttuu. Sit puhelin ja avain keittiön pöydälle ja lappu viereen. En viitti omas huonees niit pistää, ku ei se välttämät näö ja oikei muista ja tajuu siit katsoo sitä.

• stupidness

Oot aivan uskomattoman lapsellinen ja kiittämätön kakara jos meinaat karata noin vaan. Luuletko ihan oikeasti ettei sua löydettäisi?

• Siouxiemiuxie

Ja mee sä siitä muualle haukkuu. Hanki elämä, ja lopeta itte toi lapsellinen ja mieltä ylentävä käytös! Tuo on todella paljon alistavempaa, ja ifioottimaisempaa kui kun siis!

• Siouxiemiuxie

Oon mikä oon, ja on mua tyhmeämpiäkin siis.

• Siouxiemiuxie

No huhhuuu huh, enää muutamia tunteja ja pääsen pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe