Ota siihen yhteyttä jos sinulla on jotain asiaa?
Sinulla on numeroni!
15
568
Vastaukset
- Miestiältä
Ei ole numeroa.
- eiminulla
ole sen numeroa kehen olen ihastunut. En tiedä edes missä hän asuu. Olen vain salainen ihailija kunnes tunteet kuolee.
- kiitossamoin
Niin kuin sinullakin mun, mutta sinähän et välitä, etkä ikinä kysy edes kuulumisia ja jätät vastaamatta henkilökohtaisiin viesteihin muitakin normaaleja viestittely reittejä, jos käytän.
- Jostää
perustuu epäselvään yhteydenottoon joka on edelleen täysi mysteeri mulle ja oletukseen siitä että sillä perusteella ois numero niin sitä ei ole ja jos et vieläkään sitä usko niin hyppää jo järveen!!
- Pitäisköhän
Niin on.
Niin numerot on kyllä,mikset siis itsekkin ottaisi vapaaehtoisesti yhteyttä.
- Ur-Quan
Hän halusi estää minut ilman mitään syytä, enkä pysty ottamaan yhteyttä! Ainoastaa hän voi muuttaa asian ja ottaa yhteyttä!
Ur-Quan kirjoitti:
Hän halusi estää minut ilman mitään syytä, enkä pysty ottamaan yhteyttä! Ainoastaa hän voi muuttaa asian ja ottaa yhteyttä!
Jos hän on sinut estänyt täytyy siihen olla syynsä?
- seonsesyy
AinaNorsu kirjoitti:
Jos hän on sinut estänyt täytyy siihen olla syynsä?
Syy siihen on että hänellä on niin paljon ongelmia, joten hän ei jaksanut kuunnella sitä että yritin auttaa ja suuttui.
seonsesyy kirjoitti:
Syy siihen on että hänellä on niin paljon ongelmia, joten hän ei jaksanut kuunnella sitä että yritin auttaa ja suuttui.
No niin ei sitten auta kuin odottaa että rauhoittuu.
- selvätarkoitus
Ur-Quan kirjoitti:
Jos olet lähettänyt viestiä ja ei mene perille niin sitten hän tosiaan on estänyt sinut. Se taas tarkoittaa sitä, että sinun pelisi hänen suhteensa on menetetty.
- ootkoihanääliö
Ur-Quan kirjoitti:
Hänellähän on syy, jos on nähnyt parhaaksi estää sut. Sä vain et sitä tiedä, eikä hänellä on mitään velvollisuutta sulle estämisiään perustella.
- Ciao__
Estetty numero, se tarkoittaa ainoastaan sitä, että unohda hänet.
- poisminusta
Olet oikeassa! Unohdan hänet nyt tänään kokonaan!
- eripariaolevat
ei ole, en voi yhteyttä ottaa. eli meidän täytyis kohdata ja törmätä, puhua ja pussata minun puolestani =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934