Mies ei unohtaminen onnistu

Eiunohdusta

Kun näin taas ihanaa unta sinusta. Siinä oli lämmin tunnelma ja yhteisymmärrys. Jalkamme koskettivat toisiaan pöydän alla. Lämmin halaus ja tiukka rutistus sinulle M.

24

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seinähullu

      Sama täällä :). Saankohan koskaan ottaa sua isoon halaukseen ja rutistukseen ja sitten...

    • Japuhelinsoi

      AP Nyt, kun tietäis vaan vielä kehen ottaa yhteys, vankka vihje niin sun puhelimeen tulee kohta viesti😍

      • Eiunohdusta

        En usko. Mutta vihje on se että ollaan halattu 2 kertaa. Toinen tiukka ja toinen hellä hali... En ole muita kommentteja tähän ketjuun vielä laittanut. Kiirettä pitää. Olen ap.


    • Sama täällä. Minun täytyy varmaan sulkea kaikki sosiaaliset mediat että en eksy enää katselemaan hänen profiilejaan. Korpeaa kun olen näin heikko että en pääse tästä yli. Jos asiat vain olisi olleet toisin niin ehkä siitä olisi kehittynyt jotain. Miksi sitä aina haaveilee mahdottomia?!?!

      • EräälleMmiehelle

        Mikä on elämässä mahdotonta?
        Itse en aio lopettaa eräästä M miehestä haaveilua tai luopua toivosta... Aina on mahdollisuus❤


      • missäsiellä
        EräälleMmiehelle kirjoitti:

        Mikä on elämässä mahdotonta?
        Itse en aio lopettaa eräästä M miehestä haaveilua tai luopua toivosta... Aina on mahdollisuus❤

        Lapissa?


      • EräälleMmiehelle kirjoitti:

        Mikä on elämässä mahdotonta?
        Itse en aio lopettaa eräästä M miehestä haaveilua tai luopua toivosta... Aina on mahdollisuus❤

        Kauanko olet tästä M miehestä haaveillut? Itse yritin tehdä asian eteen jotain mutta se ei johtanut muihin kuin kiusallisiin tilanteisiin. En halua toiselle aiheuttaa mitään harmia vaan päinvastoin. Kun keskustelun aikaan saaminen ei onnistu kaikkien viestien jälkeen niin ei ole enää keinoja tehdä asian eteen enempää. Plus että asiat jäi vähän siihen tilaan että viestin lähettäminen tässä vaiheessa alkaa olla jo ehkä liian tungettelevaa.


      • Treenaanekin

        Älä nyt viitti...olin silloin vielä naimisissa.
        Ei tulis ainakaan harmia, en voinut edetä silloin mihinkään, mutta nyt tilanne on ihanteellinen


      • EräälleMmiehelle
        Lahjattomat_treenaa kirjoitti:

        Kauanko olet tästä M miehestä haaveillut? Itse yritin tehdä asian eteen jotain mutta se ei johtanut muihin kuin kiusallisiin tilanteisiin. En halua toiselle aiheuttaa mitään harmia vaan päinvastoin. Kun keskustelun aikaan saaminen ei onnistu kaikkien viestien jälkeen niin ei ole enää keinoja tehdä asian eteen enempää. Plus että asiat jäi vähän siihen tilaan että viestin lähettäminen tässä vaiheessa alkaa olla jo ehkä liian tungettelevaa.

        Haaveillut olen jo yli puoli vuotta ja tavattoman on ollut värikästilanne. Kiusallisiatilanteita ja ahdistusta on tilanne tuonut mukanaan varmasti molemmille. Ehdottomuutta ja epävarmuutta. Halua ja pidättyväisyyttä, mutta en vain voi unohtaa. Kun joku tuntuu niin oikealta. Itse olen valmis tutustumaan ja etenemään asian kanssa, mutta yksin ei voi. Hän on se meistä joka tekee ratkaisunsa... haluaako vai ei? Ja taisi ratkaista ei, koska on vetäytynyt hiljaisuuteen ja välinpitämättömyyteen.


      • EräälleMmiehelle kirjoitti:

        Haaveillut olen jo yli puoli vuotta ja tavattoman on ollut värikästilanne. Kiusallisiatilanteita ja ahdistusta on tilanne tuonut mukanaan varmasti molemmille. Ehdottomuutta ja epävarmuutta. Halua ja pidättyväisyyttä, mutta en vain voi unohtaa. Kun joku tuntuu niin oikealta. Itse olen valmis tutustumaan ja etenemään asian kanssa, mutta yksin ei voi. Hän on se meistä joka tekee ratkaisunsa... haluaako vai ei? Ja taisi ratkaista ei, koska on vetäytynyt hiljaisuuteen ja välinpitämättömyyteen.

        Siis millä tavalla olet ilmaissut tälle M miehelle kiinnostuksesi. Itselläni on kanssa puolen vuoden myllerrys ihastuksen kohteen kanssa takana enkä pääse yli tästä. Tällä hetkellä toinen on niin etäinen että en saa millään keskustelua aikaiseksi.


      • eriraiteilla
        Lahjattomat_treenaa kirjoitti:

        Kauanko olet tästä M miehestä haaveillut? Itse yritin tehdä asian eteen jotain mutta se ei johtanut muihin kuin kiusallisiin tilanteisiin. En halua toiselle aiheuttaa mitään harmia vaan päinvastoin. Kun keskustelun aikaan saaminen ei onnistu kaikkien viestien jälkeen niin ei ole enää keinoja tehdä asian eteen enempää. Plus että asiat jäi vähän siihen tilaan että viestin lähettäminen tässä vaiheessa alkaa olla jo ehkä liian tungettelevaa.

        Minulla M mies mielessä vuoden verran. Jäi hiljaiseksi alkulupausten jälkeen. Puheet ja käytös menivät ristiin.


    • hyppelispippelis

      En tiedä kannattaako itseään yrittää pakottaa unohtamaan jotain toista, turhaa energian haaskausta vain kun sellaiselle ei kuitenkaan itse mitään voi.

      Aika voimakkaan näköisiä nuo hyppelis-pomppelis -naisetkin urheilukilpailuissa.

      • taittuvavesi

        Ymmärsit siis vihdoin tämän asian? Haaskaat turhaa energiaa... kun se ei johda mitään...


      • EräsMmies

        Joo ollaan halattu 2 kertaa.. alun jälkeen nainen muuttui jotenkin välinpitämättömäksi, haluaisin tuntea paremmin mut kun toisesta ei mitään kuulu, niin siitä voi vetää omat johtopäätöksensä.


      • Halitaa
        EräsMmies kirjoitti:

        Joo ollaan halattu 2 kertaa.. alun jälkeen nainen muuttui jotenkin välinpitämättömäksi, haluaisin tuntea paremmin mut kun toisesta ei mitään kuulu, niin siitä voi vetää omat johtopäätöksensä.

        Mitä jos se nainen perääntyi siksi että ei tiennyt mitä sinä ajattelet?


    • Kuka lie aloituksen tekijä, ja ketä Miestä kaivannee?

      Minäkin näin viime yönä mieleenpainuvaa unta. Olin muka kurdinainen
      muiden kurdinaisten joukossa. Meidät naiset suljettiin vanhan imaamin ja tulkin
      kanssa kellariin. Miehet ja pojat vietiin avokatolle ammuttaviksi. Naiset pääsivät vankilastaan muutaman tunnin kuluttua pesemään ja valmistelemaan hautaan
      miespuolisten sukulaistensa ruumiit. Outo uni.

      T: Aloituksia tekemätön eli ei ap.

      • Mahmutolutt

        Jaaa ett on kokemuksia noista kamelikuskeista kusenjuojista


      • Mahmutolutt kirjoitti:

        Jaaa ett on kokemuksia noista kamelikuskeista kusenjuojista

        Enpä kutsuisi Lähi-Idän ihmisiä, ainakaan kaikkia heistä noilla nimillä!
        Ei ole intiimimpää kokemusta, mutta heidän maidensa tilanteiden seuraaminen
        on nykyisten medioiden aikana helppoa. (Ja onhan niissä tapahtunut kauheita, kuten kaikki joukkoampumiset, hermokaasuiskut, pommitukset jne.)


      • Timojj

        Ei kannata toiseen rakastua.
        Rakkaus on vain tunnetila.
        Ei nypläysmies/pitsimies/luisevasorminen koljatti ole sen kummempi kuin minäkään. Kaikissa meissä on vikamme.
        Jokainen päivä elämästäsi valuu hukkaan, jos olet rakastunut toiseen.
        Tee asialle jotain. Miksi roikut omassa suhteessasi kun lapsiakaan ei ole?
        On myös väärin kumppaniasi kohtaan olla rakstunut toiseen. Se on pettämistä. Vaikka olet ylpeä siitä, että et ole harrastanut yhden yön suhteita, mitä tämä on? Henkinen pettäminen voi olla monasti pahempaa kuin fyysinen. Ja kyllä; tunnetiloillekin, kuten myös riipuvuuksille pystyy jotakin. Sinulla on hetki, jolloin päätät. Annatko asian olla vai jatkatko riippuvuuttasi,
        Kanavoi energiasi muuhun toimintaan.
        Unohda hänet. Älä ruoki mielikuvitustasi yöllä koneella miettien onko nyppis online. Olet kuin pikkutyttö rokkitähden julistetta katsomassa omassa huoneessaan.
        Käytä se energia oman parisuhteesi hyväksi. Tee valinta. Mutta älä jouhkaa.


      • Hmmm2
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Enpä kutsuisi Lähi-Idän ihmisiä, ainakaan kaikkia heistä noilla nimillä!
        Ei ole intiimimpää kokemusta, mutta heidän maidensa tilanteiden seuraaminen
        on nykyisten medioiden aikana helppoa. (Ja onhan niissä tapahtunut kauheita, kuten kaikki joukkoampumiset, hermokaasuiskut, pommitukset jne.)

        Jussi M lämsisuomesta..pitkä tukka ja kapeat sormet ;)


      • mikämieshänon

        Kuinka pitkä, onko hartiolle vai puoliselkään.


      • entunne

        Okei.


      • Timojj kirjoitti:

        Ei kannata toiseen rakastua.
        Rakkaus on vain tunnetila.
        Ei nypläysmies/pitsimies/luisevasorminen koljatti ole sen kummempi kuin minäkään. Kaikissa meissä on vikamme.
        Jokainen päivä elämästäsi valuu hukkaan, jos olet rakastunut toiseen.
        Tee asialle jotain. Miksi roikut omassa suhteessasi kun lapsiakaan ei ole?
        On myös väärin kumppaniasi kohtaan olla rakstunut toiseen. Se on pettämistä. Vaikka olet ylpeä siitä, että et ole harrastanut yhden yön suhteita, mitä tämä on? Henkinen pettäminen voi olla monasti pahempaa kuin fyysinen. Ja kyllä; tunnetiloillekin, kuten myös riipuvuuksille pystyy jotakin. Sinulla on hetki, jolloin päätät. Annatko asian olla vai jatkatko riippuvuuttasi,
        Kanavoi energiasi muuhun toimintaan.
        Unohda hänet. Älä ruoki mielikuvitustasi yöllä koneella miettien onko nyppis online. Olet kuin pikkutyttö rokkitähden julistetta katsomassa omassa huoneessaan.
        Käytä se energia oman parisuhteesi hyväksi. Tee valinta. Mutta älä jouhkaa.

        Näytä lisää
        Nimimerkki "Tee" kirjoitit:

        "Henkinen pettäminen voi olla monasti pahempaa kuin fyysinen."

        VASTAAN: Tutkimusten mukaan miehet kokevat fyysisen pettämisen eli aidon huoraamisen eli "jakorasiana olon" pahempana, kuin ns. fyysisen pettämisen.

        Tämä, tälle Ikävä-palstalle kirjoittelu ei ole pettämistä - edes henkistä sellaista.
        Kun kirjoitan tänne, en edes tiedä kirjoittelenko kulloinkin naisten vai miesten kanssa ja minkäikäisten. Tämä laajan ja sekalaisen seurakunnan kanssa "Ikävä"-palstalle kirjoittelu, tietämättä edes kuka vastaa, ei ole pettämistä.

        Mieheni nauraa tälle palstalle, jossa kirjoitan "random tyyppien kanssa random aiheista".

        En vertaisi puolisonsa omaishoitajanakin AJOITTAIN toiminutta/toimivaa henkilöä
        "rokkitähteen ihastuneeksi pikkutytöksi". (Sitäpaitsi minun "rokkitähteni" ei ole julkkis, vaan sukulaiseni ystävä, jonka olen tavannutkin.)

        Mieheni jättäminen taistelemaan yksin vakavien FYYSISTEN sairauksiensa kanssa olisi raukkamainen teko. (Enkä aio tehdä mitään valintaa, jossa palstakirjoittelu rajautuu täysin pois. Se ei ketään täällä kodissamme - haittaa.)

        Terveisiä, komealle, 1970-luvulla syntyneelle, tummalle "pitsimiehelle"!


      • mikämieshänon kirjoitti:

        Kuinka pitkä, onko hartiolle vai puoliselkään.

        Asia kun ei kuulu sinulle Timo pätkääkään!

        Hoitele sinä vain sekalaista naisjoukkoasi
        (vaaleaa, tummaa, punatukkaa, ristiverikköä,
        pitkää, pätkää, lapsetonta., äitiä, povekasta,
        hoikkaa, rehevää, normaalivartaloista, opiskelijaa,
        työntekijää, esimiestä)

        miten päin tahdot!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe