Taitaa olla nyt melkoista omanapailua tämä teksti, mutta olkoot.
Esikoisen laskettuun aikaan kolme viikkoa, ja näyttää siltä että babyshowereita ei ole tulossa. En edes tarvitsisi mitään kutsuja tms, vaan riittäisi vaikka lahjaksi tutti ja yllätyslounas mäkkärissä. Olisin superonnellinen siitä, että tämä raskauteni huomioitaisiin jotenkin ja minulle järjestettäisiin aikaa.
Läheisiä ystäviä minulla on vain pari. Toinen heistä on vastikään tullut äidiksi, ja hänen juhliaan olin järjestämässä. Hänen en tietenkään odota järjestävän mitään kun hänellä on työtä pikkutyttönsä kanssa.
Toinen ystäväni puolestaan joutaisi oikein hyvin järjestää juhlat. En sitten tiedä eikö hän ymmärrä koko juhlien merkitystä, hän kun on lapseton eikä hänen lähipiirissään ole äidiksi tulleita muita ollut. Olen kuitenkin vihjaillut pienesti, mm että alkaa käydä aika todella pitkäksi näinä viimeisinä viikkoina, jännittää, olen kehunut miten ihanat juhlat oli tällä kaverillani jolle juhlat pidettiin jne. Raskausaika on ollut minulle myös henkisesti tosi rankkaa joka on tiedossa ystävilläni. Ei ole tainnut silti mennä vinkit perille. :(
Nyt pitäisi jotenkin päästä tästä pettymyksestä eroon. Itkukin tässä aamulla pääsi, tuntuu että enkö ole muistamisen arvoinen ystävä, ja yksinkö jään sitten vauvankin kanssa. :( miehelle en halua kertoa enkä suorempaa enää vihjailla kaverille, ettei kukaan pakolla järjestä mitään. En haluaisi myös tällaisen takia olla loukkaantunut kavereilleni, mutta en voi sille mitään että tuntuu tosi pahalta. Mitä tekisitte?
Kun kukaan ei järjestä vauvakutsuja
SoonToBeMama
0
2811
Luetuimmat keskustelut
- 86902
- 53839
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun67664- 40610
- 58598
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22542Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37468- 39453