Joutais kaikki romuttamolle, kai niistä jotain metalleita vielä saa pelastettua esim aurojen tekoon. Kuka ja millanen idiootti edes nykyisin ajaa 2tahti rouskulla???? Se savu ja öljyvana vedessä on täyttä idiotismia.
2tahti raadot
6
331
Vastaukset
- ENTÄMINNE
Ne nelarin raadot pitää viedä, niitä on kohta joka talli rytköllään käyttökelvottomassa kunnossa.
Kunnossaoleva ja oikein säädetty 2t ei pahemmin savuta, eikä jätä öljyä veteen. En ole merkki, enkä tahti uskollinen niin on mulla 2t koneiden lisäksi 4t efikin.
- 325325wfe
Täältä kun lukee juttuja niin 90% jutuista koskee wanhoja 2tahti paskoja, yleisimpinä mm.. ei kipinää,ei käynnisty,savuttaa,pätkii,tärisee,ei toimi, jne
- Tohatsullavaan
Johtuu siitä kun niillä ajetaan vuosikymmenestä toiseen, niin aina välillä tulee jotain pientä laittamista.
- JuttusiEIkoske
Minua hipaisemallakaan! Ajelen 80-luvun 2 tahtisella evinrudella, eikä uutta häpeä. Ei tiputtele öljyä, eikä uistellessa savua yhtään.
- 4t_ongelmatkin
Jos 4-t koneet olisivat yhtä vanhoja ja paljon ajettuja, niistä kysyttäisiin aivan vastaavat kysymykset ja paljonenemmän. Yleismmät viat eivät liity tahtisuuteen millään tavalla vaan moottoreiden ikään ja kovaan käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244332Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132968Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.43965Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22950PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117793Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38766- 37754
- 107719
- 135677