lukee niin huomaa paikalla olevan jos jonkin näköistä ”tietäjää” ”oraakkelia” ”terapeuttia” ”pslogia” ”valelääkäriä” ”juoppoja” ”narkkareita” ”mia-ei ap” on ”m-naista ja miestä” ”jeesuksia” ”saatanoita” jossain ufokin oli :) ”rintaliivinainen” ”puolijohdemies”, joka ei koskaan ole paikalla, ”anne” on kadonnut, ”r ja h” sekoilee keskenään jotain. ”Junat ei ole koskaan aikataulussa” mikä tämä ”sivusta” on, kannattaisiko joskus face2face jne jne... onneksi ei ole aikaa käydä useammin.
keskusteluja kun
15
330
Vastaukset
- sadejuttu
mikä on "sadejuttu", kun juttelin erään tyttökaverin kanssa että sellainen pitäisi olla...
- oldthing
ei ole harmainta aavistusta... joidenkin mielestä vastapuolen ystäviä ei saa olla edes työpaikoilla, sen tiedän ettei sellaista ole edes sen ulkopuolella...
- oldthing
oldthing kirjoitti:
ei ole harmainta aavistusta... joidenkin mielestä vastapuolen ystäviä ei saa olla edes työpaikoilla, sen tiedän ettei sellaista ole edes sen ulkopuolella...
lisään tähän sen vielä : eri juttu on jos on kenkien ympäri laitettu juttu... hyväksyttävää
Olisikohan "sadejuttu" kortsu? Olen joskus kuullut vaimoni siskon tarkoittavan sateenvarjolla kondomia.
- oldthing
rennostiM kirjoitti:
Olisikohan "sadejuttu" kortsu? Olen joskus kuullut vaimoni siskon tarkoittavan sateenvarjolla kondomia.
ei ole ei. housukaupassa voi olla
- täälläeikuvitella
Joo Noora Karmaa ei ole tätä tekonimi-henkilöä lainkaan olemassakaan, eikä hänen äitiäkään, täällä puhutaan todellisesta elämästä, eikä mielikuvituksesta, yleensä.
- yritäpoditella
Aloittajasta aina huomaa että älykkyys on alle 50 mensan asteikolla :D
- äläkysymitään
yleensä kysyjä on tyhmin, joka haluaa tietoa, toiset eivät tarvitse tietoa, kysyjä on tyhmin aina.
- ilarivaratonmies
Tuosta Ilari Sahamiehestäkin huomaa, että rahat loppuu, jossain sunnuntain tv-ohjelmissa esiintymässä, ei riittänyt aivan taito Ilari Sahamiehellä pokeriin ;:D
- Raivoisat_tunnistajat
Se vittumaisin unohtui : Tunnistajat
- Jepjepp
Välillä oikein itsekin katsoo että oonko kirjoitellut tietämättä. Niin geneerisiä nää on.
- Mullakinmielessä
Jepjepp kirjoitti:
Välillä oikein itsekin katsoo että oonko kirjoitellut tietämättä. Niin geneerisiä nää on.
Just joo niinku unissaan. 😵
- karmantunnustelijat
Pahimmat kuvittelijat ovat Noors Karma ja Tunnistelijat.
Musiikkikappeenkin saisi: "Rouva Karma ja Tunnustelijat". - Juhasi
Entäs Juhat?
nöf nöf 🐽
ajattelin lisätä oman panokseni tähän sirkukseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394