Mitä tapahtunut? Viisi poliisipartiota hälytysvalot päällä meni kiipulaan piiritystilanteeseen.
Poliisipartiot kiipulassa
47
3330
Vastaukset
- Demari
Näin kun meni kiipulaa kohti
- Turenki
Henkirikos todnäk, lanssi pihassa ja poliisit päivysti ko tiellä.
- Miksiainatapetaan
Henkirikoksesta kirjoitettiin myös toisaalla sos.mediassa. Kiipulantiellä vai joku muu tie?
- Kiipulalainen
Missä päin kiipulaa? Perhetragedia vai alkoholiporukan tekosia?
- Epätietoinensavosta
Ammattiopistolla?
- Askoliini
Onko tietoa missä ja mitä käynyt?
- jorkka19
Tietääkö täällä kukaan ylipäätään mitään muita ku huhupuheita..
- Huolestunutasukas
Jos joku tietää asiasta jotain niin saiskos tietoo?
- Georgiaana
Jään seuraamaan. Uutisissa ei mitään.
- Sori
Mä tiedän , mutta se ei kuulu teille.
- Kunhanhöpötät
Et sinä mitään tiedä.
- Aadeliina54
Niin varmasti tiedät. Mummosikin uskoo sinua. Jos nyt asiallisesti ihmiset vastaisi ketjuun.
- Yhhj
Olin paikalla , ei mitään kerrottavaa.
- Tietäjätietää5
Murha =D älyvapaa mielikuvitus jollain. Nurmikko siellä paloi.
- epätietoinenko
Onko mitään demarivapaata aikuisten tietoa saatavana tilanteesta?
- Yhhj
Kerron heti kun sanot mihin tietoa tarviit.
- Ullataalasmaa990
Lähetän tiedot seiskaan =D
- Varmatieto
Ruumisautokin siellä käynyt.
- Kukasekoaa
Ruumisauto haki palaneen nurmikon jätökset?
- Jokuhörhölanssissa
Joku tatskattu hörhö lanssissa.Pakolaisia auto täys.
- Hahhahhaa
Hah! Tää on hyvä!
- Isis
Oliko ne pakolaiset hakannut sen tatskatun hörhön?
- Paikallaollut
Mistä te keksitte näitä tarinoitanne?
- Hohhuijaa
Mietin samaa
- Tyhmävaityhjä
Onko uutisissa jossain kun en löydä?
- Kuipako
Narkkariluolan ratsaus
- Narkitnalkkiin
Hyvä, toivottavasti hörhöt sai pamppua.
- Mistävoilukea
Missä päin kiipulaa tää oli?
- bo-botti
Minä olen robotti
- Ahmedahmed
Keskellä kiipulaa. Pakolaiset sytytti nurmikon palamaan ja tatskattu hörhö poltti näppinsä. Olin paikalla.
- Abdullah
Nyt lakkaatte valehtelemasta. Olin paikalla enkä nähnyt teitä siellä.
- Tositarkoituksella-72
Minäkin olisin halunnut olla paikalla, mutta myöhästyin. Ilmoittakaa ensikerralla ajoissa. Alkaa pikkuhiljaa nyppiä tämmöinen salamyhkäily. Harmittaa tosissaan kun ikinä ei ehdi tilanteeseen. Aina myöhässä ja sitten saa vaan lukea lehdestä. Ootte kohta kaikki siellä ambulanssissa jos jatkatte tätä sorsimista. Ei oo kivaa.
- Frastenien
Siis siellä koulun pihallako tää oli?
- Rauhoittukaa
Ei ole mitään uutisoitavaa. Nurmialue paloi ja se siitä. Muut keksii nyt jotain tarinaa tän tapahtuman ympärille.
- Nytpimitetäänasioita
Ja poliisitko sen sammutti?
- Juzca
Lyhyesti: JOS jotain sellaista tapahtuisi, mikä vaatisi yleistä informointia, niin viranomainen VARMASTI asiasta myös tiedottaa. Heillä on siihen kaikki kanavat käytössään. Jos infoa ei ole, niin ei ole informoitavaakaan sitten .
Siispä jatketaan elämää ja pidetään huolta toisistamme.
Thats it
- Hitaathämäläiset
No ei hämeen poliisilla ole mitään kiirettä tiedotella. Alvettulan tapostakin tiedotettiin vasta viikon päästä.
- Pirituutti
Oliko kukaan kamoissa.....kun ei ajoissa nukkumassa....
- tämäeilen
16.08.2018 11:55Päivitetty: 21:06 KANTA-HÄME
Henkilöauto roihahti täysiin liekkeihin vain parissa minuutissa. Kuva: Juha Tuuliainen
Video: Henkilöauto roihahti Turengissa – kuski ja pikkulapsi ehtivät ulos ennen leimahdusta
Henkilöauto syttyi tuleen kesken ajon Turengissa Hausjärventien varressa torstaina aamuyhdeksän aikaan- Uutisetsekaisin
Tää ei nyt liity mitenkään asiaan. Tää oli hausjärventiellä. Ei kiipulassa. Tää tapahtui viikko myöhemmin.
- Yksiasiakerrallaan
Mietin kans miks toi uutinen lynkattu tohon kun eri aihe
- kertokaakaikki
Oppilaitoksellako?? Miksi uutisissa ei ole ollut asiasta mitään! Onko sinnekkin tullut vastaannottokeskus ja ovatko nyt maahanmuuttajat alkaneet ammuskelemaan siellä oppilaitoksen oppilaita?
- töttörööttööt
...varsinainen Tilannehuone =D
- Sepitus
Selviskös ikinä mitä oikeesti tapahtuu?
- jussihi
Joo kyllä tää selvis ,
- Anonyymi
Vai niin
- Anonyymi
Lisää tietoa asiasta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875