Muumit laaksossa

Heitaas

Niin 29.90 e maksoivat ne jonotusmukit.
Nyt menevät sadoilla euroilla Huuto netissä, joten ei siis ollut sittenkään huonompi jonotuspalkkio vai?

70

1423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo ei jos on työtön pummi

      • Heitaas

        Epayssa tonnilla..
        Keräilijät näyttää maksavan hyvin.

        Saihan nitä netistäkin varattua....


      • Jätä ihmeessä päivä työ ja mee fattasta hakemaan muumimukia


      • Heitaas
        Skörde kirjoitti:

        Jätä ihmeessä päivä työ ja mee fattasta hakemaan muumimukia

        Ei mulla oo päivätyötäkään 😨
        Sijoituksia ei lasketa 😂

        Mites siellä, onko tarvinut kärsiä työttömyydestä tai toisethan jopa nauttii siittä, kuulemma?


    • veromarsu

      Muistappa makssaa verot, mahtavat verokarhut kahella noita myöntejä mielen kiinnolla : D)).

      • Heitaas

        En saanut mukeja. Jätin kyllä varraukse...menivät hetkessä 😁

        En tiijä, alakaiskoha sitä opiskella noita kivijuttuja tai en tiijä, pystyykö sitä mhinkkää ennää 😣

        Onko vp?


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        En saanut mukeja. Jätin kyllä varraukse...menivät hetkessä 😁

        En tiijä, alakaiskoha sitä opiskella noita kivijuttuja tai en tiijä, pystyykö sitä mhinkkää ennää 😣

        Onko vp?

        On. Hyvä kun et suanut. Mukeja valamistettu varmmaan 25-50 tuhatta kpl. Suommee varmmaan puolet ja ulukomaille loput. Kyllä noista vielä yll tarjonttii tullee, kohan alaku huuma loppuupi. Ei kerräilijätkkää kovin paljjoo noista suostu maksammaan. Joku amatööri ehkä saattaakin makssoo , jopa 1500 eerroo, mut sottooppa se, kun todellissuus paljasttuu ja hinta vakkiittuu ehkä 150 eerroon.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        On. Hyvä kun et suanut. Mukeja valamistettu varmmaan 25-50 tuhatta kpl. Suommee varmmaan puolet ja ulukomaille loput. Kyllä noista vielä yll tarjonttii tullee, kohan alaku huuma loppuupi. Ei kerräilijätkkää kovin paljjoo noista suostu maksammaan. Joku amatööri ehkä saattaakin makssoo , jopa 1500 eerroo, mut sottooppa se, kun todellissuus paljasttuu ja hinta vakkiittuu ehkä 150 eerroon.

        Aivan sama, hupiahan se vain oli mulle...


      • Heitaas
        Heitaas kirjoitti:

        Aivan sama, hupiahan se vain oli mulle...

        Tuu tähän mun vieree istuu kaveri ja kertomaan mitös oot tänään touhunnut?
        Miten selkä? Miten muuten voit?
        Entä kirsikat?
        Täällä tuulee ja omenanraakileet putoilee puusta 😕


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Tuu tähän mun vieree istuu kaveri ja kertomaan mitös oot tänään touhunnut?
        Miten selkä? Miten muuten voit?
        Entä kirsikat?
        Täällä tuulee ja omenanraakileet putoilee puusta 😕

        Lokis näkkyy mitä touhunna : D)).
        Hyvin. Hyvin.
        Vähennöö
        Joo omppusato jiäpi huonoks.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Lokis näkkyy mitä touhunna : D)).
        Hyvin. Hyvin.
        Vähennöö
        Joo omppusato jiäpi huonoks.

        Ai hyvin. Mukava kuulla, että intuitoni oli taas väärässä..... Meen tästä sitte...oli kiva taas jutella☺


      • Heitaas
        Heitaas kirjoitti:

        Ai hyvin. Mukava kuulla, että intuitoni oli taas väärässä..... Meen tästä sitte...oli kiva taas jutella☺

        Intuitioni Ja kitos


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Ai hyvin. Mukava kuulla, että intuitoni oli taas väärässä..... Meen tästä sitte...oli kiva taas jutella☺

        Eihän nuita titiuuita aina tiijjä : D. Mistäs sitä viikatemiehennii aikkeist aina tiettää?


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Eihän nuita titiuuita aina tiijjä : D. Mistäs sitä viikatemiehennii aikkeist aina tiettää?

        Juu, oon myös aika loppu. Pakkp hakkee apua kun arki tullee. Voimat ihan lopussa.
        Illan jatkot sulle ja sinne päin huis hais😀


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Juu, oon myös aika loppu. Pakkp hakkee apua kun arki tullee. Voimat ihan lopussa.
        Illan jatkot sulle ja sinne päin huis hais😀

        Onneks kylymennöö : D)). Iltoja sinnekkii, haissoo ainassii hui : D). Niih hyvät oll possupihvit.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Onneks kylymennöö : D)). Iltoja sinnekkii, haissoo ainassii hui : D). Niih hyvät oll possupihvit.

        Hyvää yötä! Oman kullan kuvia


      • Heitaas
        Heitaas kirjoitti:

        Juu, oon myös aika loppu. Pakkp hakkee apua kun arki tullee. Voimat ihan lopussa.
        Illan jatkot sulle ja sinne päin huis hais😀

        Asunut ikävä-- palstalla tän päivön 😂 kaikkeen sortuu..
        Paino tällä hetkellä 45,6 kg..

        Saako kysyä kuulumisia tätä kautta tai tykkäisitkö ennemmin, että blogissa niinkuin muutkin kyselijät, seuraajat?
        Haittaako jos täällä?
        Jostain syystä mietin, onko tämä kirjoittelu haitaksi sinulle 😣

        Jos vaikka se ihastuksesi huomaa. Ei ainakaan kannata flirtailla ees huumorilla 😑


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Asunut ikävä-- palstalla tän päivön 😂 kaikkeen sortuu..
        Paino tällä hetkellä 45,6 kg..

        Saako kysyä kuulumisia tätä kautta tai tykkäisitkö ennemmin, että blogissa niinkuin muutkin kyselijät, seuraajat?
        Haittaako jos täällä?
        Jostain syystä mietin, onko tämä kirjoittelu haitaksi sinulle 😣

        Jos vaikka se ihastuksesi huomaa. Ei ainakaan kannata flirtailla ees huumorilla 😑

        Mikäs tännää, ajelin mönkkäri ja alako tuas kuulluu ihme iännii?
        Lohen savustin.
        Kylässä kävin nuapuris
        Kirsikat kerräilin
        Tokkopa nuo hernettä vettää : D)). Vois pilikesilimä kulumas sannoo, että taittaavat pihata viestinttee muutennii : D)).


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Mikäs tännää, ajelin mönkkäri ja alako tuas kuulluu ihme iännii?
        Lohen savustin.
        Kylässä kävin nuapuris
        Kirsikat kerräilin
        Tokkopa nuo hernettä vettää : D)). Vois pilikesilimä kulumas sannoo, että taittaavat pihata viestinttee muutennii : D)).

        Mää taidan olla pikkusen masentunut tai ennemminkin ahdistunut. On ollut 4 vuotta niin raskasta, että nyt täytyy sanoa voimien olevan melko lopussa 😕

        Eikö se vasta huollettu, mönkkäri?Lohi on kyllä huppua! nam nam......
        Minkä verran tuli kirsikkaa? Kasvaiskohan se näillä leveysalueilla?
        Täh? Ketkä NE 😁 Onko sinulla niinku liuta niitä ihastuksia 😁?
        Naistenmies heh heh heee.....


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Mää taidan olla pikkusen masentunut tai ennemminkin ahdistunut. On ollut 4 vuotta niin raskasta, että nyt täytyy sanoa voimien olevan melko lopussa 😕

        Eikö se vasta huollettu, mönkkäri?Lohi on kyllä huppua! nam nam......
        Minkä verran tuli kirsikkaa? Kasvaiskohan se näillä leveysalueilla?
        Täh? Ketkä NE 😁 Onko sinulla niinku liuta niitä ihastuksia 😁?
        Naistenmies heh heh heee.....

        Joo onhan siitä jo parkerttoo se vaiheluatikko laiteltu : D)). Kyllähän kirsikoita sankon pohjallinen tull, parikymmentä kappaletta : D)). Ööö eikös helepompi monikossa huasttoo, ei tule valahelttuu vaikka ei ois ku ykssii? Onhan niit 48 vuoetteen kerinnä tulla jokunen, heh heh ; D.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Joo onhan siitä jo parkerttoo se vaiheluatikko laiteltu : D)). Kyllähän kirsikoita sankon pohjallinen tull, parikymmentä kappaletta : D)). Ööö eikös helepompi monikossa huasttoo, ei tule valahelttuu vaikka ei ois ku ykssii? Onhan niit 48 vuoetteen kerinnä tulla jokunen, heh heh ; D.

        Tullut kyllä kalliiksi mönkkäri 😕 Mutta oon ymmärtänyt, että käytät sitä metsätöissäkin yms...
        Monkossa, vaikka on yksi, en ymmärrä tuota ja valehtelu ööööööö.... Ei aivot taivu.....
        Jokunen, tarkoitin kyllä nykysiä/ nykyistä. Mennee just niin vaikiaks kuin haluat tehdä 😂 ota selvää.
        Jaahas...pyykkikone kutsuuu..liluliluleiiii....
        Jottai makijaa tekis mieli.


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Tullut kyllä kalliiksi mönkkäri 😕 Mutta oon ymmärtänyt, että käytät sitä metsätöissäkin yms...
        Monkossa, vaikka on yksi, en ymmärrä tuota ja valehtelu ööööööö.... Ei aivot taivu.....
        Jokunen, tarkoitin kyllä nykysiä/ nykyistä. Mennee just niin vaikiaks kuin haluat tehdä 😂 ota selvää.
        Jaahas...pyykkikone kutsuuu..liluliluleiiii....
        Jottai makijaa tekis mieli.

        Onhan tuo ollunna, vois sannoo Suomen kallein : D)). Suklaatia kenties? : D)).


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Onhan tuo ollunna, vois sannoo Suomen kallein : D)). Suklaatia kenties? : D)).

        Kypsän banaanin söin. Siinähi on niitä jottai masennuksen tappo aineita, kuulemma.😀
        Tai en niin kauhee masentunukkaa, vähän....ennemminki ehkä uupunu yms. En tiijä.
        Onko sulla millainen savustin?


    • veromarsu

      Ihan semmonen yhen kalan sähkösavustin. Väsy välillä tulloo, pittää vuan ehttii jottai kivvoo tekemist ja syömist.

      • Heitaas

        Syön nyt tässä suklaakeksejä 😁
        Mutta en liho, paitsi tisseistä 😠
        On mulla aika lääkärille. Meni yöunet. Reilussa viikossa nukuin tunti per yö.Ajatukset pyöri päässä. Ihan yliväsynyt ja ylikierroksilla... Tuntu, että roppa lasahtaa justii. Niin hirvee stressi ...aina olen sinnitellyt, mutta nyt riitti. Ei totaalisesti enää jaksa! Niin hirvee stressi tilanteestani 😣

        Mutta kyllä se tästä. Nukahtamislääkkeitä ajattelin lääkäriltä pyytää, etten ihan lopu.
        Mun painosta lääkäri ei ollut puhelimessa huolissaan, kun olen siro ja lyhyt, mutta itse ihmettelen, eikö ruoka imeydy sitten kunnolla 😩
        Ei enää riitä kuule kiva tekeminen ja syöminen, on sellaiset jutut meneillään nyt...
        Sori valitus.
        Ehkä se kirjoitustauko olis 👍oon niin masentavaa seuraa nyt.
        Mut sit tullee taas ikävä kaveria 😂
        Huoh......

        Hyvvää yötä sinulle, bloggaaja...


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Syön nyt tässä suklaakeksejä 😁
        Mutta en liho, paitsi tisseistä 😠
        On mulla aika lääkärille. Meni yöunet. Reilussa viikossa nukuin tunti per yö.Ajatukset pyöri päässä. Ihan yliväsynyt ja ylikierroksilla... Tuntu, että roppa lasahtaa justii. Niin hirvee stressi ...aina olen sinnitellyt, mutta nyt riitti. Ei totaalisesti enää jaksa! Niin hirvee stressi tilanteestani 😣

        Mutta kyllä se tästä. Nukahtamislääkkeitä ajattelin lääkäriltä pyytää, etten ihan lopu.
        Mun painosta lääkäri ei ollut puhelimessa huolissaan, kun olen siro ja lyhyt, mutta itse ihmettelen, eikö ruoka imeydy sitten kunnolla 😩
        Ei enää riitä kuule kiva tekeminen ja syöminen, on sellaiset jutut meneillään nyt...
        Sori valitus.
        Ehkä se kirjoitustauko olis 👍oon niin masentavaa seuraa nyt.
        Mut sit tullee taas ikävä kaveria 😂
        Huoh......

        Hyvvää yötä sinulle, bloggaaja...

        Öitä. Pyyä liäkär lenkkikaveriks, vähän kato jotta semppausta ; ). Kannattaa se niitä nukahtamisliäkkeitä käyttee, jos tarvis o. Nykysin taittaat olla turvallisemppiikkii, ettei jiä koukkuun? Hih hih, sittehhä ne rasvat tiettää paikkasa ; D.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Öitä. Pyyä liäkär lenkkikaveriks, vähän kato jotta semppausta ; ). Kannattaa se niitä nukahtamisliäkkeitä käyttee, jos tarvis o. Nykysin taittaat olla turvallisemppiikkii, ettei jiä koukkuun? Hih hih, sittehhä ne rasvat tiettää paikkasa ; D.

        Palstasin niin ahaneesti, että palo munat pohojaan 😁
        Tuuletus nyt käynnissä. Huh mikä käry..
        Piti tulla vielä keromaan 🙈öit....


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Palstasin niin ahaneesti, että palo munat pohojaan 😁
        Tuuletus nyt käynnissä. Huh mikä käry..
        Piti tulla vielä keromaan 🙈öit....

        Huomenta. Hih hih nii sitä pittää : D)).


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Huomenta. Hih hih nii sitä pittää : D)).

        Pankissa kävin, meinasin kopittaa kassalla 😠Virkailija kahto, että humalassa kai se o ....
        Vieläköhä porukka uskaltaa uimmaa merree, ku ollu niitä bakteereja enemmä ny...murtovesissä
        Ja mikö ihime eliö se joku savielläi etelässä päi hrrrrrr..😨


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Pankissa kävin, meinasin kopittaa kassalla 😠Virkailija kahto, että humalassa kai se o ....
        Vieläköhä porukka uskaltaa uimmaa merree, ku ollu niitä bakteereja enemmä ny...murtovesissä
        Ja mikö ihime eliö se joku savielläi etelässä päi hrrrrrr..😨

        Ja Ruottissa palloa syövvii pirahoja😨 Onneks en ui😅Hyvä ku et su Anna sinut että silmille pankis😂😂


      • veromarsu
        veromarsu kirjoitti:

        Ja Ruottissa palloa syövvii pirahoja😨 Onneks en ui😅Hyvä ku et su Anna sinut että silmille pankis😂😂

        Korj. Suanna suihkut silimille.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Korj. Suanna suihkut silimille.

        Heh...öitä !


    • Heitaas

      Helpottaa. Oon nukkunut nyt paremmin.
      Tekee kummia elimistölle, kun saa nukkua!

      Paitsi söin homeista sämpylää 😣
      Ei heti hoksannu makua, kun oli monenlaiset täytteet.
      Eihän tuo kopristellu mahassa sen kummemmin..

      Mitenkä täällä? Onko syksiset mietteet?

      • veromarsu

        Homehhan On penisliiniä😉jää eipä nuo mietteet kummossii töissä ou😨Hyvä ku out suanunna nukutuks, puol voittoisa se o😄


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Homehhan On penisliiniä😉jää eipä nuo mietteet kummossii töissä ou😨Hyvä ku out suanunna nukutuks, puol voittoisa se o😄

        😊 Töissä on tyäaatteet ja vaatteet 😜


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        😊 Töissä on tyäaatteet ja vaatteet 😜

        Enpä hyvinnii😂😆


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Enpä hyvinnii😂😆

        Onko koskaa töissä meinannu löhteä parta irti?
        Kun olin lapsi, kylän pesula sijaitsi sellaisessa vanhassa kivitalossa tai sen kellarissa. Semmoset vanhat vinksallaa olevat pienehköt pari-ovet oli, joista mentii sissää.
        Kaveri äiti oli siellä töissä ja joskus pyörähettii siellä.
        Nykyään suojeluksessa tuo rakennus, on niin vanaha.
        Kaverin äiti ja muutki kylällä puhi, että kerra siellä oli töissä oikei pitkähiuksine naine ja sen tukkaha oli takertunu jonku mankeli/ lingo vällii ja repiny nahkoinnee päivinnee tukkaa irti.
        Ei tuommoisia pesuloita ennää oo. Siellä oli ahdasta ja pyykkiä joka paikassa ja monts työntekijää. Se höyry ja kuumuus löi heti ovella vastaa.


      • Heitaas
        Heitaas kirjoitti:

        Onko koskaa töissä meinannu löhteä parta irti?
        Kun olin lapsi, kylän pesula sijaitsi sellaisessa vanhassa kivitalossa tai sen kellarissa. Semmoset vanhat vinksallaa olevat pienehköt pari-ovet oli, joista mentii sissää.
        Kaveri äiti oli siellä töissä ja joskus pyörähettii siellä.
        Nykyään suojeluksessa tuo rakennus, on niin vanaha.
        Kaverin äiti ja muutki kylällä puhi, että kerra siellä oli töissä oikei pitkähiuksine naine ja sen tukkaha oli takertunu jonku mankeli/ lingo vällii ja repiny nahkoinnee päivinnee tukkaa irti.
        Ei tuommoisia pesuloita ennää oo. Siellä oli ahdasta ja pyykkiä joka paikassa ja monts työntekijää. Se höyry ja kuumuus löi heti ovella vastaa.

        Siis Suomessa oo. Ehkä ulukomailla on...Mutta rakennus on hieno.


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Onko koskaa töissä meinannu löhteä parta irti?
        Kun olin lapsi, kylän pesula sijaitsi sellaisessa vanhassa kivitalossa tai sen kellarissa. Semmoset vanhat vinksallaa olevat pienehköt pari-ovet oli, joista mentii sissää.
        Kaveri äiti oli siellä töissä ja joskus pyörähettii siellä.
        Nykyään suojeluksessa tuo rakennus, on niin vanaha.
        Kaverin äiti ja muutki kylällä puhi, että kerra siellä oli töissä oikei pitkähiuksine naine ja sen tukkaha oli takertunu jonku mankeli/ lingo vällii ja repiny nahkoinnee päivinnee tukkaa irti.
        Ei tuommoisia pesuloita ennää oo. Siellä oli ahdasta ja pyykkiä joka paikassa ja monts työntekijää. Se höyry ja kuumuus löi heti ovella vastaa.

        Varovainen täyttyy olla, sillä letillö ja paijjan alla. Onhan noita lekentoja kiertämässä. Amiksessakkii kertovat jollai pitkä tukkasella ois jiännä hivukset kiinni pylyväsporakonneen terrään ja nahka lähtennä irti. Kyllähän noissa sellanen voima konneis o, etteivät anna antteeks, jos mokkailloo.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Varovainen täyttyy olla, sillä letillö ja paijjan alla. Onhan noita lekentoja kiertämässä. Amiksessakkii kertovat jollai pitkä tukkasella ois jiännä hivukset kiinni pylyväsporakonneen terrään ja nahka lähtennä irti. Kyllähän noissa sellanen voima konneis o, etteivät anna antteeks, jos mokkailloo.

        Joo, myötätunto hakusessa.
        Hyvvää yötää taas.
        Nii muutes, jottai korukivejä tännää pyöritteli, hienojahan ne on kyllä.
        Lapsena ehtittii katinkultaa.


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Joo, myötätunto hakusessa.
        Hyvvää yötää taas.
        Nii muutes, jottai korukivejä tännää pyöritteli, hienojahan ne on kyllä.
        Lapsena ehtittii katinkultaa.

        Mistas loysit? oita, hih hih ei ole tveen netissa tiettyja kirjaimia:D


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Mistas loysit? oita, hih hih ei ole tveen netissa tiettyja kirjaimia:D

        En edes huomannut puuttuvia kirjaimia :D
        Vanhoja, aikoinan kirpputorilta ostettuja. Joku saatukkin.
        Kyllä se on syksy tullut nyt. Oletko kaikki marjat pensaista poiminut jo?
        Myy mulle ylivuotiset pakastemarjat .
        Mitä sulle kuuluu?


    • jollainrahaa

      Korkeintaan 10snt olisi ollut arvo muumimukeista :D

      • veromarsu

        Ehkä itekkii voisin maksaa 5 eerroo, voishan siitä juua kahavit😧


      • Heitaas

        Sentään maksasit jottai ku kaikki ei ottas, vaikka ilima sais kuulemma.

        kyllähän ne kaikkia kerää ja ostaa. Vanaha markkaki on nykyään kaksmarkkane.
        Mutta eikö ne sano, että viiniki paranee vanahetessaan.

        Oha noita netissä, keräilijöiden ostos paikkoja....


      • veromersu
        Heitaas kirjoitti:

        Sentään maksasit jottai ku kaikki ei ottas, vaikka ilima sais kuulemma.

        kyllähän ne kaikkia kerää ja ostaa. Vanaha markkaki on nykyään kaksmarkkane.
        Mutta eikö ne sano, että viiniki paranee vanahetessaan.

        Oha noita netissä, keräilijöiden ostos paikkoja....

        Markka onnii markka😂 Mut Suomi ei ou Malesia😨 Eikä piippuleima tarra tahi eihän nuissa tainna olla niitäkkää?


      • Heitaas
        veromersu kirjoitti:

        Markka onnii markka😂 Mut Suomi ei ou Malesia😨 Eikä piippuleima tarra tahi eihän nuissa tainna olla niitäkkää?

        Juu ri oo piippua heh...marimekon paitaakaa saanu enne hengiltä millää, pysy saumat kuosissa ja värit.
        Joku vuosi taakse päi osti yhe marimekon vaattee, ku ajatteli, että kestää. Pinta meni nuhujuseksi ja värit haalistu.
        Alihankintana tekevät euroopassa ja Aasiassa huoh....kyllä oli laatu kärsiny ainaki kysseisessä kappaleessa. Otti aivvoo sillo 😂


      • veromersu
        Heitaas kirjoitti:

        Juu ri oo piippua heh...marimekon paitaakaa saanu enne hengiltä millää, pysy saumat kuosissa ja värit.
        Joku vuosi taakse päi osti yhe marimekon vaattee, ku ajatteli, että kestää. Pinta meni nuhujuseksi ja värit haalistu.
        Alihankintana tekevät euroopassa ja Aasiassa huoh....kyllä oli laatu kärsiny ainaki kysseisessä kappaleessa. Otti aivvoo sillo 😂

        Ja makso saman verran, ku Suomessa tehtynä?😂


      • Heitaas
        veromersu kirjoitti:

        Ja makso saman verran, ku Suomessa tehtynä?😂

        Jooooo 😠 Onko vp tänään?


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Jooooo 😠 Onko vp tänään?

        Ei. Vielä täynnään töihin😠


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Ei. Vielä täynnään töihin😠

        No huoh sitte...tsemppiä .


      • Heitaas

        Pittää vielä valittaa, ku tunnelmaa pääsi, että nuo minun lempikeksini, suklaakauratki sisälsi enne enemmä suklaataa, vähentänneet mutta hinta sama 😠
        Tytönpoikaki pyöritteli keksiä kummissa ja kysy, että missä se suklaa 😀
        Pikkuse ennää sivaltavat vällii.
        Samote saman merkkiset kaurakeksit ilman suklaataa ei maistu ennää juuri miltään. Koostumuski menny paskaksi.....
        Tässä just nyt syön näitä suklaakauroja. Noita pelkkiä kauroja en ennää osta.
        Ruotsalaisia PITÄS olla.


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Pittää vielä valittaa, ku tunnelmaa pääsi, että nuo minun lempikeksini, suklaakauratki sisälsi enne enemmä suklaataa, vähentänneet mutta hinta sama 😠
        Tytönpoikaki pyöritteli keksiä kummissa ja kysy, että missä se suklaa 😀
        Pikkuse ennää sivaltavat vällii.
        Samote saman merkkiset kaurakeksit ilman suklaataa ei maistu ennää juuri miltään. Koostumuski menny paskaksi.....
        Tässä just nyt syön näitä suklaakauroja. Noita pelkkiä kauroja en ennää osta.
        Ruotsalaisia PITÄS olla.

        Niinpä. Ennen munkkeja 10 pussissa, sitten 8. Nyt ennee kuus ja maksavat n 15 markkaa. Enne makso 10 mk:ta😨Tais nuo äskettäin yrittee pienenttee munkkien kokkoo, mut pallailivat takasi. Liekkö Tullunna kommentti ja?😂😂


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Niinpä. Ennen munkkeja 10 pussissa, sitten 8. Nyt ennee kuus ja maksavat n 15 markkaa. Enne makso 10 mk:ta😨Tais nuo äskettäin yrittee pienenttee munkkien kokkoo, mut pallailivat takasi. Liekkö Tullunna kommentti ja?😂😂

        Hyvää yötä !


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Hyvää yötä !

        Hyvvee yöt, unet viel o ilimassii : D)). Vai onko?


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Hyvvee yöt, unet viel o ilimassii : D)). Vai onko?

        Joskus jää univelkaakin 😩siinä vasta on korkeat korot 😅
        Mutta nyt raskaan työn raatajakin...sormet ristiin ja 😴 Nään muutes tuon nukkumis emoijin niin että sillä on punainen tikkataulun tikka pystyssä ohtassa😁mutta kerran sulta kysyin niin valistit, että se on nukumista tatkoittava.


      • vermarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Joskus jää univelkaakin 😩siinä vasta on korkeat korot 😅
        Mutta nyt raskaan työn raatajakin...sormet ristiin ja 😴 Nään muutes tuon nukkumis emoijin niin että sillä on punainen tikkataulun tikka pystyssä ohtassa😁mutta kerran sulta kysyin niin valistit, että se on nukumista tatkoittava.

        Näi o😪😥😌😚😶


      • Heitaas
        vermarsu kirjoitti:

        Näi o😪😥😌😚😶

        Vai tuollaisia uneksit Veromarsu. Vaatii kyllä veronsa tuollaiset unet 😀
        Mikä vuoro ränään?


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Vai tuollaisia uneksit Veromarsu. Vaatii kyllä veronsa tuollaiset unet 😀
        Mikä vuoro ränään?

        Ihan vappaavuoro ränään ; D)). ja Soppailupäivä : D.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Ihan vappaavuoro ränään ; D)). ja Soppailupäivä : D.

        Shoppaile pikkei syämme kyllyyestä ja nauti!!!


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Shoppaile pikkei syämme kyllyyestä ja nauti!!!

        Just nautinnii, ostin ensmäisen leivänpuahtimen ja nammmm.


    • kupitjamukkelix

      Kuka noita kippeloita ja muumimukkeloita... kuparipannujakaan sitten tarvitsee, tarjoaisin koko Muumni-setistä 2snt.

      • Heitaas

        Ei Suomessa oo senttejä😁
        Kuparipannut on hienoja, mutten minäkään ostas.
        Taidat olla käytännöllinen ihminen?


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Ei Suomessa oo senttejä😁
        Kuparipannut on hienoja, mutten minäkään ostas.
        Taidat olla käytännöllinen ihminen?

        Tuasko se niitä senttiä, kohta sensuroivat. Arvvooppa jos tuumista puhuttas, Suomalaiset ukkelit ois neli tuumasella kovin heikoilla kantimilla : D)).


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Tuasko se niitä senttiä, kohta sensuroivat. Arvvooppa jos tuumista puhuttas, Suomalaiset ukkelit ois neli tuumasella kovin heikoilla kantimilla : D)).

        Nuo tuumaukset taittaa olla seurausta viime yön unista?
        Entä yks jalaka? Eiks sitäki oo käytetty Suomessa

        Vihijailekko sinä jottai ?
        18cm on vastaus kysymykseesi.


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Nuo tuumaukset taittaa olla seurausta viime yön unista?
        Entä yks jalaka? Eiks sitäki oo käytetty Suomessa

        Vihijailekko sinä jottai ?
        18cm on vastaus kysymykseesi.

        Sehä o melekkein 5 tuummoo? Joskus jottai juttuja tais olla : D)).


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        Sehä o melekkein 5 tuummoo? Joskus jottai juttuja tais olla : D)).

        :D)) Tottumus kysymys..hah hah..on nää hulluja juttuja! Voi hyvänen aika sentää :D

        Punaisia herukkapensaita ajatteli laittaa, tuttu tarjos ilmaiseksi.

        Mitäs shoppailit?


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        :D)) Tottumus kysymys..hah hah..on nää hulluja juttuja! Voi hyvänen aika sentää :D

        Punaisia herukkapensaita ajatteli laittaa, tuttu tarjos ilmaiseksi.

        Mitäs shoppailit?

        On : D. Nelikymppis hiäpäivän lahjan löysin sattumalt ja ostin. Par kukkasta viel läks mukkaan. Paijjan, sapuskkoo yms. Punaset mulle lia happammii, hyrrrrr.


      • Heitaas
        veromarsu kirjoitti:

        On : D. Nelikymppis hiäpäivän lahjan löysin sattumalt ja ostin. Par kukkasta viel läks mukkaan. Paijjan, sapuskkoo yms. Punaset mulle lia happammii, hyrrrrr.

        Aikasimpas sinä oot purjehtinut avioon...Hyrrr hyrrrr....hyviäpäs niinku puolukatki nam.
        Sulla paljon kukkia. Onko houkutelleet perhosia?


      • veromarsu
        Heitaas kirjoitti:

        Aikasimpas sinä oot purjehtinut avioon...Hyrrr hyrrrr....hyviäpäs niinku puolukatki nam.
        Sulla paljon kukkia. Onko houkutelleet perhosia?

        Siskolle ja ukolleen ; D. Nii no joo, se yks mors maikku S sillo jättikkii miut huuon kans : D)). Noh oha nuit, pitäs varmmaa viell kesän kukka sato laittoo lokkiin. Ei nuit perhossii kovin paljon ou ollunna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe