Etelään tai kaupunkilomille

Matkallemieli

Etsin fiksua naista matkaseuraksi. Olen 60 mies; savuton, asiallinen, talous hyvässä kunnossa. Lomaa saan sujuvasti milloin vaan. Olen projektiluontoisissa töissä joten onnistuu pitemmätkin reissut vaikkapa etelään. Ikä on vaan numeroita puolin ja toisin joten tapaamalla ennen reissua selviävät kemiat parhaiten. Matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia kiinnostuksen mukaan. Kotimaa ei ole myöskään poissuljettu. Ilmaise itsesi, niin jatketaan siitä!

13

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkallemieli

      Lapin ruska syyskuussa ja myöhemmin etelään voisivat olla hyviä vaihtoehtoja. Voit ilmoittautua myös osoitteeseen [email protected]. Toivottavasti kuulen pian Sinusta!

    • Nainen48

      Etelään haikailen lähteväni, todennäköisesti espanjaan.

    • Matkallemieli

      Hei, millaista ajankohtaa ajattelit? Espanja ihan ok, kätevät lennotkin.

    • nainen48

      Lokakuu, joulukuu ? Vnko laittaa sähköostia sulle ? Mukavampi jatkaa niin.

    • Matkallemieli

      OK, laita vaan postia!

    • Matkallemieli

      Hei, näyttäisi olevan mukavasti tarjolla reissuja lämpimään jo syys-lokakuulla! Kirjoittele jos kiinnostut: [email protected]

    • Matkallemieli

      Hei vielä matkalle mielivät mutta seura puuttuu! Ilmojen muuttuessa taas vähitellen syksyisemmiksi niin miksipä ei esim matka lämpimään houkuttelisi.
      Tässä vielä osoite mihin voit ilmoittautua: [email protected], jatketaan sitten siitä!

    • irenesyksy

      Sorry, oonkin mies. Unohdin kiireessä.

      • Toivoasopis

        ...Toivottavasti pääset hoitoon ja saat hyvän lääkityksen; ehkä jo oletkin?...


    • nainen1969

      Olen itse lähdössä marraskuulla viikoksi etelän lämpöön. Olen 49v nainen. Olisi mukava saada juttukaveria mukaan mutta tänne en halua jättää yhteystietojani, tuntuu olevan epämääräisiä vastauksia täällä.

    • Matkallemieli

      Hei, löydät minun s-postiosoitteeseeni ”matkallemieli”- nimim. kirjoittamista viesteistä. Laita siihen postia!!

    • Toivoasopis

      Toivoa sopis että löydät hyvää matkaseuraa; yksin ei kiva reissatakaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe