Nyt kun on ollut lämmin kesä, niin olemme käyneet paljon rannalla. Olen kuitenkin ikäväkseni saanut huomata, että jotkut eivät edes käytä uimavaatteita uidessaan tai jotkut eivät taas käytä pukukoppia vaatteiden vaihtoon, vaikka sellaisiakin löytyisi tyhjillään muutaman metrin päästä, vaan he vaihtavat vaatteensa keskellä rantaa kaikkien nähden. Vielä kun on ollut lapsia mukana, niin en ole todellakaan voinut nauttia rannalla olosta kun lapset joutuvat näkemään sellaista. Joillakin on taas niin paljastavat uimavaatteet päällä, etteivät ne oikeastaan edes peitä mitään.
Vaatteettomuus rannalla
EiKiva
1
352
Vastaukset
- A004
Alastomina synnytään, alastomina kuollaan. Olemme tasavertaisia, lopumme edessä. Eipä aiheuta höyryjä pipon alle. EVOLUUTIO. Hyväksytään se, ei kiihdytä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997