hei ja tosi kivaaaaaaa

että te pirtsakat tytöt ootte tulossa tänne meille ens viikolla
viime kesänä kävi yksi
ja nyt on tuolossa kaksi
odotan jännityksellä ensi kesää
kuinka monta saatte houkuteltua mukaan
ihan kiva tavata face to face :)

69

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiaVaiVanhojaTuttuja

Minkä ikäisiä tyttöjä on tulossa sinne? Palstalaisia?

• muorien.kokoontuminen

Yli seittemänkymppisiä.

• iällä ei oo väliä tytöt on aina tyttöjä
        mun isä puhutteli aina naisia tytöiksi oli ne minkä ikäisiä vaan
        ja saman oon huomannu mun työnantajan tekevän
        vaikka seisos lihatiskin takana pari mummua
        niin se kysyy että mitäs tytöille sais olla
        se on vaan kivempi sana se tyttö
        kun se että sanois että tänne on tulossa pari naista.

• muorien.kokoontuminen kirjoitti:

Yli seittemänkymppisiä.

ikä on numeroita
        etkö sitä oo vielä koskaan kuullu
        ja täytyy sanoo ettei kukaan meistä oo mikään muorimainen
        vaikka ikää onkin jo kertyny toisilla vähemmän ja toisilla enemmän
        olkaamme ylpeitä siitä että
        vielä yli kuuskymppisinä ja yli seitsemänkymppisinä
        ollaan hyvinvoivia ja pirtsakoita
        ja jaksetaan vielä tavata toisiamme vaikka matkat on pitkät.

• eipähän tarvii sit tosi vanhana miettiä
        että olispa tarvinnu sillon aikanaan pitää yhteyttä ystäviin
        nyt kaikki vanhat on kuollu eikä uusia löydy mistään
        eiks siitä ihan tarpeeks kirjoiteta siitä vanhusten yksinäisyydestä
        ja se on taivaan tosi että niin käy
        jos ei koskaan ole avoin uusille ystävyys suhteille
        ja pysyy siellä kotona neljän seinän sisällä.

• kylmätotuus

Minullakin on aihetta iloon, kun poikani saapuu luokseni lauantaina ja on luonani pari viikkoa.

Iloitsen myös siitä, että tänään sain perattua ja pakastettua poimimiani mustaherukoita 18 litraa ja viherherukoita 9 litraa. Namia riittää pitkäksi aikaa.
      Huomenna, jos sää sallii, poimin punaherukoita.

Täytyy vielä lisätä, että on kiva, kun huomenna todennäköisesti helteet päättyvät. En ollenkaan pidä pitkistä hellejaksoista.

Mukavia päiviä kaikille!

• kiva että saat poikas luoksesi ja vielä pariksi viikkoa
        mun tyttö kun asuu tossa lähellä niin
        nähdään kyllä usein mutta yökyläilyt jää vähemmälle

mää poimin tänään mieheni kanssa ämpärillisen mustaherukoita
        ei tarvinnu perata kun poimitaan valmiiks perattuna
        se oli jo toinen satsi edellinen alkuviikosta
        keittelin niistä hilloa
        kun sitä toi mies syö ruuan kanssa mieluummin kun pakastemarjoja

eilen oli sellanen kohtuuhelle täällä
        mutta tälle päivälle se on luvannu kolmeekymmentä
        ja yökin oli taas tosi lämmin
        mutta se ei haittaa mua sais jatkua loputtomiin
        mutta niin ei voi käydä ainakaan täällä suomessa
        pitäs muuttaa afrikkaan.

• EiKiinnosta

Eikö facetuupi ja puhelin toimi?

• Letitön

Palstan pitää saada tietää että jotkut mummut tapaavat😂

• toimii toimii
        mutta ihan kiva jakaa teidän kanssa tämä iloinen asia.

• Letitön kirjoitti:

Palstan pitää saada tietää että jotkut mummut tapaavat😂

no tottakai pitää saada tietää
        täällä on ihmisiäkin eikä vaan pelkkiä nimmareita.

• kyläluuta

No mulla ei ollukkaan ens viikolle muita suunnitelmia niin lähden sitten sinne tulemaan. Voisin leipoo mustikkapiirakan tuliaisiksi. Toiseen kainaloon otan konjakkipullon niin kai talon puolesta kahvit tarjotaan. Täältä tullaan!

• teretulemast vaan sekaan sopii.

• Kertokaa sitten mitä kuuluu, olen hengessä mukana vaikka olenkin niitä introvertteja.
      Nyt on asiat hyvin, kissa palasi reissultaan, on leikattu tyttö joten ei rimpsalla ole käynyt.
      Kaveri tulee illalla, sitten pitää alkaa vähän sosiaalisemmaksi.
      Taas lämpömittari hipoo 30 astetta, en viitsi lähteä edes ulos. Pitäisi käydä kylillä kastelemassa kukat ja myös haudalla voi kukat kaivata kastelua.

• varmasti kerrotaan
        ja noi taitavammat voi vaikka laittaa kuvankin profiilliinsa
        meistä kaikista
        mää oon huono siinä.

• pirremiinapas

Tännekin saisi tulla kylään, vaikken yöpymismahdollisuutta nyt kuitenkaan lupaamaan, pikkumökki jäi vielä remppaamatta, mtta asuntoautolla tai -vaunulle olisi tilaa tuossa järven rannalla, olisi kiva tavata uusia ihmisiä, näitä vanhoja tuttuja..täältä :)

• pirremiinapas

..lisään, ja vaikka piha on laittamatta, eikä ole grillauspihaa jne., jne..ja muutenkaan kaikki ei ole vimpan päälle viksua, mutta kahvit keitetään ja jutellaan..ja tutustutaan..

Tiinakin tervetuloa.:)

• pirremiinapas kirjoitti:

..lisään, ja vaikka piha on laittamatta, eikä ole grillauspihaa jne., jne..ja muutenkaan kaikki ei ole vimpan päälle viksua, mutta kahvit keitetään ja jutellaan..ja tutustutaan..

Saatanpa vaikka sinne ajaa hujjuutella jahka Itä-Suomeen tokenen. Pittää tutkia karttaa, oliko se paikan nimi Kitee?

määkin voin tulla mutta tää kesä loppuu
        ens kesänä korppiksen kanssa päräytetään
        saan varmaan lainaan tyttären asuntoautoa niin on yöpymispaikka.

• Hyvä idea, ensi kesänä Itä-Suomeen. Hei Pirre-tyttä täältä tullaan.😉

• pirremiinapas
        korpikirjailija kirjoitti:

Hyvä idea, ensi kesänä Itä-Suomeen. Hei Pirre-tyttä täältä tullaan.😉

Tulukee, tervetuloa! :)

• pirremiinapas
        viivatiina kirjoitti:

määkin voin tulla mutta tää kesä loppuu
        ens kesänä korppiksen kanssa päräytetään
        saan varmaan lainaan tyttären asuntoautoa niin on yöpymispaikka.

No niin, eikun matkaan sitten, tervetuloa :)

No niin, eikun matkaan sitten, tervetuloa :)

pistetään ensi kesän ohjelmistoon.

• varovaisuutta

epä ole kovin turvallista laittaa tänne osoitetta :O

• varovaisuutta kirjoitti:

mitäs meinaat että tapahtuu
        kun ei oo turvallista.

• ihan äkkipäätään googlettamalla mapsista
        tollaista osoitetta ei löytyny sieltä päinkään :)
        tuskin kukaan omaa osoitettaan laittaa.

• varovaisuutta
        viivatiina kirjoitti:

ihan äkkipäätään googlettamalla mapsista

jaa, mun mapsista kyllä löytyi, ja aika yksinäiseltä paikalta vielä :/

• varovaisuutta
        viivatiina kirjoitti:

mitäs meinaat että tapahtuu
        kun ei oo turvallista.

nn täällä nähty kaikenkarvaista kulkijaa, aika avoimesti on Pirre oman tilanteena palstalla avannut

• voihan.jummi
        varovaisuutta kirjoitti:

jaa, mun mapsista kyllä löytyi, ja aika yksinäiseltä paikalta vielä :/

Ompa tosiaan yksinäisellä paikalla, nyt pirre teki virheen.

• totout
        voihan.jummi kirjoitti:

Ompa tosiaan yksinäisellä paikalla, nyt pirre teki virheen.

Mutta senhän ei tarvitse olla oikein ja olisin arvannut hieman eri paikkaan, sille suunnalle kummiskin.

• voihan.jummi
        totout kirjoitti:

Mutta senhän ei tarvitse olla oikein ja olisin arvannut hieman eri paikkaan, sille suunnalle kummiskin.

Ei muitten osoitteita saa julkasta, edes tuntemattomien ihmisten. Menee vaikka ryöstöporukka paikalle.

• totout
        voihan.jummi kirjoitti:

Ei muitten osoitteita saa julkasta, edes tuntemattomien ihmisten. Menee vaikka ryöstöporukka paikalle.

Virheitä voi sattua kenelle tahansa, vaikka tietysti silloin pitäisi hetimiten korjata ettei joudu avunantajaksi, jos se paikka nyt oikeasti on autio tai vaikka ei olisikaan.

• pirremiinapas
        varovaisuutta kirjoitti:

Miksi, onko täällä palstalla rosvojoukko päivystämässä, et kenet ryöstäisi, - miuta kukaan vie vanhaa kääkkää, ja jos vieki tuo kiireellä päivän valossa takas, ja meillä ei ole mitään arvokasta rosvottavaa.
        Ei ole kultaharkkoja kassakaapissa olohuoneen nurkassa, ja sitäpaitsi, nykytekniikoilla tulevat taloihi, mitkään ablout auta, on siksi pätevää ohjelmoijaa ja tiirikoijjaa ihan tässä lähietäisyydellä.

Netti on on ainut jossa voidaan tehdä suurta vahinkoa.

• pirremiinapas
        viivatiina kirjoitti:

ihan äkkipäätään googlettamalla mapsista

Kesälahti on tämä Kiteen kaupunginosa, löytyy mapsilla , mutta nyt ei ole noin metsäinen paikka, pari puuta pystyssä.., paitsi ihan rannalla.

Niin mieki ihmettelen miksi miun pitäsi olla piilossa..:(, jos joku on minusta jotain ilkeää ja inhottavaa julkaissut, se on heidän häpeänsä; en ole paljastellut itseäni netin sivuilla, ja kotonaan saa ihminen elää miten tahtoo pelkäämttä, - ilman paitaakin jos tahtoo...., jos joku on kuvannut salaa, se on jo rikos ja kuuluu rikostutkinnan piiriin .

• pirremiinapas
        totout kirjoitti:

Virheitä voi sattua kenelle tahansa, vaikka tietysti silloin pitäisi hetimiten korjata ettei joudu avunantajaksi, jos se paikka nyt oikeasti on autio tai vaikka ei olisikaan.

Ei ole autio, asumme tässä, ja miksi meidät pitäisi ryöstää...ja kun ei ole mitään ryöstettävääkään..kuka näitä vanhoja huonekaluja tahtoisi.., vai onko minulla vihamiehiä..ei ainakaan pitäisi, jos olen jotain loukannut henkilökohtaisesti olen pyytänyt anteeksi..jne., en ole julkisuuden henkilö enkä rikas perijätär.

No, parille kalkkunalle jäi hieman sanottavaa, mutta sen kerkee sitten kun jne., eli nahkurin orsilla nähään.

• pirremiinapas
        varovaisuutta kirjoitti:

Oltiinhan sitä ennen ihan julkisesti puhelinluettelossakin, osoitteet ja kaikki ..mikä se tämäkään sen kummempi, miusta ei kukaan hyöy mitään,jos meinaat että tekisi minulle tai meille jotain, en ole tehnyt kenellekään pahaa, ei pitäisi olla vihamiehiäkään.

• fiilistellen

mieluummin tapaisin muutamia palstalle kirjoittelevia miehiä, voitaisiin muistella yhdessä nuoruutta :D

• viivatiina

no se on hyvä että edes haluaa tavata ihmisiä
        ja jokainen voi valita sen seuransa
        on monia asioita mitä ei voi valita.

• Vaiko.Naisia.Vaan
        viivatiina kirjoitti:

Ootko sää tavannu palstan miehiä, olis kuva kuulla kokemuksia?

• Vaiko.Naisia.Vaan kirjoitti:

Ootko sää tavannu palstan miehiä, olis kuva kuulla kokemuksia?

jos vaikka olisinkin niin en niitä kokemuksia täällä kertois
        enkä kyllä kerro naistenkaan tapaamisista
        muuta kun noin yleisellä tasolla
        ja kaikki tapaamani ihmiset ovat olleet tosi kivoja ja rentoja tyyppejä.

• viivatiina kirjoitti:

Olin nuorena sosiaalisempi. Ruuhkavuodet ja ainainen kiire saivat kaipaamaan omaa rauhaa.
        Mielestäni vapaaehtoinen yksinolo ei haittaa, jos tuntuu ahdistavalta olla yksin pakon edessä, asia on ihan toinen.
        Aika kuluu kuin siivillä, jos en keksi mitään tekemistä alan vaikka leipomaan. Tärkeintä että voin rahassa puuhailla omia juttujani.
        Ei minua kukaan vieraampi pidä introverttina, olen helposti lähestyttävä ja juttelen mielelläni ihmisten kanssa jos sattuu kohdalle.
        Olen kuitenkin varovainen jos joku uhkaa reviiriäni. Veljet ja tyttären perhe ovat lähellä sydäntäni. Myös tämä elämääni tullut kaveri, en uskonut että yhdessä olo jatkuu kauan, mutta päivä kerrallaan.

• mielikki.mummo kirjoitti:

Olin nuorena sosiaalisempi. Ruuhkavuodet ja ainainen kiire saivat kaipaamaan omaa rauhaa.
        Mielestäni vapaaehtoinen yksinolo ei haittaa, jos tuntuu ahdistavalta olla yksin pakon edessä, asia on ihan toinen.
        Aika kuluu kuin siivillä, jos en keksi mitään tekemistä alan vaikka leipomaan. Tärkeintä että voin rahassa puuhailla omia juttujani.
        Ei minua kukaan vieraampi pidä introverttina, olen helposti lähestyttävä ja juttelen mielelläni ihmisten kanssa jos sattuu kohdalle.
        Olen kuitenkin varovainen jos joku uhkaa reviiriäni. Veljet ja tyttären perhe ovat lähellä sydäntäni. Myös tämä elämääni tullut kaveri, en uskonut että yhdessä olo jatkuu kauan, mutta päivä kerrallaan.

niinhän siinä monesti käy että ne ruuhkavuodet
        ja se ainainen kiire (mää en vaan tunne niitä sanoja)
        saa ihmisen kaipaamaan vaan vapaa ajalta sitä rauhoittumista
        niinä vuosina ystävät jää taka alalle
        ja niitä on sit enää vaikea saada takaisin kun olis aikaa
        mulla on aina aikaa ihmiselle
        sukulaiset ei oikeen oo kauheen lähellä sydäntäni muutamaa lukuunottamatta
        ja tytär perheineen on tärkeä
        mutta heillä on oma elämä ja oma tosi laaja ystäväpiiri
        mies on tossa ja pysyy
        mutta olen hänetkin saanut oppimaan
        että joskus pitää ystävien kanssa osata olla yksinkin eikä mun tarvii aina olla mukana.

• totout

Sitä sopisi palstalaisten pohtia, että mikä olisi hyvä asuinmuoto ikääntyvälle, harvassa niitä jotka valitsee työlään omakotitalon tiettömien taipaleiden takana muuten kuin pakon sanelemana, ja Pirrekin vaikuttaa uupuneelta.

• totout kirjoitti:

Sitä sopisi palstalaisten pohtia, että mikä olisi hyvä asuinmuoto ikääntyvälle, harvassa niitä jotka valitsee työlään omakotitalon tiettömien taipaleiden takana muuten kuin pakon sanelemana, ja Pirrekin vaikuttaa uupuneelta.

mulla ei ollu pakonsanelema
        mutta olis ollu hölmöö olla käyttämättä tilaisuutta
        miehen kotitalo jäi hänelle täältä päijänteen rannalta
        Jyväskylästä olis ollut työmatka silloiseen työhömme viiskyt kilsaa
        ja täältä on kakskytviis kilsaa
        ja työvuorojen takia kahdella autolla piti kulkee
        niin oli luonnollista että tänne päädyimme
        enkä sillei vielä tunne itseeni ikääntyväksi ihmiseksi
        nyky kuuskymppiset on vielä keski ikäisiä
        ja se tehdään mitä viittitään töiden lisäksi
        tietysti normaalit ruohonleikkuut ym kesällä
        ja lumityöt talvella jos tulee paljon lunta niin sit traktorilla
        ystävä on metsuri niin tekee meille polttopuita
        ja raivaa rantaa... olis taas raivauksen tarpeessa.

• pirremiinapas
        totout kirjoitti:

Tiettömien teidenkö..ehei..päällystetty tie kulkee hyvä ettei rappusilta, ja kutostielle joku 5 kilsaa..Googlessa näyttää että talomme olisi korvessa, ei vähääkään korvessa.'

Enkä ole väsynyt, eihän minulla ole tässä oikein mitään sen kummempaa tekemistäkään, ja mitä en jaksa tehdä sen joskus toiste. Ihan pastaa levität jo täällä palstallakin..

• pirremiinapas
        totout kirjoitti:

Elä tee omia diagnooseja, en vaikuta yhtään., enkä ole uupunutkaan. Taloon tulee vedet ja mänee myös, lämmin tulee pattereista, eikä ole vielä puutarhaakaan, missä mies uupuisin.. jonniijoutava mummo.

Tänään syöttelin lapset perheineen, eikä tunnu missään.

Elä tee omia diagnooseja, en vaikuta yhtään., enkä ole uupunutkaan. Taloon tulee vedet ja mänee myös, lämmin tulee pattereista, eikä ole vielä puutarhaakaan, missä mies uupuisin.. jonniijoutava mummo.

Tänään syöttelin lapset perheineen, eikä tunnu missään.

Minä taas olen väsähtänyt vaikka toisin jo hehkuttelin, että kyllä pelittää. Viikko kokoaikaista menoa takana, nyt on tyhjäkäynti vaihe.

Auttaiskohan energiajuoma, onko kokemuksia. Nuoret juovat sitä. Yhen kerran olen kokeillut silloin auttoi. Piti näet pysyä hereillä auton ratissa.

• pirremiinapas
        korppis kirjoitti:

Minä taas olen väsähtänyt vaikka toisin jo hehkuttelin, että kyllä pelittää. Viikko kokoaikaista menoa takana, nyt on tyhjäkäynti vaihe.

Auttaiskohan energiajuoma, onko kokemuksia. Nuoret juovat sitä. Yhen kerran olen kokeillut silloin auttoi. Piti näet pysyä hereillä auton ratissa.

Olen joskus juonut yliväsyneenä autoillessa energiajuomaa, ja kyllä auttoi.

Syön sinkkiä joka päivä, ja jos jostain syystä jää vaikka viikko väliin , jo pukkaa yskän rohtumaa huuleen..eli vastustuskyky tarviaa sinkkiä, muitapa lisiä en paljoa nautikaan , kalkkia lukuunottamatta.

• mää en taas muistanukkaan kuinka ilkeitä kirjoittajat
      tällä palstalla olla toisilleen niinkun nyt pirrelle
      mulla näky kaikkien poistettujen viestin alkusanat
      oon nykyään niin harvoin että ajattelin kirjoittajien jo rauhoittuneen
      mutta eipäs mitä taas siellä joku vouhkas puskasta
      no jospa hän sai hyvän mielen
      kun sai vähän purettua pahaa oloaan tänne.

• pirremiinapas

Joko vieraat saapuivat, kerrohan oliko teillä mukavaa..kys.utelian uuno :) utelias on yhtä kuin tiedonhaluinen :)

• tuli ja meni ja meillä oli tosi kiva kesäilta
        syötiin ja juotiin pitkän kaavan mukaan.

• Seuraavalla kerralla pirre mukaan. Kyllä olette ihania "myrkynkeittajia'.Jatkoa seuraa...

• Ehdottomasti pirre mukaan seuraavaan myrkkyliemen keittoon.

• pahatkieletkaakatti
        korppis kirjoitti:

Ehdottomasti pirre mukaan seuraavaan myrkkyliemen keittoon.

Ette sitten pystyneet muuhun kuin myrkkypuheisiin.

• pirremiinapas

Ai myrkkylientäkö keititte.., jännääää päästä mukaan "sopan" hämmentäjäksi..

• nakrattaa

Mikäli minulla olisi hyvää seuraa, niin en ajatuskaan soisi tälle palstalle, saatikko sitten tulisin kirjoittamaan.

• Paöomaek
        nakrattaa kirjoitti:

Mikäli minulla olisi hyvää seuraa, niin en ajatuskaan soisi tälle palstalle, saatikko sitten tulisin kirjoittamaan.

Tää oli juuri niitä kommentteja joille me naurettiin ...." minä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi tavata ketään tällaiselta persreikäpalstalta,,," pidetään mielessä ettei vain vahingossa tule kutsuttua Iloisten Rouvien Kerhoon tai Myrkynkeittäjien vousijuhliin. Saisit elinikäisen vamman jos joutuisit tapaamaan seurallisia, elämänmyönteisiä, iloisia ihmisiä joilla onparisuhteet,perheet, elämä kaikinpuolin kunnossa.

• onhanseniin
        Paöomaek kirjoitti:

Tää oli juuri niitä kommentteja joille me naurettiin ...." minä en ainakaan missään tapauksessa haluaisi tavata ketään tällaiselta persreikäpalstalta,,," pidetään mielessä ettei vain vahingossa tule kutsuttua Iloisten Rouvien Kerhoon tai Myrkynkeittäjien vousijuhliin. Saisit elinikäisen vamman jos joutuisit tapaamaan seurallisia, elämänmyönteisiä, iloisia ihmisiä joilla onparisuhteet,perheet, elämä kaikinpuolin kunnossa.

Ja joiden kaikki vapaa-aika kuluu täällä palstalla itsensä kehumiseen...

• nakrattaa
        Paöomaek kirjoitti:

Noinko pienet ympyrät sinun päässäsi liikkuu?

• ympärikäydään
        nakrattaa kirjoitti:

Ihmiset joilla on Elämä netin ulkopuolella eivät läheskään aina ymmärrä niiden elämää joilla se on lähes kokonaan täällä netissä. Kyllä silloin saa ja pitääkin hehkuttaa, jos kerrankin jotain tapahtuu livessä, edes muutaman kerran vuodessa.
        Olen iloinen näiden ikänaisten ilosta, toivottavasti todella ottavat Pirrenkin mukaansa vuosittaiseen "revittelyynsä".

• Halvat.Huvit.Teillä
        onhanseniin kirjoitti:

Ja joiden kaikki vapaa-aika kuluu täällä palstalla itsensä kehumiseen...

Iloiset myrkynkeittäjät käyttivät tapaamisen palstan käsittelyyn ja kirjotuksien pilkkaamiseen?

• Halvat.Huvit.Teillä kirjoitti:

Iloiset myrkynkeittäjät käyttivät tapaamisen palstan käsittelyyn ja kirjotuksien pilkkaamiseen?

ei hyvää päivää
        kai meillä nyt muutakin asiaa on kun palstan kirjoitusten vatkaus
        harvoin nähdään
        ja varsinkin nyt kun tapasin paloman ensimmäistä kertaa
        johan siin yks kahdeksan tuntia vierähtää elämäntarinoissa
        mutta hei te kaikki jotka kirjoitatte noita karvaita kommenttejanne
        tulkaa seuraavan kerran mukaan
        niin on teilläkin kerrankin kivaa.

• XXL_Blöjat

Joo tulossa ollaan ja vaihettaan vaipatkin teillen ehken seuraavalla kerralla.

• kateutta vaan pukkaa
        vaihtele sää vaan omia vaippojas
        ei olla vielä vuodepotilaita
        eikä meistä tällä menolla tuukkaan
        toisin kun susta .

• Myöhäisiltaa@

Ajoin yli 700 km kahdessa päivässä. Kyllä kannatti, sillä meillä oli kivaa yhdessä. Söimme ja joimme kuin venäläjällä ikään. Ruokalajit vaihtuivat parin tunnin välein. Skumppaa, valkkista ja punkkua. Jutunaiheet eivät suinkaan olleet palstalaisista, vaan ihan omista asioista keskustelimme millon terassilla milloin kesäkeittiössä.
      Latobaarista kaikui karaoke, tummuvaan yöhön kauniin Päijänteen rannalla.
      Myrkynkeittäjät oli mahtava oivallus, jolla leikittelimme tehden kuvasarjan ja hitto kun meitä nauratti, ei tuo nimi oikeastaan ole kaukaa haettu. Pyh..happamia ; )

Ilta kului liian nopeasti, mutta perinne tulee jatkumaan.

• Minullakin oli mahtava Keskiviikko ilta. Tytär ja vävy tulivat yllätysvierailulle Helsingistä . Istuttiin ensin iltaa meillä, juttua riitti, käväisimme myös ravintolassa, sielläkin viihdyttiin hyvin. Vähän väsytti tänään kun en ole tottunut, mutta nautimme elämästä.
      Hienoa että teillä oli onnistunut tapaaminen.

• yhteenvetäjä

Mutta Kiva, että muutama palstakirjoittaja antoi kolmikolle sitä huomiota mitä tälläisillä aloituksella haetaan.

• mitähän huomioo mää tällä hain
        halusin vaan kirjoittaa että kiva kun joku tulee käymään
        ja kukahan sitä huomioo anto
        on se helevetti ettei tänne voi mitään kirjoittaa
        kun sunlaiset on heti veetuilemass
        sun takia en viitti täällä enää paljoo kirjoitella.

• Huomenta@

Enti vanhaan sitä jaksoi. Ei se nyt oikeastaan pidä paikkaansa. Meikäläisen jaksamisessa ei suurtakaan muutosta ole tapahtunut. Unta vaan enempi. Kymmenen tunnin unet ja taas mennään. Tänäänkin vuotuinen serkustapaaminen mökillä.
      Joku kirjoitti, että jos ei livessä mitään tapahdu on hehkutettava täällä. No, tapahtuu joka päivä jotain, aamutuimaan ja iltamyökään on kerkiää käydä lukemassa kirjoituksia ja naputtelemassa kommentteja.

Nyt aamupalalle ja sitten ajan mökille valmistelemaan terassilautojen nimejäisiä.
      Kun täytin 70-vuotta toivomukseni oli ei, tavaraa, mutta jos haluat muistaa juhlapaikalla on remppapossu. Possu keräsi rahaa sisääntuloterassin ja kuistin rappusren uusimiseen. Remppa tehtiin viimevuonna elokuun alussa. Tänään vieraat nimeävät omat kummilautansa..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2478
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      73
      1796
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      81
      1308
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1228
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1188
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1050
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      904
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      892
    Aihe