En tiedä on tämä fetissi vai ei, mutta pidän siitä, kun vaimoani himoitaan ja hänelle tehdään seksuaalisia tekoja.
Olemme vuosien mittaa kokeilleet myös kolmen kimppaa, mutta jotenkin vaimon on yksin helpompi löytää mies.  Vähimmillään joku on tanssiessa puristanut pepusta ja parhaimmillaan laskenut pannessa spermat sisään.
Mutta aina vaimo kertoo yksityiskohtaisesti mitä tapahtui, koska hän tietää sen kiihottavan minua suunnattomasti.  Mustasukkaisuutta en ole kokenut koskaan, sillä meilä on hyvä pitkä parisuhde ja tiedän hänen hakevan nautintoa sekä itselleen että minulle.  Mitään kotileikkejä vieraan miehen kanssa ei ole tulossa.
Cuckold nautin asurina olosta
8
1097
Vastaukset
- ipiJa minä cuckold miehen vaimona nautin. On turvallista ja hyvin kiihottavaa olla useamman kaverin huomion kohteena kun mieheni katselee tai on josskin lähistöllä. Olen ollut sidottuna sänkyyn sekä jaloista että käsistä ja minua on pantu tuossa asennossa. En olisi ikinä uskaltanut tehdä sitä ilman " turvamiestä". - Kuulostaa hienolta. Keskittyikö miehesi katselemaan. 
 -
 Mieheni työntää kätensä minun ja miesten väliin tuntien työntöjen voiman.
- Että-semmoistajormalaiset kirjoitti:Kuulostaa hienolta. Keskittyikö miehesi katselemaan. 
 -
 Mieheni työntää kätensä minun ja miesten väliin tuntien työntöjen voiman.Sinä keskityit ainakin sillä aikaa lastemme leikkeihin. 

- NahatonOlisihan se upeeta löytää vakkari,'tukevaoksainen' vanhempi setä esim. itä-Hesasta 'perhetutuksi... - NahatonM52Hki kirjoitti:Mutta tuskinpa löytyy... Eipä tunnu asetelmasta kiinnostuneita löytyvän... 

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset525078
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693493
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral922741
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131891
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1531361