Ensi yö, perseidien yö

Hirveä-määrä-perceidä

Perseidien näyttö.
Muista nukkua ilman alkkareita.

10

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olen hereillä puolen yön jälkeen, eikä ole ihan hirveän pilvistä, menen kattoterassille katsomaan tähdenlentoja. Kameraa en viitsi ottaa mukaan, vaan tyydyn katselemaan tähdenlentoja vain reaaliajassa. - Toivottavasti näkyy.

    • bebapaljaana

      Nukun aina ilman alkkareita, ei kai kukaan haudo pesäänsä 24/7

      • Tuulettelen

        Samma här. Aina lähtee pöksyt jalasta, kun menen sänkyyn.


      • boxbox

        Miten alkkarit liittyy tähdenlentoon!


      • Bengalitikku

        Vähän epäilen, että aloittajalla on valikoiva lukihäiriö.
        Ei taida tähdenlentoja näkyä, niin on maisema sumea. Ja lisäksi pitäisi nähdä valkoinen hevonen nähdä lennon aikana, jolloin voisi toivoa ja sehän toteutuisi. En ole ihan varma tarvitaanko musta hevonen mukaan kuvioon.
        No voisihan tähtisadetikuilla korvata tuon luomun.
        Ehkä raviradan tuntumassa tai jonkin maneesin lähellä olisi parhaat zaanssit, jos ei omista ravureita.


      • Ruskea-naamio
        Bengalitikku kirjoitti:

        Vähän epäilen, että aloittajalla on valikoiva lukihäiriö.
        Ei taida tähdenlentoja näkyä, niin on maisema sumea. Ja lisäksi pitäisi nähdä valkoinen hevonen nähdä lennon aikana, jolloin voisi toivoa ja sehän toteutuisi. En ole ihan varma tarvitaanko musta hevonen mukaan kuvioon.
        No voisihan tähtisadetikuilla korvata tuon luomun.
        Ehkä raviradan tuntumassa tai jonkin maneesin lähellä olisi parhaat zaanssit, jos ei omista ravureita.

        Pitää mennä ju-ou-tupeen ja alkaa katsoa musta ori jaksoja, jos niitä vielä on? Myös valkoinen varsa saattaa olla filmattuna. Oli myös korvakarvamato " vieläkö on villi heppasia "


    • Väsyttää

      Pilvet tulivat, joten lupa nukkua.

    • pinkkilila

      Taivas on erikoisen värinen.

      • Pilvi.estää.avaruuden

        Kun ulkovalot sytyttää, näkyy sadepisaroita ja niiden heijasteita taittamassa valoa.
        Sankka on pilvien puuro.
        Mutta edes omaa perseidiä en näe, peruuttamatta peilin eteen, ja sehän ei kiinnosta lain.

        Sadevesitynnyri pulpahtelee tuossa nurkalla kuin kiljua tekisi.
        Happi-ikkuna auki sänkyni vierellä.
        Siinäpä idea nenän ja näön edessä. Sekaan hiivaa ja sokeria, paketillinen rusinoita, ehkä sitruuna, niin viikon parin kuluttua olisi kurakotiviiniä 150 litraa.


    • jartsi-ruskeapää

      Ai että, on pers seidi icen kipeä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe