Joskus kun on allapäin, huolestunut vaikka koulusta, töistä, kavereista, tulevaisuudesta, niin mikä on sellainen anime, jonka puoleen voi kääntyä? Suosituksia?
Minulla on esim. aina silloin tällöin kauheaa stressiä opinnoista, tuntuu siltä etten ole niin hyvä/fiksu kuin jotkut luulevat, enkä siksi arvokas ihmisenä. Toisaalta joskus muuten vain on vähän synkeä olo ja tekisi mieli katsoa jotain hauskempaa ja yksinkertaista.
Itse olen huomannut, että kun elämä ahdistaa, niin minua auttoivat:
- Welcome to the NHK (NHK ni youkoso)
- March comes in like a lion (Sangatsu no lion)
- Yuri on ice
- Kikin lähettipalvelu (ghibli elokuva)
Kaikissa näistä päähenkilö on syystä tai toisesta pettynyt tuloksiinsa ja epäröi osaamistaan ja arvoaan. Tuon NHK:n päähenkilö on vielä työtön. March:ssa ja Yurissa päähenkilöt taas ovat taitavia, mutta muuten kamppailevat paineen kanssa. Kiki taas ei vielä tiedä missä on oikeastaan hyvä tai mitä haluaa tulevaisuudeltaan. Joskus on hyvä voida samaistua tällaisiin hahmoihin, jotka kuitenkin lopulta onnistuvat tehtävässään.
Jos taas minulla muuten vaan on tylsää, niin minua asiankin piristävät:
- Daily lives of high school boys (komedia)
- Toradora (romanttinen komedia)
- One punch man (action parodia/komedia)
- Free! (urheilu)
Hyvän mielen sarjoja
3
165
Vastaukset
- uskon
En ole koskaan ollut kauhean hyvä suosittelemaan mitään, mutta kokeillaan. Tässä jotain hyvää mielialaa edistäviä sarjoja, jotka tarttuivat mukaan pikaisella listani pläräyksellä (kuten voidaan odottaa, suurimmaksi osin komediaa ja slice of lifea, joitakin poikkeuksia seassa). Järjestys satunnainen.
-Barakamon (komedia, slice of life)
-Level E (komedia, scifi)
-Soredemo Machi wa Mawatteiru (komedia, slice of life)
-Usagi Drop (slice of life)
-Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge (komedia, slice of life)
-Kobato (komedia, fantasia)
-Yojouhan Shinwa Taikei (komedia, vähän erikoinen sarja)
-Minami-ke (komedia, slice of life)
-Natsume Yuujinchou (slice of life, fantasia)
-Mushishi (fantasia, mysteeri)
Noista mahdollisesti löytyy jotain sopivaa, ja jos ei niin kaivetaan lisää. - boop
Joo, noista ylläolevista yhdyn etenkin Barakamoniin ja Usagi Droppiin ja ap:n Toradora!
Muita voisi olla:
- Konosuba (komedia/fantasia)
- Sweetness and lightning (slice of life)
- Ore monogatari (romantiikka/komedia)
- Nichijou (komedia)
- Arakawa under the bridge (komedia/slice of life) - dragonmaid
Minulta suosituksen saa Miss kobayashi's dragon maid(komedia, fantasia), itselle ainakin saa paremman mielen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768