Oikeaa seuraa

Altti

Kommenttia, mistä bi vers ukkomies oikeasti löytää seuraa.? Olen siis keski-ikäinen, keskituloinen aivan tavallinen suomalainen mies, joka aina välillä haluaa seksiä miehen kanssa. Joskus on tärpännyt iskuista, joka on nyt todella ohut, joskus MTV teksti, joka sekin näyttää muuttuneen fantasioivien ihmisten temmellyskentäksi. Joku kun vastaa ilmoitukseeni, vaikka kirjoitan haussa vers. Pyydetään kuvaa peniksestä ja panemaan minihameeseen. Minulla ei ole mitään ketään vastaan, mutta kun se ei ole sitä mitä haen. Etsin kaltaistani, itsensä ja ympäröivän maailman kanssa sinut olevaa miesseksistä nauttivaa tavallista miestä. Olen asian ja itseni kanssa sinut, joten moraalisaarnaa en kaipaa, ainoastaan hyvää seksiä. Bi pohjalta.

11

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinmyös

mistä päin suomea olet?

• Altti

Etelä

• miestä

olen 58v mies etsin biverus ukkomiestä seksin merkkessä asun vaasa

• nojatuolisetä

Näitä kannattaa kokeilla:

- Suomi24 treffit
      - Iskuri
      - Tinder
      - Qruiser
      - Planet Romeo

Kokeilisin itse tuossa järjestyksessä, Tinder tosin riippuu täysin missä asuu. Lapin perukoilta et sillä löydä ketään, mutta PKS/Turku on tarjontaa, tosin porukkaa on vähän joka lähtöön eikä kaikki vaikuta ihan vakailta. Kaksi viimeistä on ehkä vähän saalistajameininkiä, saattaa sopia joillekin.

• Kuopiomies

Moi
      Kirjoituksesi kosketti, koska etsin juuri samanlaista seuraa.
      Toivoisin juuri tavallista suomalaista miestä miesten väliseen seksiin.
      Siinä ei olisi mitään ahaa jos tulisi niin hyvin toimeen, että voisi tavata useamminkin.
      Myös voisi tavata ilman seksiäkin jos niin haluaa.

Jos kirjoitukseni kosketti millään tavoin, otapas yhteyttä

• Vakavissaan

Haluaisin kunnollista miesseuraa Kuopiosta tai ympäristöstä.
      Tuntuu vaan, että se on toivotonta, koska olen itse varattu ja haluaisin mielellään pidempiaikaista seuraa.
      Tottakai se riippuu miten tulee juttuun.
      Olen 50 ihan tavallinen mies.
      Olis mukava sada edes jonkinlaista vasta kaikua.
      Mieskuopio

• Anonyymi

Parempi vain kun pysyt uskollisena vaimollesi tai otat avioeron ja rupeat homostelemaan urakalla.

• Anonyymi

ISKURI paras

• Onkohan kukaan kaltaiseni bi-mies löytänyt sopivaa kaveria ja seuraa tuolta Suomi24 treffit-osiosta? Vai onkohan ihan turha siellä profiilia pitää?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5182
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1409
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      147
      1386
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1230
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      169
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      853
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe