Netissä pelattu eurojackpot & jakaminen

GGff

Veikkauksen sivuilla on mahdollista pelata porukkapeli, mutta mitä tehdä siinä tapauksessa jos porukassa olevista vain yksi on Veikkauksen asiakas? Silloin porukkapeliä ei voi tehdä.

Eli onko mahdollista pelata peli netissä ja tehdä porukkasopimus kirjallisesti?

6

3950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muskdjf

      Ei voi. Voitto menee sille, jonka tilinumero on systeemissä eli netissä. Pitää pelata perinteisellä tavalla eli kuponki porukkaosaan ja jokaiselle oma lappu tai sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sieltä netistä yhdelle kupongille.

    • Ggff

      Ok, eli jos netin kautta pelaa yhden rivin ja vaikka tulostaisi porukkasopimuksen, niin ei käy?

      • ksjdksjd

        Ei käy. veikkaus maksaa voiton suoraan nettipelaajan ilmottamalle tilille. jos tulee vaikka miljoona ( ei tule) niin veikkaus kirjottaa verottajaa varten todistuksen vain sille, joka pelasi sen netissä ja maksaa sen automaattisesti nettipelaajan tilille.mitkään porukkasopimukset eivät päde siinä tapauksessa ja verottaja tulee kytikselle jos alat sumplimaan sitä miljoonaas sitten muille porukan jäsenille. eli ärrälle vaan porukkaa tekemään tai jos yhtä kuponkia pelaatte niin sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sitä yhtä kuparia varten.


      • järki.käteen.pellet
        ksjdksjd kirjoitti:

        Ei käy. veikkaus maksaa voiton suoraan nettipelaajan ilmottamalle tilille. jos tulee vaikka miljoona ( ei tule) niin veikkaus kirjottaa verottajaa varten todistuksen vain sille, joka pelasi sen netissä ja maksaa sen automaattisesti nettipelaajan tilille.mitkään porukkasopimukset eivät päde siinä tapauksessa ja verottaja tulee kytikselle jos alat sumplimaan sitä miljoonaas sitten muille porukan jäsenille. eli ärrälle vaan porukkaa tekemään tai jos yhtä kuponkia pelaatte niin sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sitä yhtä kuparia varten.

        Ei pidä paikkaansa, että verottaja tulisi jaolle. Porukkasopimuksen voi tehdä myös yhden pelaajan nimissä olevalle nettipelille. Vielä vähän aikaa sitten se olikin ainoa tapa pelata omaa porukkapeliä netissä ja Veikkauksen sivuilla se neuvottiin. Ehkä neuvotaan vieläkin.


      • ksjdksjd kirjoitti:

        Ei käy. veikkaus maksaa voiton suoraan nettipelaajan ilmottamalle tilille. jos tulee vaikka miljoona ( ei tule) niin veikkaus kirjottaa verottajaa varten todistuksen vain sille, joka pelasi sen netissä ja maksaa sen automaattisesti nettipelaajan tilille.mitkään porukkasopimukset eivät päde siinä tapauksessa ja verottaja tulee kytikselle jos alat sumplimaan sitä miljoonaas sitten muille porukan jäsenille. eli ärrälle vaan porukkaa tekemään tai jos yhtä kuponkia pelaatte niin sitten tulostatte sen porukkasopimuksen sitä yhtä kuparia varten.

        Kyllä se porukkapeli onnistuu myös niin, että itse peli on tehty netissä yhden pelaajan nimissä ja sitten erikseen on tehty siitä porukkasopimus, joko Veikkauksen lomakkeelle tai muuten. Teoriassa verottaja voi kysyä asiasta, mutta jos sopimus on uskottava, niin vero-ongelmia ei tule. Pitää kuitenkin muistaa, että tilisiirtoihin kirjaa selvästi näkyviin, että kyse on veikkausvoiton jaosta porukkasopimuksen mukaisesti. Silloin ei pankillakaan ole aihetta jatkokysymyksiin (niillä on nykyisin aika tiukat velvoitteet vahtia rahansiirtoja).


      • 10-14 kirjoitti:

        Kyllä se porukkapeli onnistuu myös niin, että itse peli on tehty netissä yhden pelaajan nimissä ja sitten erikseen on tehty siitä porukkasopimus, joko Veikkauksen lomakkeelle tai muuten. Teoriassa verottaja voi kysyä asiasta, mutta jos sopimus on uskottava, niin vero-ongelmia ei tule. Pitää kuitenkin muistaa, että tilisiirtoihin kirjaa selvästi näkyviin, että kyse on veikkausvoiton jaosta porukkasopimuksen mukaisesti. Silloin ei pankillakaan ole aihetta jatkokysymyksiin (niillä on nykyisin aika tiukat velvoitteet vahtia rahansiirtoja).

        Tarkistin vielä huvikseni Veikkauksen sivuilta. Kyllä siellä edelleenkin nimenomaan sanotaan, että -porukkasopimus voi olla heidän lomakkeellaan tehty tai vapaamuotoinen
        -siinä pitää olla tietyt asiat mainittuina
        -verottaja vaatii sen olevan kirjallinen
        -Veikkaus maksaa koko potin sille, jonka nimissä peli on, ja tämä sitten vastaa sen jakamisesta.

        Eli kuten jo sanoin: on ihan mahdollista pelata porukkapelejä niin, että se porukka on olemassa keskinäisellä sopimuksella Veikkauksen järjestelmien tietämättä ja peli on yhden nettipelaajan nimissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe