Onko täys susi,vai millainen? Koskaan en ole BMW ostanut,nyt harkinnassa. Onko 5-sarjan BMW tätä tulipalo ongelmaa? Onko BMW korin turvallisuus yhtä hyvä kuin esim Volvoissa? Kyse nyt 1999-2003 vuosimallin BMW.
5-sarjan BMW
14
336
Vastaukset
- Humbuuk
Vuosikerrat ajettu jo loppuun asti, tuoreempaa jakoketju vikaista, nelimukisena on tarjolla.
Täyssusi.
- Bemaristimyös
Noin vanhoista ei tarvitse kauheasti odottaa, oli merkki mikä tahansa
- Kierrä-kaukaa
On parempi olla korjaustaitoinen jos meinaa hankkia vanhan Bemarin, voi muuten tulla kallis auto jos pitää pajalla korjauttaa.
- TsiikaaUudempia
"Kyse nyt 1999-2003 vuosimallin BMW."
Miksi himoitset romuttamokamaa?- MikaOjantaus
No kuule samaa romua se on tänäkin päivänä :D
- Jereeeh
Surkein peruspremium mitä myynnissä on, usko mua ja muita jotka kirjoittaa foorumeille, todella paljon vikoja ja kalliita sellaisia.
Ensimmäinen kova pakkanen kun tulee kestää hetken, kun ilma lämpenee niin alkaa viat ilmetä, nyky bemareissa varsinkin.
Audeissa ja Mersuissa on myös vikoja mutta ei lähellekään niin suuria ja kalliita. - Jereeeh
Volvo on edelleen maailman ykkönen turvallisuudessa, siihen turvallisuuteen ei yllä yksikään saksalainen lähellekään.
- Gallup
Mitäs tilastot näyttää, onko salaista tietoa?
- Villes
Minä olen ajanut 2000 vuosimallin 530D E39 kolmen vuoden aikana 200000 km ei muuta kuin kuluvia tavaroita. hyvä ajaa ja alle 6 l/100 km kulutuksella matkaajossa.
- Volvoton
Dieseliin on tietysti satsattu parempaa tekniikkaa.
- BMWpower
Muhkea kutonen kestää, maailman tappiin.
- lottalehtihousuplot
nykykorinen paras mersu mitä on. vanhemmista en tiedä. kahdenlitran dieselissä jakopäävika, automaattilaatikot uudemmissa myös audi mersu jokin perusvika, googlaamalla löytyy mielipiteitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356