Tri Ruja lähettää terkkuja Tupaista!

Waalroos

Loppusuoralla ollaan voittajina. Räpeltäjät, pankit, bitcoin ja muut noviisit keräävät varusteitaan pelikentällä. Me Onecoinaajat ja Onesafeejat olemme saavuttaneet tavoitteemme. DealShaker todistaa sen. Avotampiot ovat kyykyssä.

19

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kullitettupatsas

      Dupai pai pai keskustassa on patsas jossa Rutjage tunkee tunkkien rahaa veskaan. Tampio on polvillaan yhden säikeen varassa ja huutaa ehkä pönzzii ja tekee banzain.

    • ManiVeska

      Minä ainakin uskon että ruja tulee vielä ja palauttaa kaikkien rahat. Varmana ei ole manit veskassa.

    • Rujacoin

      Kyllä! Ruja tulee takaisin ja perustaa uuden kolikon, joka on parempi edeltäjäänsä.

      • Pärinäpoitsi

        Voiko kolikon aitoutta testata puraisemalla...vaikka mul on legot suussa. Haiseeko virtuaali-piittiraha ? Jos setelillä pyyhkäisee takalistoa niin rahaan tulee vinho tuoksu. Niin haiseeko onecoin muulle kuin huijaukselle


      • Maajjohtaja
        Pärinäpoitsi kirjoitti:

        Voiko kolikon aitoutta testata puraisemalla...vaikka mul on legot suussa. Haiseeko virtuaali-piittiraha ? Jos setelillä pyyhkäisee takalistoa niin rahaan tulee vinho tuoksu. Niin haiseeko onecoin muulle kuin huijaukselle

        Ivaat,, pilkkaat toisten USKOA!! Oot sivistymätöm!


      • Rujacoin
        Maajjohtaja kirjoitti:

        Ivaat,, pilkkaat toisten USKOA!! Oot sivistymätöm!

        Herää pahvi! Ruja huijasi teitä. Mustalainen vei rahanne.


      • FaktaaVälillä
        Rujacoin kirjoitti:

        Herää pahvi! Ruja huijasi teitä. Mustalainen vei rahanne.

        Eipäs nimitellä lakitieteen tohtoria, Kunnioitusta uuden innovatiivisen valuutan kehittäjää kohtaan. Pian Onecoin on vaihdettava ja sitten jytisee.


      • Rujacoin
        FaktaaVälillä kirjoitti:

        Eipäs nimitellä lakitieteen tohtoria, Kunnioitusta uuden innovatiivisen valuutan kehittäjää kohtaan. Pian Onecoin on vaihdettava ja sitten jytisee.

        Manne ja sukulaiset elää kissan päiviä ja shoppailee teidän rahoilla.


      • OnkoKaikkiKotona
        Rujacoin kirjoitti:

        Manne ja sukulaiset elää kissan päiviä ja shoppailee teidän rahoilla.

        Tässä taitaa olla palstan fiksuin kaveri.


    • TriRojuInvaToope

      Hai teille suomalaisille!
      Louhikaa, älkää urputtako!

    • ManneRuja

      " Tri Ruja lähettää terkkuja Tupaista!"
      Veska on tyhjä, mistä lisää sijoittaja?

      Terv. Ruja

    • KateellinenVastustaja

      Perkeles sentään. Miksi en sioittanut kun mahdollisuus oli auki. Nyt olisin miljonääri. Kyykyssä ollaan.

      • ManneRuja

        Miljonääri kylläkin, mutta mitä tekee miljoonalla Onecoinilla?


    • Petterikin on viimein tullut uskoon ja olisi halunnut mennä tunkitustilaisuuteen, mutta Kerberokset ei päästäny sisälle. Nenäpäivä-nenäkään ei erehdyttänyt vahtikoiria.

    • Käykö täällä enää koinisteja lainkaan? Entäpä rantaruotsalainen URPO MÖKKILOKKI. Sioittaja joka on hävinnyt huvilansa ja omaisuutensa bitcoinissa? Heikkolahjainen, kouluttamaton, ammattitaidoton heiluriveikko.

    • kysyjä

      Onko tupaissa kovat tupaillat?

    • dsfsdfsg

      Älkää nimitelkö Rujaa. Käy vielä niin että suomalainen "sijoittaja" vetää teidät oikeuteen hänen puolestaan ja saa korvausrahat Rujalle. hehheh

    • TeittinRuujaa

      Minä opeta suome. Tykätä soome rahamies he haluta antaa kaikki raha minä. En hylkää. Otan raha ja ostaa asunto.
      Nyt mnä tuupai ja kota synnyttttää ryptö binsessä kipu. Kiitttos raha

      • TopraHuja

        Vilpitön kommentti. Tri Huja ei taaskaan petä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe