Köyhän miehen lipulla Pattayalle 422,-

En onneksi ostanut Finnairin lippuja, kun niillä ei välttämättä aina pääse...
Eräällä oli iltalehdessä vessassa käynti syynä... Lensi kyllä Espanjaan.

Ostin juuri köyhän miehen liput Pattayalle, pirskatti maksoin vähän extraa
halvimmasta lipusta, kun olen vähän huono heräämään noihin aikaisiin
lentoihin... 10 euroa enemmän ja molemmat lähdöt illalla.

Oli ihan sopiva tuloaika Bangkokiin 17:45, joten siitä sitten koisimaan ... Pitkän
lennon jälkeen.. Voi siinä ottaa pari Singhaa myös. Tulee uni paremmin.
Paluu on vasta 2 kuukauden kuluttua, että voi rauhassa loikoilla ?

9

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lidlissäkovajono

Tuskin ostit taskulämmintä kaljatölkkiä enempää tänäänkään.

• Mä otin justiinsa kylmän oluen jääkaapista ... Kävin suihkussa.
      Katsoin myös check my tripistä... !
      Tarkistin, kun otin supersäästäjällä. Kyllä se löysi minun lipun. Nyt sitten
      säästelemään matkarahoja... Hotelli on hyvä ja 10 000 batia kuukausi uima-altaalla.
      Pari kuukautta meinaan lorvia.

Oletko sinä siellä ... joulu ja tammikuussa... ?

• Make900

kauanko kelan rahasta säästät? reissuun vuonna 2024 jos nyt alkaa kovasti säästämään

• Make900 kirjoitti:

kauanko kelan rahasta säästät? reissuun vuonna 2024 jos nyt alkaa kovasti säästämään

En mä saa Kela rahaa, minä saan nykyään ihan eläkettä ja Kyllä Kelarahalla voi
        myös matkustaa Thaimaahan, tarvii kait myydä jotain kirpputoreilla tai tehdä
        pimeetä tai kerätä ahkerasti marjoja ?

• Luukäsi

Millä mahalla Pattayanpoissit kerää marjoja? Hyvä kun paskalle istuvat mahansa kanssa.

• Sitä minä en tiedä jos lihavuus on ongelma... ?
        Mutta kyllä Thaimaassa on oikein mukava olla ja olen aina siellä viihtynyt.
        Sinne meinaan myös kuolla, kun saan sen varsinaisen eläkkeen.

Minulla on ikää jo reilusti yli 50 ja ei kait siinä enään muuta. Olen ollut
        siellä hyvin hyvin usein ja se on minun koti. Onhan siellä suomi-Pattaya seura
        ja paljon muitakin vanhempia ihmisiä. En tiedä minkä ikäinen sinä sitten olet ?

• HokkiToniPattaya

En ole istunut paskalle 20 vuoteen. Seisaalteen kusilaariin pakko paskantaa kun maha ottaa jokapaikassa vastaan.

• JärviSoutaa

Mene Tapsa töihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      54
      2192
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      70
      1854
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1298
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1109
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe