Movetestit ovat todella pian!! Olen siis 5lk ja 5lk on se terveystarkastus jonne äiti tulee mukaan, ja oon ihan hemmetin ylipainoinen. 153-154 pitkä ja paino on jotain 49-50kg,vittu oon läski. Se on ite ollu kuulemma jotai 16vuotiaanna 44 kg... Siis saan max jonku 20 miesten punnerrusta ja vatsoiss oon semi hyvä ja silleen kaikki menee ihan hyvin, mut en tajua miks sit oon nii läski... Auttakaa miten sais todella nopeesti edes hetkellisesti joku 5-7 kg pois....??!!!! Äiti muutenkin aina on silleen "pitäs alkaa lankuttamaan jne" Nyt oikeasti apuja...
Terveystarkastus stressaa ihan ketusti..
5
318
Vastaukset
- Läski1
Ja unohdin mainita että olen siis tyttö
- OiÄiti
Yritä elää.
Olen yli 50-v ja ihan vinkkinä äiti toi minulle juuri haalarin, minkä oli komeroistaan löytänyt. Kokeile. Kokeile. Toisti äiti, joka on ikänsä pitänyt kaikkia tyttäriään paksuina.
Oli äidin ilme näkemisenarvoinen, kun haalari meni päälle. Oli ihan sopiva. Tissit vähän otti tilaa. Haalari, mitä olin pitänyt yli 30 vuotta sitten. Sanaa tosin ei saanut äiti suustaan.
Seuraavana päivänä oli marevan lokeen yhteydessä vaatinut virallista punnitusta.
Sitten vaati tyttäriään vaa'alle.
En mennyt. Teki mieli pyytää äitiä kokeilemaan haalaria. En pyytänyt. 65 kg ja 175 senttisenä olisi pitänyt hyvin sopia haalari myös äidille. Ei kokeillut. Ei olisi sopinut.
Ongelma ei ole enää minun vaan äidin. Me kaikki hän ja hänen tyttärensä ovat jo vanhoja. Kaikki ihan normaaleja jopa keskivettoa paremmassa voimassa ja ryhdissä.
Miksei äiti ikinä oppinut olemaan ylpeä itsestään ja tyttäristään?
Äiti on aina äiti.- OiÄiti
Niin unohdin mainita, että äidistä minun pitäisi painaa ainakin alle 50 kg. Mieluummin 48 kg.
Pituus 175. - Anonyymi
OiÄiti kirjoitti:
Niin unohdin mainita, että äidistä minun pitäisi painaa ainakin alle 50 kg. Mieluummin 48 kg.
Pituus 175.vanha viesti mutta miksi äiditisi halusi sinusta anorektikon?
- Anonyymi
Saatto tulla myöhässä, mutta painohan ei merkitse vaan se mitä se on. Siis kyllähän voit painaa vaikka 70kg ja olla elämäsi parhaassa kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058