että te pirtsakat tytöt ootte tulossa tänne meille ens viikolla
viime kesänä kävi yksi
ja nyt on tuolossa kaksi
odotan jännityksellä ensi kesää
kuinka monta saatte houkuteltua mukaan
ihan kiva tavata face to face :)
hei ja tosi kivaaaaaaa
69
1564
Vastaukset
- UusiaVaiVanhojaTuttuja
Minkä ikäisiä tyttöjä on tulossa sinne? Palstalaisia?
- muorien.kokoontuminen
Yli seittemänkymppisiä.
iällä ei oo väliä tytöt on aina tyttöjä
mun isä puhutteli aina naisia tytöiksi oli ne minkä ikäisiä vaan
ja saman oon huomannu mun työnantajan tekevän
vaikka seisos lihatiskin takana pari mummua
niin se kysyy että mitäs tytöille sais olla
se on vaan kivempi sana se tyttö
kun se että sanois että tänne on tulossa pari naista.muorien.kokoontuminen kirjoitti:
Yli seittemänkymppisiä.
ikä on numeroita
etkö sitä oo vielä koskaan kuullu
ja täytyy sanoo ettei kukaan meistä oo mikään muorimainen
vaikka ikää onkin jo kertyny toisilla vähemmän ja toisilla enemmän
olkaamme ylpeitä siitä että
vielä yli kuuskymppisinä ja yli seitsemänkymppisinä
ollaan hyvinvoivia ja pirtsakoita
ja jaksetaan vielä tavata toisiamme vaikka matkat on pitkät.eipähän tarvii sit tosi vanhana miettiä
että olispa tarvinnu sillon aikanaan pitää yhteyttä ystäviin
nyt kaikki vanhat on kuollu eikä uusia löydy mistään
eiks siitä ihan tarpeeks kirjoiteta siitä vanhusten yksinäisyydestä
ja se on taivaan tosi että niin käy
jos ei koskaan ole avoin uusille ystävyys suhteille
ja pysyy siellä kotona neljän seinän sisällä.
- kylmätotuus
Minullakin on aihetta iloon, kun poikani saapuu luokseni lauantaina ja on luonani pari viikkoa.
Iloitsen myös siitä, että tänään sain perattua ja pakastettua poimimiani mustaherukoita 18 litraa ja viherherukoita 9 litraa. Namia riittää pitkäksi aikaa.
Huomenna, jos sää sallii, poimin punaherukoita.
Täytyy vielä lisätä, että on kiva, kun huomenna todennäköisesti helteet päättyvät. En ollenkaan pidä pitkistä hellejaksoista.
Mukavia päiviä kaikille!kiva että saat poikas luoksesi ja vielä pariksi viikkoa
mun tyttö kun asuu tossa lähellä niin
nähdään kyllä usein mutta yökyläilyt jää vähemmälle
mää poimin tänään mieheni kanssa ämpärillisen mustaherukoita
ei tarvinnu perata kun poimitaan valmiiks perattuna
se oli jo toinen satsi edellinen alkuviikosta
keittelin niistä hilloa
kun sitä toi mies syö ruuan kanssa mieluummin kun pakastemarjoja
eilen oli sellanen kohtuuhelle täällä
mutta tälle päivälle se on luvannu kolmeekymmentä
ja yökin oli taas tosi lämmin
mutta se ei haittaa mua sais jatkua loputtomiin
mutta niin ei voi käydä ainakaan täällä suomessa
pitäs muuttaa afrikkaan.
- EiKiinnosta
Eikö facetuupi ja puhelin toimi?
- Letitön
Palstan pitää saada tietää että jotkut mummut tapaavat😂
Letitön kirjoitti:
Palstan pitää saada tietää että jotkut mummut tapaavat😂
no tottakai pitää saada tietää
täällä on ihmisiäkin eikä vaan pelkkiä nimmareita.
- kyläluuta
No mulla ei ollukkaan ens viikolle muita suunnitelmia niin lähden sitten sinne tulemaan. Voisin leipoo mustikkapiirakan tuliaisiksi. Toiseen kainaloon otan konjakkipullon niin kai talon puolesta kahvit tarjotaan. Täältä tullaan!
Kertokaa sitten mitä kuuluu, olen hengessä mukana vaikka olenkin niitä introvertteja.
Nyt on asiat hyvin, kissa palasi reissultaan, on leikattu tyttö joten ei rimpsalla ole käynyt.
Kaveri tulee illalla, sitten pitää alkaa vähän sosiaalisemmaksi.
Taas lämpömittari hipoo 30 astetta, en viitsi lähteä edes ulos. Pitäisi käydä kylillä kastelemassa kukat ja myös haudalla voi kukat kaivata kastelua.varmasti kerrotaan
ja noi taitavammat voi vaikka laittaa kuvankin profiilliinsa
meistä kaikista
mää oon huono siinä.
- pirremiinapas
Tännekin saisi tulla kylään, vaikken yöpymismahdollisuutta nyt kuitenkaan lupaamaan, pikkumökki jäi vielä remppaamatta, mtta asuntoautolla tai -vaunulle olisi tilaa tuossa järven rannalla, olisi kiva tavata uusia ihmisiä, näitä vanhoja tuttuja..täältä :)
- pirremiinapas
..lisään, ja vaikka piha on laittamatta, eikä ole grillauspihaa jne., jne..ja muutenkaan kaikki ei ole vimpan päälle viksua, mutta kahvit keitetään ja jutellaan..ja tutustutaan..
Tiinakin tervetuloa.:) pirremiinapas kirjoitti:
..lisään, ja vaikka piha on laittamatta, eikä ole grillauspihaa jne., jne..ja muutenkaan kaikki ei ole vimpan päälle viksua, mutta kahvit keitetään ja jutellaan..ja tutustutaan..
Tiinakin tervetuloa.:)Saatanpa vaikka sinne ajaa hujjuutella jahka Itä-Suomeen tokenen. Pittää tutkia karttaa, oliko se paikan nimi Kitee?
pirremiinapas kirjoitti:
Tiinakin tervetuloa.:)määkin voin tulla mutta tää kesä loppuu
ens kesänä korppiksen kanssa päräytetään
saan varmaan lainaan tyttären asuntoautoa niin on yöpymispaikka.- pirremiinapas
korpikirjailija kirjoitti:
Hyvä idea, ensi kesänä Itä-Suomeen. Hei Pirre-tyttä täältä tullaan.😉
Tulukee, tervetuloa! :)
- pirremiinapas
viivatiina kirjoitti:
määkin voin tulla mutta tää kesä loppuu
ens kesänä korppiksen kanssa päräytetään
saan varmaan lainaan tyttären asuntoautoa niin on yöpymispaikka.No niin, eikun matkaan sitten, tervetuloa :)
pirremiinapas kirjoitti:
No niin, eikun matkaan sitten, tervetuloa :)
pistetään ensi kesän ohjelmistoon.
- varovaisuutta
epä ole kovin turvallista laittaa tänne osoitetta :O
varovaisuutta kirjoitti:
mitäs meinaat että tapahtuu
kun ei oo turvallista.ihan äkkipäätään googlettamalla mapsista
tollaista osoitetta ei löytyny sieltä päinkään :)
tuskin kukaan omaa osoitettaan laittaa.- varovaisuutta
viivatiina kirjoitti:
ihan äkkipäätään googlettamalla mapsista
tuskin kukaan omaa osoitettaan laittaa.jaa, mun mapsista kyllä löytyi, ja aika yksinäiseltä paikalta vielä :/
- varovaisuutta
viivatiina kirjoitti:
mitäs meinaat että tapahtuu
kun ei oo turvallista.nn täällä nähty kaikenkarvaista kulkijaa, aika avoimesti on Pirre oman tilanteena palstalla avannut
- voihan.jummi
varovaisuutta kirjoitti:
jaa, mun mapsista kyllä löytyi, ja aika yksinäiseltä paikalta vielä :/
Ompa tosiaan yksinäisellä paikalla, nyt pirre teki virheen.
- totout
voihan.jummi kirjoitti:
Ompa tosiaan yksinäisellä paikalla, nyt pirre teki virheen.
Mutta senhän ei tarvitse olla oikein ja olisin arvannut hieman eri paikkaan, sille suunnalle kummiskin.
- voihan.jummi
totout kirjoitti:
Mutta senhän ei tarvitse olla oikein ja olisin arvannut hieman eri paikkaan, sille suunnalle kummiskin.
Ei muitten osoitteita saa julkasta, edes tuntemattomien ihmisten. Menee vaikka ryöstöporukka paikalle.
- totout
voihan.jummi kirjoitti:
Ei muitten osoitteita saa julkasta, edes tuntemattomien ihmisten. Menee vaikka ryöstöporukka paikalle.
Virheitä voi sattua kenelle tahansa, vaikka tietysti silloin pitäisi hetimiten korjata ettei joudu avunantajaksi, jos se paikka nyt oikeasti on autio tai vaikka ei olisikaan.
- pirremiinapas
varovaisuutta kirjoitti:
Miksi, onko täällä palstalla rosvojoukko päivystämässä, et kenet ryöstäisi, - miuta kukaan vie vanhaa kääkkää, ja jos vieki tuo kiireellä päivän valossa takas, ja meillä ei ole mitään arvokasta rosvottavaa.
Ei ole kultaharkkoja kassakaapissa olohuoneen nurkassa, ja sitäpaitsi, nykytekniikoilla tulevat taloihi, mitkään ablout auta, on siksi pätevää ohjelmoijaa ja tiirikoijjaa ihan tässä lähietäisyydellä.
Netti on on ainut jossa voidaan tehdä suurta vahinkoa. - pirremiinapas
viivatiina kirjoitti:
ihan äkkipäätään googlettamalla mapsista
tuskin kukaan omaa osoitettaan laittaa.Kesälahti on tämä Kiteen kaupunginosa, löytyy mapsilla , mutta nyt ei ole noin metsäinen paikka, pari puuta pystyssä.., paitsi ihan rannalla.
Niin mieki ihmettelen miksi miun pitäsi olla piilossa..:(, jos joku on minusta jotain ilkeää ja inhottavaa julkaissut, se on heidän häpeänsä; en ole paljastellut itseäni netin sivuilla, ja kotonaan saa ihminen elää miten tahtoo pelkäämttä, - ilman paitaakin jos tahtoo...., jos joku on kuvannut salaa, se on jo rikos ja kuuluu rikostutkinnan piiriin . - pirremiinapas
totout kirjoitti:
Virheitä voi sattua kenelle tahansa, vaikka tietysti silloin pitäisi hetimiten korjata ettei joudu avunantajaksi, jos se paikka nyt oikeasti on autio tai vaikka ei olisikaan.
Ei ole autio, asumme tässä, ja miksi meidät pitäisi ryöstää...ja kun ei ole mitään ryöstettävääkään..kuka näitä vanhoja huonekaluja tahtoisi.., vai onko minulla vihamiehiä..ei ainakaan pitäisi, jos olen jotain loukannut henkilökohtaisesti olen pyytänyt anteeksi..jne., en ole julkisuuden henkilö enkä rikas perijätär.
No, parille kalkkunalle jäi hieman sanottavaa, mutta sen kerkee sitten kun jne., eli nahkurin orsilla nähään. - pirremiinapas
varovaisuutta kirjoitti:
Oltiinhan sitä ennen ihan julkisesti puhelinluettelossakin, osoitteet ja kaikki ..mikä se tämäkään sen kummempi, miusta ei kukaan hyöy mitään,jos meinaat että tekisi minulle tai meille jotain, en ole tehnyt kenellekään pahaa, ei pitäisi olla vihamiehiäkään.
- fiilistellen
mieluummin tapaisin muutamia palstalle kirjoittelevia miehiä, voitaisiin muistella yhdessä nuoruutta :D
no se on hyvä että edes haluaa tavata ihmisiä
ja jokainen voi valita sen seuransa
on monia asioita mitä ei voi valita.- Vaiko.Naisia.Vaan
viivatiina kirjoitti:
on monia asioita mitä ei voi valita.Ootko sää tavannu palstan miehiä, olis kuva kuulla kokemuksia?
Vaiko.Naisia.Vaan kirjoitti:
Ootko sää tavannu palstan miehiä, olis kuva kuulla kokemuksia?
jos vaikka olisinkin niin en niitä kokemuksia täällä kertois
enkä kyllä kerro naistenkaan tapaamisista
muuta kun noin yleisellä tasolla
ja kaikki tapaamani ihmiset ovat olleet tosi kivoja ja rentoja tyyppejä.viivatiina kirjoitti:
on monia asioita mitä ei voi valita.Olin nuorena sosiaalisempi. Ruuhkavuodet ja ainainen kiire saivat kaipaamaan omaa rauhaa.
Mielestäni vapaaehtoinen yksinolo ei haittaa, jos tuntuu ahdistavalta olla yksin pakon edessä, asia on ihan toinen.
Aika kuluu kuin siivillä, jos en keksi mitään tekemistä alan vaikka leipomaan. Tärkeintä että voin rahassa puuhailla omia juttujani.
Ei minua kukaan vieraampi pidä introverttina, olen helposti lähestyttävä ja juttelen mielelläni ihmisten kanssa jos sattuu kohdalle.
Olen kuitenkin varovainen jos joku uhkaa reviiriäni. Veljet ja tyttären perhe ovat lähellä sydäntäni. Myös tämä elämääni tullut kaveri, en uskonut että yhdessä olo jatkuu kauan, mutta päivä kerrallaan.mielikki.mummo kirjoitti:
Olin nuorena sosiaalisempi. Ruuhkavuodet ja ainainen kiire saivat kaipaamaan omaa rauhaa.
Mielestäni vapaaehtoinen yksinolo ei haittaa, jos tuntuu ahdistavalta olla yksin pakon edessä, asia on ihan toinen.
Aika kuluu kuin siivillä, jos en keksi mitään tekemistä alan vaikka leipomaan. Tärkeintä että voin rahassa puuhailla omia juttujani.
Ei minua kukaan vieraampi pidä introverttina, olen helposti lähestyttävä ja juttelen mielelläni ihmisten kanssa jos sattuu kohdalle.
Olen kuitenkin varovainen jos joku uhkaa reviiriäni. Veljet ja tyttären perhe ovat lähellä sydäntäni. Myös tämä elämääni tullut kaveri, en uskonut että yhdessä olo jatkuu kauan, mutta päivä kerrallaan.niinhän siinä monesti käy että ne ruuhkavuodet
ja se ainainen kiire (mää en vaan tunne niitä sanoja)
saa ihmisen kaipaamaan vaan vapaa ajalta sitä rauhoittumista
niinä vuosina ystävät jää taka alalle
ja niitä on sit enää vaikea saada takaisin kun olis aikaa
mulla on aina aikaa ihmiselle
sukulaiset ei oikeen oo kauheen lähellä sydäntäni muutamaa lukuunottamatta
ja tytär perheineen on tärkeä
mutta heillä on oma elämä ja oma tosi laaja ystäväpiiri
mies on tossa ja pysyy
mutta olen hänetkin saanut oppimaan
että joskus pitää ystävien kanssa osata olla yksinkin eikä mun tarvii aina olla mukana.- totout
Sitä sopisi palstalaisten pohtia, että mikä olisi hyvä asuinmuoto ikääntyvälle, harvassa niitä jotka valitsee työlään omakotitalon tiettömien taipaleiden takana muuten kuin pakon sanelemana, ja Pirrekin vaikuttaa uupuneelta.
totout kirjoitti:
Sitä sopisi palstalaisten pohtia, että mikä olisi hyvä asuinmuoto ikääntyvälle, harvassa niitä jotka valitsee työlään omakotitalon tiettömien taipaleiden takana muuten kuin pakon sanelemana, ja Pirrekin vaikuttaa uupuneelta.
mulla ei ollu pakonsanelema
mutta olis ollu hölmöö olla käyttämättä tilaisuutta
miehen kotitalo jäi hänelle täältä päijänteen rannalta
Jyväskylästä olis ollut työmatka silloiseen työhömme viiskyt kilsaa
ja täältä on kakskytviis kilsaa
ja työvuorojen takia kahdella autolla piti kulkee
niin oli luonnollista että tänne päädyimme
enkä sillei vielä tunne itseeni ikääntyväksi ihmiseksi
nyky kuuskymppiset on vielä keski ikäisiä
ja se tehdään mitä viittitään töiden lisäksi
tietysti normaalit ruohonleikkuut ym kesällä
ja lumityöt talvella jos tulee paljon lunta niin sit traktorilla
ystävä on metsuri niin tekee meille polttopuita
ja raivaa rantaa... olis taas raivauksen tarpeessa.- pirremiinapas
totout kirjoitti:
Tiettömien teidenkö..ehei..päällystetty tie kulkee hyvä ettei rappusilta, ja kutostielle joku 5 kilsaa..Googlessa näyttää että talomme olisi korvessa, ei vähääkään korvessa.'
Enkä ole väsynyt, eihän minulla ole tässä oikein mitään sen kummempaa tekemistäkään, ja mitä en jaksa tehdä sen joskus toiste. Ihan pastaa levität jo täällä palstallakin.. - pirremiinapas
totout kirjoitti:
Elä tee omia diagnooseja, en vaikuta yhtään., enkä ole uupunutkaan. Taloon tulee vedet ja mänee myös, lämmin tulee pattereista, eikä ole vielä puutarhaakaan, missä mies uupuisin.. jonniijoutava mummo.
Tänään syöttelin lapset perheineen, eikä tunnu missään. pirremiinapas kirjoitti:
Elä tee omia diagnooseja, en vaikuta yhtään., enkä ole uupunutkaan. Taloon tulee vedet ja mänee myös, lämmin tulee pattereista, eikä ole vielä puutarhaakaan, missä mies uupuisin.. jonniijoutava mummo.
Tänään syöttelin lapset perheineen, eikä tunnu missään.Minä taas olen väsähtänyt vaikka toisin jo hehkuttelin, että kyllä pelittää. Viikko kokoaikaista menoa takana, nyt on tyhjäkäynti vaihe.
Auttaiskohan energiajuoma, onko kokemuksia. Nuoret juovat sitä. Yhen kerran olen kokeillut silloin auttoi. Piti näet pysyä hereillä auton ratissa.- pirremiinapas
korppis kirjoitti:
Minä taas olen väsähtänyt vaikka toisin jo hehkuttelin, että kyllä pelittää. Viikko kokoaikaista menoa takana, nyt on tyhjäkäynti vaihe.
Auttaiskohan energiajuoma, onko kokemuksia. Nuoret juovat sitä. Yhen kerran olen kokeillut silloin auttoi. Piti näet pysyä hereillä auton ratissa.Olen joskus juonut yliväsyneenä autoillessa energiajuomaa, ja kyllä auttoi.
Syön sinkkiä joka päivä, ja jos jostain syystä jää vaikka viikko väliin , jo pukkaa yskän rohtumaa huuleen..eli vastustuskyky tarviaa sinkkiä, muitapa lisiä en paljoa nautikaan , kalkkia lukuunottamatta.
mää en taas muistanukkaan kuinka ilkeitä kirjoittajat
tällä palstalla olla toisilleen niinkun nyt pirrelle
mulla näky kaikkien poistettujen viestin alkusanat
oon nykyään niin harvoin että ajattelin kirjoittajien jo rauhoittuneen
mutta eipäs mitä taas siellä joku vouhkas puskasta
no jospa hän sai hyvän mielen
kun sai vähän purettua pahaa oloaan tänne.- pirremiinapas
Joko vieraat saapuivat, kerrohan oliko teillä mukavaa..kys.utelian uuno :) utelias on yhtä kuin tiedonhaluinen :)
Seuraavalla kerralla pirre mukaan. Kyllä olette ihania "myrkynkeittajia'.Jatkoa seuraa...
- pahatkieletkaakatti
korppis kirjoitti:
Ehdottomasti pirre mukaan seuraavaan myrkkyliemen keittoon.
Ette sitten pystyneet muuhun kuin myrkkypuheisiin.
- pirremiinapas
Ai myrkkylientäkö keititte.., jännääää päästä mukaan "sopan" hämmentäjäksi..
- nakrattaa
Mikäli minulla olisi hyvää seuraa, niin en ajatuskaan soisi tälle palstalle, saatikko sitten tulisin kirjoittamaan.
- Paöomaek
nakrattaa kirjoitti:
Mikäli minulla olisi hyvää seuraa, niin en ajatuskaan soisi tälle palstalle, saatikko sitten tulisin kirjoittamaan.
Tää oli juuri niitä kommentteja joille me naurettiin ...." minä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi tavata ketään tällaiselta persreikäpalstalta,,," pidetään mielessä ettei vain vahingossa tule kutsuttua Iloisten Rouvien Kerhoon tai Myrkynkeittäjien vousijuhliin. Saisit elinikäisen vamman jos joutuisit tapaamaan seurallisia, elämänmyönteisiä, iloisia ihmisiä joilla onparisuhteet,perheet, elämä kaikinpuolin kunnossa.
- onhanseniin
Paöomaek kirjoitti:
Tää oli juuri niitä kommentteja joille me naurettiin ...." minä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi tavata ketään tällaiselta persreikäpalstalta,,," pidetään mielessä ettei vain vahingossa tule kutsuttua Iloisten Rouvien Kerhoon tai Myrkynkeittäjien vousijuhliin. Saisit elinikäisen vamman jos joutuisit tapaamaan seurallisia, elämänmyönteisiä, iloisia ihmisiä joilla onparisuhteet,perheet, elämä kaikinpuolin kunnossa.
Ja joiden kaikki vapaa-aika kuluu täällä palstalla itsensä kehumiseen...
- nakrattaa
Paöomaek kirjoitti:
Noinko pienet ympyrät sinun päässäsi liikkuu?
- ympärikäydään
nakrattaa kirjoitti:
Ihmiset joilla on Elämä netin ulkopuolella eivät läheskään aina ymmärrä niiden elämää joilla se on lähes kokonaan täällä netissä. Kyllä silloin saa ja pitääkin hehkuttaa, jos kerrankin jotain tapahtuu livessä, edes muutaman kerran vuodessa.
Olen iloinen näiden ikänaisten ilosta, toivottavasti todella ottavat Pirrenkin mukaansa vuosittaiseen "revittelyynsä". - Halvat.Huvit.Teillä
onhanseniin kirjoitti:
Ja joiden kaikki vapaa-aika kuluu täällä palstalla itsensä kehumiseen...
Iloiset myrkynkeittäjät käyttivät tapaamisen palstan käsittelyyn ja kirjotuksien pilkkaamiseen?
Halvat.Huvit.Teillä kirjoitti:
Iloiset myrkynkeittäjät käyttivät tapaamisen palstan käsittelyyn ja kirjotuksien pilkkaamiseen?
ei hyvää päivää
kai meillä nyt muutakin asiaa on kun palstan kirjoitusten vatkaus
harvoin nähdään
ja varsinkin nyt kun tapasin paloman ensimmäistä kertaa
johan siin yks kahdeksan tuntia vierähtää elämäntarinoissa
mutta hei te kaikki jotka kirjoitatte noita karvaita kommenttejanne
tulkaa seuraavan kerran mukaan
niin on teilläkin kerrankin kivaa.
- XXL_Blöjat
Joo tulossa ollaan ja vaihettaan vaipatkin teillen ehken seuraavalla kerralla.
kateutta vaan pukkaa
vaihtele sää vaan omia vaippojas
ei olla vielä vuodepotilaita
eikä meistä tällä menolla tuukkaan
toisin kun susta .
Myöhäisiltaa@
Ajoin yli 700 km kahdessa päivässä. Kyllä kannatti, sillä meillä oli kivaa yhdessä. Söimme ja joimme kuin venäläjällä ikään. Ruokalajit vaihtuivat parin tunnin välein. Skumppaa, valkkista ja punkkua. Jutunaiheet eivät suinkaan olleet palstalaisista, vaan ihan omista asioista keskustelimme millon terassilla milloin kesäkeittiössä.
Latobaarista kaikui karaoke, tummuvaan yöhön kauniin Päijänteen rannalla.
Myrkynkeittäjät oli mahtava oivallus, jolla leikittelimme tehden kuvasarjan ja hitto kun meitä nauratti, ei tuo nimi oikeastaan ole kaukaa haettu. Pyh..happamia ; )
Ilta kului liian nopeasti, mutta perinne tulee jatkumaan.Minullakin oli mahtava Keskiviikko ilta. Tytär ja vävy tulivat yllätysvierailulle Helsingistä . Istuttiin ensin iltaa meillä, juttua riitti, käväisimme myös ravintolassa, sielläkin viihdyttiin hyvin. Vähän väsytti tänään kun en ole tottunut, mutta nautimme elämästä.
Hienoa että teillä oli onnistunut tapaaminen.- yhteenvetäjä
Mutta Kiva, että muutama palstakirjoittaja antoi kolmikolle sitä huomiota mitä tälläisillä aloituksella haetaan.
mitähän huomioo mää tällä hain
halusin vaan kirjoittaa että kiva kun joku tulee käymään
ja kukahan sitä huomioo anto
on se helevetti ettei tänne voi mitään kirjoittaa
kun sunlaiset on heti veetuilemass
sun takia en viitti täällä enää paljoo kirjoitella.
Huomenta@
Enti vanhaan sitä jaksoi. Ei se nyt oikeastaan pidä paikkaansa. Meikäläisen jaksamisessa ei suurtakaan muutosta ole tapahtunut. Unta vaan enempi. Kymmenen tunnin unet ja taas mennään. Tänäänkin vuotuinen serkustapaaminen mökillä.
Joku kirjoitti, että jos ei livessä mitään tapahdu on hehkutettava täällä. No, tapahtuu joka päivä jotain, aamutuimaan ja iltamyökään on kerkiää käydä lukemassa kirjoituksia ja naputtelemassa kommentteja.
Nyt aamupalalle ja sitten ajan mökille valmistelemaan terassilautojen nimejäisiä.
Kun täytin 70-vuotta toivomukseni oli ei, tavaraa, mutta jos haluat muistaa juhlapaikalla on remppapossu. Possu keräsi rahaa sisääntuloterassin ja kuistin rappusren uusimiseen. Remppa tehtiin viimevuonna elokuun alussa. Tänään vieraat nimeävät omat kummilautansa..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412478Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731796Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171188TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70892