Onko täällä sellaisia pitkään sairastaneita joilla sairaus ei ole tuhonnut pysyvästi kognitiivisia kykyjä?
Olen lukenut että tämä voi ajan myötä heikentää niitä. :(
Kysymys kaikille bipoa pidempään sairastaneille!
8
322
Vastaukset
- Mikävainkelpaa
Mä oon sairastanut 20 vuotta ja viime vuonna tehdyissä testeissä havaittiin että olen kognitiivisiltä valmiuksiltani kauttaaltaan keskitasoa tai yli. Muistin osalta 5% ylämarginaaliin kuuluva. Hauska sinänsä koska neuropsykologiset testit toteutettiin juurikin, koska koin muistini heikentyneen ;D.
- Ap_
Tosi kiva kuulla että on mahdollista! :)
- bipo1
Minä olen sairastanut reilut 40 vuotta. Kognitiiviset kyvyt taitavat olla alle keskitason ja nyt kun ikää on tullut lisää taidot on vähentyneet. Sinällään ei haittaa kun laittoivat eläkkeelle
- Ap_
No höh, onko heikentynyt paljonkin?
- iltalehdenluuseri
Mä panin mun kumimuijaa.
- jhytg
Koska bipo ei ole fyysinen sairaus se ei myöskään voi aiheuttaa mitään fyysisiä vaurioita.Bipon hoidossa käytetyt lääkkeet taas voivat pysyvästi vaurioittaa aivoja ja aiheuttaa juurikin kognitiivisten kykyjen heikkenemistä.
https://www.youtube.com/watch?v=W4Xb29geVwE
https://breggin.com/
Peter R. Breggin, MD, has been called “The Conscience of Psychiatry” for his many decades of successful efforts to reform the mental health field. His scientific and educational work has provided the foundation for modern criticism of psychiatric drugs and ECT, and leads the way in promoting more caring and effective therapies.- 47f0
Juurikin näin. Bipo on mieli(kuvitus)sairaus. Sellaiset eivät tietenkään aiheuta mitään. Näitä kuvitteellisia sairauksia, mielisairauksia, "sairastaville" pakotetaan tai suositetaan syömään hermostomyrkyllisiä aineita, mm. neurolepteja, jotka kylläkin vaurioittavat aivoja, mikä näkyy esimerkiksi kognition heikentymisenä, dementoitumisena.
- Noudatalakia
Joku luuseri oli mennyt kuolemaan:DDDDDDDDDDDDDDD
Toimittaja meni kysymään omaisilta: Miltä tuntuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999