Onnellisuus tärkeämpää kuin raha tai menestys

ValluVeetiRentoHippi

Minulle tärkeintä elää rauhassa, koti ei ole taistelutanner. Siksi elän vapaana. Luonto, sopivassa määrin työ, riittävä terveellinen ravinto,rennot vaatteet. Nämä ovat minulle se riittävä elintaso. Tiedän,että monet haluaa paljon rahaa,matkoja,elektroniikkaa,sisustaa. Minimalistina ahdistun,jos on kaikkea liikaa. Jokaisen luonne ja elämänkatsomus on toki omanlainen. Ne pitäisi ymmärtää. Toinen elää ylellisesti,toinen haluaa olla vähän hippi...

21

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväkirjoitus

      Olen samaa mieltä.

      • valluveeti

        Totta, että ihminen ahdistuu, jos kaikkea on liikaa ja enemmän vain pitää haalia maallista mammonaa. Vähäänkin voi olla tyytyväinen. Rentona hippinä voi olla, vaikka on lyhyet hiukset, t-paita, verkkarit ja polkupyörä.


    • Locapeople

      Kenties, ei hippi rastatukkaa tarvitse. Jopolla ajelen. Vaatteet ostan Indiskasta. Mausteisia sävyjä. Vegaani olen kyllä. Eikä se tarkoita porkkanan popsintaa pelkästään. Pääasia,ettei ole negatiivinen. Pyrin pysymään erossa ilkeistä ihmisistä.

    • AinaVaanHyvinMenee

      Yrittää nuo kateelliset huudella,mutta vitut heistä:D

    • OmaHyväElämä

      Kulissiperheiden ahdistus purkautuu lasten huonona käytöksenä. Tänäänkin kiitän luojaa,että saan elää yksin lasteni kanssa. Meillä ei ole mitään "perheen päätä" huutamassa,juomassa... Meillä on rauhallista ja seesteistä ja itse olen hyvin pitkäpinnainen äiti .

      • kusluistin

        Oletkos varma,et lapsesi kiittää sinua,kun joutuvat elämään Isättömänä? Ennen joutuivat pilkan kohteeksi,ehkä vielä nykyäänkin. On kunnollisiakin Miehiä.
        Nykyään hullu villitys. Tehrään Miehen kans lapsi,ja heitetään Mies pihalle.
        Monenkohan huonosti käyttyvän lapsen vanhemmat ovat eronneet. Monen.


      • Suomalaineneiromani

        Jos mies ei huolehdi perheestä niin ulos joutaa. Nykyään on myös yh isiä. Tuskinpa ketään saa kiusata minkään takia. Sossu ja poliisi on kiusaajia varten. Käykö kateeksi,kun toiset elää rauhassa. Jos olisikin kunnon mies ,mutta ei . Ja saapi tuo tavata,jos huvittaa. Monella vaan juominen tärkeämpää ja silloin ei lasta voi nähdä. Meillä ei ole mitään hävettävää. Että kivat sulle.


      • Sopiikysyä
        kusluistin kirjoitti:

        Oletkos varma,et lapsesi kiittää sinua,kun joutuvat elämään Isättömänä? Ennen joutuivat pilkan kohteeksi,ehkä vielä nykyäänkin. On kunnollisiakin Miehiä.
        Nykyään hullu villitys. Tehrään Miehen kans lapsi,ja heitetään Mies pihalle.
        Monenkohan huonosti käyttyvän lapsen vanhemmat ovat eronneet. Monen.

        Heinin pennut riehuu,vaikka on isä kotona,mutta mitä se isä tekee??


      • kusluistin
        Suomalaineneiromani kirjoitti:

        Jos mies ei huolehdi perheestä niin ulos joutaa. Nykyään on myös yh isiä. Tuskinpa ketään saa kiusata minkään takia. Sossu ja poliisi on kiusaajia varten. Käykö kateeksi,kun toiset elää rauhassa. Jos olisikin kunnon mies ,mutta ei . Ja saapi tuo tavata,jos huvittaa. Monella vaan juominen tärkeämpää ja silloin ei lasta voi nähdä. Meillä ei ole mitään hävettävää. Että kivat sulle.

        Sinä puhut vaan ittestäsi. Tyypillinen yksinhuoltaja. Pääasia et sinulla on kivaa. Paskat sinä lapsistasi välität.
        Kunnollisia Miehiä on vaikka kuinka paljon. Miksi sinät et sellaista saa.? Kattosit peiliin.
        "Käykö kateeksi,kun toiset elää rauhassa. " Lähinnä säälittää lapsesi. Olen ollut liitossa jo lähes neljäkymmentä vuotta,ja jatkuuu.. Rauhassa.
        Nykymeno on holtitonta.


      • Kohtalontuulikeinuttaa

        Anteeksi mitä:D Todellakin välitän lapsistani. Olen läsnä henkisesti ja fyysisesti, nämä pienet on 4, 6 ja 10vuotiaat. Heillä on paljon helpompaa elää pelotta. Isän alati vaihtuvat mielen liikkeet on olleet pelottavia. Hyvän ravinnon ja päivärytmin ansiosta ovat tasapainoisia. Uutta miestä en halua, eikä olisi aikaa. Baareissa en käy,koska en juo. Normaalipainoinen ja ihan sievä olen ja siisti enkä luonteeltani pirttihirmu. Eiköpä joskus,jos haluan niin löydy rakkaus. Tsemppiä Sul. En ole ollut syntynyt ,kun olet avioitunut ja hyvä,että teillä toiminut. Olen puolestanne vain iloinen:)


      • Juurieronnutonnellinen
        kusluistin kirjoitti:

        Oletkos varma,et lapsesi kiittää sinua,kun joutuvat elämään Isättömänä? Ennen joutuivat pilkan kohteeksi,ehkä vielä nykyäänkin. On kunnollisiakin Miehiä.
        Nykyään hullu villitys. Tehrään Miehen kans lapsi,ja heitetään Mies pihalle.
        Monenkohan huonosti käyttyvän lapsen vanhemmat ovat eronneet. Monen.

        Kiittää jo nyt . Olisivat toivoneet eroa jo aiemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Enää ei narsisti kiusaa meitä. Suosittelen muillekin kulisseissa eläville, helpottaa kummasti kaikkia,kun tajuaa lähteä. Omaisuuden puolitus on vielä,mutta vapaudestaan ei voi liikaa maksaa niin vieköön minkä haluaa.


      • Sillaisepäiväluistaa
        Juurieronnutonnellinen kirjoitti:

        Kiittää jo nyt . Olisivat toivoneet eroa jo aiemmin. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Enää ei narsisti kiusaa meitä. Suosittelen muillekin kulisseissa eläville, helpottaa kummasti kaikkia,kun tajuaa lähteä. Omaisuuden puolitus on vielä,mutta vapaudestaan ei voi liikaa maksaa niin vieköön minkä haluaa.

        Jotkut ahdistavassa avo/avioliitosa kärvistelevät naiset on kateellisia niille,joilla ollut voimia erota. Muistan aikanaan itsekin kadehdin äitiä,joka liikkui rauhassa lapsineen. Itsellä virtahepo sohvalla. Kotona sai pelätä. Nyt olen onnellinen,vapaa ihminen ja en todella enää huoli ketään. Ja outoa,että miehet kuvittelee,että vapaa nainen on jotain riistaa. Ehei...0sa toki voi olla. En kuulu niihin ,jotka haluaa suhteen. Jos ette tunne kunnolla ihmisiä niin älkää olettako tai luulko heistä mitään.


      • Välilläviihteellä
        Sillaisepäiväluistaa kirjoitti:

        Jotkut ahdistavassa avo/avioliitosa kärvistelevät naiset on kateellisia niille,joilla ollut voimia erota. Muistan aikanaan itsekin kadehdin äitiä,joka liikkui rauhassa lapsineen. Itsellä virtahepo sohvalla. Kotona sai pelätä. Nyt olen onnellinen,vapaa ihminen ja en todella enää huoli ketään. Ja outoa,että miehet kuvittelee,että vapaa nainen on jotain riistaa. Ehei...0sa toki voi olla. En kuulu niihin ,jotka haluaa suhteen. Jos ette tunne kunnolla ihmisiä niin älkää olettako tai luulko heistä mitään.

        Juup,ei enää saman katon alle ukkoa. Ai miten mukavaa on.


      • alonos

        Hyvä,et ymmärrät ittekin,ettei sinusta ole parisuhteeseen. Onneksi pirttihirmuja on kuitenkin aika vähän.


    • Josee

      Nalkuttavaa ämmää ei kestä pi,ukaan.

      • Kysynvaanaletaankokertoa

        Eikä pettävää miestä. Voisi tähän laittaa monet nimet ja todistettua kopioilla viesteistä kuinka monen mies vonkaa ja käy naisissa ja maksaakin vielä. Laitetaanko käry käymään?


      • husee

        Laita samalla pettävät naiset.


      • Vapauttanietteriistä
        husee kirjoitti:

        Laita samalla pettävät naiset.

        No enpä väittänyt,etteivät petä. Mutta jokainen onnensa seppä. Helpointa on sinkkuna.


    • Daijjaaanaa

      Kun vaan kateelliset antaisi elää rauhassa ...

    • KiikunKaakun

      No notta haluan hieman toppuutella !

      ei nimiä jakoon vaan koettakaan sopia asioista !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe