1100 virago värinä tasasin väliajoin

basisti_

Terve

1100 viragossa omituinen vika. n.40kmh vauhdissa alkaa pyörän läpi menemään väristys muutaman sekunnin välein. Jatkuu 90kmh asti jonka jälkeen häviää(resonoiva frekvenssi siis katoaa). Renkaat, vanteet, iskarit, ohjainlaakeri ja takaripustus kaikki ok joten seuraavaksi menee vetopuolelle tutkimus. Kardaanissa ristikossa pieni välys mutta ei mikään mahdoton. Moottori käyy ja kukkuu hienosti eikä värinä johdu sieltä.

Onko muilla viragon omistajilla ollut samanlaista vikaa, olen huhua kuullut yhdessä olevan samassa kaupungissa mutta en ole saanut ukkoa kiinni.

7

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja1234

en tosin mee enää vannomaan ovatko kaikki yllämainittu ok. En millään haluaisi "turhanpäiten" alkaa perää aukomaan. mieleen juolahti pinnoitus takavanteessa. Sitä en tosin osaa itse tehdä tarkasti :/

jos ideoita niin kuunnellaan kaikkien pyörien omistajilta

• vanhakuano

Tutkisin koneen kiinnitykset kuitenkin, tasapainoakseli lienee koneessa, muutoi olis kuin HD, purkaantuis osiin muutaman kilometrin matkalla. Renkaat on myös tasapainotettu? Kun ravistaa, vedä kytkin pohjaan..saadaa veto pois, loppuuko tärinä..

• JutustelijanÄitiJaKurko

Se on kyllästyny olemaan Virago ja tahtoo muuttua Harrikaksi.
      Samaa ilmenee paljon Viragokuskeissakin, tahtovat Miehiksi.
      Älä auo perääs, hankala ajella sen jälkeen.
      Jos sulla tosiaan on ravistava pyörä, josta ravistus katoaa vetämällä kytkin pohjaan, niin hopi hopi vaihtamaan mihin tahansa jossa ei ole vedettävä kytkin.

Ps. Ei kilokyykkyä ellet ole niinkuin hauskasti sanotaan "Köyhät kyykkyyn".

• Jutustelija1

Niin no, ainakin harrikat pitävät arvonsa joten vanhassa vermeessä ei ollenkaan negatiivinen piirre.

Jos haluaa kytkimen kiroista eroon, niin jollain mobilistilla löytyy varmasti Hussen automaatti enduro nurkista kunhan hinnoista sovitaan...

Kurkon SA on varustettu kytkimellä mutta ei tärise joten jos Kurko siirtyy myyntilaidalle kaluston suhteen niin ehkä aloittaja pääsee kaupoille.

• 5555555
        Jutustelija1 kirjoitti:

Niin no, ainakin harrikat pitävät arvonsa joten vanhassa vermeessä ei ollenkaan negatiivinen piirre.

Jos haluaa kytkimen kiroista eroon, niin jollain mobilistilla löytyy varmasti Hussen automaatti enduro nurkista kunhan hinnoista sovitaan...

Kurkon SA on varustettu kytkimellä mutta ei tärise joten jos Kurko siirtyy myyntilaidalle kaluston suhteen niin ehkä aloittaja pääsee kaupoille.

Moi.
        Testasin vain oletko linjoilla.

• Jutustelija1
        5555555 kirjoitti:

Moi.
        Testasin vain oletko linjoilla.

Moi.

Linjoilla ollaan :-)

• Entsäköpyöräilijä

Minä epäilen renkaita ja vanteita.Autonkin renkaat saa tasapainoon 80km/h nopeuteen.Vaikka täristää 60km/h ja 120km/h nopeuksissa.Painovirhe kertautuu ja jossain nopeudessa ikään kuin kuoleentuu pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe