Oikeaa seuraa

Altti

Kommenttia, mistä bi vers ukkomies oikeasti löytää seuraa.? Olen siis keski-ikäinen, keskituloinen aivan tavallinen suomalainen mies, joka aina välillä haluaa seksiä miehen kanssa. Joskus on tärpännyt iskuista, joka on nyt todella ohut, joskus MTV teksti, joka sekin näyttää muuttuneen fantasioivien ihmisten temmellyskentäksi. Joku kun vastaa ilmoitukseeni, vaikka kirjoitan haussa vers. Pyydetään kuvaa peniksestä ja panemaan minihameeseen. Minulla ei ole mitään ketään vastaan, mutta kun se ei ole sitä mitä haen. Etsin kaltaistani, itsensä ja ympäröivän maailman kanssa sinut olevaa miesseksistä nauttivaa tavallista miestä. Olen asian ja itseni kanssa sinut, joten moraalisaarnaa en kaipaa, ainoastaan hyvää seksiä. Bi pohjalta.

11

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinmyös

mistä päin suomea olet?

• Altti

Etelä

• miestä

olen 58v mies etsin biverus ukkomiestä seksin merkkessä asun vaasa

• nojatuolisetä

Näitä kannattaa kokeilla:

- Suomi24 treffit
      - Iskuri
      - Tinder
      - Qruiser
      - Planet Romeo

Kokeilisin itse tuossa järjestyksessä, Tinder tosin riippuu täysin missä asuu. Lapin perukoilta et sillä löydä ketään, mutta PKS/Turku on tarjontaa, tosin porukkaa on vähän joka lähtöön eikä kaikki vaikuta ihan vakailta. Kaksi viimeistä on ehkä vähän saalistajameininkiä, saattaa sopia joillekin.

• Kuopiomies

Moi
      Kirjoituksesi kosketti, koska etsin juuri samanlaista seuraa.
      Toivoisin juuri tavallista suomalaista miestä miesten väliseen seksiin.
      Siinä ei olisi mitään ahaa jos tulisi niin hyvin toimeen, että voisi tavata useamminkin.
      Myös voisi tavata ilman seksiäkin jos niin haluaa.

Jos kirjoitukseni kosketti millään tavoin, otapas yhteyttä

• Vakavissaan

Haluaisin kunnollista miesseuraa Kuopiosta tai ympäristöstä.
      Tuntuu vaan, että se on toivotonta, koska olen itse varattu ja haluaisin mielellään pidempiaikaista seuraa.
      Tottakai se riippuu miten tulee juttuun.
      Olen 50 ihan tavallinen mies.
      Olis mukava sada edes jonkinlaista vasta kaikua.
      Mieskuopio

• Anonyymi

Parempi vain kun pysyt uskollisena vaimollesi tai otat avioeron ja rupeat homostelemaan urakalla.

• Anonyymi

ISKURI paras

• Onkohan kukaan kaltaiseni bi-mies löytänyt sopivaa kaveria ja seuraa tuolta Suomi24 treffit-osiosta? Vai onkohan ihan turha siellä profiilia pitää?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe