Vaatteettomuus rannalla

EiKiva

Nyt kun on ollut lämmin kesä, niin olemme käyneet paljon rannalla. Olen kuitenkin ikäväkseni saanut huomata, että jotkut eivät edes käytä uimavaatteita uidessaan tai jotkut eivät taas käytä pukukoppia vaatteiden vaihtoon, vaikka sellaisiakin löytyisi tyhjillään muutaman metrin päästä, vaan he vaihtavat vaatteensa keskellä rantaa kaikkien nähden. Vielä kun on ollut lapsia mukana, niin en ole todellakaan voinut nauttia rannalla olosta kun lapset joutuvat näkemään sellaista. Joillakin on taas niin paljastavat uimavaatteet päällä, etteivät ne oikeastaan edes peitä mitään.

1

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A004

      Alastomina synnytään, alastomina kuollaan. Olemme tasavertaisia, lopumme edessä. Eipä aiheuta höyryjä pipon alle. EVOLUUTIO. Hyväksytään se, ei kiihdytä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      267
      2081
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1359
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      53
      1226
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1104
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1076
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1076
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1041
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1013
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      997
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      958
    Aihe