noloa

Jim

joo

Käyn hieronnssa about kerran kahdessa viikossa.
Harrastan lenkkeilyä, hiihtoa ja kuntosalia...yms..

No nyt kävi nii, et penikseni tärähti seisomaan kesken hieronnan, eikä millään suostunut laskemaan päätään, vaikka mitä ajattelin.

Ei uskaltanut hieroja koskea juurikaan polvien yläpuolelle mukamas reisiä hieroessa, oli vaan niin vaivautuneen oloinen... ja minä tietenkin punoitin vaivautuneena myös.....

Oli helpotus päästä pois tilanteesta. Seuraava hierontakerta saa kyllä odottaa....


huh

24

17328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fysioterapeuttinainen

      Jos kertomuksesi oli totta, olisit siinä tilanteessa voinut sanoa tarvitsevasi käydä wc:ssä.Tilanne olisi kaiketi mennyt sillä ohi, eikä siitä olisi jäänyt traumoja.Ammatti-ihminen ei hämmenny vähästä, toisaalta taas osaa myös tunnistaa epäasialliset ihmiset ja lähettää heidät kotiin kasvamaan!Olen kuullut sairaalan puolelta samantapaisia tapahtumia ja kaikkeahan sattuu.Jos itse käyttäydyit asiallisesti uskoisin,että voit mennä seuraavan kerran aivan normaalisti.

      • Sairaanhoitaja

        Ja höh, sun noloudelles. Olemme kaikki ihmisiä ja hoitohenkilökunta jos kuka tietää sen. Kaikkea sattuu ja tapahtuu.. mutta tietysti sinulle itsellesi tilanne on ollut kiusallinen, sen ymmärrän. Kysäise siltä hierojaltas kuinka monta "seisokkia" se on nähnyt työuransa aikana. Luulenpa, että aika monta.
        Rohkeesti vaan kertaan seuraavaan..:)


      • aaa

        Mitä siellä wc:ssä olisi sitten pitänyt tehdä?


      • Penison
        Sairaanhoitaja kirjoitti:

        Ja höh, sun noloudelles. Olemme kaikki ihmisiä ja hoitohenkilökunta jos kuka tietää sen. Kaikkea sattuu ja tapahtuu.. mutta tietysti sinulle itsellesi tilanne on ollut kiusallinen, sen ymmärrän. Kysäise siltä hierojaltas kuinka monta "seisokkia" se on nähnyt työuransa aikana. Luulenpa, että aika monta.
        Rohkeesti vaan kertaan seuraavaan..:)

        Anna vaan erektion olla, hiljalleen se siitä pehmenee. Miehillä on penis.. ja kosketus iholla saa miehen elimeen eloa. Se on LUONNOLLISTA. Älä nolostu sen takia että olet terve mies. Erektio on tärkeä juttu, hieronta on tavallaan myös peniksen fysioterapiaa jos tai kun tulee erektio.
        Kosketus ja hormooni tasapainot vaihtelee, kuten naisillakin. Toisinaan kiihottuu ilman sen kummempaa syytä tai kosketus on joskus laukaiseva tekijä. Hormoonithan ne, kuten naisillakin....


      • sporttipoika82

        hitot minä vessan lähde kesken hieronnan. seisoo jos seisoo. nainen voi hymyilä se on toiseski paras vaihtoehto.


    • xxxxxxxx

      Oliko hieroja mies?

      Naishierojasta se varmaan oli vain imartelevaa :D))

      • koulutettu hieroja

        Ei ole hieronnan tarkoitus tuo.
        Missä ihmeen sivelyhieronnassa nämä seisokin saaneet miehet oikein käyvät?
        Kunnollisessa ja tehokkaassa hieronnassa ei VARMASTI kikkeli kohoa.
        Ei edes pysty ajattelemaan mitään.


    • jussi

      tiedän fiiliksen koska itselleni on myös käynnyt niin, parikin kertaa onneks eri hierojilla.

      Jotenkin en voi sille mitään että joskus toisen kosketus tuntuu hyvältä ja erektio alkaa herkästi
      tulla, saan muutenkin helposti erektion..toisaalta olen ajatellut että parempi
      niin kuin että olis ihan immuuni kosketukselle!

      • normaalia

        Hei! En usko, että olet todellakaan ainoa mies,jolla on näin käynnyt, että penis jäykistyy hieronnan aikana. Itselleni on useasti käynyt näin. Olen rohkeasti todennut asian hierojalle ja kun vastaukseksi olen saanut, että tämä on ihan normaalia reaktio joillakin miehille ja asia on puhuttu, niin jäykkyyskin häviää ja palataan normaaliin tilaan. Itse olen hyvin herkkä mies enkä ole välttynyt siemensyksyltäkään hieronnan aikana. Tämäkin asia on voitu puhua hierojan kanssa ja tilanne on sillä selvä. Kaikki perustuu siihen, että hieroja on ammatitaitoinen ja ymmärtää myös asiakastaan. On hienoa käydä sellaisella ammattihierojalla, joka kunnioittaa asiakastaan ja tämän tunteita. Olen jo vuosia käynyt samalla hierojalla ja joskus tulee "seisokki" ja joskus ei. Ihminen on ihmeellinen olento!


      • hieroja
        normaalia kirjoitti:

        Hei! En usko, että olet todellakaan ainoa mies,jolla on näin käynnyt, että penis jäykistyy hieronnan aikana. Itselleni on useasti käynyt näin. Olen rohkeasti todennut asian hierojalle ja kun vastaukseksi olen saanut, että tämä on ihan normaalia reaktio joillakin miehille ja asia on puhuttu, niin jäykkyyskin häviää ja palataan normaaliin tilaan. Itse olen hyvin herkkä mies enkä ole välttynyt siemensyksyltäkään hieronnan aikana. Tämäkin asia on voitu puhua hierojan kanssa ja tilanne on sillä selvä. Kaikki perustuu siihen, että hieroja on ammatitaitoinen ja ymmärtää myös asiakastaan. On hienoa käydä sellaisella ammattihierojalla, joka kunnioittaa asiakastaan ja tämän tunteita. Olen jo vuosia käynyt samalla hierojalla ja joskus tulee "seisokki" ja joskus ei. Ihminen on ihmeellinen olento!

        Ei ole kyllä minun vastaanotollani siemensyöksy normaali reaktio, eikä tule koskaan olemaankaan. Normaalin rajoihin ei mielestäni kuulu se, että aikuinen terve mies päästää itsensä laukeamaan hieronnan aikana.


      • tahdosta riippumaton
        hieroja kirjoitti:

        Ei ole kyllä minun vastaanotollani siemensyöksy normaali reaktio, eikä tule koskaan olemaankaan. Normaalin rajoihin ei mielestäni kuulu se, että aikuinen terve mies päästää itsensä laukeamaan hieronnan aikana.

        Erektio ja siemensyöksy on kyllä joskus ihan tahdosta riippumaton tapahtuma. Luulisi ammattihierojan tämän oppineen koulutuksessa!


      • jobi
        tahdosta riippumaton kirjoitti:

        Erektio ja siemensyöksy on kyllä joskus ihan tahdosta riippumaton tapahtuma. Luulisi ammattihierojan tämän oppineen koulutuksessa!

        Luulisi paljon muutakin ammattihierojan koulutuksessaan oppineen, mutta minkäs teet kun kaikki eivät opi. Tiedän paljonkin hierojia, jotka ovat omien seksifobioidensa kanssa niin hämmentyneitä, että eivät selviydy vähänkään hankalista tilanteista.

        Ylipääsemättömän ongelman joillekin hierojille tuottaa näin pakkastalvina esimerkiksi se, että miehillä kokohierontaan tullessaan on pitkät kalsarit. Hirveä haloo nousee, jos pahaa aavistamaton miesparka yrittää ottaa kalsarinsa hierontaa varten pois jalasta.

        Jotain pitäisi hierojien koulutuksen suhteen tehdä!!


      • Hieroja...

        Jos saat erektion myös mieshierojalla niin se johtuu kosketuksesta.
        Muuten vain likaisesta mielikuvituksesta tai hieronta on jotakin sivelyä
        mikä taas kuuluu makuuhuoneeseen. Ei hierontaan


    • nono

      levitellä nolouttasi netissä.

      • Migu2

        Tuttu tilanne, olin kerran tutun hierontaopiskelijan hierottavana en ajatellut mitään koitin vain rentoutua.
        Kaikki meni hyvin kunnes hän veteli pitkin kylkeä kohti nännejäni, sain älyttömän kovan erektion jolle en voinut mitään.Hän varmasti huomasi sen koska sanoi -nyt meidän pitää lopettaa, poistuin omituisesti kävellen paikalta koska kova erektio housuissa on hyvin vaikea kävellä. -Tämä oli tosiaan noloa.
        Päätin että hieronta ei sovi mulle ja olen kiertänyt hieronnat kaukaa.


    • dsadsadsadsadsaassad

      saanko hieroa sua

    • ei tahatonta erektiota tarte sinällään häpeillä. niitä tulee useinkin välillä asiakkaale eikä sen tratte aiheuttaa traumoja tai häpeää sulle. asiallisesti voisit kertoa jo siitä hieronnan alusssa taikka aikaa varatessa. kyllä asiallisiin tilanteisiin löytyy asiallinen vastaus. ja ammattitoinen hieroja voi laittaa vaikka pikkupyyhkeen alapään suojaksi jos siltä tuntuu (olit sitten alasti tai kalsareissa).
      itse käytän tuota keinoa jos asiakas vaivaantuu mahdollisesta erektiosta kesken hieronnan. joskus asiakas sanoo siitä onelmasta etukäteen ja asia sillä selvä kun siihen osaa sitten suhtautua molemmat osapuolet luonnolllisesti ilman häpeää.

    • jk

      vai niin kävi sulle

    • jk

      vai kävi sulle niinn pahasti

    • jk

      vai kävi sulepahasti

      • Kyrpää

        Kyrpää kyrpää


    • coolcool

      Kylmäspray auttaa tosi hyvin tahattomaan erektioon. Kokemusta on, kun hieroja laittoi sitä minulle, kun alkoi aivan tahtomatta nousta oikein kunnon erektio.

      • pyhäpietari

        hahhaa. kaikenhuippu. estellä luonnonilmiötä. tuommosta ei voi oikeasti olla .ymmärrän vesisprayt koiran naamalle jossei tottele.


    • m33vsdfvsdf

      Minä kävin perjantaina hierojalla. Oli sillä vähän muokkaamista selässäni kun viimeksi lienen käynyt joskus 20 v sitten. Oli vähän jumissa lihaksisto ja tympeätä ulkotyötä teen ja paljo situn netin äärellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe