Ensin joku murtautui Lättiin, nyt kohteena Karvion Neste? Voidaanko puhua jo rikosaallosta? Poliiseja on ainakin näkynyt tiheään paikkakunnalla.
Rikosaalto Heinävedellä?
8
533
Vastaukset
- Valamonviisas
Olisiko nunna asialla?
- Kaikkityynni
Kun vanhemmat ovat vääryydentiellä, ei lapsistakaan tule kummoisempia.
- fiskars
Samat juopot edelleen asialla. Veivät myös yhen hondan perämoottorin. Kukaan munaton ei vaan uskalla kellekkään kertoa kuka se oli...pelkäävät joutavaa juoppoa. Itselläni ei ole intressiä paljastaa tekijää kun ei ole minun tavaroihin kajonnut. Itse hoitasin kirveellä kädetpoikki ranteista.
- Bilnäs
Noinkohan tekisit...jos sattus kohille?
- grafiittiisbest
Juu perus heinävetistä uhoamista, miehistä ei ole kuin rysämerkeiksi.
- Bilnes
Varovasti...Löytyy niitä tekijöitäkin mut ne ei tavallisesti huutele...Korpilaki.
- otanilmanmuuta
Kuitittomuus on valttia maaratyissa piireissa ja varastelu.
- suuntaaantavia
Tulipahan mieleen, onkohan "airiston helmiä" tehtailtu Heinävedellä, vaikkapa vain pienempi muotoisena hyvävelityyliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253