Taitaa olla nyt melkoista omanapailua tämä teksti, mutta olkoot.
Esikoisen laskettuun aikaan kolme viikkoa, ja näyttää siltä että babyshowereita ei ole tulossa. En edes tarvitsisi mitään kutsuja tms, vaan riittäisi vaikka lahjaksi tutti ja yllätyslounas mäkkärissä. Olisin superonnellinen siitä, että tämä raskauteni huomioitaisiin jotenkin ja minulle järjestettäisiin aikaa.
Läheisiä ystäviä minulla on vain pari. Toinen heistä on vastikään tullut äidiksi, ja hänen juhliaan olin järjestämässä. Hänen en tietenkään odota järjestävän mitään kun hänellä on työtä pikkutyttönsä kanssa.
Toinen ystäväni puolestaan joutaisi oikein hyvin järjestää juhlat. En sitten tiedä eikö hän ymmärrä koko juhlien merkitystä, hän kun on lapseton eikä hänen lähipiirissään ole äidiksi tulleita muita ollut. Olen kuitenkin vihjaillut pienesti, mm että alkaa käydä aika todella pitkäksi näinä viimeisinä viikkoina, jännittää, olen kehunut miten ihanat juhlat oli tällä kaverillani jolle juhlat pidettiin jne. Raskausaika on ollut minulle myös henkisesti tosi rankkaa joka on tiedossa ystävilläni. Ei ole tainnut silti mennä vinkit perille. :(
Nyt pitäisi jotenkin päästä tästä pettymyksestä eroon. Itkukin tässä aamulla pääsi, tuntuu että enkö ole muistamisen arvoinen ystävä, ja yksinkö jään sitten vauvankin kanssa. :( miehelle en halua kertoa enkä suorempaa enää vihjailla kaverille, ettei kukaan pakolla järjestä mitään. En haluaisi myös tällaisen takia olla loukkaantunut kavereilleni, mutta en voi sille mitään että tuntuu tosi pahalta. Mitä tekisitte?
Kun kukaan ei järjestä vauvakutsuja
SoonToBeMama
0
2311
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391