Etin muita kiinnostuneita siis yhteen asiaan.

Siouxiemiuxie

Eli siis mä ooisin täs järjestämässä spirtismi-peliä, ja jos on kiinnostuneita siihen nii ilmoittakaa ittenne tänne ja keskustellaan missä ja milloin nöhdään. Ja mä olisin pelaamassa sitä siis mun kämpåssä, ja mun huoneessa. Etin noin 12-16 vuotiaita tyttöjä tai poikia, itse olen siis 13v tyttö. Ja saa toki olla maximissaan 11v, ja koska en ole kenestäkään vastuussa jos siinä tapahtuu jotain. Saa olla vanhempikin, mut alle 20. Et raja menee siin noin 11-20 rajalla jusr just. Ja noin 4 mahtuu peliin siis mukaan. Mä kokeilen sitä huomenna yksin, mut sit myöhemmin mun tsrkemmista ajoista.

Mut tosiaan siis mä oon kokeilemassa sirä, ja ettisin 4, 4
11-20 vuotiasta tyttöjä, tai poikia. Saa olla joko tyttö, tyttö, poika, poika tai miten vaan.

Mul on lasi, mut ei lautaa joten teen leivinpaperille tai kaikki ne erikseen jokaiselle paperille ja teen siit vähän sen laudan näkösen. Siis ei oo lautaa, enkä viittis hommata ku se maksa ja sit sun pitäis se tujota nii ei järkeä siin siis.

Ja jos haluutte lisää tietoi siitä, nii menkää kattoo googlesta Spirtismi. Spirtismissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mut siin on vaa se et ei sais kysellä ja kysyy mitää mitä ei saa siis.

Mut sitte paremmin mun ajoista. Eli mulle sopii viikonlppuna ens viikolla, ja sitte ens viikon tiistaina. Jos kumpikaan niistä ei sovi, nii ok.

Itte asun naantalissa, nii olis kiva jos asuisit edes naapurikunnissa. Mä haluuan et ku ilmottaudut tänne mukaan tähän peliin, et oot itsevarma etkä pelkää ja jännitä pelata tätä. En tarkota et sun pitöis olla uhkarohkee, mut silti.

Eli tiistaina 17.00, tai 18.00. Viikonloppuna samat ajat, mut voidaa sopii muuki aikakin siis. Vaikka 18.30. Ja et nähtäis mun luona. Ja voidaa toki mennä kellarinkin, tai pyöräsuojaan, niis meit ei toisaalta ja toisaalta häirittäis. Et jompi kumpi niistä. Mut joku teistä saa tuoda suolaa meidän rigin tekemiseksi, ja tulitikkuja. Meil on sytköri, mut mun mielest te jotka haluutte tähän nii saisitte myös osallistuu et mitä tuodaan.

Mul sopis toi viikonloppu paremmin, koska siis tiistaina on aika paljon muutenki menoo. Eli viikonloppuun adti, tai siis et te jotka haluutte tulla nii teilon aikaa perjantaihin 22.00 aikaa asti sanoo ja siis kertoo et haluuttwko vai ettekö. Jos ette nii ei sitte, voin pelata yhden mun kaverinkin kanssa tai yksin. Et saa tulla enemmänki porukkaa ku 4, mut mieluiten siis alle 10, et6 on ihan sopiva määrä siis.

Joku vois tuoda tulitikkuja, joku taas suolaa rinkiin, ja jos joku haluu tehdä paperista laudan siitä vaan. Voin tehdä ittekki mut et jaettais täätm ettei se oo nii et yks vaa tekee ja tuo ja muut vaa tulee siis. Et toki mä tuon sit sen paperin ja ladin, mut et jaettais vähän siis.

Mut joo, ilmoituksii tänne vaa.

Ps. Ja muutwn viel, en siis oikeasti aijo ottaa teistä vastuuta jos teillw tapahtuu jotain. Sillä itsekkin oon vasta 13v, et silleen siis.

Mutnjoo, moi siis sittwn!

16

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä

Älä hyvä lapsi mee missään nimessä sekaantumaan tälläisiin asioihin. Spiritismi ei ole leikin asia ja toivottavasti et päädy tekemään/yrittämään sitä. Monet pilannut elämänsä tyhmällä leikkimisellä. Ei kannata.

• Siouxiemiuxie

Mä halun yrittää saada yhteyden mun isään.

• Pls

Mee ammattilaiselle jos haluat välttämättä "yhteyden" sun isääs, mistäs sä tiiät onko se sun isäs vai joku demoni joka leikkii sun isääs. Vaikka tietäisitki miten asiat menee ja tehdään, se ei takaa että kaikki menis hyvin. Saatat kutsua ties mitä elämääs ja avaat oven pahoille asioille. Joten jos kerran väität että tiedät asiasta niin paljon niin sitten sun pitäis tajuta mitä oot tekemässä ja millaisen asian kanssa oot leikkimässä. Niin moni ihminen tänäkin päivänä elää pelossa ja katuu kun on mennyt yrittämään kaikkea. Mutta toisaalta jos oot niin kovapää että kaikista varoituksista huolimatta leikit tälläsillä asioilla niin itteppähän elämäs pilaat :)

• Siouxiemiuxie

Hei, mä pelasin sitä enkä vieläkää pelkää mitään. Enkä kadu. Se on mun asia mitä teen, eikä sun tarvii ohkeistaa mua koska mä en ole mikään idioorti.

• Ajsjahhqhq

Opettele ny ensi ees kirjottamaa oikee ja mee sitte vasta leikkimää leikkejäs :DDDDD

• tyran.banksit
        Siouxiemiuxie kirjoitti:

Mä halun yrittää saada yhteyden mun isään.

Etkö tiedä mitään jälleennäkemisen toivosta? Voit siis tavata isäsi "aikanaan" ajattomuudessa, taivasten valtakunnassa jos hän päätyy sinne ja sinä kans. Taivaassa meidän pitäisi tunnistaa toisemme kuten täällä maan päälläkin

• Siouxiemiuxie

Ensin, mä kyl osaan itte hoitaa mun koulun et ei teidän tartte siitä murhettuu. Ja toiseks, on mun asia ja päätös mitä teen. Mun isä on menny edeltä jo 5 vuotta sitren, en ole uskovainen eikä musta saa uskovaista tekemälläkään. Et repikää tästä. Tiedoksi siis vain.

• Spiritismi on kusetusta. Henkiä ei ole olemassa, eikä mitään yliluonnollista.

• Siouxiemiuxie

On olemassa. Mulla on oikeasti sellanen kuudes aisti. Tunnen erilaisia asioita, ja ittelle on myös tapahtunut paljon niitä,

• Siouxiemiuxie kirjoitti:

On olemassa. Mulla on oikeasti sellanen kuudes aisti. Tunnen erilaisia asioita, ja ittelle on myös tapahtunut paljon niitä,

Onneksi vilkas mielikuvitus ei ole kuitenkaan VIELÄ ketään satuttanut.

• Siouxiemiuxie

Joo, niin varmaan, kunnes se ei olekkaan nii kun sanot. Tänään sain myös yhteyden isääni, ja yhteen 4 vuotiaaseen sukulaiseeni. Joka on kyös siis tyttö.

• asfasf

No se on vähän smaksak mikä on luonnol- ja mikä yliluonnollista. Toisille Jumala, Seitana ja heidän oheisapurinsa (temonit ja hyvät enkelit) ovat ihan luonnollinen ja uskottava juttu

• Siouxiemiuxie

Opetrele kirjoittaa ja lausuu edes, ja muuten, mee muualle huorailee siitä.

• Siouxiemiuxie

Etin valmiiks iltaani varten lasin, kynttilän, sytkärin ja tein leivinpaperista laudan. Vaik ei sais kysyy ja kysellä kaikkee, nii aijon muutamii silti siis.

• Siouxiemiuxie

Ei vittu, mä kokeilein sit vitussa äsken ja toini. Äh, mä kysäsin jotai ja se ei päästäny mua pois kyselin siin sitte ja vihdoin sit pääsin pois. No, kokeilen samoilla tavaroiöla tänäön myöhemmin yöllä.

• Siouxiemiuxie

Ei vittu, ei vittu!!! Nyt sain selville, et sen ikä tai mikä onkaan nii on 748, ja sen nimi alko V mut en tiiä sen nimistä tyyppii siis. Ja mun kielest zozohan on 666, tai mikä lie onkaan. Mut joo, sano et on muka hyvä ja se ties mun lempinimen, lempivärin, se sano et oon kaunis, sitte se sano mun syntymäajan ja iän oikein. Sitte pyysin lopettaa peliä, ja se suostu. Ja suostu siihen, et jos joku kerta mä pelaan mun kaverin kanssa nii sit se näyttäytyis tai vastaavaa nii uudestaan siis. Se ei oo tehny mulle nitää tai vastaavaa, mut silti pidän lasin ja ton leivinpaperista tehdyn laudan, ja jos alkaa tapahtuu jotai nii rikon molemmat mut jos ei nii mä säästän ne. Mut en edes pettäny ikkunoita, tai vadtaavaa ja silti toimi. Enkä edes ollu yksin täällä, mut siis yksin pelasin sitä. Sitte ku pyysin yhtä juttuu mitä en haluu ny laittaa tähän, mut yhdestä sukulaisesta ja se lupas tehdä sil sen. Saa nähdä tekeekö vai ei, mut se suostu siihen siis. Ja siis ku äsken palasin, nii toi mun sipsipussi oli käntyny toisin päin ku se alunperin oli ollu. Nyt ei oo tapahtunu mitää, eikä ikkunas tai peilis oo näkyny yhtään mitään. En tiedä tapahtuuko jitain illalla, vai ei mutta se lupas mulle että se ei tee mitää mulle ja sillee. Mulla ei siis todellakaa vapissu tai vastaavaa nii käsi, vaa mun käsi siis oli rentona ja olin itsekkin rento. Olin silti epävarma että toimiiko, vai ei toimi mut toimi. Se sano silti kyllä et se olis 4, eli 4vee mut en tiedä mikä toi ihme 748 on sillä tiedän vaan ton 666. Se sano olevansa tyttö, mut en tunne tai edes muista. Tuli vain mielee et whkä se on entinen asukas täällä, tai joka on täällä tapettu tai kuollu.

Mut kokeilen siis myöhemmin syksyl tai silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4210
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2363
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2327
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2094
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1870
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1204
    Aihe