Veikkauksen sivuilla on mahdollista pelata porukkapeli, mutta mitä tehdä siinä tapauksessa jos porukassa olevista vain yksi on Veikkauksen asiakas? Silloin porukkapeliä ei voi tehdä.
Eli onko mahdollista pelata peli netissä ja tehdä porukkasopimus kirjallisesti?
Netissä pelattu eurojackpot & jakaminen
6
3950
Vastaukset
- muskdjf
Ei voi. Voitto menee sille, jonka tilinumero on systeemissä eli netissä. Pitää pelata perinteisellä tavalla eli kuponki porukkaosaan ja jokaiselle oma lappu tai sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sieltä netistä yhdelle kupongille.
- Ggff
Ok, eli jos netin kautta pelaa yhden rivin ja vaikka tulostaisi porukkasopimuksen, niin ei käy?
- ksjdksjd
Ei käy. veikkaus maksaa voiton suoraan nettipelaajan ilmottamalle tilille. jos tulee vaikka miljoona ( ei tule) niin veikkaus kirjottaa verottajaa varten todistuksen vain sille, joka pelasi sen netissä ja maksaa sen automaattisesti nettipelaajan tilille.mitkään porukkasopimukset eivät päde siinä tapauksessa ja verottaja tulee kytikselle jos alat sumplimaan sitä miljoonaas sitten muille porukan jäsenille. eli ärrälle vaan porukkaa tekemään tai jos yhtä kuponkia pelaatte niin sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sitä yhtä kuparia varten.
- järki.käteen.pellet
ksjdksjd kirjoitti:
Ei käy. veikkaus maksaa voiton suoraan nettipelaajan ilmottamalle tilille. jos tulee vaikka miljoona ( ei tule) niin veikkaus kirjottaa verottajaa varten todistuksen vain sille, joka pelasi sen netissä ja maksaa sen automaattisesti nettipelaajan tilille.mitkään porukkasopimukset eivät päde siinä tapauksessa ja verottaja tulee kytikselle jos alat sumplimaan sitä miljoonaas sitten muille porukan jäsenille. eli ärrälle vaan porukkaa tekemään tai jos yhtä kuponkia pelaatte niin sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sitä yhtä kuparia varten.
Ei pidä paikkaansa, että verottaja tulisi jaolle. Porukkasopimuksen voi tehdä myös yhden pelaajan nimissä olevalle nettipelille. Vielä vähän aikaa sitten se olikin ainoa tapa pelata omaa porukkapeliä netissä ja Veikkauksen sivuilla se neuvottiin. Ehkä neuvotaan vieläkin.
ksjdksjd kirjoitti:
Ei käy. veikkaus maksaa voiton suoraan nettipelaajan ilmottamalle tilille. jos tulee vaikka miljoona ( ei tule) niin veikkaus kirjottaa verottajaa varten todistuksen vain sille, joka pelasi sen netissä ja maksaa sen automaattisesti nettipelaajan tilille.mitkään porukkasopimukset eivät päde siinä tapauksessa ja verottaja tulee kytikselle jos alat sumplimaan sitä miljoonaas sitten muille porukan jäsenille. eli ärrälle vaan porukkaa tekemään tai jos yhtä kuponkia pelaatte niin sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sitä yhtä kuparia varten.
Kyllä se porukkapeli onnistuu myös niin, että itse peli on tehty netissä yhden pelaajan nimissä ja sitten erikseen on tehty siitä porukkasopimus, joko Veikkauksen lomakkeelle tai muuten. Teoriassa verottaja voi kysyä asiasta, mutta jos sopimus on uskottava, niin vero-ongelmia ei tule. Pitää kuitenkin muistaa, että tilisiirtoihin kirjaa selvästi näkyviin, että kyse on veikkausvoiton jaosta porukkasopimuksen mukaisesti. Silloin ei pankillakaan ole aihetta jatkokysymyksiin (niillä on nykyisin aika tiukat velvoitteet vahtia rahansiirtoja).
10-14 kirjoitti:
Kyllä se porukkapeli onnistuu myös niin, että itse peli on tehty netissä yhden pelaajan nimissä ja sitten erikseen on tehty siitä porukkasopimus, joko Veikkauksen lomakkeelle tai muuten. Teoriassa verottaja voi kysyä asiasta, mutta jos sopimus on uskottava, niin vero-ongelmia ei tule. Pitää kuitenkin muistaa, että tilisiirtoihin kirjaa selvästi näkyviin, että kyse on veikkausvoiton jaosta porukkasopimuksen mukaisesti. Silloin ei pankillakaan ole aihetta jatkokysymyksiin (niillä on nykyisin aika tiukat velvoitteet vahtia rahansiirtoja).
Tarkistin vielä huvikseni Veikkauksen sivuilta. Kyllä siellä edelleenkin nimenomaan sanotaan, että -porukkasopimus voi olla heidän lomakkeellaan tehty tai vapaamuotoinen
-siinä pitää olla tietyt asiat mainittuina
-verottaja vaatii sen olevan kirjallinen
-Veikkaus maksaa koko potin sille, jonka nimissä peli on, ja tämä sitten vastaa sen jakamisesta.
Eli kuten jo sanoin: on ihan mahdollista pelata porukkapelejä niin, että se porukka on olemassa keskinäisellä sopimuksella Veikkauksen järjestelmien tietämättä ja peli on yhden nettipelaajan nimissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412