Etelään tai kaupunkilomille

Matkallemieli

Etsin fiksua naista matkaseuraksi. Olen 60 mies; savuton, asiallinen, talous hyvässä kunnossa. Lomaa saan sujuvasti milloin vaan. Olen projektiluontoisissa töissä joten onnistuu pitemmätkin reissut vaikkapa etelään. Ikä on vaan numeroita puolin ja toisin joten tapaamalla ennen reissua selviävät kemiat parhaiten. Matkakohteet ja ajankohdat voidaan sopia kiinnostuksen mukaan. Kotimaa ei ole myöskään poissuljettu. Ilmaise itsesi, niin jatketaan siitä!

13

748

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkallemieli

Lapin ruska syyskuussa ja myöhemmin etelään voisivat olla hyviä vaihtoehtoja. Voit ilmoittautua myös osoitteeseen [email protected]. Toivottavasti kuulen pian Sinusta!

• Nainen48

Etelään haikailen lähteväni, todennäköisesti espanjaan.

• Matkallemieli

Hei, millaista ajankohtaa ajattelit? Espanja ihan ok, kätevät lennotkin.

• nainen48

Lokakuu, joulukuu ? Vnko laittaa sähköostia sulle ? Mukavampi jatkaa niin.

• Matkallemieli

OK, laita vaan postia!

• Matkallemieli

Hei, näyttäisi olevan mukavasti tarjolla reissuja lämpimään jo syys-lokakuulla! Kirjoittele jos kiinnostut: [email protected]

• Matkallemieli

Hei vielä matkalle mielivät mutta seura puuttuu! Ilmojen muuttuessa taas vähitellen syksyisemmiksi niin miksipä ei esim matka lämpimään houkuttelisi.
      Tässä vielä osoite mihin voit ilmoittautua: [email protected], jatketaan sitten siitä!

• irenesyksy

Sorry, oonkin mies. Unohdin kiireessä.

• Toivoasopis

...Toivottavasti pääset hoitoon ja saat hyvän lääkityksen; ehkä jo oletkin?...

• nainen1969

Olen itse lähdössä marraskuulla viikoksi etelän lämpöön. Olen 49v nainen. Olisi mukava saada juttukaveria mukaan mutta tänne en halua jättää yhteystietojani, tuntuu olevan epämääräisiä vastauksia täällä.

• Matkallemieli

Hei, löydät minun s-postiosoitteeseeni ”matkallemieli”- nimim. kirjoittamista viesteistä. Laita siihen postia!!

• Toivoasopis

Toivoa sopis että löydät hyvää matkaseuraa; yksin ei kiva reissatakaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1069
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      784
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      218
      648
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      492
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      468
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      37
      443
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      435
    8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      44
      409
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      409
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      404
    Aihe