hyvä nainen! Kunnialline, uskolline perinteine ja rehelline. Älä anna ittees luuserille. Eiks oo nii et antaa niide seurustella kaltaistensa kaa ja oo sää meitsin kaa.mää oon kaikkee tota mikä sääki. Kuulut mul
Sää oot liian
20
611
Vastaukset
- Vastaannäin
Minusta ollaan totuuden läheisyydessä kun lasketaan yhteen päivät kun jokin ihminen on saanut sinut hymyilemään ja päivät kun hän on saanut sinut itkemään.
Kumpia on enemmän? Jos 70-90 % päivistä täyttyy itkulla suhde ei kannattava.
Suhteen ei kuulu laskea mielialaa ja aiheuttaa toistuvaa murhetta päivästä toiseen voittopuolisesti.
Sellainen suhde on katkaistava. Välittömästi. Kuuluu ryhmään myrkylliset suhteet- kannattamyös
Miettiä onko oma toiminta vaikuttanut myrkyn määrään... käsittääkseni toimivan suhteen eteen tekevät molemmat töitä...
- Vastaannäin
kannattamyös kirjoitti:
Miettiä onko oma toiminta vaikuttanut myrkyn määrään... käsittääkseni toimivan suhteen eteen tekevät molemmat töitä...
Pettämisiin ja muiden kanssa huseeraamiseen ei kauheasti voi vaikuttaa. Joku luonne on uskoton huonon itsetunnon ja jatkuvan ihailun tarpeen takia.
Itsetuntoa pönkitetään toisten kustannuksella ja sivulliset kärsii.
Ei ole vieraan uuden tuttavuuden syytä se että jonkun itsetunto on heikko ja sitä nostetaan muita loukkaavin tavoin
Se on sen ihmisen oma ongelma. Terapiaan mars - Hohohohooooo
Ja nämä viestisi liittyvät, mihin? Keneen? Sinuun itseesi!!
- taasnäitä
Vastaannäin kirjoitti:
Pettämisiin ja muiden kanssa huseeraamiseen ei kauheasti voi vaikuttaa. Joku luonne on uskoton huonon itsetunnon ja jatkuvan ihailun tarpeen takia.
Ei ole vieraan uuden tuttavuuden syytä se että jonkun itsetunto on heikko ja sitä nostetaan muita loukkaavin tavoin
Se on sen ihmisen oma ongelma. Terapiaan marsMitä säkin siinä jeesustelet ja puhut paskaa. Sulla itselläs on sairaalloinen ihalun tarve ja heijastat sitä täällä käännelle.
- Vastaannäin
Vastaannäin kirjoitti:
Se on sen ihmisen oma ongelma. Terapiaan marsEsimerkiksi uusi ihminen tulee heikko itsetuntoisen elämään.
Heikko itsetuntoinen pelaa repivää peliä uuden ihmisen kustannuksella.
Haluaa niin kipeästi huomioo että keksii tarinoita seksiseikkailuista, muista naisista ja siitä kuinka kaikkee jännää on tapahtunut päälekäin menossa olevan suhteen kanssa.
Halutaan huomioo niin kipeästi että valehdellaan menoja ja lähetetään näyttökuvia vanhasta valokuvasta josta kehitetään tarina että täällä nyt olen haluten sillä saada aikaan jonkinlaista huomioo tai mielipahaa
Keksitään tarinoita miten yhä
Enemmän on naisia joiden kanssa on suhteessa ja saatetaan kertoa miten ne on parempia kuin tämä sen hetkinen nainen
Halutaan silläkin hakea itselle huomioo ja toiselle pahaa mieltä
Minusta nämä Einolle vieraan uuden tuttavan syytä koska se ihminen Einolle vaikuttanut uuden ihmisen elämässä kuin muutaman viikon tai kuukauden ja tuollainen itsetunto ongelma ei synny niin nopeasti. Se on pitkän ajan tulos johon uusi ihminen on syytön ja vain sijaiskärsijänä tilanteessa kun hänelle heitetään se koko paskavesi päälle - Muutaeitarvita
Ai ihailun tarve? On vai? Ootko tosissas? En mää oo mitään huomannu, en ihailua enkä tarvetta. Mistä sää sen huomasit, kerro toki, kiinnostaa!!
- Janette_avovaimosi
Muutaeitarvita kirjoitti:
Ai ihailun tarve? On vai? Ootko tosissas? En mää oo mitään huomannu, en ihailua enkä tarvetta. Mistä sää sen huomasit, kerro toki, kiinnostaa!!
Mitä muuten näit siinä pierupaviaanissa?
Jotain parempaa kuin mä? - Hohohohooooo
No Eino ei ole edes tutun tuttu. En ota tähän mitään kantaa, ei oo mun juttu.
- Vastaannäin
Joo ei ollut Toneille
- Sydämmessävain
Kuka on nimi merkin takana meitsinmimmil?
- häh
Veikkaan joku narsistisuuteen taipuvainen hemmo?
- Sydämmessävain
En usko että on itse taidat olla.
- Meitsinmimmil
häh kirjoitti:
Veikkaan joku narsistisuuteen taipuvainen hemmo?
Kyl K tietää mikä Mää ooon
- häh
Meitsinmimmil kirjoitti:
Kyl K tietää mikä Mää ooon
Se on tärkeintä, jos tietää ja tuntee ;)
Niinhän se on tavallaan on mutta väkisinki sitä jossain vaiheessa tapaa sen väärän ihmisen mutta sekin sitten kokemusta.
- Hohoijaa2
Älä nuole persettä
- entoki
Tuolla logiikalla sinä olet liian hyvä mies ;)
- mäpäätänmitäteen
Sä et tunne mua
- Voihyväluoja
Vastaat kuin joku kirjoittaisi sinulle 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934