Loppusuoralla ollaan voittajina. Räpeltäjät, pankit, bitcoin ja muut noviisit keräävät varusteitaan pelikentällä. Me Onecoinaajat ja Onesafeejat olemme saavuttaneet tavoitteemme. DealShaker todistaa sen. Avotampiot ovat kyykyssä.
Tri Ruja lähettää terkkuja Tupaista!
19
817
Vastaukset
- Kullitettupatsas
Dupai pai pai keskustassa on patsas jossa Rutjage tunkee tunkkien rahaa veskaan. Tampio on polvillaan yhden säikeen varassa ja huutaa ehkä pönzzii ja tekee banzain.
- ManiVeska
Minä ainakin uskon että ruja tulee vielä ja palauttaa kaikkien rahat. Varmana ei ole manit veskassa.
- Rujacoin
Kyllä! Ruja tulee takaisin ja perustaa uuden kolikon, joka on parempi edeltäjäänsä.
- Pärinäpoitsi
Voiko kolikon aitoutta testata puraisemalla...vaikka mul on legot suussa. Haiseeko virtuaali-piittiraha ? Jos setelillä pyyhkäisee takalistoa niin rahaan tulee vinho tuoksu. Niin haiseeko onecoin muulle kuin huijaukselle
- Maajjohtaja
Pärinäpoitsi kirjoitti:
Voiko kolikon aitoutta testata puraisemalla...vaikka mul on legot suussa. Haiseeko virtuaali-piittiraha ? Jos setelillä pyyhkäisee takalistoa niin rahaan tulee vinho tuoksu. Niin haiseeko onecoin muulle kuin huijaukselle
Ivaat,, pilkkaat toisten USKOA!! Oot sivistymätöm!
- Rujacoin
Maajjohtaja kirjoitti:
Ivaat,, pilkkaat toisten USKOA!! Oot sivistymätöm!
Herää pahvi! Ruja huijasi teitä. Mustalainen vei rahanne.
- FaktaaVälillä
Rujacoin kirjoitti:
Herää pahvi! Ruja huijasi teitä. Mustalainen vei rahanne.
Eipäs nimitellä lakitieteen tohtoria, Kunnioitusta uuden innovatiivisen valuutan kehittäjää kohtaan. Pian Onecoin on vaihdettava ja sitten jytisee.
- Rujacoin
FaktaaVälillä kirjoitti:
Eipäs nimitellä lakitieteen tohtoria, Kunnioitusta uuden innovatiivisen valuutan kehittäjää kohtaan. Pian Onecoin on vaihdettava ja sitten jytisee.
Manne ja sukulaiset elää kissan päiviä ja shoppailee teidän rahoilla.
- OnkoKaikkiKotona
Rujacoin kirjoitti:
Manne ja sukulaiset elää kissan päiviä ja shoppailee teidän rahoilla.
Tässä taitaa olla palstan fiksuin kaveri.
- TriRojuInvaToope
Hai teille suomalaisille!
Louhikaa, älkää urputtako! - ManneRuja
" Tri Ruja lähettää terkkuja Tupaista!"
Veska on tyhjä, mistä lisää sijoittaja?
Terv. Ruja - KateellinenVastustaja
Perkeles sentään. Miksi en sioittanut kun mahdollisuus oli auki. Nyt olisin miljonääri. Kyykyssä ollaan.
- ManneRuja
Miljonääri kylläkin, mutta mitä tekee miljoonalla Onecoinilla?
Petterikin on viimein tullut uskoon ja olisi halunnut mennä tunkitustilaisuuteen, mutta Kerberokset ei päästäny sisälle. Nenäpäivä-nenäkään ei erehdyttänyt vahtikoiria.
Käykö täällä enää koinisteja lainkaan? Entäpä rantaruotsalainen URPO MÖKKILOKKI. Sioittaja joka on hävinnyt huvilansa ja omaisuutensa bitcoinissa? Heikkolahjainen, kouluttamaton, ammattitaidoton heiluriveikko.
- kysyjä
Onko tupaissa kovat tupaillat?
- dsfsdfsg
Älkää nimitelkö Rujaa. Käy vielä niin että suomalainen "sijoittaja" vetää teidät oikeuteen hänen puolestaan ja saa korvausrahat Rujalle. hehheh
- TeittinRuujaa
Minä opeta suome. Tykätä soome rahamies he haluta antaa kaikki raha minä. En hylkää. Otan raha ja ostaa asunto.
Nyt mnä tuupai ja kota synnyttttää ryptö binsessä kipu. Kiitttos raha- TopraHuja
Vilpitön kommentti. Tri Huja ei taaskaan petä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683