Kommenttia, mistä bi vers ukkomies oikeasti löytää seuraa.? Olen siis keski-ikäinen, keskituloinen aivan tavallinen suomalainen mies, joka aina välillä haluaa seksiä miehen kanssa. Joskus on tärpännyt iskuista, joka on nyt todella ohut, joskus MTV teksti, joka sekin näyttää muuttuneen fantasioivien ihmisten temmellyskentäksi. Joku kun vastaa ilmoitukseeni, vaikka kirjoitan haussa vers. Pyydetään kuvaa peniksestä ja panemaan minihameeseen. Minulla ei ole mitään ketään vastaan, mutta kun se ei ole sitä mitä haen. Etsin kaltaistani, itsensä ja ympäröivän maailman kanssa sinut olevaa miesseksistä nauttivaa tavallista miestä. Olen asian ja itseni kanssa sinut, joten moraalisaarnaa en kaipaa, ainoastaan hyvää seksiä. Bi pohjalta.
Oikeaa seuraa
11
688
Vastaukset
- Kuinmyös
mistä päin suomea olet?
- Altti
Etelä
- miestä
olen 58v mies etsin biverus ukkomiestä seksin merkkessä asun vaasa
- nojatuolisetä
Näitä kannattaa kokeilla:
- Suomi24 treffit
- Iskuri
- Tinder
- Qruiser
- Planet Romeo
Kokeilisin itse tuossa järjestyksessä, Tinder tosin riippuu täysin missä asuu. Lapin perukoilta et sillä löydä ketään, mutta PKS/Turku on tarjontaa, tosin porukkaa on vähän joka lähtöön eikä kaikki vaikuta ihan vakailta. Kaksi viimeistä on ehkä vähän saalistajameininkiä, saattaa sopia joillekin. - Kuopiomies
Moi
Kirjoituksesi kosketti, koska etsin juuri samanlaista seuraa.
Toivoisin juuri tavallista suomalaista miestä miesten väliseen seksiin.
Siinä ei olisi mitään ahaa jos tulisi niin hyvin toimeen, että voisi tavata useamminkin.
Myös voisi tavata ilman seksiäkin jos niin haluaa.
Jos kirjoitukseni kosketti millään tavoin, otapas yhteyttä - Vakavissaan
Haluaisin kunnollista miesseuraa Kuopiosta tai ympäristöstä.
Tuntuu vaan, että se on toivotonta, koska olen itse varattu ja haluaisin mielellään pidempiaikaista seuraa.
Tottakai se riippuu miten tulee juttuun.
Olen 50 ihan tavallinen mies.
Olis mukava sada edes jonkinlaista vasta kaikua.
Mieskuopio - Anonyymi
Parempi vain kun pysyt uskollisena vaimollesi tai otat avioeron ja rupeat homostelemaan urakalla.
- Anonyymi
ISKURI paras
Onkohan kukaan kaltaiseni bi-mies löytänyt sopivaa kaveria ja seuraa tuolta Suomi24 treffit-osiosta? Vai onkohan ihan turha siellä profiilia pitää?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822