Oikeaa seuraa

Altti

Kommenttia, mistä bi vers ukkomies oikeasti löytää seuraa.? Olen siis keski-ikäinen, keskituloinen aivan tavallinen suomalainen mies, joka aina välillä haluaa seksiä miehen kanssa. Joskus on tärpännyt iskuista, joka on nyt todella ohut, joskus MTV teksti, joka sekin näyttää muuttuneen fantasioivien ihmisten temmellyskentäksi. Joku kun vastaa ilmoitukseeni, vaikka kirjoitan haussa vers. Pyydetään kuvaa peniksestä ja panemaan minihameeseen. Minulla ei ole mitään ketään vastaan, mutta kun se ei ole sitä mitä haen. Etsin kaltaistani, itsensä ja ympäröivän maailman kanssa sinut olevaa miesseksistä nauttivaa tavallista miestä. Olen asian ja itseni kanssa sinut, joten moraalisaarnaa en kaipaa, ainoastaan hyvää seksiä. Bi pohjalta.

11

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinmyös

mistä päin suomea olet?

• Altti

Etelä

• miestä

olen 58v mies etsin biverus ukkomiestä seksin merkkessä asun vaasa

• nojatuolisetä

Näitä kannattaa kokeilla:

- Suomi24 treffit
      - Iskuri
      - Tinder
      - Qruiser
      - Planet Romeo

Kokeilisin itse tuossa järjestyksessä, Tinder tosin riippuu täysin missä asuu. Lapin perukoilta et sillä löydä ketään, mutta PKS/Turku on tarjontaa, tosin porukkaa on vähän joka lähtöön eikä kaikki vaikuta ihan vakailta. Kaksi viimeistä on ehkä vähän saalistajameininkiä, saattaa sopia joillekin.

• Kuopiomies

Moi
      Kirjoituksesi kosketti, koska etsin juuri samanlaista seuraa.
      Toivoisin juuri tavallista suomalaista miestä miesten väliseen seksiin.
      Siinä ei olisi mitään ahaa jos tulisi niin hyvin toimeen, että voisi tavata useamminkin.
      Myös voisi tavata ilman seksiäkin jos niin haluaa.

Jos kirjoitukseni kosketti millään tavoin, otapas yhteyttä

• Vakavissaan

Haluaisin kunnollista miesseuraa Kuopiosta tai ympäristöstä.
      Tuntuu vaan, että se on toivotonta, koska olen itse varattu ja haluaisin mielellään pidempiaikaista seuraa.
      Tottakai se riippuu miten tulee juttuun.
      Olen 50 ihan tavallinen mies.
      Olis mukava sada edes jonkinlaista vasta kaikua.
      Mieskuopio

• Anonyymi

Parempi vain kun pysyt uskollisena vaimollesi tai otat avioeron ja rupeat homostelemaan urakalla.

• Anonyymi

ISKURI paras

• Onkohan kukaan kaltaiseni bi-mies löytänyt sopivaa kaveria ja seuraa tuolta Suomi24 treffit-osiosta? Vai onkohan ihan turha siellä profiilia pitää?

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      448
      3099
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2265
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2122
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      29
      1624
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1455
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1344
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      1301
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1096
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1076
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      805
    Aihe