Terve
1100 viragossa omituinen vika. n.40kmh vauhdissa alkaa pyörän läpi menemään väristys muutaman sekunnin välein. Jatkuu 90kmh asti jonka jälkeen häviää(resonoiva frekvenssi siis katoaa). Renkaat, vanteet, iskarit, ohjainlaakeri ja takaripustus kaikki ok joten seuraavaksi menee vetopuolelle tutkimus. Kardaanissa ristikossa pieni välys mutta ei mikään mahdoton. Moottori käyy ja kukkuu hienosti eikä värinä johdu sieltä.
Onko muilla viragon omistajilla ollut samanlaista vikaa, olen huhua kuullut yhdessä olevan samassa kaupungissa mutta en ole saanut ukkoa kiinni.
1100 virago värinä tasasin väliajoin
7
233
Vastaukset
- aloittaja1234
en tosin mee enää vannomaan ovatko kaikki yllämainittu ok. En millään haluaisi "turhanpäiten" alkaa perää aukomaan. mieleen juolahti pinnoitus takavanteessa. Sitä en tosin osaa itse tehdä tarkasti :/
jos ideoita niin kuunnellaan kaikkien pyörien omistajilta - vanhakuano
Tutkisin koneen kiinnitykset kuitenkin, tasapainoakseli lienee koneessa, muutoi olis kuin HD, purkaantuis osiin muutaman kilometrin matkalla. Renkaat on myös tasapainotettu? Kun ravistaa, vedä kytkin pohjaan..saadaa veto pois, loppuuko tärinä..
- JutustelijanÄitiJaKurko
Se on kyllästyny olemaan Virago ja tahtoo muuttua Harrikaksi.
Samaa ilmenee paljon Viragokuskeissakin, tahtovat Miehiksi.
Älä auo perääs, hankala ajella sen jälkeen.
Jos sulla tosiaan on ravistava pyörä, josta ravistus katoaa vetämällä kytkin pohjaan, niin hopi hopi vaihtamaan mihin tahansa jossa ei ole vedettävä kytkin.
Ps. Ei kilokyykkyä ellet ole niinkuin hauskasti sanotaan "Köyhät kyykkyyn".- Jutustelija1
Niin no, ainakin harrikat pitävät arvonsa joten vanhassa vermeessä ei ollenkaan negatiivinen piirre.
Jos haluaa kytkimen kiroista eroon, niin jollain mobilistilla löytyy varmasti Hussen automaatti enduro nurkista kunhan hinnoista sovitaan...
Kurkon SA on varustettu kytkimellä mutta ei tärise joten jos Kurko siirtyy myyntilaidalle kaluston suhteen niin ehkä aloittaja pääsee kaupoille. - 5555555
Jutustelija1 kirjoitti:
Niin no, ainakin harrikat pitävät arvonsa joten vanhassa vermeessä ei ollenkaan negatiivinen piirre.
Jos haluaa kytkimen kiroista eroon, niin jollain mobilistilla löytyy varmasti Hussen automaatti enduro nurkista kunhan hinnoista sovitaan...
Kurkon SA on varustettu kytkimellä mutta ei tärise joten jos Kurko siirtyy myyntilaidalle kaluston suhteen niin ehkä aloittaja pääsee kaupoille.Moi.
Testasin vain oletko linjoilla. - Jutustelija1
5555555 kirjoitti:
Moi.
Testasin vain oletko linjoilla.Moi.
Linjoilla ollaan :-)
- Entsäköpyöräilijä
Minä epäilen renkaita ja vanteita.Autonkin renkaat saa tasapainoon 80km/h nopeuteen.Vaikka täristää 60km/h ja 120km/h nopeuksissa.Painovirhe kertautuu ja jossain nopeudessa ikään kuin kuoleentuu pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617920- 1334554
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323807- 213178
- 232722
- 292657
- 502346
- 252200
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932134- 322089