keskusteluja kun

nytkyllämuuta

lukee niin huomaa paikalla olevan jos jonkin näköistä ”tietäjää” ”oraakkelia” ”terapeuttia” ”pslogia” ”valelääkäriä” ”juoppoja” ”narkkareita” ”mia-ei ap” on ”m-naista ja miestä” ”jeesuksia” ”saatanoita” jossain ufokin oli :) ”rintaliivinainen” ”puolijohdemies”, joka ei koskaan ole paikalla, ”anne” on kadonnut, ”r ja h” sekoilee keskenään jotain. ”Junat ei ole koskaan aikataulussa” mikä tämä ”sivusta” on, kannattaisiko joskus face2face jne jne... onneksi ei ole aikaa käydä useammin.

15

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadejuttu

      mikä on "sadejuttu", kun juttelin erään tyttökaverin kanssa että sellainen pitäisi olla...

      • oldthing

        ei ole harmainta aavistusta... joidenkin mielestä vastapuolen ystäviä ei saa olla edes työpaikoilla, sen tiedän ettei sellaista ole edes sen ulkopuolella...


      • oldthing
        oldthing kirjoitti:

        ei ole harmainta aavistusta... joidenkin mielestä vastapuolen ystäviä ei saa olla edes työpaikoilla, sen tiedän ettei sellaista ole edes sen ulkopuolella...

        lisään tähän sen vielä : eri juttu on jos on kenkien ympäri laitettu juttu... hyväksyttävää


      • Olisikohan "sadejuttu" kortsu? Olen joskus kuullut vaimoni siskon tarkoittavan sateenvarjolla kondomia.


      • oldthing
        rennostiM kirjoitti:

        Olisikohan "sadejuttu" kortsu? Olen joskus kuullut vaimoni siskon tarkoittavan sateenvarjolla kondomia.

        ei ole ei. housukaupassa voi olla


    • täälläeikuvitella

      Joo Noora Karmaa ei ole tätä tekonimi-henkilöä lainkaan olemassakaan, eikä hänen äitiäkään, täällä puhutaan todellisesta elämästä, eikä mielikuvituksesta, yleensä.

    • yritäpoditella

      Aloittajasta aina huomaa että älykkyys on alle 50 mensan asteikolla :D

    • äläkysymitään

      yleensä kysyjä on tyhmin, joka haluaa tietoa, toiset eivät tarvitse tietoa, kysyjä on tyhmin aina.

    • ilarivaratonmies

      Tuosta Ilari Sahamiehestäkin huomaa, että rahat loppuu, jossain sunnuntain tv-ohjelmissa esiintymässä, ei riittänyt aivan taito Ilari Sahamiehellä pokeriin ;:D

    • Raivoisat_tunnistajat

      Se vittumaisin unohtui : Tunnistajat

      • Jepjepp

        Välillä oikein itsekin katsoo että oonko kirjoitellut tietämättä. Niin geneerisiä nää on.


      • Mullakinmielessä
        Jepjepp kirjoitti:

        Välillä oikein itsekin katsoo että oonko kirjoitellut tietämättä. Niin geneerisiä nää on.

        Just joo niinku unissaan. 😵


    • karmantunnustelijat

      Pahimmat kuvittelijat ovat Noors Karma ja Tunnistelijat.

      Musiikkikappeenkin saisi: "Rouva Karma ja Tunnustelijat".

    • Juhasi

      Entäs Juhat?

    • nöf nöf 🐽
      ajattelin lisätä oman panokseni tähän sirkukseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe