Isän kyrpä oli ihanan iso (Koko novelli)

novelpro

Olimme olleet jo pari viikkoa kesälomapurjehduksella saaristossa, kun äitini työt alkoivat ja hän lähti Turusta linja-autolla kotiin. Minä ajattelin jatkaa vielä isäni kanssa viikon verran, pari päivää siitä menisi kotimatkaan. Sää oli lämmin ja aurinkoinen monena päivänä peräkkäin ja keskityin auringonottoon keulakannella antaen isäni Timon hoitaa purjehduksen. Toki autoin silloin, kun tarvittiin, mutta lähinnä hän tarvitsi apua rantauduttaessa ja lähdettäessä rannasta.

Vietimme aikaamme mieluummin ulkosaariston autioilla saarilla kuin vierasvenesatamissa ja sinne suuntasimme nytkin. Illalla rantauduimme pienen, aution kallioluodon rantaan hyvään tuulensuojaan. Laitoimme yhdessä veneen yökuntoon ja kävelimme saaren ympäri. Matka ei ollut kovin pitkä, saari oli pieni ja kallioilla kasvoi vain muutama kataja. Laitoimme veneessä ruokaa ja joimme aterian kanssa lasilliset viiniä. Isäni otti vielä illalla tuikun rommia ratkoessaan ristikkolehteä, minä taas jatkoin viinin juomista lueskellessani kannella. Taisin ottaa lasillisen liikaakin, koska tunsin olevani juovuksissa mennessämme nukkumaan.

Veneemme oli niin, että ilta-aurinko oli lämmittänyt kylkeä ja lämpötila keulassa oli melkein 30 astetta. Pyöriskelin hikisenä enkä saanut unta. Sitten sain hienon ajatuksen: uiminen viilentäisi. Lähtisiköhän isäni mukaan? Astelin paljain jaloin peräkajuuttaan ja aloin nykiä isääni varpaasta: “Isä, mennään uimaan. Mulla on niin kuuma…”

“No älä nyt keskellä yötä”, vastasi isäni unensekaisella äänellä. En antanut periksi, vaan kiipesin punkkaan kiskomaan isältäni peittoa pois päältä. Isäni kääntyi ja sieppasi minut kainaloonsa kuten joskus, kun olin monta vuotta pienempi ja murahti, että “Nyt nukutaan, tyttöseni”.
Ajattelin olla hetken hiljaa paikallani odottaen, että isäni nukahtaa ja lähteä sitten yksin uimaan. Kuitenkin minulla oli hyvä olla siinä rauhallisesti hengittävän isäni kainalossa ja nukahdin itsekin.

Aamulla heräsin pikkuhiljaa ja mietin, mitä outoa olotilassani oli. Makasin kyljelläni ja tunsin käden kietoutuneen vyötäröni ympäri ja taittuen sitten niin, että kämmen lepäsi rintani päällä. Minulla oli ylläni pieni toppi, mutta se oli sen verran löysä, että käsi oli sen alla, sormet koskettaen paljasta nänniäni. Selkäni oli painautunut päin toista ruumista ja pyllyvaossani tuntui jotain isoa ja kovaa. Olin hetken hiljaa paikallani ja mietin asiaa. Isäni oli painautunut minua vasten ja hänen kalunsa vasten persettäni. Minulla oli jalassani vain pienet stringit ja muistin, että isäni nukkui yleensä alasti.

Kuulin isäni hengityksestä, että hän nukkui vielä tajuamatta, että olin hänen sylissään. Yritin varovasti vetää itseäni irti isästäni ja tunsin, kuinka stringit venyivät. Tajusin, mitä oli tapahtunut. Olimme unissamme kääntyneet niin, että stringieni takapuolella oleva nauha oli kietoutunut isäni kalun ympärille. Hankaus oli ilmeisesti kiihottanut nukkuvaa miestä, niin että hänellä seisoi ainakin puoliksi, jos ei kokonaan. Ainakin persettäni vasten oleva kalu oli uskomattoman iso. Se tuntui paljon suuremmalta kuin poikaystäväni kalu. Se oli myös kiihottavan tuntuinen. Ajattelin, miltä se tuntuisi sisälläni – ainakin jos se ei olisi isäni. Olisin varmasti ääriäni myöten täynnä tuota mahtavaa kalua, joka liikkuisi märässä pillussani, vahvat kädet puristellen rintojani. Nännini vasten isäni sormia tuntuivat kovenevan… Mitä minä oikein ajattelin?

17

14906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novelpro

      Siirsin käteni väliimme ja vedin stringien nauhan pois kalun ympäriltä. Isäni heräsi juuri, kun käännyin vatsan kautta toiselle kyljelleni, niin että käsi siirtyi pois rinnaltani. Näin, kuinka isäni avasi silmänsä ja samaan aikaan veti peitteen puoliksi vaistonvaraisella liikkeellä lantionsa päälle.
      “Huomenta. Mites sinä siinä?”
      “Tulin hakemaan sinua yöllä uimaan, mutta nukahdin sitten tähän”, vastasin.
      “Ahaa, no mennään nyt aamu-uinnille”, vastasi isäni. “Haehan uikkarisi, minä tulen kohta perässä.”
      Nousin ripeästi ja hain keulasta bikinit, jotka puin päälleni. Nousin kannelle ja hyppäsin saman tien viileään mereen. Kului hetki ennen kuin isäni tuli uimahousut jalassaan perässä.

      Päivällä makasin taas kannella bikineissäni ja nautiskelin auringosta. Olimme päättäneet jäädä tähän pieneen saareen ainakin täksi päiväksi, ehkä seuraavaksikin. Isäni teki veneessä yhtä sun toista liikuskellen lähinnä peräkannella ja käännyin vatsalleni katselemaan häntä. Loppujen lopuksi hän oli komean näköinen mies. Hänellä oli yllään shortsit ja t-paita. Avonainen kaulus paljasti ruskettuneen rinnan ja tiheän, mustan rintakarvoituksen. Tai oikeastaan melkein mustan. Tiesin, että joukossa oli myös harmaita karvoja, joita oli hänen ohimoillaankin. Olikohan myös häpykarvoissa harmaita karvoja?

      Minua yhtä aikaa hävetti ja kiihotti aamuinen tilanne. Kyrpä vasten pyllyäni oli tuntunut niin kiihottavalta, ja kuitenkin se oli isäni. Mitä hän ajattelisi rakastelemisesta oman tyttärensä kanssa? Se olisi hänestä varmaan ihan pervoa. Tuskin hän haluaisi… Pitkin päivää katselin isääni ja tunsin, kuinka pilluni kostui ajatellessani aamuista tilannetta ja hänen kaluaan. Pyllyssä tuntui vieläkin lämpimältä ja ajattelin, miltä tuntuisi saada niin isoa…

      Minun kyllä pitäisi tehdä jotain kiimaiselle ololleni. Huikkasin isälleni lähteväni kävelemään ja kiipesin keulasta rannalle. Menin saaren toiselle puolelle ja löysin sieltä pienen, suojaisan kallionkolon, jonne aurinko paistoi. Onneksi olin ottanut mukaani kassin, jossa oli aurinkorasvaa, pyyhe ja MP3-soittimeni. Panin kuulokkeet korvilleni ja asettauduin pyyhkeen päälle makailemaan. Levitin aurinkorasvaa iholleni ja sain samalla idean ottaa rajatonta rusketusta. Missään ei näkynyt ketään, saari ei ollut edes väylän varrella ja seuraava saari oli melko lähellä estäen näkyvyyden pidemmälle.

      Riisuin bikinit kalliolle viereeni ja levitin voidetta iholleni. Makasin selälläni ja kuin itsestään rasvasta liukkaat sormeni liikehtivät levottomasti. Ne pyörivät nänneilläni saaden ne kovettumaan ja siirtyivät pikkuhiljaa jalkojeni väliin. Levitin haarojani kuumalle auringolle ja etusormeni livahti kostuneiden häpyhuulien väliin. Liikuttelin hitaasti sormeani pillussani ja vasten klitoristani. Ajattelin tuota isoa kyrpää, joka aamulla oli painautunut minua vasten. Välillä siirsin sormeni peräaukolleni ja hiukan rasvaa lisättyäni tungin sormen pyllyyni. Kireä anus painautui vasten sormeani ja toinen sormi liikkui kiihtyvällä vauhdilla hieroen klitoristani. Kuinka ihanaa olisikaan tuntea kyrpä sisälläni. Se liikkuisi sisälläni kovana ja vaativana. “Isä, isä, isän kyrpä”, voihkin ääneen, kun orgasmi tuli ihanina aaltoina.

    • novelpro

      Orgasmini laannuttua avasin silmäni ja katselin ympärilleni. Ei kai kukaan nähnyt minua? Minusta tosin tuntui, että jotain keltaista vilahti näkökentän laidalla, mutta en ollut varma siitä. Ainakaan merellä ei näkynyt ketään eikä kukaan kurkkinut kallioltakaan suojaiseen kolooni. Annoin vielä ajan kulua nautiskellen rennosta olostani. Puin sitten päälleni ja kävelin veneelle katsomaan, olisiko isäni jo laittanut ruokaa.

      Veneelle tullessani säpsähdin. Isäni oli kaivanut esiin keltaisen kumiveneemme ja täyttänyt sen. Nyt se kellui veneen vieressä. Muistin nähneeni jotain keltaista, kun olin avannut silmäni orgasmini jälkeen. Ei kai isäni ollut soutanut ohi, kun hyväilin itseäni? Hän olisi kyllä ehtinyt. Juuri nyt hän laittoi ruokaa, mutta homma oli alkutekijöissään. Toisaalta isästäni ei kyllä huomannut mitään poikkeavaa. Hän käyttäytyi täysin normaalisti tai sitten oli todella hyvä näyttelijä.

      Asia jäi mietityttämään minua, mutta tein salaattia sillä aikaa, kun isäni hoiti muun ruoanlaiton. Söimme yhdessä kuunnellen samalla radiota ja tiskasin sitten astiat isäni lueskellessa. Pyysin samalla isältäni, että jäisimme vielä pariksi päiväksi samaan paikkaan. Olimme kerrankin löytäneet sellaisen sopen saaristosta, että siellä ei muita näkynyt. Isäni sanoi, että päivällä tosin pari venettä oli mennyt kauempaa ohitse mutta pysähtymättä.

      Myöhemmin isäni sanoi lähtevänsä soutelemaan, nyt kun kumivenekin oli valmiiksi täytetty. Kiipesin kannelle, kun isäni astui veneeseen ja lähti liikkeelle. Viime tingassa sain rohkean ajatuksen ja huusin isälleni, että hän odottaisi. Minä halusin mukaan. Vaihdoin pikaisesti päälleni ohuen kesämekon ja kiipesin kumiveneeseen.

      Vene oli melko ahdas. Isäni levitti veneen keulaan nojaten jalkansa ja minä istahdin veneen pohjalle selkä vasten perälaitaa, jalat isäni jalkojen väliin. Hän alkoi soutaa eteenpäin. Juttelimme niitä näitä. Isäni kertoi, miten olimme olleet useinkin soutelemassa silloin, kun olin pienempi. Hän kiusoitteli minua siitä, kuinka levoton olin ollut veneessä. Minun piti aina kuulemma kurkkia laidan yli, niin että koko vene oli vähällä kaatua.

      Aloin esittää olevani vielä yhtä levoton ja yritin kurkkia laidan yli. Isäni nauroi esitykselleni ja roiskaisi sitten vettä airolla päälleni saadakseen minut rauhoittumaan. Vesi kasteli valkoisen mekkoni ja tajusin, että nännit piirtyivät selvästi näkyviin märän kankaan läpi. Huomasin isäni vilkuilevan rintojani aina kun hän luuli, etten huomannut. Pikkuhiljaa siirtelin jalkojani muka etsien parempaa asentoa ja lopulta paljaat varpaani olivat melkein kiinni isäni nivuksissa. Kiemurtelin vielä rennompaan asentoon nojautuen enemmän taaksepäin ja antaen samalla polvieni nousta ylös. Juttelin niitä näitä aivan viattomana, mutta kiihottuneena isäni katseista. Tunsin, kuinka nännini kovettuivat vasten märkää kangasta.

      Isot rintani taisivat näyttää isästäni mielenkiintoisilta päätellen siitä, kuinka usein hän vilkuili niitä. Annoin polvieni erota hieman toisistaan suorastaan kiusaten isääni. Lopulta hän vilkaisi jalkojeni väliin ja tajusi, että minulla ei ollut pikkuhousuja jalassa. Hän näki suoraan paljaaksi ajeltuun pilluuni! Hän vilkaisi ensin lyhyesti, sitten pidempään epäuskoisen näköisenä. Teeskentelin, etten huomannut, vaan nojauduin taaksepäin ja suljin silmäni melkein kokonaan. Isästäni varmasti näytti, että olin rentona silmät kiinni ja hän katseli minua rohkeammin. Annoin polvieni erota toisistaan lisää, niin että hänellä oli esteetön näkyvyys jalkojeni väliin. Pieni tuulenvire hyväili karvatonta pilluani ja tunsin kostuvani lisää. Ehkä häpyhuulet erkanivat toisistaan hieman ja niiden välissä näkyi pilkahdus kosteutta, joka kiilteli auringon valossa.

    • novelpro

      Emme enää puhuneet mitään. Isäni souteli rauhallisesti eteenpäin ja minä makasin hiljaa kurkkien isääni silmäripsien välistä. Tunsin, kuinka kosteus sisälläni lisääntyi isäni katseen alla ja ensimmäinen kiiltävä noro nestettäni valui kohti pientä peräaukkoani. Siirsin katsettani alaspäin ja huomasin, että isäni shortseissa näkyi melkoinen pullistuma. Hänellä ei ollut ahtaassa veneessä paljoakaan mahdollisuutta peittää sitä, kunnes hän keksi ottaa paidan pois päältään ja pudottaa sen jalkojensa väliin. Pahaksi onneksi jalkani olivat kuitenkin niin lähellä, että paita putosi varpaideni päälle kuitenkin peittäen näköyhteyden pullistumaan.
      Isäni vilkuili edelleen rintojani ja märkää pilluani ja ojensin jalkojani hiukan lisää. Siirtelin niitä, kunnes tunsin tuon mahtavan kalun isovarpaideni välissä. Hän oli aivan kova!

      Viettelyni oli isälleni kuitenkin liikaa ja samassa hän kääntyi voimakkaasti kaataen samalla koko kumiveneen. Kirkaisin yllätyksestä. Tähän en osannut varautua. Pinnalle noustessani pärskin vettä ja kun avasin silmäni, huomasin, että veneemme oli muutaman metrin päässä. Isäni ja minä uimme molemmat kohti veneemme uimaportaita. Isäni veti kumivenettä perässään ja ehdin portaille ensin. Hänellä oli todella hyvä näköala mekon alta näkyvään paljaaseen perseeseeni, kun kiipesin tikkaita veneeseen.

      Sisälle päästyäni menin hakemaan pyyhettä sisältä ja kuulin samalla, kun isäni sitoi kumiveneen kiinni tullen sitten perässäni. Olin keulakajuutassa alastomana pitäen pyyhettä kädessäni, kun kuulin isäni tulevan myös sinne. Selkäni takaa kuulin hänen äänensä ankarana.
      “Mitä sinä oikein teet? Yritätkö saada minut sekaisin? Sinähän olet oma tyttäreni etkä mikään huora? Yritätkö vietellä minut? Mitä äitikin sanoisi?”
      Seisoin hiljaa paikallani hetken. Isäni seisoi takanani odottaen, mitä sanon. Vastaukseni yllätti minut itsenikin.
      “Isä, minä haluan olla oma pikku huorasi. Anna minulle selkään, jos olen ollut ilkeä.”

      Samassa isäni henkäisi syvään kuin voihkaisten ja tuli kiinni minuun. Tunsin hänen hengityksensä niskassani ja kovan pullistuman vasten persettäni hänen shortsiensa läpi. Hän otti takaapäin rinnoistani kiinni puristellen niitä. Seuraavaksi hän suorastaan heitti minut keulan sängylle vatsalleni. Makasin vatsallani ja kuulin, kuinka hän avasi shortsiensa vyön. Tulisiko hän todella sisääni? Saisinko minä tuota ihanaa suurta kyrpää, josta olin unelmoinut koko päivän?

      Ensimmäinen lyönti sai minut huutamaan tuskasta. Hän löi takamustani nahkavyöllään. Toinen lyönti oli voimakkaampi. Huusin taas ja samalla tunsin kiihottuvani enemmän kuin koskaan. Olin aivan litimärkä. Karvaton pilluni valui nestettä sängylle ja kovettuneet nännini painautuivat päin karkeaa pyyhettä, joka oli sängylle jäänyt. Nostin persettäni ja pyllistin kohti isääni, joka löi kolmannen kerran.
      “Isä, isä… aah, lyö minua, lyö pikku huoraasi.”

      Isäni löi taas jättäen neljännen kirvelevän juomun perseeseeni. Pyllistin lisää huutaen tuskasta ja nautinnosta. Seuraavaa lyöntiä ei tullutkaan. Muutaman sekunnin kuluttua tunsin, kuinka suuri kalu osui häpyhuuliani vasten. Jalkojani levitettiin lisää ja mahtava terska tunkeutui sisääni. Olin litimärkä, mutta se ei silti oikein mahtunut sisälleni. Tunsin, kuinka isäni veti sitä hiukan ulospäin ja työnsi sitten taas sisään. Se täytti minut kokonaan ja huusin nautinnosta, kun tuo mahtava kalu oli kokonaan sisälläni.

      Isäni alkoi liikkua minussa edestakaisin. Jokaisella liikkeellä näin tähtiä ja huusin nautinnosta. Isäni pussit osuivat häpyhuuliini ja hänen kätensä puristelivat pyöreää persettäni. “Ota, pikku huora, kyrpää”, hän huohotti. Sain sarjan orgasmeja isäni kyrvän liikkuessa sisälläni. Huusin isääni, pyysin häntä naimaan minua kovemmin.
      “Nussi omaa pikku tyttöäsi. Anna mulle isin kyrpää, isin kyrpää pikku huoralle…”

    • novelpro

      Se oli liikaa. Tuo mahtava kyrpä sisälläni paisui ja alkoi nytkähdellä. Viime tingassa isäni vetäisi sen ulos ja tunsin, kuinka sperma ryöppysi perseelleni, selkääni, pitkille hiuksilleni asti. Sitten isäni putosi viereeni makaamaan. Siihen jäimme pitkäksi aikaa, vierekkäin ja alastomina, minä perse vyön iskuista punaraitaisena ja sperman peitossa.
      Makailtuani hetken raukeana ja hyvin saaneena oman isäni vieressä lähdimme peseytymään. Päätimme tehdä sen uimalla ja koska veneemme oli rauhallisessa paikassa, emme varmaankaan tarvitsisi siihen uima-asuja.

      Kiipesin isäni edellä veneen portaita ulos kannelle. Olin kolmannella portaalla, kun isäni otti kiinni vyötäisiltäni. Hän piti minua paikallaan ja kumartui, kunnes tunsin hänen hengityksensä pakaroillani. Sitten tunsin jotain lämmintä ja kosteaa pyllyvaossani. Se tuntui niin hyvältä, että kumarruin hiukan lisää ja painauduin lähemmäs hänen kasvojaan. Pitkin lipaisuin hän nuoli vakoani ja tökki kielellään pyllyreikääni. Hetken kuluttua hän irrotti kätensä vyötäröltäni ja pian tunsinkin hänen sormensa pillussani. Hellästi hän levitti häpyhuuliani ja hitaasti ujutti paksun sormensa sisääni. Ynähdin nautinnosta, kun sormi osui klitorikseeni.
      “Isä, mitä sinä teet… Tuntuu hyvältä…”
      Isäni etusormi vaihtui toiseen sisälläni, kun taas limoistani märkä sormi lähti vaellukselle kohti pienempää reikääni. Hän painoi hitaasti sormeaan perseeseeni. Tunne oli minulle aivan uusi ja kutkuttava. Se tuntui yhtä aikaa hyvältä ja kipeältä. Tunteen ristiriitaisuutta lisäsi se, että sormi oli oman isäni sormi.

      Isäni hyväili molempia aukkojani, kunnes sai minut voihkimaan ääneen nautinnostani. Sitten kädet siirtyivät taas kapealle vyötärölleni ja vetivät minua portaita alaspäin. Annoin käsien viedä minua ja tunsin kovan terskan osuvan häpyhuulilleni. Hitaasti isäni suuri kalu tunkeutui minuun. Olin taas aivan täynnä isäni mulkkua. Hän nosti ja laski minua muutaman kerran edelleen vyötäröstä kiinni pitäen. Sen jälkeen hän nosti minua enemmän ja kalu jätti kiimaisen pilluni tyhjäksi. Yritin painautua alaspäin saadakseni sen taas sisääni, mutta isäni olikin liikahtanut ja terska osui peräaukkooni. Luulin ensin, että kyse oli vahingosta ja yritin liikahtaa, niin että saisin kalun taas oikealle aukolle, mutta isäni piti minua tiukasti otteessaan. Hän painoi minua lähemmäs itseään ja terskan paine suojattomassa pikkuaukossani lisääntyi. Kirkaisin tuskasta, kun kyrpä tunkeutui sulkijalihaksen ohi venyttäen minut äärimmilleni. Se sattui. Minä tunsin halkeavani. Isäni tunki kaluaan hitaasti sisääni voihkiessani tuskasta. Tunsin, kuinka tuo mahtavankokoinen kalu tuli minuun yhä syvemmälle, kunnes se oli kokonaan sisälläni.

      Jostain syystä en halunnutkaan nousta ja päästää häntä pois minusta. Hän vetäytyi hieman ja aloitti sitten rytmikkään liikkeen suolessani. Hänen kätensä siirtyi klitorikselleni ja paineli sitä työntöjen tahdissa. Vilkaisin alaspäin: isot rintani riippuivat vapaina, nännit kovina ja rintojen välistä näin oman isäni sormet pillullani. Hänen kyrpänsä liikkui perseessäni ja tajusin, että suurin osa kivusta oli muuttunut nautinnoksi.
      “Isi, nai minua, isi… Nai pikkuhuoraltasi perse puhki. Survo kalusi syvemmälle neitsytpeppuuni, syvemmälle isi… Kovemmin. Aah, isi, sinun kyrpäsi rikkoo minut, älä lopeta…”

      Kalu sisälläni liikkui yhä nopeammin ja sormet hinkkasivat klitoristani villimmin. Sain orgasmin, joka oli kuin tulivuori. En koskaan ole kokenut moista nautintoa huutaessani olevani isin pikku narttu siinä nussittavana. Minulta oli taju lähteä silkasta nautinnosta ja orgasmien vyörystä, kun isäni kalu perseessäni paisui yhä suuremmaksi ja alkoi sitten villisti nykien sylkeä spermaa syvälle sisääni. Isäni piti minua paikallaan, kunnes oli tyhjentänyt lastinsa perseeseeni ja veti sitten kalunsa hitaasti pois sisältäni. Terskan tullessa ulos kuului maiskahtava ääni ja tunsin, kuinka spermaa valui noroina pitkin reisiäni.

      En jaksanut kiivetä portaita ylös, mutta isäni tajusi tilanteen ja nosti minut syliinsä. Hän laski minut hellästi veneen sohvalle ja istahti itse viereeni hyväilemään pitkiä hiuksiani.
      Hän oli suurella kyrvällään nussinut minua ensin pilluun ja sitten neitseellisen pieneen perseeseeni – ja tuottanut minulle nautintoa enemmän kuin kukaan koskaan. Minulla on loistoisä!
      Toivuttuamme kävimme yhdessä uimassa ja peseytymässä.
      Parin viimeisen lomapäivän vietimme pienessä saaressamme nauttien toisistamme koko ajan. Vaatteita emme käyttäneet lainkaan, vaan annoimme auringon ruskettaa meidät kauttaaltaan. Saatoin herättää isäni nuolemalla hänen kaluaan, kunnes hän oli valmis taas tyydyttämään pikkutyttönsä, tai nukahdin itse illalla täynnä spermaa ja hänen puolikova kalunsa yhä sisälläni.

      Tuskin maltan odottaa seuraavaa venematkaa kahdestaan isän kanssa!

      -LOPPU-

    • Eräs

      Tyttäreni välit poikaystävän kanssa olivat katkenneet kun kerran lähdimme yhdessä matkalle. Olimme koko perhe aina yöpyneet samassa huoneessa. Oln eronnut vaimostani. Siinä vain kävi niin, että päädyimme saman peiton alle ja tyttäreni ohjasi kaluni sisäänsä ja rakastelimme. Ensin tunsin suurta syyllisyyttä kun olis laskenut spermani hänen sisäänsä, mutta olemme sen jälkeen tehneet sen useasti. Olemme onnellisia yhdessä.

      • hellätpikaiset

        Omaa tytärtä en ole nainut, eikä asia kiinnostakaan. Sen sijaan monia vuosia sitten olimme kavereideni ja siskoni kanssa välimerellä rantakohteessa ja siellä harrastimme seksiä.

        Kohdetta en sentään uskalla laittaa, koska sellainen vihje rajaisi meidät niin selvästi. Syy miksi olimme huoneessa on vale, mutta vain siksi että oikea syy voisi paljastaa meidät heti ystävillemme. Kaikki muu on totta.

        Sisko ja minä olimme sairaina ja hotellihuoneessa, kun kaverit olivat illan juhlimassa ulkona. Koko ilta oli mennyt hyvin ja hotelli oli onneksi rauhallinen. Siskon kanssa makasimme samassa sängyssä ja juttelimme kateellisina kuinka koko matka oli menossa pilalle ja olimme vielä ainoat yksinäiset, kun kavereilla oli tyttö- ja poikaystäviä. Koko keskustelu oli huonon tuurin voivottelua ja entisten tyttö ja poikaystävien vertailua.

        Menimme parvekkeelle ja ihailimme kaupungin valoja. Parveke oli aika pieni ja vähän pelkäsin kaiteen kestävyyttä. Siinä sitten pidin siskostani kiinni ja kun sisko ei maininnut mitään vaikka annoin käteni seikkailla, jatkoin hänen hyväilyään vähän rohkeammin kunnes huomasin että hän vastasi ja painautui minuun kiinni.

        Koko se tilanne, se riski, mutta samalla jonkinlainen irrallisuus arjesta, tuntui hyvältä. Illan valot, kaupungin äänet, kaverit poissa, mutta epäilemättä jossakin vaiheessa tulossa takaisin huoneisiinsa ja meidän äärimmäisen huono tuuri. Sen lisäksi että olimme todella kaukana kotoa, jossa kukaan ei meitä tuntenut, alkoi kiihottamaan minua ja myös häntä. Se oli kiellettyä, mutta me olimme todella kaukana kotoa ja se vähän niinkuin antoi luvan sille!

        Hän oli kertonut seksinsä puutteista ja siinä kuiskasin hänelle että jos hänelle sopii, minä voisin nuolla häntä. Menimme sänkyyn, nuolin häntä ja vielä sen jälkeen rakastelimme hyvin nopeasti. Jatkuvasti katsoimme kelloa, ja olimme valmiita lopettamaan jos kuuluisi että kaverit olivat tulossa takaisin.


    • kopsano

      hyvä novelli

      • rqwere

        Kiva kun tämä lisää näitä!


    • mikei

      miksei

    • Liukuriatarttee

      Ihmettelin, miten meni kuivaan peppuun?

      • nassopa

        Hyvin menee :)


    • lässyn,lässyn koko satu"tyypillistä paskanjauhantaa"

    • komm

      hyvä novelli

    • Oksennan

      En lukenut sanaakaan tarinasta kun otsikko jo sai oksennuksen suuhun. Miksi seksinovellit on aina jotain sukurutsaus tarinoita?! Lukisin normaaleja tarinoita mielellään mutta menee jo näistä otsikoista orastavatkin halut. Sairait ihmisiä jotka näitä kirjottaa vaikka olisikin vaan tarinoita. Hyihyihyi

    • siipokass

      Kiihottava novelli!

    • sakols

      Mukava novelli :)

    • riimosa

      Kerrankin kivaa luettavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe