1100 virago värinä tasasin väliajoin

basisti_

Terve

1100 viragossa omituinen vika. n.40kmh vauhdissa alkaa pyörän läpi menemään väristys muutaman sekunnin välein. Jatkuu 90kmh asti jonka jälkeen häviää(resonoiva frekvenssi siis katoaa). Renkaat, vanteet, iskarit, ohjainlaakeri ja takaripustus kaikki ok joten seuraavaksi menee vetopuolelle tutkimus. Kardaanissa ristikossa pieni välys mutta ei mikään mahdoton. Moottori käyy ja kukkuu hienosti eikä värinä johdu sieltä.

Onko muilla viragon omistajilla ollut samanlaista vikaa, olen huhua kuullut yhdessä olevan samassa kaupungissa mutta en ole saanut ukkoa kiinni.

7

288

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja1234

en tosin mee enää vannomaan ovatko kaikki yllämainittu ok. En millään haluaisi "turhanpäiten" alkaa perää aukomaan. mieleen juolahti pinnoitus takavanteessa. Sitä en tosin osaa itse tehdä tarkasti :/

jos ideoita niin kuunnellaan kaikkien pyörien omistajilta

• vanhakuano

Tutkisin koneen kiinnitykset kuitenkin, tasapainoakseli lienee koneessa, muutoi olis kuin HD, purkaantuis osiin muutaman kilometrin matkalla. Renkaat on myös tasapainotettu? Kun ravistaa, vedä kytkin pohjaan..saadaa veto pois, loppuuko tärinä..

• JutustelijanÄitiJaKurko

Se on kyllästyny olemaan Virago ja tahtoo muuttua Harrikaksi.
      Samaa ilmenee paljon Viragokuskeissakin, tahtovat Miehiksi.
      Älä auo perääs, hankala ajella sen jälkeen.
      Jos sulla tosiaan on ravistava pyörä, josta ravistus katoaa vetämällä kytkin pohjaan, niin hopi hopi vaihtamaan mihin tahansa jossa ei ole vedettävä kytkin.

Ps. Ei kilokyykkyä ellet ole niinkuin hauskasti sanotaan "Köyhät kyykkyyn".

• Jutustelija1

Niin no, ainakin harrikat pitävät arvonsa joten vanhassa vermeessä ei ollenkaan negatiivinen piirre.

Jos haluaa kytkimen kiroista eroon, niin jollain mobilistilla löytyy varmasti Hussen automaatti enduro nurkista kunhan hinnoista sovitaan...

Kurkon SA on varustettu kytkimellä mutta ei tärise joten jos Kurko siirtyy myyntilaidalle kaluston suhteen niin ehkä aloittaja pääsee kaupoille.

• 5555555
        Jutustelija1 kirjoitti:

Niin no, ainakin harrikat pitävät arvonsa joten vanhassa vermeessä ei ollenkaan negatiivinen piirre.

Jos haluaa kytkimen kiroista eroon, niin jollain mobilistilla löytyy varmasti Hussen automaatti enduro nurkista kunhan hinnoista sovitaan...

Kurkon SA on varustettu kytkimellä mutta ei tärise joten jos Kurko siirtyy myyntilaidalle kaluston suhteen niin ehkä aloittaja pääsee kaupoille.

Moi.
        Testasin vain oletko linjoilla.

• Jutustelija1
        5555555 kirjoitti:

Moi.
        Testasin vain oletko linjoilla.

Moi.

Linjoilla ollaan :-)

• Entsäköpyöräilijä

Minä epäilen renkaita ja vanteita.Autonkin renkaat saa tasapainoon 80km/h nopeuteen.Vaikka täristää 60km/h ja 120km/h nopeuksissa.Painovirhe kertautuu ja jossain nopeudessa ikään kuin kuoleentuu pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1334
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      50
      686
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      594
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      184
      515
    10. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      24
      500
    Aihe