Muskettikoira Oulu

eka-vika

Olen järkyttynyt miten nykypäivän kivijalkakaupalla on mahdollista kohdella asiakkaita noin törkeästi ja ala-arvoisesti. Vierailin liikkeessä ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kävin lasten kanssa katsomassa kaloja ja hyvä että hei sanottiin. Kassalla porukalla juoruiltiin ja vittu lenteli niin, että lasten korvia kuumotti. Vihdoin myyjä vaivautui paikalle, niin kaikki mitä ehdotin tai pyysin oli väärin. Minusta tehtiin täysin idiootti ja akvaario meillä on ollut yli 20v, joten ehkä jotain olen oppinut matkan varrella. Kyllä niin ylistetty ja korokkeella nostettu liike teki täydellisen mahalleen laskun. Valikoimaa on kehuttu laajaksi ja kattavaksi, mutta ei ollut kovin kummoinen. Altaita kyllä oli, mutta melko tyhjiä ja perus neontetraa. Myyjien käytös oli vaan niin järkyttävän pöyristyttävää ja ylimielistä.
P.s. Oli muuten törkyinen ja likainen kauppa.

8

2945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiosamaksukauppaa

      Arvoisa eka-vika. Emme myy osamaksulla tuotteittamme kenellekään, onpa hänellä akvaario tai ei. Olet lämpimästi tervetullut liikkeeseemme tekemään ostoksia, joko pankki- tai luottokortilla, käteinen toki käy myös maksuvälineenä. Osamaksulla emme kuitenkaan myy.

      • Nohuhhuh

        Eikös se jo aloituksessa kerrottu, ettei aloittaja ole toiste tulossa? Turha siihen on silloin tulla tyhjänpäiväistä länkyttämään. Normaali kauppias/työntekijä olisi vain pahoitellut, jos on jäänyt peen maku suuhun, mutta et sinä näemmä. Saman asian voi sanoa miljoonalla eri tavalla, ja asian kääntäminen asiakkaan mokaksi on vihoviimeinen tyyli asiakaspalvelijalta.


      • eka-vika

        OSAMAKSULLA? Emme edes keskustelleet hinnoista tai maksuista? Taitaa olla liike melko kuumaa kamaa teidän liike, jos joka toisen asiakkaan kanssa on häikkää. Rehellisellä OP:n pankkikortilla olisin maksanut.
        Valitettavasti joudun kertomaan, että kyllä tuo kohtelu ja käytös riittää ja perheemme asioi jatkossa Lilzoossa.


      • hjfked

        Ei he*****, onks toi toinen kommentti kaupan yrittäjän? :D :D Hienosti menee.


    • dontfeedthetrolls

      Ette kai te ihan oikeasti usko että tuo joka mukamas on myyjä on ihan oikeasti siellä töissä? Ihan tavallinen trolli vaan joka keksi kivan tavan saada huomiota.
      Parempi vaan jättää ruokkimatta. Minun osaltani sen ruokkiminen jää tähän viestiin.

    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä asiakaspalvelusta. Ihme että putiikissa vielä asiakkaita riittää

      • Anonyymi

        Olemme käyneet kesästä lähtien, kun koiranpennun saimme. Olemme aina saaneet muskettikoirasta ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Koiran kanssa ja ilman on kaupassa käyty


    • Anonyymi

      Tänään asioin ensimmäistä kertaa ja päätin, että tuolla alan käymään jatkossakin. Mukava tunnelma, hyvä palvelu, tarvitsemani kissan- ja koiransapuskat sain matkaani, kiitos!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe