Mitähän olet mieltä?

EnOleMitäänTehny

Siitä, että jos toinen on ehkä ihastunut minuun?

11

1097

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni

sinun pitäisi tarttua tilaisuuteen ja antaa toiselle mahdollisuus. Ei kannata elää unelmissa, vaan todellisuudessa.

• Samaa mieltä..
        Anna mahdollisuus.

• ihastuttavaihminen

Mä aattelen että se on hyvä merkki.

• Kerroppase

Miksipä ei olisi?

• SoSimple

Oletko itse? Moni varmaan sinuu ihastuu.. Sun täytyy vaan ajatella itseäsi, tutustua vaihtaa ajatuksia ja katsoa mihin jalat vie.

• Erotulee

Mitä väliä sillä on?

Olet täysin vieras ihminen !

Jos taasen minun seurustelukumppanista kyse niin mitä väliä silläkään on?

Enemmän minulle on väliä kenestä ae mun kumppani on kiinnostunut ja kehen ihastunut. Sit alkaa tökkiin ja monoa tuleen perseelle jos se alkaa osoittamaan että itse on se jonka silmä vinkkaa ja suu lirkkaa joka naisen perään ja sydämessä väpättää mukavasti kun joku nainen jossain on joka en ole minä.

• elätodellisuudessa

Mä en ihmettelis kulta, sulla on vaeltava silmä ja mieli ja paljon naisia irl. Mä olen vain päivänvalon tieltä katoava varjo sun menneisyydestä... Tartu tilaisuuteen ja anna hänelle mahdollisuus.

• eihaittaa

Tuollaisella ei ole mitään merkitystä minulle. Minua ei haittaa vaikka koko maailma olisi ihastunut kaipaamaani. Kiinnostaa ainoastaan se, että onko hän minusta kiinnostunut vai ei.

• pitäänukkua

En koskaan usko,että olet syvimmiltä tunteistasi rakastunut minuun. Et tunne minua. Et ole koskaan nähnyt minua. Et tiedä tuskistani.Kivuistani.Sairauksistani. Herkästä luonteestani...

Etsi oma ihmisesi.Ikäisesi.Joku joka on vapaa vastaamaan tarpeisiisi...Jätetään tämä järjettömyys...
      Hyvää yötä...

• onnellinenyksinkin

En ihmettelisi yhtään että niin on jos on kyse nuoresta henkilöstä. Sitä en tiedä onko näin tapahtunut itseäni vanhemmalle, mutta jos niin on ne se on hänen asiansa mitä hän tekee. Jos hän valitsee toisen niin olen onnellinen hänen puolestaan.

• Jaah

Sinusta on kivaa jos sinuun ihastuu useampi. Kuka rakkauden kipeä ei halua olla rakastettu?
      Ihastumiset sinuun nostaa egoasi, mutta jos vain siitä tulee arvosi mitta, ei hyvä. Suhtautuminen sinuun vois mennä näin että oletko itse joka ihastuksen perään lähtevä uskoton? Siinä kulkee raja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      52
      10405
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      131
      6326
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      73
      4593
    4. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      12
      3465
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      143
      3240
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      283
      3055
    7. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      151
      2833
    8. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      67
      2776
    9. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      5
      2222
    10. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      34
      2154
    Aihe